abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61421668
Goeiemorgen. Weer heerlijk productief geweest op de vroege ochtend (kranten lopen, opruimen, tas inpakken) en nu weer weg . Wel nu al buikpijn, das minder, hopen dat het nog voorbij gaat. Ik ga naar een camping en daar zijn de toiletten meestal wat minder . Fijn weekend allemaal!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:23:28 #252
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61421880
Ik ben niet zo blij, gisteren verloor de plaatselijke voetbalclub en toen ging ik de stad in waar ik van de politie een boete heb gekregen wat een sukkel ben ik ook nu kan ik zeker 2 weken niet op stap
Bernie en ik zijn tof.
pi_61421918
Ik las eerst dat je zo blij was dus ik snapte het al niet !
  zaterdag 6 september 2008 @ 11:20:50 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61422869
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:23 schreef mordradead het volgende:
Ik ben niet zo blij, gisteren verloor de plaatselijke voetbalclub en toen ging ik de stad in waar ik van de politie een boete heb gekregen wat een sukkel ben ik ook nu kan ik zeker 2 weken niet op stap
Waarvoor kreeg je een boete dan? .
Ik ben ook al heel productief geweest vanochtend (not!). Lag tot 1 minuut geleden te stinken in m'n bed .
Zometeen maar even douchen, brunchen, kamer opruimen en boodschappen doen . Het zonnetje schijnt .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 11:51:51 #255
163650 Greys
pi_61423423
Ben vast te laat, maar fijn weekend Chicolate!

Mogge meissies!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61423758
Ik heb al twee uur rijles gehad nu net. Nu eet ik twee zuurdesemboterhammen, Eentje met kipfilet & mosterd en eentje met filet américain peper.
pi_61423792
Ik heb als ontbijt 2 crackers met zonnestroop op en eentje met ossenworst met peper.
pi_61423905
ossenworst dat vind ik toch zó lekker
Ja doei.
pi_61423954
Osseworst is heerlijk ja.
pi_61427801
Vanavond eten we merguezworstjes en kikkererwten met paprika & restje bleekselderij.
pi_61427850
merwattesworstjes? explain!

hier vanavond:

kipspiesjes van kip met citroen-pepermarinade, aubergine en courgette uit de grilpan met daarbij een yoghurt muntsausje

Vorks Tomaten-mascarpone-limoenrisotto

salade met zongedroogde tomaatjes, mozarella en pestodressing

toe: slagroomijs (klein bolletje) met perziken

komt een oud schoolvriendinnetje eten
Ja doei.
pi_61427914
Je hebt nog nooit van merguez gehoord? Wat een gemis! http://en.wikipedia.org/wiki/Merguez
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:02:23 #263
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61427916
Wij eten gamba's uit een grote pan, in een flinke sloot olie en knof.
Met stokbrood en verder niets

Ik moest de stad in voor kleding, schoenen en lingerie...wat een horror. Wat haat ik winkelen. En wat haat ik mensen die 'gezellig' de stad in gaan op zaterdag.
Schapen zijn het
pi_61427921
Ik zit heul braaf aan de rijst vandaag, maar heb als vieruurtje 10 ( ) kruidnoten bij de thee.
Want die zijn er dus gewoon al!
Hardloper.
IG @webkim
pi_61427952
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:02 schreef SHE het volgende:
Wij eten gamba's uit een grote pan, in een flinke sloot olie en knof.
Met stokbrood en verder niets

Ik moest de stad in voor kleding, schoenen en lingerie...wat een horror. Wat haat ik winkelen. En wat haat ik mensen die 'gezellig' de stad in gaan op zaterdag.
Schapen zijn het
Ah, er zijn meer vrouwen op deze aarde die daar de pest aan hebben. Het liefst zou ik al mijn kleren via internet bestellen.
pi_61427967
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:02 schreef Webkim het volgende:
Ik zit heul braaf aan de rijst vandaag, maar heb als vieruurtje 10 ( ) kruidnoten bij de thee.
Ik had ze gister ook gekocht voor mijn lief.
pi_61427998
goedemiddag

Ik heb dr alweer een werkdag opzitten.

mijn lijstje tnt

o: optimel met special K
t: aardbeien
l: 2 krentebollen met kaas en een pakje chocomelk light
d: ws bloemkool met hamburger
t: ??? weet nog niet
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61428022
Wat ben ik toch dol op de Turk. Vier paprika's voor 80 cent.
pi_61428035
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:02 schreef Webkim het volgende:
Ik zag ze ook al, het is weer najaar
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 16:08:54 #270
163650 Greys
pi_61428053
Ik had ook de gamba's als plan voor vanavond SHE!
Kan je me even in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik doe het beste kan maken?
Plens olie, verse knof (in kleine stukjes? of gekneusde tenen?) er bij, en dan als het heet is de gamba's er in knikkeren? En hoe lang dan, paar minuten toch maar? En dan pellen maar en vette jatten krijgen?
Zoiets?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:11:41 #271
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61428099
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:04 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ah, er zijn meer vrouwen op deze aarde die daar de pest aan hebben. Het liefst zou ik al mijn kleren via internet bestellen.
Ik doe dat dus ook al jaren
Vandaag dat ik wel even 'normaal' te doen. Nou, no way in bloody hell dat je mij de komende jaren nog in de stad terugziet.
Echt verschrikkelijk! Het getrut, het gegraai, het getreuzel. Aaaargh.

En op internet ben ik beduidend minder kwijt
Ik kon ook GEEN normale schoenen vinden, wat een troep weer. Nu maar op schoenenjacht online, ik wil verdeurie hakken. Ik kon werkelijk geen laarsje of pump vinden met een hak boven de 5 cm.
En wat is de mode weer lelijk zeg, vieze kleuren en lelijke snit. Heel vrouwonvriendelijk.
pi_61428146
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Vandaag dat ik wel even 'normaal' te doen. Nou, no way in bloody hell dat je mij de komende jaren nog in de stad terugziet.

Ik kon ook GEEN normale schoenen vinden, wat een troep weer. Nu maar op schoenenjacht online, ik wil verdeurie hakken. Ik kon werkelijk geen laarsje of pump vinden met een hak boven de 5 cm.
En wat is de mode weer lelijk zeg, vieze kleuren en lelijke snit. Heel vrouwonvriendelijk.
Ik doe niet aan mode eigenlijk. Heb wél hele mooie pumps met toch zeker 10 cm hak.

Nadeel van kleding kopen online is dat je het niet kunt passen. Bij Wehkamp enzo kun je het natuurlijk wel makkelijk terugsturen, maar da's ook weer zo'n gedoe.
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:15:28 #273
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61428193
Die kruidnoten zijn nep! Sinterklaas komt pas in november aan en de pepernotenpieten dus ook! Ik zeg: Boycotten die kruidnoten tot 15 november!!
Prrrrr
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:15:29 #274
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61428195
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:08 schreef Greys het volgende:
Ik had ook de gamba's als plan voor vanavond SHE!
Kan je me even in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik doe het beste kan maken?
Plens olie, verse knof (in kleine stukjes? of gekneusde tenen?) er bij, en dan als het heet is de gamba's er in knikkeren? En hoe lang dan, paar minuten toch maar? En dan pellen maar en vette jatten krijgen?
Zoiets?
Ik gebruik:

- slakkenkruiden
- piestie kruidenboter
- goed pittige paprikapoeder
- verse knoflook, heel fijn gesneden
- olijfolie

Eerst de knof aanfruiten in flink olie, met de slakkenkruiden.
Dan de paprikapoeder en de kruidenboter erbij, goed doorroeren met garde. Als alles goed heet en vermengd is, de gamba's erbij en 2 minuutjes omscheppen. Flink zout erover, klaar

Zorg echt voor een laag olie, ik zet de mijne altijd net onder. Dan heb je nog wat te soppen
Da;s ook de reden dat ik er een beetje kruidenboter bij doe. Lekker!
pi_61428217
Slakkenkruiden, kun je dat als kruidenmix kopen? Nog nooit gezien. En waar koop je eigenlijk slakken? Ik heb ze laatst voor het eerst gegeten en vond ze vreselijk lekker.
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:22:39 #276
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61428375
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:13 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik doe niet aan mode eigenlijk. Heb wél hele mooie pumps met toch zeker 10 cm hak.

Nadeel van kleding kopen online is dat je het niet kunt passen. Bij Wehkamp enzo kun je het natuurlijk wel makkelijk terugsturen, maar da's ook weer zo'n gedoe.
Ik heb een hele klassieke smaak, en ben allergisch voor kleur, dus ik shop al jaren bij Esprit & Zenggi.
Inwear heeft nu ook een online shop, dus ik hoef de deur niet meer uit.
Voor mijn casual wear loop ik weer wel even langs Protest of een surfshop hier op de gracht, maar die winkel is altijd praktisch leeg , dus dat trek ik nog wel.
Passen is voor mij nooit een probleem, omdat ik de merken goed ken en ik dus mijn maten exact weet. Ik hoef zelden iets terug te sturen.
Gebeurt het wel, dan vind ik het een kleine moeite. Meeste bedrijven hebben een ophaalservice, nog makkelijker!

Enige wat vaak een gedoe is, is lingerie. Zeker de laatste tijd jojo ik er op los en dan is lingerie kopen ondoenlijk.

Ik ben ook een mode-hater. Ik vind de collecties op de catwalk altijd fantastisch, maar zie er maar zelden wat in de winkels van terug.
Ik vind het aanbod over het algemeen zelfs zeer onprettig.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 16:22:54 #277
163650 Greys
pi_61428381
Dank SHE! Ik ga het proberen! Al vraag ik me ook af of ik nog aan slakkenkruiden kan komen, maar anders kruid ik het wel met iets anders lekkers
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:25:14 #278
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61428448
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:16 schreef Isegrim het volgende:
Slakkenkruiden, kun je dat als kruidenmix kopen? Nog nooit gezien. En waar koop je eigenlijk slakken? Ik heb ze laatst voor het eerst gegeten en vond ze vreselijk lekker.
Gewoon in de supermarkt, AH heeft het altijd.
Slakken koop ik bij de Makro. Ik ben ook een fan hoor!
Soms kom ik ze nog weleens tegen bij de Lidl of Aldi trouwens.

Mij kun je echt wakker maken voor een schaal slakken
pi_61428670
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Waar shop jij dan online?

Ik mijd de stad ook als het even kan. Als ik echt moet winkelen ga ik 's ochtends vroeg doordeweeks als ik de tijd heb, dan is het gelukkig wel rustig
pi_61428854
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:25 schreef SHE het volgende:

[..]

Gewoon in de supermarkt, AH heeft het altijd.
Slakken koop ik bij de Makro. Ik ben ook een fan hoor!
Soms kom ik ze nog weleens tegen bij de Lidl of Aldi trouwens.

Mij kun je echt wakker maken voor een schaal slakken
Ik at ze bij een Frans restaurantje in A'dam, gegratineerd. Ik had niet gedacht dat ze zo lekker zouden zijn. Ik verwachtte een zekere mate van slijmerigheid zoals bij een oester. Maar qua structuur heeft het meer weg van bv. inktvis.
pi_61428908
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:22 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik heb een hele klassieke smaak, en ben allergisch voor kleur, dus ik shop al jaren bij Esprit & Zenggi.
Inwear heeft nu ook een online shop, dus ik hoef de deur niet meer uit.
Voor mijn casual wear loop ik weer wel even langs Protest of een surfshop hier op de gracht, maar die winkel is altijd praktisch leeg , dus dat trek ik nog wel.
Passen is voor mij nooit een probleem, omdat ik de merken goed ken en ik dus mijn maten exact weet. Ik hoef zelden iets terug te sturen.
Gebeurt het wel, dan vind ik het een kleine moeite. Meeste bedrijven hebben een ophaalservice, nog makkelijker!

Enige wat vaak een gedoe is, is lingerie. Zeker de laatste tijd jojo ik er op los en dan is lingerie kopen ondoenlijk.

Ik ben ook een mode-hater. Ik vind de collecties op de catwalk altijd fantastisch, maar zie er maar zelden wat in de winkels van terug.
Ik vind het aanbod over het algemeen zelfs zeer onprettig.
Ik draag heel graag lange rokken. En met lang bedoel ik ook echt enkellang. Vind die maar eens. Verder ben ik verslaafd aan spijkerbroeken met wijde pijpen en je hebt jaren gehad dat die gewoon niet te krijgen waren. Tegenwoordig zijn ze er gelukkig altijd wel.

Ik koop eigenlijk nooit mooie lingerie. Dat is zo gruwelijk duur als je grote borsten hebt... Ik heb tig dezelfde BH's, maar ik zou eigenlijk wel weer eens wat echt mooie setjes willen hebben. Maar ff wachten tot ik op streefgewicht ben.
pi_61429118
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Stuur je me toch je adres voor de troostprijs?

Geldt ook voor de andere dames he?
Tof SHE
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:59:47 #283
79550 Ymke
your ghost
pi_61429244
SHE , wat een ongelooflijk lief winkeltje daar in de Twijn

En die worsten.............
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 17:04:25 #284
163650 Greys
pi_61429366
SHE... ik durf het bijjjjjjjjna niet te vragen maar eh... die 2 minuutjes, gelden die voor die grijze dus rauwe garnalen of diegenen die al oranje achtig zijn? Ik heb die rauwe grijze...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:14:38 #285
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61429666
Heb je tijger garnalen?
Die moeten 6!
Kleine garnalen doe je 2, grote gamba's 6, en tiger prawns ook 6.
( gerekend vanaf gloeiend hete olie )

@ Ymke: Fijn he? Heb je wat gekocht?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 17:19:18 #286
163650 Greys
pi_61429820
Ja tijger garnalen! Dus 6 it will be!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:19:40 #287
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61429826
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:35 schreef omearos het volgende:

[..]

Waar shop jij dan online?

Ik mijd de stad ook als het even kan. Als ik echt moet winkelen ga ik 's ochtends vroeg doordeweeks als ik de tijd heb, dan is het gelukkig wel rustig
Esprit, Zenggi, Hilfiger, Mexx, Inwear, H&M voor shirts, Bonaparte, Victoria's Secret, dress for less, Classicbasics.

U ziet, waarom zou ik in vredesnaam nog de stad in gaan.
  zaterdag 6 september 2008 @ 18:30:06 #288
79550 Ymke
your ghost
pi_61431406
@SHE nee , ik heb nog niets gekocht , er stonden nogal wat mensen in de zaak en ik wil eigenlijk rustig en goed voorgelicht worden. En het liefst van veel dingen een klein stukje mee willen nemen om te proberen.

Morgen na mijn werk loop ik nog wel even langs , het is toch koopzondag. Hoop dat het dan wat rustiger is.

Zag ik nou goed dat je achterin kan lunchen ofzo?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_61432093
Ik haat drukke weekenden
pi_61434278
Happy Bday to me
geen feest, wel 1 taartje, valt mee dus !
  zaterdag 6 september 2008 @ 20:24:22 #291
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61434315
Sinds ik in een piepklein dorp woon boeit het me gewoon niet dat de rest van de provincie ook de stad in gaat op zaterdag. Sterker nog: ik heb net een middag Centro overleefd (wat een proleten lopen er daar rond zeg ).

De oogst:
* nieuwe laarzen. Ik had dezelfde al in bruin, niet de allermooiste, maar ze zaten heerlijk en waren niet duur en dat is ook belangrijk. Mijn mooie en dure (!) laarzen van vorig jaar en het jaar daarvoor waren binnen notime kapot. Daarom nu maar een prijsklasse lager gaan zitten. Ik heb vandaag één paar werkelijk mooie zwarte laarzen gezien met én een goede hak (niet te lomp, niet te laag en niet te hoog), en mooi aansluitend aan mijn benen én de juiste hoogte, maar die zaten k#t.
* een nieuwe bh voor onder mijn gele dirndl. Weer een maatje kleiner
* een saai truitje maat s (saaie truitjes heb je ook nodig)
* een witte blouse voor klantenbezoek maat L.

Ik had me eigenlijk voorgenomen groots en meeslepend te gaan shoppen, maar helaas viel het aanbod erg tegen. Zo onvrouwelijk allemaal. Niks geen mooie jurken of mooie getaileerde jasjes: alles stopt op taillehoogte, waardoor ik er uitzie als een zeekoe.

Overigens gaf SHE een paar weken geleden de tip eens te kijken bij Heine (in nederland: www.heine-shop.nl). Is ook een aanrader voor online shopping.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 6 september 2008 @ 20:25:48 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61434351
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Happy Bday to me
geen feest, wel 1 taartje, valt mee dus !
Gefeliciteerd!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 20:42:02 #293
163650 Greys
pi_61434757
Gefeliciteerd met je verjaardag PF!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61435036
Feli Bolletje PF!!
pi_61435110
Ik heb twee stukjes chocola als toetje genomen. Ik móest gewoon nog een stukje hebben. Het is duidelijk weer de week voor mijn ongesteldheid.
  zaterdag 6 september 2008 @ 20:54:34 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61435114
Hey kijk, Principessa antirimpelcreme!

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 6 september 2008 @ 20:55:55 #297
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61435142
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb twee stukjes chocola als toetje genomen. Ik móest gewoon nog een stukje hebben. Het is duidelijk weer de week voor mijn ongesteldheid.
Dan moet ik altijd rood vlees verslinden, het liefst 's nachts .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 6 september 2008 @ 21:15:26 #298
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61435610
Kennen julie trouwens het makeupmerk Benefit? En waar je bijvoorbeeld Benefit Big Beautiful Eyes of Dandelion kan bestellen? Tot op heden vind ik alleen de Benefitwebsite en de site van Douglas, maar die zijn duur!
pi_61435989
Ik heb net een stuk rood gegrilde ribeye op van de bioslager hiero: heerlijk! Ik heb daarbij een aardappelkoek gebakken van 80 gram aardappelkruimels een scheut slankroom en een lik aioli. Dat was ook lekker. Erbij had ik sperzieboontjes.
  zaterdag 6 september 2008 @ 21:35:11 #300
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61436081
Dat klinkt erg lekker conleche. Smaakte het vlees ook intenser, of merkte je qua smaakbeleving (wat een braakwoord...) weinig verschil?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')