abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61436750

Het vorige deel: Slank de herfst in #220: Het tongpiercing dieet!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

pi_61436778
fipo
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61436906
Die geitenkaas op mijn plaatje ziet er echt te lekker uit.
pi_61437151
Oeh, die kaasjes. Lang geleden dat ik iets 'kazigs' gegeten heb...

Ik doe nog maar eens een lijstje van vandaag:

O: eitje, 2 cracottes, zelfgemaakte bramenjam
T: kwark, nectarine
L: salade met stukjes tonijn, tomaat en komkommer, likje lekkere Franse mayo
T: handje gerookte amandelen
D: roerbakgerechtje van ossenhaas (van de Groene Weg, stikstervens duur, maar wel heel lekker) en Thaise wokgroente (AH-zakje). Glaasje rode Bourgogne er bij...
pi_61437198
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:11 schreef Isegrim het volgende:
Die geitenkaas op mijn plaatje ziet er echt te lekker uit.
Mooie kaasjes!!

Tinkepink: ik koop ook weleens een ribeye van de AH (premium) en die zijn wel even lekker. Ik koop rundvlees niet altijd biologisch omdat die beesten sws wel beter worden behandeld. De biologische biefstuk van de AH is bv haske taai. Maar bij mijn slagertje is het echt lekker. Ik heb er ook nog een rookworst gekocht. Binnenkort weer zuurkool eten met worst
pi_61437443
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Mooie kaasjes!!

Tinkepink: ik koop ook weleens een ribeye van de AH (premium) en die zijn wel even lekker. Ik koop rundvlees niet altijd biologisch omdat die beesten sws wel beter worden behandeld. De biologische biefstuk van de AH is bv haske taai. Maar bij mijn slagertje is het echt lekker. Ik heb er ook nog een rookworst gekocht. Binnenkort weer zuurkool eten met worst
Van dat soort opmerkingen gaan echt mijn nekharen recht overeind staan.
Leesvoer: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK_EN&BOL_OWNER_ID=1001004001594815
Meer ga ik er niet over zeggen

[ Bericht 14% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 06-09-2008 23:01:36 ]
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 22:30:04 #7
163650 Greys
pi_61437483
Bèèèèèèèèèhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

^Geit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 22:30:40 #8
163650 Greys
pi_61437500
En met ^geit bedoel ik niet te wijzen naar DML, maar naar de TT
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61437538
Pas maar op. Strax ben je zo slank dat je eindigt bij een of ander Suikerfeest...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 22:34:52 #10
163650 Greys
pi_61437603
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:32 schreef El_Matador het volgende:
Pas maar op. Strax ben je zo slank dat je eindigt bij een of ander Suikerfeest...
* Greys snel nog een Schotse fudge neemt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61437642
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Van dat soort opmerkingen gaan echt mijn nekharen recht overeind staan.
Verplicht leesvoer: http://dier-en-natuur.inf(...)rie-onze-koeien.html
Meer ga ik er niet over zeggen
Veel van ons rundvlees komt uit Argentinië, Ierland & Afrika. Daar staan de runderen het hele jaar buiten en hebben ze véééél rumte.

En koeien in Nederland (de meeste Nederlandse koeien zijn overigens melkkoeien) hebben het absoluut niet slecht. Ik kom met enige regelmaat bij boeren over de vloer en ik kan je garanderen dat hun runderen weinig te klagen hebben.

Er staat een hoop bullshit in dat artikel. Ongetwijfeld geschreven door iemand die nog nooit een boerenbedrijf van binnen heeft bekeken en zich enkel baseert op uitwassen die in de media komen.
  zaterdag 6 september 2008 @ 22:37:14 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61437665
Dat geitenkaasje ziet er inderdaad lekker uit! En conleche: wat jij schrijft is mijn ervaring ook. Biovlees uit de supermarkt is niet zo lekker, van de slager smaakt het meestal goed.

Ik ben trouwens op zoek naar zo'n lijstje waarop staat hoeveel kcal je verbrandt met welke bezigheid. Ik wil namelijk uitrekenen hoeveel kcal ik verbrand heb met 6 uur winkelen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61437707
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:36 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Veel van ons rundvlees komt uit Argentinië, Ierland & Afrika. Daar staan de runderen het hele jaar buiten en hebben ze véééél rumte.

En koeien in Nederland (de meeste Nederlandse koeien zijn overigens melkkoeien) hebben het absoluut niet slecht. Ik kom met enige regelmaat bij boeren over de vloer en ik kan je garanderen dat hun runderen weinig te klagen hebben.

Er staat een hoop bullshit in dat artikel. Ongetwijfeld geschreven door iemand die nog nooit een boerenbedrijf van binnen heeft bekeken en zich enkel baseert op uitwassen die in de media komen.
Zoals eerder gezegd, meer ga ik er niet over zeggen. Geen zin om in zo'n discussie te belanden.

Fijn voor je dat bij de boeren waar jij komt niks mis zou zijn. Ik eet nog steeds alleen maar biologisch en nog vaker helemaal geen vlees.
The way you rock'n'roll
pi_61437708
Waar mijn nekharen recht van overeind gaan staan is het in een zeer negatief daglicht stellen van boeren door mensen die helemaal niets weten van de praktijk. Ja, er zijn misstanden, maar de meeste boeren geven om hun beesten. Een ongelukkige koe geeft nou eenmaal minder melk / smerig vlees.
pi_61437753
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoals eerder gezegd, meer ga ik er niet over zeggen. Geen zin om in zo'n discussie te belanden.
Dan moet je niet dat soort onzinpropaganda posten.
quote:
Fijn voor je dat bij de boeren waar jij komt niks mis zou zijn. Ik eet nog steeds alleen maar biologisch en nog vaker helemaal geen vlees.
Prima, helemaal niks mis mee. Maar dat betekent nog niet dat al het andere van de duivel is en dat er leugens gebruikt moeten worden om de rest van de boeren in een kwaad daglicht te stellen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 22:43:28 #16
163650 Greys
pi_61437838
Laten we het even gezellig houden

DML, je kunt niet iets posten als 'verplicht leesvoer' en dat we er dan daarna niets over mogen zeggen omdat je de discussie niet aan wilt gaan, dat gaat natuurlijk niet. Als je zoiets post kan je verwachten dat er reacties op komen, toch?

By the way, de gamba's vanavond waren fingerlicking good!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61437850
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef Isegrim het volgende:
Waar mijn nekharen recht van overeind gaan staan is het in een zeer negatief daglicht stellen van boeren door mensen die helemaal niets weten van de praktijk. Ja, er zijn misstanden, maar de meeste boeren geven om hun beesten. Een ongelukkige koe geeft nou eenmaal minder melk / smerig vlees.
Kan best zijn maar hun beroep is nog steeds beesten naar de slacht helpen, dan wel eindeloos melk laten produceren, daar sta ik niet achter, dat mag toch? Maar zoals gezegd, ik zal er verder niks meer over zeggen, want dit soort discussies draait toch altijd op hetzelfde uit.
The way you rock'n'roll
pi_61437854
Sorry als ik agressief overkom, maar ben echt allergisch voor stadsmensen die boeren gaan vertellen hoe zij hun werk moeten doen terwijl ze zelf nog nooit een koe van dichtbij hebben gezien. Zoals degene die dat artikel heeft geschreven.
pi_61437902
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
Laten we het even gezellig houden

DML, je kunt niet iets posten als 'verplicht leesvoer' en dat we er dan daarna niets over mogen zeggen omdat je de discussie niet aan wilt gaan, dat gaat natuurlijk niet. Als je zoiets post kan je verwachten dat er reacties op komen, toch?

By the way, de gamba's vanavond waren fingerlicking good!
Oke, voortaan zal ik niet google gebruiken maar direct refereren naar Peter Singer wat door iedereen helemaal meteen als fundamentalistisch wordt afgedaan.
The way you rock'n'roll
pi_61437917
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Kan best zijn maar hun beroep is nog steeds beesten naar de slacht helpen,
Dat geldt ook voor een biologische boer. Al zal een boer zijn beroep zeker niet definiëren aan de hand van het feit dat hij dieren naar de slacht stuurt.
quote:
dan wel eindeloos melk laten produceren, daar sta ik niet achter, dat mag toch?
Prima, maar dan moet je de daad bij het woord voegen en veganist worden.
quote:
Maar zoals gezegd, ik zal er verder niks meer over zeggen, want dit soort discussies draait toch altijd op hetzelfde uit.
Tja, dan stel ik voor dat je dat soort linkjes voortaan ook achterwege laat, want ik ben niet van plan om mijn mond te houden als iemand met zoiets komt.
pi_61437954
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
Biovlees uit de supermarkt is niet zo lekker, van de slager smaakt het meestal goed.

Daarbij weet een biologische slager (zoals die aangesloten zijn bij de Groene Weg) precies waar je stukje vlees vandaan komt. Of dat bij de supermarkt zo is betwijfel ik.

Het is vast suggestie maar ik vind scharrel-en biologisch vlees en gevogelte echt lekkerder. Die ossenhaas die ik vandaag kocht bijvoorbeeld was echt zo goed. Ja, het is duur, maar ik vind een klein stukje vlees af en toe ook prima. Het hoeven geen 'grote lappen' te zijn.
pi_61437990
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:47 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Daarbij weet een biologische slager (zoals die aangesloten zijn bij de Groene Weg) precies waar je stukje vlees vandaan komt. Of dat bij de supermarkt zo is betwijfel ik.

Het is vast suggestie maar ik vind scharrel-en biologisch vlees en gevogelte echt lekkerder. Die ossenhaas die ik vandaag kocht bijvoorbeeld was echt zo goed. Ja, het is duur, maar ik vind een klein stukje vlees af en toe ook prima. Het hoeven geen 'grote lappen' te zijn.
Biologische slagers hebben vaak meer kennis van zaken en meer liefde voor het vak. De gemiddelde keurslager mept je biefstukje beurs voor hij het aan je meegeeft.
pi_61438026
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef Isegrim het volgende:
Prima, maar dan moet je de daad bij het woord voegen en veganist worden.
Ik MOET helemaal niks. Dat ik er niet achter sta en er daarom zo min mogelijk gebruik van maak betekent niet dat ik daarom maar veganist MOET worden. Sure in een ideale wereld zou ik het wel willen maar ik heb het geprobeerd maar het is verdomme lastig en ik kreeg last van mijn gezondheid waarbij de dokter me bijna dwong bepaalde producten weer te gaan gebruiken.
The way you rock'n'roll
pi_61438059
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik MOET helemaal niks. Dat ik er niet achter sta en er daarom zo min mogelijk gebruik van maak betekent niet dat ik daarom maar veganist MOET worden. Sure in een ideale wereld zou ik het wel willen maar ik heb het geprobeerd maar het is verdomme lastig en ik kreeg last van mijn gezondheid waarbij de dokter me bijna dwong bepaalde producten weer te gaan gebruiken.
Hey, jij begon met het woord 'verplicht'.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 22:53:14 #25
163650 Greys
pi_61438089
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Oke, voortaan zal ik niet google gebruiken maar direct refereren naar Peter Singer wat door iedereen helemaal meteen als fundamentalistisch wordt afgedaan.
Mop, ik wilde echt alleen maar zeggen dat je niet naar wát dan ook kunt linken met daarbij gezegd 'verplicht leesvoer' (met andere woorden, lees het even, wat vind je er van?) maar dat iemand er daarna geen commentaar op mag geven. Dat gaat toch niet? Voel je niet aangevallen, niet nodig.

Verder moeten we elkaar hier niet gaan aanvallen op een andere mening of overtuiging, nergens voor nodig. We duwen elkaar niets door de strot, letterlijk en figuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61438114
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Biologische slagers hebben vaak meer kennis van zaken en meer liefde voor het vak. De gemiddelde keurslager mept je biefstukje beurs voor hij het aan je meegeeft.
Die van mij is ook echt heel fijn! Hij ging terplaatse voor mij kippendijtjes ontbenen. En hij heeft heel erg veel keus. Ik vind de biologische schouderkarbonaadjes van de AH wel lekker als ze op rib lijken, met zo'n handvat. De rundervinken zijn ook best te doen en de worstjes, maar het gehakt niet en ook de biefstuk dus niet.
pi_61438126
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hey, jij begon met het woord 'verplicht'.
Met misschien niet de juiste link erbij gezocht maar ik denk dat als iedereen een boek van bijvoorbeeld Peter Singer eens zou lezen, er meer bewustwording op zou treden over wat er nou op je bord ligt en in je glas bij je ontbijt zit.
En ja het onderwerp gaat me zo aan het hart dat ik zou willen dat het op de verplichte leeslijst stond
The way you rock'n'roll
pi_61438179
quote:

[..]

Ja, precies. Ze wisten me niet alleen precies te vertellen welk stuk van het rund ik het best kon nemen om te roerbakken maar ook van welk ras dit rundvlees afkomstig is (als ik me goed onthouden heb Blonde d’Aquitaine) hoe de dieren gehuisvest worden, wat voor voer ze krijgen.
Leuk en interessant, vind ik.
pi_61438183
Je mag meningen best aanvallen vind ik, vooral als je van mening bent dat ze gestoeld zijn op misconcepties of onwaarheden. Zolang je maar niet persoonlijk wordt in je aanval.

Ik nodig DML in elk geval van harte uit om eens met me mee te gaan naar een bevriende melkveehouder.

Overigens: ik ben zelf meer dan 15 jaar vegetariër geweest en ook een poosje veganist. Dus ik weet wel ongeveer waar DML vandaan komt.
pi_61438230
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Mop, ik wilde echt alleen maar zeggen dat je niet naar wát dan ook kunt linken met daarbij gezegd 'verplicht leesvoer' (met andere woorden, lees het even, wat vind je er van?) maar dat iemand er daarna geen commentaar op mag geven. Dat gaat toch niet? Voel je niet aangevallen, niet nodig.

Verder moeten we elkaar hier niet gaan aanvallen op een andere mening of overtuiging, nergens voor nodig. We duwen elkaar niets door de strot, letterlijk en figuurlijk.
Je mag best commentaar hebben maar ik geef van te voren aan dat ik niet in een eindeloze discussie er over ga. En waarom doe ik dat niet? Omdat ik me dan weer een week, en ja dan mag je me een aansteller vinden, kut voel over de manier waarop mensen en de maatschappij in elkaar zitten en met andere levende wezens om gaan. En dan valt het hier best mee, ivm een vega topic elders op fok, maar ik kan tranen in mijn ogen krijgen bij het lezen van dat soort topics en ik had geen zin in zoiets vanavond.
Daarentegen vond ik het wel nodig om toch iets van bewustwording rond te spreiden en bij nader inzien had ik dat beter niet kunnen doen maar het zij zo. Al doende leert men
The way you rock'n'roll
pi_61438259
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Met misschien niet de juiste link erbij gezocht maar ik denk dat als iedereen een boek van bijvoorbeeld Peter Singer eens zou lezen, er meer bewustwording op zou treden over wat er nou op je bord ligt en in je glas bij je ontbijt zit.
En ja het onderwerp gaat me zo aan het hart dat ik zou willen dat het op de verplichte leeslijst stond
Zoals ik hierboven zeg, ik ben de helft van mijn leven vegetariër geweest. Ik ben bekend met het gedachtengoed van Singer en in sommige gedachten kan ik met hem meegaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 23:03:14 #32
163650 Greys
pi_61438290
Nee joh, mutsie. Er is niets aan de hand. Je post kwam alleen een beetje 'belerend' over, zo van 'lezen, en geen commentaar want het is gewoon de waarheid'. Maar zo bedoelde je het helemaal niet.
En zoals je kunt lezen vat Ise het ook prima op. Adem innnnnn, adem uittttttttttttt
Gewoon binnenkort je rubberlaarzen uit de kast en mee naar de boerderie van Ise d'r kennis
Wel foto's maken he?

Overigens vind ik het prachtig als je passioneel achter iets staat en het wilt verspreiden. Hartstikke goed. Als je dan ook maar open staat voor meningen van anderen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61438458
Mijn 'probleem' is dat ik best geloof dat er steeds meer boeren zijn die het allemaal heel diervriendelijk doen, maar ik nog steeds vind dat we dit niet met ons eigen ras doen (ja I know mensen gaan ook niet zo lief met elkaar om maar you get my drift..) dus ook niet met andere levende wezens moeten doen. En dan bedoel ik als in beesten fokken voor ons eigen belang, om ons van eten te voorzien.

En die mening gaat nog net een stapje verder dan alleen de misstanden aan de kaak stellen, waardoor dit soort discussies al een stuk lastiger worden en ik letterlijk naar word van de meeste van dit soort discussies zoals eerder aangegeven.
Maar aangezien ik 'm zelf aanzwengelde ben ik 'm niet gesmeerd maar heb toch netjes geantwoord
The way you rock'n'roll
pi_61438988
PF nog gefeliciteerd
  zondag 7 september 2008 @ 00:37:51 #35
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61440038
Terug van 10 dagen Spanje. Wat heb ik ervan genoten zeg. Paar dagen Valencia, paar dagen Alicante en een paar dagen Murcia. Gemiddelde temperatuur: 33 gragen. Gemiddeld aantal wijntjes per dag: 5 of 6
Net even gewogen, ik weeg nu 70 kilo. Vind ik meevallen, zeker als je bedenkt dat ik net gevlogen heb (dan houd je vocht vast), mijn dikke vliegtuigtrui en -broek nog aanhad en nog een #2 moet doen
Ik denk dat ik in totaal misschien 1 kilo ben aangekomen, want erg meevalt. Ik heb me, zonder minder te genieten, toch wel een beetje ingehouden qua eten. Dus een koffie in plaats van een nagerecht (zijn ze in Spanje dol op), en geprobeerd de maaltijden klein te houden. Ik at 4x op een dag: 's morgens koffie en een beetje toast, half 3 lunch, uur of 6 borrelen met hapjes en dan om half 11 dineren. Als ik bij het ontbijt en lunch net zoveel had gegeten als in Nederland, waren er geheid meer kilo's bijgekomen.
pi_61440285
Klinkt als een toffe vakantie!! WB!
  zondag 7 september 2008 @ 01:21:02 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61440720
Welkom terug .

Ik moet nu echt naar bed, maar ik heb geen zin .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 01:33:34 #38
163650 Greys
pi_61440829
quote:
Op zondag 7 september 2008 01:21 schreef Vivi het volgende:
Welkom terug .

Ik moet nu echt naar bed, maar ik heb geen zin .
Dito

* Greys steekt nog maar een menthol sigaretje op
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 september 2008 @ 01:37:12 #39
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61440851
Mjaa, ik ga ook nog ff uit het raam hangen voor een illegale peuk...en dan naar bed, klauterkabouter @ 7.00 .
  zondag 7 september 2008 @ 01:38:07 #40
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61440857
Oh ja ! En truste uiteraard, poepieliefiesuikerbeestje .
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 01:43:57 #41
163650 Greys
pi_61440911
Ik heb nog maar 1 sigaretje voor morgenochtend, bah, dat haat ik. Het vooruitzicht dat ik dan moet halen.
Hoewel ik het feit dat ik dat moet omdat ik niet zonder kanwil nóg meer haat

Sterkte met de dropdead gorgeous klauterkabouter morgenochtend, poppedein
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 september 2008 @ 08:54:49 #42
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61442725
goeimeorgen!

nog gefeliciteerd PF! dat had ik gisteren effe gemist!

* kwakveense roept altijd "dan had t maar geen beest moeten worden" maar maakt daar hier geloof ik geen vrienden mee

nee, even serieus voor DML want je lijkt me echt een lief persoon, ondanks dat ikhe t fundamenteel met je oneens ben over de rol van dieren, en ik vind t naar als jij je zo naar voelt vanwege reakties op iets wat je goed bedoelde...

ik ga straks lappies kopen op de stoffenmarkt met mn mama jeeeeeej nieuwe kleren naaien!

[ Bericht 46% gewijzigd door kwakveense op 07-09-2008 09:00:57 ]
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 7 september 2008 @ 09:03:53 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61442769
Nog gefeliciteerd, PF! .
Zo, dat was mijn tvp .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 september 2008 @ 09:56:55 #44
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61443098
woooo net Evy 9 uitgelopen, voor t eerst van mn leven 5 minuten achter elkaar hardgelpen (meer gesjokt, maar toch!)
pi_61443531
quote:
Op zondag 7 september 2008 09:56 schreef kwakveense het volgende:
woooo net Evy 9 uitgelopen, voor t eerst van mn leven 5 minuten achter elkaar hardgelpen (meer gesjokt, maar toch!)
over een poosje loop je 30 min, zonder problemen.
pi_61443966
PF, gefeliciteerd!

Over shoppen gesproken: gister 2 paar hele mooie laarzen gekocht, normaal kostten ze resp. E160,- en E170,- per paar, ik heb beide paren meegenomen voor E133,-

En ik hou van winkelen; maar nooit op zaterdag, anders is het zo druk Online kopen doe ik eigenlijk niet, omdat heel veel spul me gewoon niet staat en terugsturen vind ik zo'n gedoe dat ik het nooit doe.

En SHE, wtb lingerie: ooit eens bij SandrabrA geweest? Goede zaak, goed advies en het is daar eigenlijk nooit druk. Zit aan het Vredenburg.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61444036
quote:
Op zondag 7 september 2008 11:17 schreef Ewelina het volgende:
PF, gefeliciteerd!

Over shoppen gesproken: gister 2 paar hele mooie laarzen gekocht, normaal kostten ze resp. E160,- en E170,- per paar, ik heb beide paren meegenomen voor E133,-
Je hebt afgedongen op schoenen?
pi_61444085
quote:
Op zondag 7 september 2008 11:21 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je hebt afgedongen op schoenen?
Neuh, ze waren zwaar in de aanbieding. En ze zijn heul mooi, én allebei van echt leer (superzacht)
pi_61444090
Oh okay.
pi_61444518
Gefeliciteerd nog, PF.
pi_61444891
O, en wbt dubbel kopen van kleding: dat doe ik wel regelmatig, wel in andere kleuren.

Voorbeeldje:
pi_61445457
Leuk topje!
Waar heb je je laarzen gekocht?
pi_61445477
hoi
Ja doei.
pi_61445531
quote:
Op zondag 7 september 2008 12:40 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk topje!
Waar heb je je laarzen gekocht?
Uiteindelijk heb ik ze gekocht bij Van Dalen in Amstelveen, die flinke uitverkoop hield
Ik had weinig zin om E230,- te betalen voor laarzen waarvoor ik ook nog portokosten moest maken, zelfs als ik ze in de winkel kocht (ik ben gaan kijken bij Duoboots) en als er wat mis mee was kon ik ook niet terug naar de winkel Dat was me een beetje te gortig. Eèn paar is halfhoog, wat nooit problemen oplevert, bij de ander viel de schoen een maat kleiner dan normaal (nu had ik 37 nodig) maar was de schacht net 1 of 2 cm wijder dan normaal, wat bij mij dus precies goed zat

Dus nu heb ik voor 100 euro minder 2 paar laarzen

Plaatjes vind je hier
pi_61445726
quote:
Op zondag 7 september 2008 12:08 schreef Ewelina het volgende:
O, en wbt dubbel kopen van kleding: dat doe ik wel regelmatig, wel in andere kleuren.

Voorbeeldje:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nice boobs. Leuke dingetje ook. Ik vind de rechter wel veel mooier qua kleur.

Weet je wat ik zo jammer vind? Dat bijna alle topjes en truitjes zo f*ing kort zijn! Ik wil truitjes en shirtjes die tot over mijn billen gaan en die hebben ze gewoon nauwelijks.
pi_61445777
quote:
Op zondag 7 september 2008 12:55 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Weet je wat ik zo jammer vind? Dat bijna alle topjes en truitjes zo f*ing kort zijn! Ik wil truitjes en shirtjes die tot over mijn billen gaan en die hebben ze gewoon nauwelijks.
Haha, ja, ze komen er goed in uit (dé reden waarom ik hem dus 2 x heb ). Op de linkerfoto zijn de kleuren ietwat donker, maar dat is heldergroen. Staat ook heel mooi, toen ik hem kocht had mijn haar dezelfde kleur bruin en dat matchte prachtig Later zag ik hem ook in het bruin/roze en zilver/roze, heb nog overwogen om die ook te kopen, maar vond de kleurencombinatie niet zo.

En korte truitjes zijn Ik wil geen truitje dat als ik mijn armen omhoog strek dat je dan mijn halve blote buik ziet
pi_61446164
net mn spijkerbroek uit de wasmachine gehaald (die aan het overlijden is ) en opgehangen en me verbaasd over hoe klein die wel niet is

gaat écht de goede kant op

en ik heb een broek aan nu waar Maat 36 in staat het voelt zó fijn
Ja doei.
pi_61446619
Ik heb twee heerlijke gekruide kippenbouten onder de grill liggen voor de lunch.
pi_61446911
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
net mn spijkerbroek uit de wasmachine gehaald (die aan het overlijden is ) en opgehangen en me verbaasd over hoe klein die wel niet is

gaat écht de goede kant op

en ik heb een broek aan nu waar Maat 36 in staat het voelt zó fijn
Lekker gevoel hé?

Qua slankheid: nou ja, aangezien ik jarig was deze week heb ik écht heel veel taart op Straks nog een laatste stukje en dan weer gezond doen

Gelukkig was de taart wel heerlijk (met name de truffeltaart!)
pi_61447114
Vampje komt hier even binnen vallen...
Ik wil ook graag gaan "she-en" maar zijn er nog lekker e recepten voor de groentes enzo? Of sowieso wat maaltijdtips... Ben niet zo ceatief met menu's en dergelijke....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61447206
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb twee heerlijke gekruide kippenbouten onder de grill liggen voor de lunch.
Daar zou ik ook best trek in hebben! Ik heb om 12 uur gebrunched met 4 crackers: 2 met mayo/sambal en rauwkost en 2 met slankie smeerkaas.

Ben ook m'n garderobe aan het vernieuwen. Ik winkel bij voorkeur online (of op dinsdagmorgen ofzo, dan is het ook redelijk uitgestorven.) Heb nu net het volgende besteld:

en:

en:

en ook:

307 dollar inclusief verzendkosten. (=215 euro) (komen nog wel douanekosten bij waarschijnlijk)

Van de week hier gekocht:

M'n agnes b. jurkje kan ik online geen foto van vinden, maar daar ben ik erg blij mee en ik heb ook nog laarzen. (beetje stoere zwarte, om een jurkje/rokje wat minder netjes te maken...

Ik ga binnenkort ook de rest van m'n winterkleren uit de mottenballen halen, dan zie ik pas echt wat er vernieuwd moet worden. Ik denk dat vooral de broeken echt te groot zijn. Als een trui wat wijder zit kan ik niet mee zitten...
pi_61447209
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:54 schreef Vivi het volgende:
Hey kijk, Principessa antirimpelcreme!

[ afbeelding ]
Zo oud ben ik niet
Just twentysomething
pi_61447228
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Kennen julie trouwens het makeupmerk Benefit? En waar je bijvoorbeeld Benefit Big Beautiful Eyes of Dandelion kan bestellen? Tot op heden vind ik alleen de Benefitwebsite en de site van Douglas, maar die zijn duur!
Ik ken het, misschien op ebay of een keer in Engeland in de sale? Volgens mij had de V&D het ook (Utreg, hoogcatherijne, maar weet het niet zeker)
pi_61447264
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
Dat geitenkaasje ziet er inderdaad lekker uit! En conleche: wat jij schrijft is mijn ervaring ook. Biovlees uit de supermarkt is niet zo lekker, van de slager smaakt het meestal goed.

Ik ben trouwens op zoek naar zo'n lijstje waarop staat hoeveel kcal je verbrandt met welke bezigheid. Ik wil namelijk uitrekenen hoeveel kcal ik verbrand heb met 6 uur winkelen.
Dat staat ergens in mijn boeken! Ik moet m'n huiswerk nog maken, maar ik zal even voor je kijken waar het dan moet staan en hoeveel het is!
  zondag 7 september 2008 @ 14:14:35 #65
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61447345
Feli PF, hoe oud ben je eigenlijk geworden? voor als ik er per ongeluk overheen heb gelezen
Bernie en ik zijn tof.
pi_61447355
Vraagje dat eigenlijk meer in CUL thuis hoort, maar jullie weten zoveel

Als ik sperziebonen in wil vriezen, kan ik dat ook in kleine stukjes doen? Of verliest het dan iets wat toch nodig is? Kleine stukjes bespaart mij snijwerk op schooldagen enzo. <3
En als ik het wil gebruiken, in de ochtend eruithalen of bevroren klaarmaken?
pi_61447371
Bedankt voor de felicitaties

Mijn verjaardag begon verdrietig (niks bijzonders, hormonen jeweets)
en gisteravond eindigde dat met wijntjes in het bubbelbad, filmpjes kijken, jointje uit het raam, heel leuk kletsen en over dingen praten waar we het nooit over hadden gehad (mr pf en ik ) En nog een bijzonder cadeau gehad maar wel leuk
pi_61447394
quote:

[..]

Jawel, shirtdresses bij de H&M, ik draag niets anders!
pi_61447875
Ik heb mijn startgewicht even aangepast naar mijn huidige gewicht, want die 68,5 is al van anderhalf jaar geleden. Ik voel me nu overigens dikker dan ik toen was geloof ik.

Ik vind trouwens dat er nu juist heel veel langere shirts in de winkel hangen! Normale shirts lijken wel zeldzaam te worden denk ik soms... Ik zag wel een hele leuke lange trui/jurk bij de WE hangen, misschien dat ik daar morgen nog even langs fiets....
pi_61447969
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Jawel, shirtdresses bij de H&M, ik draag niets anders!
Ik vind de winkels van de H&M een verschrikking. Maar je kunt er tegenwoordig geloof ik ook online bestellen?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 14:39:12 #71
163650 Greys
pi_61447981
Toffe kleding zeg Co, die je besteld hebt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 14:40:46 #72
163650 Greys
pi_61448011
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vind de winkels van de H&M een verschrikking. Maar je kunt er tegenwoordig geloof ik ook online bestellen?
Online bestellen bij H&M is supergemakkelijk! Je krijgt het (meestal) vrij snel thuisbezorgd en wat er niet past kan je of terugsturen of in de winkel omruilen of retour geven En wat ik aan H&M fijn vind is dat de maten altijd groot vallen, zodat je altijd wel 1 of soms zelfs 2 maten kleiner nodig hebt dan anders. Da's goed voor je zelfvertrouwen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61448016
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:15 schreef Inderdaad het volgende:
Vraagje dat eigenlijk meer in CUL thuis hoort, maar jullie weten zoveel

Als ik sperziebonen in wil vriezen, kan ik dat ook in kleine stukjes doen? Of verliest het dan iets wat toch nodig is? Kleine stukjes bespaart mij snijwerk op schooldagen enzo. <3
En als ik het wil gebruiken, in de ochtend eruithalen of bevroren klaarmaken?
Je moet ze in elk geval eerst kort koken. Volgens mij maakt het dan weinig uit of je hele sperziebonen of gesneden exemplaren invriest.
pi_61448042
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Online bestellen bij H&M is supergemakkelijk! Je krijgt het (meestal) vrij snel thuisbezorgd en wat er niet past kan je of terugsturen of in de winkel omruilen of retour geven En wat ik aan H&M fijn vind is dat de maten altijd groot vallen, zodat je altijd wel 1 of soms zelfs 2 maten kleiner nodig hebt dan anders. Da's goed voor je zelfvertrouwen
Hm, ik zal eens kijken. H&M is wel goedkoop en ik ben een cheapskate als het om kleding gaat. Ik geef gewoon echt niet meer dan 15 euro uit voor een t-shirtje en ook niet meer dan 40 euro voor een spijkerbroek. Meer vind ik zonde van mijn geld.
pi_61448219

Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 15:04:13 #76
163650 Greys
pi_61448457
Potver Ise, het water loopt me in de mond
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61448507
Ze zijn alweer op.

Ik vind het velletje toch altijd het allerlekkerst.
  zondag 7 september 2008 @ 15:13:59 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61448638
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:40 schreef Greys het volgende:
En wat ik aan H&M fijn vind is dat de maten altijd groot vallen, zodat je altijd wel 1 of soms zelfs 2 maten kleiner nodig hebt dan anders. Da's goed voor je zelfvertrouwen
Bij welke H&M koop jij? Bij mij vallen H&M-kleren juist altijd klein! Blousjes moet ik bij H&M in maat 42-44 kopen, terwijl ik bij andere winkels vaak al in maat 38 pas! Rokjes vallen inderdaad wel klein. Daar pas ik soms zelfs in maat 36.
pi_61448652
Die modellen in de H&m-webshop doen allemaar heel raar. Leidt af van de kleding.
pi_61448655
Gefeliciteerd nog, PF.
Leuke kleren, Conleche. Ik vind die Granddaddy-shirts ook leuk, ik heb een soortgelijke bij H&M besteld.
@Isegrim: bij de Hennes heb ik vorige week een singlet gekocht die ruim over je kont valt. Ze hebben ook lange shirts met korte mouwen, in alle kleuren. Kosten zo'n 7 euro dacht ik.
pi_61448665
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Bij welke H&M koop jij? Bij mij vallen H&M-kleren juist altijd klein! Blousjes moet ik bij H&M in maat 42-44 kopen, terwijl ik bij andere winkels vaak al in maat 38 pas! Rokjes vallen inderdaad wel klein. Daar pas ik soms zelfs in maat 36.
Dat had ik vroeger, toen ik er nog kwam, ook met H&M, dat de kleren juist te klein vielen.
pi_61448989
Bij H&M kan je er helaas geen pijl op trekken: ik heb van alles in de kast van maat 34 tot 40 en het zit allemaal hetzelfde....
pi_61449444
Het is allemaal niet echt mijn smaak wat er op die site staat... Ik houd het maar op één of twee keer per jaar de stad in en dan een flinke lading kleren kopen zodat ik weer even vooruit kan.
pi_61449992
Nu we toch over kleding bezig zijn: Mango is zo gaaf. En ze hebben een online shop. Ze zijn vooral goed in zachte truitjes.
Ik heb deze in het groen:

En ga deze halen.

pi_61450054
ik koop nooit bij H&M. Toen ze net in nederland waren ben ik er wel eens binnen geweest maar ik vond de kwaliteit bagger.
Nadat ik afgevallen was moest ik al mijn oude kleren weg doen en nwe zomer en winter garderobe aanschaffen, ik heb nu veel Esprit en een beetje Mexx (maar die is de laatste tijd niet meer leuk)

Maten: ik koop vaak kleding wat groter omdat ik niet van superstrak hou, dan zie je kwabbeltjes zo. Ik heb voor bovenkleding nooit kleiner dan een S aan, dat is volgens mij meestal maat 38, bij broeken heb ik altijd maat 36.
pi_61450545
quote:
Op zondag 7 september 2008 16:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu we toch over kleding bezig zijn: Mango is zo gaaf. En ze hebben een online shop. Ze zijn vooral goed in zachte truitjes.
Ik heb deze in het groen:

[ afbeelding ]

En ga deze halen.

[ afbeelding ]
Leuk!! Vooral die bovenste!Ik ben ook dol op de mango en wist niet dat ze een online shop hadden. Ik ga even neuzen.

Ik heb echt een heel leuk jurkje van de mango van zwaar satijn.
  zondag 7 september 2008 @ 16:32:32 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61450734
Leuk hoor, nu ik afgevallen ben vind ik winkelen ineens eens stuk leuker, tis nog steeds niet mijn hobby maar toch wel leukerder.

Ik heb mezelf nu helemaal in de make-up gegooid, nette kleding aan, we gaan zo heerlijk uit eten. Ik heb er zin in.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 7 september 2008 @ 17:00:31 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61451278
quote:

[..]

Veganisme is dan ook heel slecht voor je.
Niet doen.

Anyway, in Nederland heb je echt de mogelijkheid om heel diervriendelijk te eten.
En als je dan ook nog eens veel vis eet en 1/2 vega-dagen hebt, dan doe je je best.
( let op bij vis: eet geen overbeviste soorten of kweekvis )

Overigens werkt het vismenu in huize SHE heel goed, wij eten nu 4 dagen per week vis en het verveelt nog steeds niet. Of de stress idd minder is weet ik niet, volgens mij heeft dat tijd nodig.
Ik als anal bitch, kan ECHT wat stress relief gebruiken

Verder:

@ PF: Feli bolletje Gelukkig heb je toch nog genoten.

@ Co: Die hoodie is fantastisch; is dat die met die warme, fluffy binnenkant? Ik wil ook!

@ Ewelina : tieten wow

Verder hoi allemaal
pi_61451385
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:00 schreef SHE het volgende:

@ Co: Die hoodie is fantastisch; is dat die met die warme, fluffy binnenkant? Ik wil ook!

Ja ze hadden 'm ook in het wit, was ook echt mooi, maar ik ben een smeerpoets, dus toch maar blauw gedaan. Ze hadden nog heel veel leuke dingen, maar eerst maar even kijken of de maat goed is en of de invoerkosten niet de pan uitrijzen...
  zondag 7 september 2008 @ 17:09:24 #90
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61451457
Same here, ik ben echt een vlekken magneet. Wit kan ik vergeten, maar blauw vind ik ook stoer. Leuk op een spijkerbroek.

Ik ga eens neuzen, want ik vind 'm wel erg tof.
  zondag 7 september 2008 @ 17:34:15 #91
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61452142
Pizza gegeten vanaaf .

En die hoodie is idd geweldig .
  zondag 7 september 2008 @ 17:39:26 #92
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61452299
Pizza is jummie 4 the tummie

Ik heb raar gegeten, of beter gezegd niet.
Gisteren een ernstige migraine aanval, waardoor mijn lief vannacht om 06.00 naar de HAP moest voor medicijnen
Vandaag dus nog niet gegeten.

Meneer is naar ouders, ik ben nog wat zwakjes, dus ik blijf thuis.
Wel heb ik voor mezelf mooi dwangvoer in huis gehaald.

Ik eet straks een meloentje met parmaham en daarna een ciabatta met gesmolten buffel mozzarella, pesto en tomaatje.
En een wijntje, want ik mag weer drinken!
pi_61452374
Hier vanavond kippevleugeltjes (geïnspireerd door de kippenbouten van Isegrim) met gebakken aardappeltjes en een berg champignons met kruidenboter Wilde eigenlijk stoofpeertjes, maar die hadden ze niet meer.

Anyway, de taart is bijna op, er staan nog 2 stukjes.

@SHE: eet ze!
pi_61452843
Hier vandaag ook weer vis.
Zeewolf uit de oven met een dikke saus van prei, peen, tomaatjes, chilipepertje, knoflook, basilicum, paar zwarte olijfjes.
Erbij een snee speltbrood. En een glaasje wit.

De weegschaal en centimeter zijn nog steeds lief...
pi_61452994
Hier vanavond kapucijnerschotel met ui, prei, knoflook, paprika, spekjes en chorizoworst. Niet helemaal gezond, maar wel errug lekker.
pi_61453861
Ik heb allemaal kliekjes vanavond: opgebakken aardappelen, restje kip in wijnsaus en halve valess kaasding. Alleen de groente is vers: peultjes.

Ik eet morgen ook zeewolf, had het voor nu gehaald, maar zag dat die restjes opmoesten (kan echt heel moeilijk eten weggooien!)

Vanaf morgen ook weer wat strenger, want door ongesteldheid en ongein (lees: uiteten enzo) zit ik nu een kilo boven het lijstje (en dus weer boven de zestig en dat moet niet)
  zondag 7 september 2008 @ 18:46:26 #97
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61454014
Ik druf niet meer zo goed te reageren. Ik ben 7 cm kwijt, ik weet niet wat dat in kiloos is. Zal straks nog even kijken of ik een foto kan maken met de zelfontspanner. Pas weer in mijn favo lage spijkerbroek, al heb ik nog wel wat kwabjes *grin*.
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 19:16:45 #98
163650 Greys
pi_61454723
Hoezo durf je dan niet zo goed meer te reageren?

Ik zit hier enorm te balen van het intrekken van de winst van Hamilton op Spa (er zijn vrouwen die F1 kijken, zelfs wanneer hun vent niet thuis is ) en er is ook weer een Nederlandse dode in Afghanistan
Euh, de volgorde waarin ik dit noem is uiteraard niet representatief voor de mate van belangrijkheid.

Durf ook bijna niet te zeggen wat wij zitten te eten: frietjes, kaassoufflé en sla met ei, kaas en bacon.
Maar het interesseert me vandaag geen kont. Ik ben opstandig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 september 2008 @ 19:25:08 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61454913
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
Durf ook bijna niet te zeggen wat wij zitten te eten: frietjes, kaassoufflé en sla met ei, kaas en bacon.
Maar het interesseert me vandaag geen kont. Ik ben opstandig
Die sla is toch best gezond? En ach, we hebben altijd nog baas boven baas . Mijn avondeten was: een reuzeijscoupe met alcohol, slagroom en krokant En nu heb ik trek in chips
pi_61454942
Ik kijk ook F1, maar had dit nog niet gehoord. Ow, en "mijn vent" houdt juist niet van F1 en is blij als hij niet mee hoeft te kijken

Ik eet net als SHE, alleen misschien iets meer. Ik dwing mezelf gewoon om maaltijden te eten, anders eet ik niks. Ik heb nergens zin in en nauwelijks honger.
pi_61455057
psstt.
quote:
Update:
De FIA heeft bevestigd dat ze een protest heeft ontvangen van McLaren tegen de straf. De uitslag van de Belgische Grand Prix wordt nu dus bepaald tijdens een zitting van de International Court of Appeal van de FIA. Wanneer het protest behandeld zal worden, is nog niet bekend.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 19:32:13 #102
163650 Greys
pi_61455094
Ah. Dan is er nog hoop. Thanks
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 september 2008 @ 19:36:57 #103
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61455221
Hoe komt dat dan Omearos?
Prrrrr
  zondag 7 september 2008 @ 19:38:39 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61455267
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:32 schreef Greys het volgende:
Ah. Dan is er nog hoop. Thanks
Wel lekker, sla met kaas en bacon.... Ik zit een beetje na te denken over het menuplan voor de rest van de week,maar ik heb geen inspiratie. Probleem is dat alles snel moet deze week vanwege tijdgebrek. Kent iemand nog lekkere snelle recepten zónder gebruik van pakjes?
Eén dag eet ik gegrilde kipfilet met brocolli
Een andere dag gestoomde vis met worteltjes
Misschien één keer roergebakken kalkoenfilet met prei, ananas, ananassap en witte rijst....
Verder heb ik geen inspiratie.
pi_61455375
wordt nog leuk met die zitting

@Mspoez, ik heb een nieuw bitje sinds een paar dagen, en het in en uitdoen is pijnlijk. En als ik hem uit heb kan ik wel kauwen maar dat is dan nog pijnlijk waardoor eten me gewoon tegenstaat. Dan hou ik hem liever in en drink maar wat meer. Nog een paar dagen, dan ben ik er wel weer aan gewend.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 19:50:17 #106
163650 Greys
pi_61455561
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wel lekker, sla met kaas en bacon.... Ik zit een beetje na te denken over het menuplan voor de rest van de week,maar ik heb geen inspiratie. Probleem is dat alles snel moet deze week vanwege tijdgebrek. Kent iemand nog lekkere snelle recepten zónder gebruik van pakjes?
Eén dag eet ik gegrilde kipfilet met brocolli
Een andere dag gestoomde vis met worteltjes
Misschien één keer roergebakken kalkoenfilet met prei, ananas, ananassap en witte rijst....
Verder heb ik geen inspiratie.
Het ALLERergste moet ik nog opbiechten: die salade met kaas en bacon en ei was ook nog kant en klaar, zo'n maaltijdsalade van de Super de Boer Maar hij is zó lekker!

Kan jij een van die dagen ook niet een soort maaltijdsalade voor jezelf maken? Lekker sla en/of bleekselderij, dressing, cashewnoten, appel, ei, dat soort dingen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 19:50:48 #107
163650 Greys
pi_61455575
Omearos, wat is een bitje?
Kan het vast ook wel Googlen, maar ik vraag het jou gewoon
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61455964
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
Edit: een tandbeschermer, aldus meneer Google.

Van Wikipedia:
quote:
Een bitje is een (mond)beschermer voor de tanden, kiezen en de kaak. Bitjes worden bij verschillende sporten gebruikt, vooral bij vechtsporten zoals boksen, kickboksen en San shou.

Ook bij sporten als hockey worden vaak bitjes gebruikt vanwege de harde ballen die bij deze sport gebruikt worden. Bij rugby wordt er ook een bitje gebruikt, omdat er anders een kans is dat je tanden eruit worden geslagen of als je wordt getackeld, je hard op de grond terecht komt en ze afbreken.

Er zijn ééndelige en tweedelige bitjes. De tweedelige zijn over het algemeen het best beschermend.

Vaak moet een bitje geprepareerd worden voor gebruik door het bitje 10 tot 15 seconden in kokend water te dompelen, af te schudden en het vervolgens in de mond te doen. De tanden hard op elkaar bijtend wordt het bitje in de juiste vorm gemaakt. Soms is dit vlak erna nog een keer nodig als het bitje niet goed blijft zitten.

Het is erg belangrijk dat het bitje goed blijft zitten, om letsel en/of dure tandartskosten te voorkomen.

Er zijn allerlei varianten, zoals transparante bitjes, gekleurde, met vering, enzovoorts. Van goedkoop tot duur, van lelijk tot mooi.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 20:26:53 #109
163650 Greys
pi_61456781
Maar als je dat alleen bij sporten gebruikt moet je hem tussendoor toch gewoon uit kunnen doen en kunnen eten? Ik zou er geen paar dagen niet eten voor over hebben in elk geval
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61457276
Nou, ik wel, ik wil daarna tenminste nog wel normaal kunnen eten met mijn eigen tanden

Maar laten we wachten op wat omearos te zeggen heeft, misschien zit ik wel helemaal fout.
pi_61457746
quote:

[..]

Het ALLERergste moet ik nog opbiechten: die salade met kaas en bacon en ei was ook nog kant en klaar, zo'n maaltijdsalade van de Super de Boer Maar hij is zó lekker!
AH heeft ook zo'n salade, boeren salade geloof ik. Die eet ik regelmatig, er zit ook rode paprika doorheen en ik eet altijd maar de helft van de kaas, dus ik denk dan dat ik niet echt ongezond bezig ben.

Net gerend, en geen druppel regen gehad!
pi_61457981
Uiteindelijk geen avondeten gehad in verband met een lekkage hier in huis. Ik heb 't hele huis ondersteboven gehad, geen tijd gehad om te eten. Niet eens honger trouwens. Ik neem zo misschien nog wel even een stukje kaas voor ik naar bed ga.
  zondag 7 september 2008 @ 21:03:06 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61458171
Tering, de meloen ging nog wel en de ham ook, maar ik kreeg de ciabatta niet meer weg

Dan blijft er maar 1 ding over, de ganzen-methode!
Dus ik heb een lichte brinta-shake gemaakt met volle melk en daarna een peterselie-selderij-komkommer sapje.
Ik haat force-feeden!!!

Ik wil naar bed met een boek, maar ik heb alles al gelezen. *zucht*
  zondag 7 september 2008 @ 21:11:37 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61458453
Dat lijkt me zo heerlijk, geen trek hebben. Ik denk de hele dag aan eten en koken Het is werkelijk een wonder dat ik niet moddervet ben geworden.
  zondag 7 september 2008 @ 21:14:44 #115
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61458560
Ik vind het geen flikker aan. Ik hekel de dagen dat ik niets weg krijg. Alsof ik niet besta ofzo
pi_61458676
als ik geen trek heb word ik echt heel chago, net als wanneer ik niets proef

dan kan het me heel boos maken, en dan wil ik JUIST superlekker koken in de hoop dat ik ook maar IETS proef..

mn smaak is nog niet helemaal 100% maar zodra dat wel weer zo is ga ik meteen de visboer hier uittesten en lekkere tonijn en zalm halen en sushi maken

en gamba's met citroen maken
Ja doei.
  zondag 7 september 2008 @ 21:19:06 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61458761
Hmm, mijn linzensoep is niet lekker geworden. Er mist iets. Sellerie denk ik, of vleesextract ofzo. Ik heb er net een theelepel piripiri kruiden bijgegooid, maar dat hielp ook niets.
pi_61458799
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Hmm, mijn linzensoep is niet lekker geworden. Er mist iets. Sellerie denk ik, of vleesextract ofzo. Ik heb er net een theelepel piripiri kruiden bijgegooid, maar dat hielp ook niets.
Gewoon een bouillon- of maggiblokje??
pi_61458860
quote:

[..]

Nice boobs. Leuke dingetje ook.
Ook mijn woorden.
#35.
  zondag 7 september 2008 @ 21:24:11 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61458953
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Gewoon een bouillon- of maggiblokje??
Heb ik niet in huis. Ik heb er maar gepureerde tomaten doorheen gegooid. Morgen nog maar wat soepgroenten koken er er doorheen mengen. Dan is het vast wel eetbaar.
  zondag 7 september 2008 @ 21:31:22 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61459262
Ow ik ben helemaal dol op F1, al jaren alleen ik kan de helft nooit kijken omdat ik vaak zondags moet werken
We zijn naar een dinerbuffet geweest zonet... *hik* Het was echt zo enorm lekker, wat een heelijke vis, vlees, salades enzovoorts. En het ijs met zulk vers slagroom... Dat waren weer 4000 cal. deze dag
Nu snel slapen morgen om 5 uur weer auto sturen, hopelijk ben ik dan wat nuchterder
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_61459503
quote:
Mijn bitje is als vervanging van de beugel, met als doel de tanden op zijn plek houden tot het in deze positie goed vastgegroeid is. Bitje oogt mooier dan blokjesbeugel en hoeft niet aangedraait te worden, maar hij past echt precies waardoor hij mijn tanden onder spanning zet wat pijn doet.
pi_61459532
een bitje is ook gewoon een beschermrubbertje voor hockeyers en zulks
Ja doei.
pi_61459541
Dan was mijn 1e gok toch goed Meneer Google heeft me op het foute spoor gezet
pi_61459963
Nou, dat was een leuke zondagavond. Zeil eruit gescheurd in de logeerkamer, dat kan wel bij het grofvuil. Zeil in de slaapkamer is nog te redden.

Het wordt toch maar eens tijd voor een nieuwe badkamer... Er begint aan alle kanten water uit te lopen.
pi_61461972
Ik heb gegeten. Heel veel. En slecht. Chocolade en krentenbollen met veel boter enzo. Wel erg lekker, maar mn taille is opeens weg. Morgen maar goed naar de wc gaan .
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:38 schreef omearos het volgende:

[..]

Mijn bitje is als vervanging van de beugel, met als doel de tanden op zijn plek houden tot het in deze positie goed vastgegroeid is. Bitje oogt mooier dan blokjesbeugel en hoeft niet aangedraait te worden, maar hij past echt precies waardoor hij mijn tanden onder spanning zet wat pijn doet.
Zal wel snel voorbij gaan . Moet je hem eigenlijk alleen 's nachts of ook overdag? Ik heb er nu al een paar jaar een voor alleen 's nachts, toen ze erachter kwamen dat ik hem steeds kapotbeet . Echte sportbitjes zitten trouwens echt vervelend, ze zijn nooit helemaal passend.

@PF: Fijne verjaardag nog
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61466692
Oke.... Vandaag gaan we beginnen met "SHE-en"!!
Eitjes staan te koken. Straks boodschapjes doen. Wilde eigenlijk voor de hele week doen, maar weet al niet wat ik vanavond moet gaan eten!!
Vanmiddag denk ik een salade....
Iemand suggesties voor vanavond??? En eik ook voor de rest van de week?

Ow en waaaaarom ga ik op maandag boodschappen doen??? Dan is de notenboer niet open!!
  maandag 8 september 2008 @ 08:45:17 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61467028
Goedemorgen liefjens.

Zo, die pizza is me niet zo goed bevallen...ik steeg nog net niet op .

Ik word steeds meer en meer bevestigd in mijn vermoeden dat ik echt een voedselintolerantie heb.
pi_61467071
goedemorgen

ik ga zo de sleutels inleveren van ons oude huis in Arnhem Dan hoeven we er nooit meer heen.
Gisteren aardig geschrobt daar, want ik zal toch echt geen vies huis achterlaten

70,4kg gaf die platte witte schijf aan daarnet, dus nog even en ik zit weer op de 69,5, de laatste update in de lijst van mij, en dan: verder naar beneden

Vanmiddag weer spinnen, en ga dan fietsen naar de sportschool (half uur heen, half uur terug!)
Ja doei.
pi_61467199
Heerlijk gevoel moet dat zijn, motorbloempje. Ik heb dat in maart nog gedaan. Het oude huis was van mijn vriend, dus geen nostalgische gevoelens o.i.d.!

Ik ben weer back on track. Heb echt een grote terugval gehad van 68,5 kilo naar 71,5 na mijn vakantie. Gelukkig zit ik praktisch weer op het oude gewicht. Nu door naar de 65!
  maandag 8 september 2008 @ 09:56:40 #131
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61468044
ik slinger lustig door met mijn gewicht, maar de algehele lijn gaat wel naar beneden denk ik...

vandag mn eerste lunch nieuwe stijl: volkoren drop scones en een halve maaltijdpita met gegrilde kipreepjes, en een komkommer/wortel-salade. mjam.
pi_61468134
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]

Zal wel snel voorbij gaan . Moet je hem eigenlijk alleen 's nachts of ook overdag? Ik heb er nu al een paar jaar een voor alleen 's nachts, toen ze erachter kwamen dat ik hem steeds kapotbeet . Echte sportbitjes zitten trouwens echt vervelend, ze zijn nooit helemaal passend.
Ik moet hem voorlopig continu dragen (behalve als ik eet) en dan kijken ze bij de controle eind oktober of het terug mag naar alleen 's nachts.

Vanmorgen weer netjes ontbeten met brinta en vruchtensap, alleen ga ik vanavond uit eten en ik weet dat daar weinig keuzes zijn. Ben benieuwd.
  maandag 8 september 2008 @ 10:30:13 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61468586
Goedemorgen .

Als we het toch over nieuwe woningen hebben: Ik ga maandag as ws woonruimte bekijken in Amersfoort . Ben benieuwd .
Niet meer actief op Fok!
pi_61469195
quote:
Op maandag 8 september 2008 08:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Heerlijk gevoel moet dat zijn, motorbloempje. Ik heb dat in maart nog gedaan. Het oude huis was van mijn vriend, dus geen nostalgische gevoelens o.i.d.!

Ik ben weer back on track. Heb echt een grote terugval gehad van 68,5 kilo naar 71,5 na mijn vakantie. Gelukkig zit ik praktisch weer op het oude gewicht. Nu door naar de 65!
Yup

al was het wel 'mijn' oude huis, want ik ben er eerst alleen gaan wonen.

Maar als je ziet wat we er voor terug hebben gehad heb ik geen traan hoeven laten...

-geen vieze stink- en schimmelzooi meer in het berghok
-geen buurman die om half 3 's nachts de stereo vol aanzet
-geen ranzige meuk en grofvuil meer in de bosjes
-ruimte! heel veel ruimte!
-niet meer moeilijk doen met de katjes, die kunnen hier toch niet zomaar naar buiten!

etc.

Lekker dat jij ook weer 'back on track' zit.

Vandaag en morgen ga ik dus lekker spinnen, donderdag kickboksen en misschien woensdagochtend even hardlopen voordat de visite komt. Moet namelijk wel echt gaan trainen voor de 7 Heuvelen Loop
Ja doei.
  maandag 8 september 2008 @ 11:06:14 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61469242
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup

al was het wel 'mijn' oude huis, want ik ben er eerst alleen gaan wonen.

Maar als je ziet wat we er voor terug hebben gehad heb ik geen traan hoeven laten...

-geen vieze stink- en schimmelzooi meer in het berghok
-geen buurman die om half 3 's nachts de stereo vol aanzet
-geen ranzige meuk en grofvuil meer in de bosjes
-niet meer moeilijk doen met de katjes, die kunnen hier toch niet zomaar naar buiten!

etc.

Lekker dat jij ook weer 'back on track' zit.

Vandaag en morgen ga ik dus lekker spinnen, donderdag kickboksen en misschien woensdagochtend even hardlopen voordat de visite komt. Moet namelijk wel echt gaan trainen voor de 7 Heuvelen Loop
Of je een leuke buurman hebt moet je nog maar afwachten hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_61469264
tot nu toe nog niet gezien.

En leuk boeit niet, zolangie maar stil is

gelukkig schijnt hij 's nachts te werken enzo, dus issie vanaf 11 uur weg, zei de oude bewoonster
Ja doei.
pi_61469395
goedemorgenn !

lekker weekend gehad iedereen?

ik wel, niet ontzettend gezond gegeten (gister patat gehaald, waren te moe na het klussen om te koken...) maar geen tussendoortjes gehad en zaterdagochtend gefitnesst.

vandaag:
O: noedels. (raar, maar waar: er was niets anders meer in huis....)

verder nog niets

woon je er nu al, motorbloempje ? ik ga samenwonen met mn vriend, wij zijn nog druk aan het klussen - op het moment bezig met laminaatleggen.
pi_61469418
ja, we wonen er al godzijdank

want hebben dus vandaag de sleutels van het oude huis ingeleverd.

Laminaatvloer mochten we gratis overnemen dus die ligt hier al keurig. Doekje eroverheen en klaar

moeten alleen nog wat lampen ophangen en de bar afmaken!
Ja doei.
  maandag 8 september 2008 @ 11:21:19 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61469550
Mijn ontbijt vanmorgen was een wrap met kidneybonen, mais, paprika en schmand. Lekker gezond dus
T: een banaan
L: linzensoep
T: yoghurt
D: veel groene groente
pi_61469578
ohh beter van die vloer!

wij huren voorlopig (eerst even afwachten of alles goed loopt samen), van de woningbouwvereniging mag helemaal niets blijven liggen, dus voorgaande bewoners hebben de hele vloer er uit moeten slopen - dus wij konden ook niets overnemen en moeten nu alles zelf doen.

de hele flat (vierkamer) is inmiddels geverfd, met laminaat zijn we ongeveer op 3/4... daarna kunnen we eindelijk gaan inrichten !
pi_61469642
wat de fuck?

Wij huren ook

en als je als nieuwe bewoner die vloer wilt hebben, hoeft de oude bewoner het er niet uit te slopen
Ja doei.
pi_61470054
Toen ik mn huurhuis in ging heb ik de vloer over "moeten" kopen...Die lag no gniet zo lang...Als ik er geen geld voor over had, ging ie er alsnog uit! Maar had nu voor een paar centen een spiksplinter nieuwe vloer!
Heb toen ik weg ging ook een zooi aan luxaflex enzo laten hangen...Die paste toch niet in mn nieuwe huissie!!

Zo....Wat boodschappies gedaan...Notenboer was wel open, heb dus lekekr wat amandeltjes gehaald... Alleen weet ik nog steeds niet pcies wat ik vanavond ga eten.... Vanmorgen nog niets op ( druk, druk, druk) Dus vanmiddag gewoon een boterhammetje en vanavond een salade ofzo
  maandag 8 september 2008 @ 12:26:10 #143
331 Merel
Be here now.
pi_61470894
Heb ik iets gemist de laatste dagen? Ik heb geboerengolft, gefierljept, getriviant, en gewinkeld en heb 2 paar prachtige laarzen van m'n vader gekregen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61471403
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
ohh beter van die vloer!

wij huren voorlopig (eerst even afwachten of alles goed loopt samen), van de woningbouwvereniging mag helemaal niets blijven liggen, dus voorgaande bewoners hebben de hele vloer er uit moeten slopen - dus wij konden ook niets overnemen en moeten nu alles zelf doen.

Wat een onzin Als je overlegt met de woningbouw en zegt dat de nieuwe bewoners die vloer willen overkopen, evt met de nieuwe bewoners erbij, dan lijkt me toch niet nodig dat de vloer er alsnog uit moet. Bovendien heb je dan ook minder kans op beschadigingen lijkt me (ook goed voor de woningbouw)

Rare woningbouw als iets overnemen niet mogelijk is
pi_61471444
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
tot nu toe nog niet gezien.

En leuk boeit niet, zolangie maar stil is

gelukkig schijnt hij 's nachts te werken enzo, dus issie vanaf 11 uur weg, zei de oude bewoonster
O, dat is heerlijk Geluidsoverlast is écht heel kut (sprak zij, terugdenkend aan haar oude buurvrouw)
pi_61471549
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:49 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat een onzin Als je overlegt met de woningbouw en zegt dat de nieuwe bewoners die vloer willen overkopen, evt met de nieuwe bewoners erbij, dan lijkt me toch niet nodig dat de vloer er alsnog uit moet. Bovendien heb je dan ook minder kans op beschadigingen lijkt me (ook goed voor de woningbouw)

Rare woningbouw als iets overnemen niet mogelijk is
wij hadden ook zo'n vereniging (8 jaar terug maar goed).. had een mooie laminaatvloer gelegd, zag er prima uit (vond de man die kwam kijken ook) maar toch moest het eruit... regels he?

sta je daar met 32 graden een laminaatvloer eruit te slopen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61471591
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:55 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wij hadden ook zo'n vereniging (8 jaar terug maar goed).. had een mooie laminaatvloer gelegd, zag er prima uit (vond de man die kwam kijken ook) maar toch moest het eruit... regels he?

sta je daar met 32 graden een laminaatvloer eruit te slopen
Stelletje mierenneukers daar
  maandag 8 september 2008 @ 13:09:38 #148
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_61471864
goedemiddag ladies

voor ik het vergeet; @PF: heb je een fijne verjaardag gehad? en natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd!

@She, met tegenzin eten is idd erg vervelend....

mijn lijstje van gisteren:
O: optimel met special K
T: aardbeien
L: 2 krentebollen met kaas (en dan lekker in het tostiapparaat... is echt heeeeeeeeerlijk)
D: gambas, zuurkool, feta en olijven
T: optimelkwark
T: stuk 20 + kaas en een koekje

en de komende dagen heb ik nachtdiensten. dus ben benieuwd hoe het dan met mijn eten gaat....
Gelukkig vanavond lekker weer trainen
(kan bijna niet wachten tot de competitie weer begint, gelukkig hebben we nog wel wat oefenwedstrijden en een toernooi )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61472493
Lijstje:

O: gekookt eitje, 3 plakjes rauwe ham.
L: 75 gram rauwkost met als dressing 50 gram eiersalade.

Plan voor vanavond: Zeewolf uit de magnetron. (groentenbedje maken in ovenschaal met deksel, (groenten in mijn geval: aspergetips, peultjes en rode ui); van visbouillon en slankroom en scheut witte wijn en/of limoensap, saus maken. Vis in stukken op de groenten leggen, saus erover gieten, deksel drop en 10 minuten later: klaar. Lekker en makkelijk en snel )

Ik ga helaas naar boven updaten: ik hou er eigenlijk niet van, maar ik ben niet meer ongesteld en weeg toch 60,2. Wil aan het eind van de week iig weer onder de zestig zitten!
pi_61472624
Ik heb honger!!
Tot nu toe gegeten.....
Vanmorgen snel zo'n activia dinges opgesnoept
Vanmiddag2 (polder) boterhammetjes met een eitje
en net nog wat yoghurt.
Zometeen maar een kiwi pakken!

Vanavond denk ik stukkie gegrilde kip met wat courgette en komkommer

Mmmmm vis heb ik ook wel zin in, maar de visboer was nog niet open en woensdag is het hier markt, dus ik denk dat het woensdag vis wordt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')