Friezen zijn rare wezens.... hihi!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat blijf je hoor, waar je ook woont..
Ik ben ook een Friezin.
Brrr....quote:Op donderdag 11 september 2008 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat blijf je hoor, waar je ook woont..
Ik ben ook een Friezin.
Ah, daar ben je al! Als je het over de duivel hebt....quote:Op donderdag 11 september 2008 21:38 schreef Sugar het volgende:
Coole keuken!
Foto!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, mijn woonkamer ziet er helemaal bizar uit. Tien strekkende meter boeken (2 meter hoog), een hoek met rozenbehang, een rode muur en een groene muur en daarbij meubels in diverse soorten, kleuren en formaten. Wel gezellig, maar erg rommelig. Gelukkig is de woonkamer heeeel groot.
Persoonlijk denk ik dat de combinatie rood met bruin te heftig wordt, maar als jij het mooi vindt moet je het vooral doen! Als het niet meer bevalt verf je het gewoon weer over. Het rode plafond is inderdaad mooi, maar je vroeg om verandering en dat krijg je met een andere kleur plafond![]()
Vraag het anders eens aan Sugar. Die heeft een leuke smaak vind ik.
Nou het bijpassend lijf nog....quote:Op donderdag 11 september 2008 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze passen ook wel een beetje bij je naam. Ze zijn wel een beetje vampig erotisch.....
Neem een chihuahua.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhhhh, hoe zoet
Nu wil ik ook een dochter. En ik wil helemaal geen kinderen
Idem. En Friezen zijn alomtegenwoordig.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:20 schreef Plukie86 het volgende:Wat zitten er veel Friezen in dit topic! Hier nog ééntje! Alhoewel ik nu even in de Randstad woon.
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb groenblauwe schoenen, maar die staan hier niet opWitte schoenen komen er never nooit niet in want die zijn (edit:) meestal lelijk. Paarse schoenen... neuh, mijn laarzen zijn al roodbruin/paars achtig. Moeilijk te combineren
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:49 schreef Merel het volgende:
Ik moet ook nog eens een oplossing verzinnen om alle schoenen en laarzen op te bergen. Echte schoenenkasten zijn lelijk en duur, maar de enorme stapels die nu verspreid door het huis liggen zijn ook geen gezicht
Die grijze laarzen had ik toen ik 14 was! En ze waren zoooo lelijkquote:Op donderdag 11 september 2008 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet zo eerlijk om kritiek te geven en dan niets van jezelf te laten zien. Dus zo.
Ik zie er nog leuk uit in een zwart lang tshirt, een satijnen skinny jeans en barbieroze hakkenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. Mijn kleding is meestal niet zo bijzonder, strak aansluitend shirtje (zwart, met vierkante hals) en een skinny jeans, en bijvoorbeeld die roze pums erbij. Dat is mooi. Maar het moet niet too much worden, dus én opvallende sieraden én opvallende schoenen, én opvallende kleding.
Eén opvallend item is genoeg. En bij mij zijn dat vaak schoenen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto van twee jaar geleden of zo, maar je snapt het idee
Gewoon een simpele boekenkast van de blokker voor 17 euro of zo.
Die groene heb ik weg gedaan, en die witte met stippen ook!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]![]()
![]()
Die groene
Je witte zijn ook cute
Meeste witte schoenen zijn enorm tacky.
Waar combineer je ze mee?
De eerste 10x ben je blauw, je armen, je schenen, je bovenbenen.. En voel je overal je spierenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
PF! Zeg me dat je het na een tijdje niet meer voelt, dat het went en dat je eelt op je schenen krijgt
Vandaag weer wezen Kickboksenwas zeer stoer, erg tof, vandaag wat getrapt, maar mèn wat deed dat een pijn, zelfs mèt beschermers
![]()
Nee, doe anders maar image blockquote:Op donderdag 11 september 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
no offence, npi, etc.
maar kan dat niet in 'het grote schoenen topic' ?
IK HEB M NIET BEDACHTTTT!!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 23:24 schreef Greys het volgende:
* Greys kijkt naar de topictitel...
Ik had eigenlijk andere foto's verwacht dan van schoenen
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar de collectie van dit jaar bestond uit mooie vierkante schoudertassen in leerquote:Op donderdag 11 september 2008 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Echt? Ik vind de tassen van Guess vreselijk schreeuwerig
Ze hebben wel leuke truien, van allerlei zachte wolsoorten
Ik was op zoek naar wat grotere tassen... Combi leer/stof met print/veel metaal/blingbling hangers vond ik wat teveelquote:Op donderdag 11 september 2008 23:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar de collectie van dit jaar bestond uit mooie vierkante schoudertassen in leer. Dat vond ik reuze meevallen. Tja, en schoenen zijn bijna altijd goed natuurlijk
.
PF! Je nieuwe ritme!!quote:Op donderdag 11 september 2008 23:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Smoesjes!
Ik ben slapen!
Kusjes!
Oja! Dus je zoektocht is goed afgelopen? Picsquote:Op donderdag 11 september 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar wat grotere tassen... Combi leer/stof met print/veel metaal/blingbling hangers vond ik wat teveel
Heb uiteindelijk een zeer keurige tas van effen donkerblauw/grijs leer gekocht, van Fred de la Bretoniere. Met een bijpassend kleiner schoudertasje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |