Ahquote:Op donderdag 11 september 2008 18:01 schreef Greys het volgende:
Deze niet in elk gevalEcht, ik loop er overal op, zelfs op die rottige kleine rondje keien op Madeira dus.
Op een gegeven moment zakte het bandje over mijn hiel wel soms af, maar die zet ik nu een gaatje strakker en dan loopt het helemaal super!
Hangt van je brievenbus af, bij sommigen past ie erdoor, bij anderen niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:51 schreef Isegrim het volgende:
Envelopje? Bij mij was het iets dat niet door de bus paste. Of dat was gewoon wat anders, kan ook, maar ik verwacht geen pakketje.
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Hangt van je brievenbus af, bij sommigen past ie erdoor, bij anderen niet.
Jij bent gewoon een beetje nauw Ise.
Geeft niets, gewoon ontspannen!
En wie gaat dat allemaal opeten, chef?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wat flauw! Nou heb ik de lottery gemist omdat ik me in Schotland zat vol te proppen met witte bloem en suiker
Ik wil trouwens weleens sticky toffee pudding gaan maken... Zoooo lekkerMaar eerst morgen weer eens een rabarbertaart bakken
Kan nog net. Dezelfde als je partner was erger geweest.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook schoenen gekocht in de vakantie. Dezelfde als mijn kind. Dat vond ik tof. Foto volgt.
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef SHE het volgende:
[..]
En wie gaat dat allemaal opeten, chef?
Dat zit gewoon ergens in een vakje van een tasje of zo'n zijkant-frummel-zakje van de koffer geproptquote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben het kabeltje van mijn fototoestel kwijt. Dat heeft mijn wederhelft kwijt gemaakt, ik weet het zeker.
Ik moet 'm morgen bij het postkantoor gaan halenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:49 schreef Isegrim het volgende:
De postbode heeft geprobeerd om een pakje te bezorgen, dat was vast van SHE. Ik was er alleen niet. Hopelijk komt hij vanavond nog eens langs.
ik ga de docu over anorexia kijken... weet niet op welke zender, maar begint om half negen...quote:Op donderdag 11 september 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
Oh DML, deze keer sla ik hem toch over (Confessions of a Teenage Drama Queen is het, die trekt me niet zo) en de docu over 9-11 van Michael Moore komt ook, geloof dat ik die ga kijken. Maar dank! Wijvenfilm tips zijn altijd welkom
Oh nu maak je me aan het twijfelen...quote:Op donderdag 11 september 2008 20:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ga de docu over anorexia kijken... weet niet op welke zender, maar begint om half negen...
Die is leuk!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ik heb daarstraks voor 5 euri Maid in Manhattan gekocht, over wijvenfilm gesproken
thx Greysquote:Op donderdag 11 september 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nu maak je me aan het twijfelen...
Maar ik geloof dat Heer Greys toch een voorkeur voor de Michael Moore docu heeft
Hoop dat je je snel weer wél optimaal voelt!
De worst lijkt me duidelijk ( wel velletje eraf halen! )quote:Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
allereerst @ She, wat een onwijs leuk en lief mandje
alleen ik weet niet precies wat het allemaal is, want mijn italiaans is niet al te best![]()
dus zou je mij dat kunnen melden? het ziet dr wel allemaal erg lekker uit
mooie schoenen in dit topicik heb dr ook best veel... maar geen foto's.. *(zal ik nog wel ff een keer doen)
momenteel favo zijn mijn zwarte lakpumps van espritmet een relatief hoge hak. Best sexy shoes
![]()
voel me nog steeds niet optimaal, maar gelukkig hoef ik nog maar 1 nachtje... zal; mijn eetlijstje ook maar niet vermelden... want het was te weinig... was zo beroerd dat ik bijna niets naar binnen kreeg van8....
Ik zou gaan voor de grijsblauwe combi. Dat oranje en rood is vind ik persoonlijk iets té. Maar je moet gewoon doen wat JIJ het leukst vind.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:40 schreef mspoez het volgende:
Doe eens kijken meiden, ik wil straks als stbex weg is intern verhuizen maar heb niet heel veel geld ofzo dus meot het met wat kleurtjes en wat frutsels. Wat vinden jullie mooier?
[ afbeelding ]
He balen zeg...ik zat nog te twijfelen tussen een groot tablet chocolade en dit...maar chocolade kan ik natuurlijk niet maken, da's gemeen.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik moet 'm morgen bij het postkantoor gaan halen![]()
Maar dat maakt niks uit want ik vind het heul lief van SHE.
Greys! Er is weer zo'n donderdagavond film op net5. Iets voor jou?
Ja hoi, vertel eens waar dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo net heerlijk gegeten bij het beste restaurant van Groningen (vinden wij tenminste)..
De Kleine Groote, zit aan het Schuitendiep (loopafstand voor ons, dus we kunnen naar huis róllenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoi, vertel eens waar dan?
Woon nu zelf in Leek dus dat is wel te doen
bedanktquote:Op donderdag 11 september 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
[..]
De worst lijkt me duidelijk ( wel velletje eraf halen! )
Er zit een stuk truffelkaas in, een fles olie ( ik heb voor jullie beiden een andere gedaan dus ik weet niet welke je hebt? ) Die is perfect voor salades, aanmaken van groenten of lekker in een soepje druppelen.
een potje met frutti ( gewoon lekker op je brood smeren, of op een stukje kaas, of op een cracker )
Dat was het toch?
Mijn postbode is gewoon inconsequent. De ene keer geeft ie het af bij de buurvrouw die altijd thuis is en de volgende keer dumpt ie het gewoon bij het postkantoor zonder het ook maar een tweede keer aan te bieden.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:55 schreef SHE het volgende:
[..]
He balen zeg...ik zat nog te twijfelen tussen een groot tablet chocolade en dit...maar chocolade kan ik natuurlijk niet maken, da's gemeen.
Rot brievenbussen
Paars! Dat zou denk ik wel heel leuk staan!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
mspoez: wat dacht je van kussentjes en een tapijt in een verwante kleursoort. Een soort van grijspaars,grijsblauw, zilvermetallic en een paar accentkussentjes in rood (de kleur van de stenen)?
Eventueel het plafond wit schilderen en wat kunst (een beeld ofzo, maar dan niet zo'n kitchding) neerzetten.
Een andere lamp doet ook wonderen. Kies dan voor een wat "lichter" model, dan ziet de kamer er meteen heel anders uit.
Oh ja, in balsamico gestoofde uitjesquote:Op donderdag 11 september 2008 21:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
bedankt
en nog een bakje met ik denk iets van uitjes? of is het iets anders? het ziet dr in elk geval lekker uit
Oh, dat blijf je hoor, waar je ook woont.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
Uniekhoorn, als je in Leek woont, ben je geen echte Friezin meer, hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |