abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61554778
Nou ja, het heeft allicht ook met het totaalplaatje te maken, Ewelina. Trek het je niet aan
pi_61554781
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zie geen plaatje.
Nu wel.

Ik bedoelde deze:

[ afbeelding ]
Ja, ik maakte een beginnersfout. . (Link van de pagina ipv de afbeelding.)
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 11 september 2008 @ 17:05:13 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61554810
Ah leuk, spuit 11 !
pi_61554835
Ik wil nú naar IKEA.
pi_61554882
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De laarzen zijn heel strak aansluitende stretchlaarzen (mijn kuiten zijn altijd te smal voor 'gewone' laarzen) en ik hoor juist dat ze heel elegant zijn. .
Ik vind eigenlijk vooral de neus niet zo mooi. Ik houd niet van vierkante neuzen. Maar ik heb dan ook heel smalle kleine voeten en zo'n schoen maakt ze lomp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige hoge laarzen die goed zaten.

Mbt laarzen heb ik trouwens het omgekeerde probleem. Mijn kuiten zijn net 1 a 2 cm te dik
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61554980
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef SHE het volgende:

Jawel, en nu komt Miss Organise los hoor

Bij Ikea koop je hele leuke witte/roze of whatever kleur doosjes. Worden per 3 in een pak verkocht voor 4 euro ofzo.
Die zet je in elkaar met alu nopjes en dingen die erbij zitten. Ontzettend leuke dozen.
Aan de voorkant zit een sparing waarin je OF een foto kan klemmen, of gewoon een kaartje met daarop het type schoen zoals ' zwarte pumps ' , ' hoge laarzen ' etc,
Ja die ken ik! Maar die dozen zijn groter dan de gemiddelde schoenendoos, ik zo'n doos kan ik wel 3 paar kwijt. Maar dat vind ik dan weer rommelig. Maar slechts 1 paar erin vind ik weer zonde van de ruimte. Dus begin ik er niet eens aan.

Zo zie je, ik probeer al jaren een oplossing te verzinnen voor het schoenenprobleem, maar er zijn te veel on-o-ver-ko-me-lij-ke tegenargumenten
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 11 september 2008 @ 17:12:53 #82
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61555037
Die dozen zijn er in 3 maten, 1 ervan is exact schoenendoos formaat

*doei, argument*
pi_61555099
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, het heeft allicht ook met het totaalplaatje te maken, Ewelina. Trek het je niet aan
Dat klopt ook wel. Mijn kleding is meestal niet zo bijzonder, strak aansluitend shirtje (zwart, met vierkante hals) en een skinny jeans, en bijvoorbeeld die roze pums erbij. Dat is mooi. Maar het moet niet too much worden, dus én opvallende sieraden én opvallende schoenen, én opvallende kleding.

Eén opvallend item is genoeg. En bij mij zijn dat vaak schoenen.
  donderdag 11 september 2008 @ 17:15:35 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61555101
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_61555152
Die schoenen zijn scheef, Ewelina
pi_61555171
O, en wbt mijn schoenen: die zijn heel rommelig opgeruimd. Mijn laarzen staan los op de kast (wel met spanners erin) en de rest zit in de kast in bakken (meerdere paren bijeen). Lang leve ruimtegebrek.

Ooit, als ik later groot ben, neem ik een inloopkast met een enorme kast (wat zeg ik? een kastenwand!) voor al mijn schoenen!
pi_61555177
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel. Mijn kleding is meestal niet zo bijzonder, strak aansluitend shirtje (zwart, met vierkante hals) en een skinny jeans, en bijvoorbeeld die roze pums erbij. Dat is mooi. Maar het moet niet too much worden, dus én opvallende sieraden én opvallende schoenen, én opvallende kleding.

Eén opvallend item is genoeg. En bij mij zijn dat vaak schoenen.
Ik zie het dan helemaal voor me in combi met die glimmende roze rok en een ver openstaand wit bloesje.... *ril
pi_61555185
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
Die schoenen zijn scheef, Ewelina
Neuh, dat lijkt maar zo. Ze sluiten heel strak aan.

Edit: ze staan wel verkeerd om zie ik nu
pi_61555240
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zie het dan helemaal voor me in combi met die glimmende roze rok en een ver openstaand wit bloesje.... *ril
Ieeeeeew

Die roze rok heb ik nog nooit aangehad, behalve in de winkel. Geen idee hoe ik 'm moet combineren (al had SHE wel een leuk idee).

Ik zou daar denk ik gewoon simpele zwarte pumps onder doen (rok heeft knielengte) en dan een vestje ofzo erop En een mooie panty.
  donderdag 11 september 2008 @ 17:24:41 #90
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61555369
mijn schoentjes hebben net ook een kringgesprek gehad..(was toch aan t opruimen)

.ik draag in de zomer mn birkies alleen onder lange broeken (onder een rokje is té lelijk), anders draag ik teenslippers of als t minder warm is mn rode schoentjes.
alle zwarte platte zijn concertschoenen (want anders auw drie uur staan zingen)
ik draagmomenteel eigenlijk alleen mn allstars en mn zwarte laarzen
de bruine laarsjes kan ik niet op lopen, twee keer gedragen. als iemand iemand met maat 37 weet...
mn zwarte pumps doen ook zeer. en ik ben niet zo iemand die doet aan mooi zijn en pijn lijden...
en mn lieve rode schoentjes zijn te groot geworden. en die bruine platte zijn gewoon lelijk...

kwak is niet meer naar dance workout gegaan. moeoeoeoe!! vannacht wel voor teerst weer iets beter geslapen. en ik had vandaag al braaf hardgelopen dus dat suffe lesje kan er wel vanaf...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61555399
Fotoboek reactie:
quote:
Op 11-09-2008 16:52 schreef vergeetmewelletje
Ik vind jouw poezels veel mooier dan jouw schoenen!
pi_61555510
Die rooie schoentjes zijn lief!
pi_61555521
Yay, wij gaan zo uit eten.
  donderdag 11 september 2008 @ 17:30:03 #94
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61555532
ze zijn helaas uitgerekt doordat ze nat werden in zompig gras en ik er nog de hele dag op moest lopen..
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 17:59:11 #95
163650 Greys
pi_61556293
Mijn lievelingsschoentjes at the moment (nog steeds eigenlijk)
Vorig jaar al gekocht bij Sacha in de ausverkauf voor dertig euro en zo lopen echt als pantoffeltjes!
In speerde er gewoon mee op Madeira (al twee keer inmiddels dus) over de keitjes als we uit eten gingen.
En elke keer als ik ze ergens aan heb, gisteravond in de kroeg bv weer, roept er wel iemand dat ik van die leuke schoenen aan heb. Zijn ze niet enig? De neus is open trouwens, dat zie je niet zo goed zo.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61556330
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef Greys het volgende:
Mijn lievelingsschoentjes at the moment
Vorig jaar al gekocht bij Sacha in de ausverkauf voor dertig euro en zo lopen echt als pantoffeltjes!
In speerde er gewoon mee op Madeira (al twee keer inmiddels dus) over de keitjes als we uit eten gingen.
En elke keer als ik ze ergens aan heb, gisteravond in de kroeg bv weer, roept er wel iemand dat ik van die leuke schoenen aan heb. Zijn ze niet enig? De neus is open trouwens, dat zie je niet zo goed zo.

[ afbeelding ]
Loopt een slingback niet verschrikkelijk? Ik vind dat echt een ramp (daarom koop ik dus geen slingbacks meer, ook al zijn ze nog zo mooi)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 18:01:59 #97
163650 Greys
pi_61556376
Deze niet in elk geval Echt, ik loop er overal op, zelfs op die rottige kleine rondje keien op Madeira dus.
Op een gegeven moment zakte het bandje over mijn hiel wel soms af, maar die zet ik nu een gaatje strakker en dan loopt het helemaal super!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61556385
Het mandje is binnen . Wat een ongelooflijk lief en lekker mandje SHE! Ik kreeg het pakketje, maakte het open en eerste wat ik dacht "hmmmm wat ruikt dat lekker". Nu druk aan het bedenken waar ik het voor ga gebruiken, zit te denken om misschien zaterdag voor mn ouders enzo te gaan koken, om ze te bedanken voor afgelopen jaren. Nu alleen nog bedenken op welke manier het allemaal het best tot zn recht komt. Maar men, wat ruikt mijn kamer nu lekker . Echt heel erg bedankt!

En ik ben echt ongelooflijk sportief de laatste dagen, maar eet ook als een bootwerker. Gister paar km gelopen (omdat het me te lang duurde op de trein te wachten en ik de bus niet kon vinden), kranten gedaan, vanavond extra training (bij een andere vereniging) en sowieso heel veel aan het lopen en fietsen. Toch heb ik niet echt het gevoel dat ik extreem sportief doe, mis mijn naar school fietsen daar te erg voor .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 11 september 2008 @ 18:08:47 #99
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61556530
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef Greys het volgende:
Mijn lievelingsschoentjes at the moment (nog steeds eigenlijk)

[ afbeelding ]
Ja, helemaal mijn ding! En de kleur = fab

@ Chico: Geniet ervan tjik!
  donderdag 11 september 2008 @ 18:15:20 #100
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61556665
tvp
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: