Waarvoor kreeg je een boete dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:23 schreef mordradead het volgende:
Ik ben niet zo blij, gisteren verloor de plaatselijke voetbalclub en toen ging ik de stad in waar ik van de politie een boete heb gekregenwat een sukkel ben ik ook nu kan ik zeker 2 weken niet op stap
Ah, er zijn meer vrouwen op deze aarde die daar de pest aan hebben. Het liefst zou ik al mijn kleren via internet bestellen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:02 schreef SHE het volgende:
Wij eten gamba's uit een grote pan, in een flinke sloot olie en knof.
Met stokbrood en verder niets![]()
Ik moest de stad in voor kleding, schoenen en lingerie...wat een horror. Wat haat ik winkelen. En wat haat ik mensen die 'gezellig' de stad in gaan op zaterdag.
Schapen zijn het
Ik had ze gister ook gekocht voor mijn lief.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:02 schreef Webkim het volgende:
Ik zit heul braaf aan de rijst vandaag, maar heb als vieruurtje 10 () kruidnoten bij de thee.
![]()
Want die zijn er dus gewoon al!
Ik zag ze ook al, het is weer najaarquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:02 schreef Webkim het volgende:
Ik zit heul braaf aan de rijst vandaag, maar heb als vieruurtje 10 () kruidnoten bij de thee.
![]()
Want die zijn er dus gewoon al!
Ik doe dat dus ook al jarenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ah, er zijn meer vrouwen op deze aarde die daar de pest aan hebben. Het liefst zou ik al mijn kleren via internet bestellen.
Ik doe niet aan mode eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik doe dat dus ook al jaren
Vandaag dat ik wel even 'normaal' te doen. Nou, no way in bloody hell dat je mij de komende jaren nog in de stad terugziet.
Echt verschrikkelijk! Het getrut, het gegraai, het getreuzel. Aaaargh.
En op internet ben ik beduidend minder kwijt![]()
Ik kon ook GEEN normale schoenen vinden, wat een troep weer. Nu maar op schoenenjacht online, ik wil verdeurie hakken. Ik kon werkelijk geen laarsje of pump vinden met een hak boven de 5 cm.
En wat is de mode weer lelijk zeg, vieze kleuren en lelijke snit. Heel vrouwonvriendelijk.
Ik gebruik:quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:08 schreef Greys het volgende:
Ik had ook de gamba's als plan voor vanavond SHE!
Kan je me even in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik doe het beste kan maken?
Plens olie, verse knof (in kleine stukjes? of gekneusde tenen?) er bij, en dan als het heet is de gamba's er in knikkeren? En hoe lang dan, paar minuten toch maar? En dan pellen maar en vette jatten krijgen?
Zoiets?
Ik heb een hele klassieke smaak, en ben allergisch voor kleur, dus ik shop al jaren bij Esprit & Zenggi.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik doe niet aan mode eigenlijk.Heb wél hele mooie pumps met toch zeker 10 cm hak.
Nadeel van kleding kopen online is dat je het niet kunt passen.Bij Wehkamp enzo kun je het natuurlijk wel makkelijk terugsturen, maar da's ook weer zo'n gedoe.
Gewoon in de supermarkt, AH heeft het altijd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:16 schreef Isegrim het volgende:
Slakkenkruiden, kun je dat als kruidenmix kopen? Nog nooit gezien. En waar koop je eigenlijk slakken? Ik heb ze laatst voor het eerst gegeten en vond ze vreselijk lekker.
Waar shop jij dan online?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik doe dat dus ook al jaren
Vandaag dat ik wel even 'normaal' te doen. Nou, no way in bloody hell dat je mij de komende jaren nog in de stad terugziet.
Echt verschrikkelijk! Het getrut, het gegraai, het getreuzel. Aaaargh.
En op internet ben ik beduidend minder kwijt![]()
Ik kon ook GEEN normale schoenen vinden, wat een troep weer. Nu maar op schoenenjacht online, ik wil verdeurie hakken. Ik kon werkelijk geen laarsje of pump vinden met een hak boven de 5 cm.
En wat is de mode weer lelijk zeg, vieze kleuren en lelijke snit. Heel vrouwonvriendelijk.
Ik at ze bij een Frans restaurantje in A'dam, gegratineerd. Ik had niet gedacht dat ze zo lekker zouden zijn. Ik verwachtte een zekere mate van slijmerigheid zoals bij een oester. Maar qua structuur heeft het meer weg van bv. inktvis.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Gewoon in de supermarkt, AH heeft het altijd.
Slakken koop ik bij de Makro. Ik ben ook een fan hoor!
Soms kom ik ze nog weleens tegen bij de Lidl of Aldi trouwens.
Mij kun je echt wakker maken voor een schaal slakken
Ik draag heel graag lange rokken. En met lang bedoel ik ook echt enkellang. Vind die maar eens.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb een hele klassieke smaak, en ben allergisch voor kleur, dus ik shop al jaren bij Esprit & Zenggi.
Inwear heeft nu ook een online shop, dus ik hoef de deur niet meer uit.
Voor mijn casual wear loop ik weer wel even langs Protest of een surfshop hier op de gracht, maar die winkel is altijd praktisch leeg , dus dat trek ik nog wel.
Passen is voor mij nooit een probleem, omdat ik de merken goed ken en ik dus mijn maten exact weet. Ik hoef zelden iets terug te sturen.
Gebeurt het wel, dan vind ik het een kleine moeite. Meeste bedrijven hebben een ophaalservice, nog makkelijker!
Enige wat vaak een gedoe is, is lingerie. Zeker de laatste tijd jojo ik er op los en dan is lingerie kopen ondoenlijk.
Ik ben ook een mode-hater. Ik vind de collecties op de catwalk altijd fantastisch, maar zie er maar zelden wat in de winkels van terug.
Ik vind het aanbod over het algemeen zelfs zeer onprettig.
Tof SHEquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Stuur je me toch je adres voor de troostprijs?
Geldt ook voor de andere dames he?
Esprit, Zenggi, Hilfiger, Mexx, Inwear, H&M voor shirts, Bonaparte, Victoria's Secret, dress for less, Classicbasics.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:35 schreef omearos het volgende:
[..]
Waar shop jij dan online?
Ik mijd de stad ook als het even kan. Als ik echt moet winkelen ga ik 's ochtends vroeg doordeweeks als ik de tijd heb, dan is het gelukkig wel rustig
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Happy Bday to me![]()
![]()
geen feest, wel 1 taartje, valt mee dus!
Dan moet ik altijd rood vlees verslinden, het liefst 's nachtsquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb twee stukjes chocola als toetje genomen. Ik móest gewoon nog een stukje hebben. Het is duidelijk weer de week voor mijn ongesteldheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |