Een andere baan?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:07 schreef muisje-eliza het volgende:
wat vinden DJ's leuk om te krijgen op hun laatste werkdag
Hoezo vraag je dat?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:07 schreef muisje-eliza het volgende:
wat vinden DJ's leuk om te krijgen op hun laatste werkdag
quote:
Wat lief! Ik denk ff voor je naquote:Op woensdag 10 september 2008 19:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat ik met een stelletje FOKkers naar Muijs zn laatste uitzending ga, en ik wil m een kleinigheidje geven, gewoon als euh fan voor al die keren vroege radio en dat ie altijd maar inviel en euh...een blijk van waardering
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wat lief! Ik denk ff voor je na
hoop dat de jouwe niet zo zwaar viel als de mijne...mn buik voelt echt bol aanquote:Op woensdag 10 september 2008 19:11 schreef MichielV het volgende:
He, da's toevallig, ook net lasagna op!
Heej, is de nieuwe single van The Last Shadow Puppets toevallig al aanvraagbaar?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:11 schreef MichielV het volgende:
He, da's toevallig, ook net lasagna op!
'Shut up' betekent volgens mij toch echt meer 'hou je kop' en dat klinkt natuurlijk een stuk logischer.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat de letterlijke vertaling van Shut up and let me go "Sluit op en laat me gaan" is... beetje tegenstrijdig.
Owjee toch niets super ernstigs ?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:27 schreef Marc63 het volgende:
Michiel, heb je nog een pallet leuke platen liggen om te draaien? Net behoorlijk kut-nieuws gekregen, kan wel een opkikker gebruiken.Coldplay
Hej MaW deze vloog net over... (er gaat niets boven Groningen)quote:Op woensdag 10 september 2008 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanmiddag ook lasagna op tijdens de lunch , was redelijk te eten
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat de letterlijke vertaling van Shut up and let me go "Sluit op en laat me gaan" is... beetje tegenstrijdig.
Shut up is houd je kop and shut down is opsluitenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Je mag altijd vragen op ik meega, is altijd mooie ervaringquote:Op woensdag 10 september 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej MaW deze vloog net over... (er gaat niets boven Groningen)
[ afbeelding ]
Begint het alweer te kriebelen?
Ik heb het ook over de letterlijke vertaling.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Shut up' betekent volgens mij toch echt meer 'hou je kop' en dat klinkt natuurlijk een stuk logischer.
Mocht het er van komen dan... wie weet.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je mag altijd vragen op ik meega, is altijd mooie ervaring
To shut is sluiten. Als in "shut the door". Up betekent letterlijk op. De combinatie Shut Up betekent natuurlijk gewoon mond dicht, houd je bek of een variant daarvan.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Shut up is toch niet letterlijk sluit op..?
Als je de kans krijgt om voor lage prijs te gaan, zou het zeker niet nalatenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mocht het er van komen dan... wie weet.![]()
" This is de remix " de eerste single van Destiny's Child en wat 'n track
Ik heb al 10 maanden de tijd gehad om het kwartje te laten vallen, maar hij viel meteen.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Het kwartje begint langzaam te vallen bij me wat deze plaat betreft.
Vond 'm in het begin ook niet echt bijzonder, maar hij begint me steeds beter te bevallenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Het kwartje begint langzaam te vallen bij me wat deze plaat betreft.
30 euro maar ? netjes ! 130 vind ik ook nog wel te doen voor wat vast een heel erg mooie ervaring is.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt om voor lage prijs te gaan, zou het zeker niet nalaten
normale prijs is om en nabij de 130 euro pp, ik kon mee voor 30 via de personeelsvereniging
Hoeveel luchtballonnen zijn het Hans? De eerste 2 komen net hier voorbijquote:Op woensdag 10 september 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
30 euro maar ? netjes ! 130 vind ik ook nog wel te doen voor wat vast een heel erg mooie ervaring is.
uuhhm ik heb er maar 1 gezien maar misschien komen die 2 deze kant nog wel opquote:Op woensdag 10 september 2008 19:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hoeveel luchtballonnen zijn het Hans? De eerste 2 komen net hier voorbij
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Hoe kan er nou een luchtballon boven Groningen zweven als er niets boven Groningen gaat?
Gebouw is toch geel...quote:Op woensdag 10 september 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Je zou maar aan de Torenlaan 58 wonen en net de oproep van Michiel hebben gehoord om tegen de muur te plassen.. Ik weet niet of je dan heel blij moet zijn.
Mijn berichtje over de NPS gelezen?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:55 schreef Broekie het volgende:
Nee, niet deze Ronald.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:59 schreef Sersjee het volgende:
Gotta go![]()
Clubfinale bij de biljartclub, m'n vader en broer(-tje) zitten er in. Erg leuk!
Wens ze succes bij het 3 banden toernooiquote:Op woensdag 10 september 2008 19:59 schreef Sersjee het volgende:
Gotta go![]()
Clubfinale bij de biljartclub, m'n vader en broer(-tje) zitten er in. Erg leuk!
Je collega lustte ze ook graag als ik het goed zagquote:Op woensdag 10 september 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh ben pas vrijdag weer in de zaak dus ik heb de koekjes goed verstopt
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je collega lustte ze ook graag als ik het goed zag
Nee dat ligt niet aan jou, helaas...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik MGMT niet zo heel vaak meer.
De grijsdraaiperiode is volgens mij over.. Requestje?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik MGMT niet zo heel vaak meer.
Waar houd hij vanquote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jaaah wat n vreetzak heh!!! daarom goed verstoppen anders heb ik niks meer![]()
*heeft niemand anders ideetjes voor een kleinigheidje voor Muijs?*
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat weet ik niet zo goed eigenlijk![]()
hij is wel eens ingevallen voor Michiel, dus dan zou Maricha m beter moeten kennen dan wij![]()
hij houdt ongetwijfeld van muziek, zn vrouw, zn mooie huisje en zn twee katten maar daar kan ik niet zo veel mee
Doe ik die de volgende keer!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
Vind die andere mix, met Bloc Party dacht ik, toch beter klinken dan deze..
Timo20![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Waar gaat 'ie eigenlijk heen? Misschien dat je daar wat mee kunt doen..?
Vrij lastig in radio wereldje, misschien toch een locale omroep erbij doenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij gaat naar KX maar dat ziet ie niet as een fultime baan, bij KX werken kan je niet je boterham beleggen, dus hij wil ook nog ergens anders heen en dat weet ie niet
het gaat hem om inkomen... Dan moet je dus niet bij een lokalo aankloppen...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrij lastig in radio wereldje, misschien toch een locale omroep erbij doen
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:28 schreef Timo20 het volgende:
90`s request![]()
![]()
![]()
vanaf komende vrijdag, of de vrijdag erna??
Hmmmm, lastig..quote:Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij gaat naar KX maar dat ziet ie niet as een fultime baan, bij KX werken kan je niet je boterham beleggen, dus hij wil ook nog ergens anders heen en dat weet ie niet
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
OMG daar heb ik zo n zin in![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hmmmm, lastig..![]()
Groot pakket beleg voor op de boterham misschien..?
Beetje moeilijk gokken wat hij verdientquote:Op woensdag 10 september 2008 20:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
het gaat hem om inkomen... Dan moet je dus niet bij een lokalo aankloppen...
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weetje dat niks irritanter is als je bril verloren zijn?
Ik heb 'm dus echt kwijt geraakt opweg naar het station afgelopen zaterdag, omdat ik toen lenzen inhad.
mij gaat t om een kleinigheidjequote:Op woensdag 10 september 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje moeilijk gokken wat hij verdient
gaat om en en , beter dan werkenloos zijn.
Vooralsnog ben ik 'm niet kwijtgeraakt (wel regelmatig problemen gehad met verbuigingen of glazen die er spontaan uitvallen), maar het lijkt mij toch wel zeer irritant.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb 'm dus echt kwijt geraakt opweg naar het station afgelopen zaterdag, omdat ik toen lenzen inhad.
Ik weet niet zeker of hij het was, maar ik zag wel een grote wazige vlek voorbijkomen daarnet...quote:
Leuke is dat het op een dinsdag is en ik dan onze aller Antiroos ook gedag kan zeggenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:WH gaat misschien ook mee naar Muijs*
![]()
leukste single van dit jaar? *kan niet kiezen*
Gevonden voorwerpen niets ingebracht gekregenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vertaling?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gevonden voorwerpen niets ingebracht gekregen
Moet nog uitkomen. Als het album van The Killers er is dan issie bekendquote:Op woensdag 10 september 2008 20:46 schreef Timo20 het volgende:
Beste liedje van het jaar? hmmmm...: Gobbledigook van Sigur Ros, Viva La Vida, Sex On Fire, The Day That Never Comes van Metallica. Zijn er vast nog meer
http://www.ns.nl/cs/Satellite/ns2007/nl/menuitem/include/1190105475940/verloren+voorwerpen?p=1190105473125&packedargs=language%3Dnl#bagage-verloren-idquote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vertaling?
Heb 't bij veolia gemeld, aangezien het nijmegen heyendaal was, maar ben bang dat ik 'm voor dat station al kwijt was.
NS moet ik nog bellen, was ietwat lastige enn nummer van te vinden.
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vertaling?
Heb 't bij veolia gemeld, aangezien het nijmegen heyendaal was, maar ben bang dat ik 'm voor dat station al kwijt was.
NS moet ik nog bellen, was ietwat lastige enn nummer van te vinden.
Mijn bril is een keer van m'n kop geramd op het Leidseplein. Geen reservebril meer, dus dat was een weekje wazig leven, leuk hoor -6 met flinke cilindersquote:Op woensdag 10 september 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vooralsnog ben ik 'm niet kwijtgeraakt (wel regelmatig problemen gehad met verbuigingen of glazen die er spontaan uitvallen), maar het lijkt mij toch wel zeer irritant.![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn bril is een keer van m'n kop geramd op het Leidseplein. Geen reservebril meer, dus dat was een weekje wazig leven, leuk hoor -6 met flinke cilinders![]()
Wanneer komt ie uit? November?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Moet nog uitkomen. Als het album van The Killers er is dan issie bekend![]()
die ik nog had was -4quote:Op woensdag 10 september 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eigen schuldmet zulke hoge sterktes moet je altijd een reservebril hebben
M'n zus heeft -12 en volgens mij is het dan zo duur dat geen enkel weldenkend mens een reserve bril kan betalenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eigen schuldmet zulke hoge sterktes moet je altijd een reservebril hebben
Dus liep je met een stok en hondje rondquote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn bril is een keer van m'n kop geramd op het Leidseplein. Geen reservebril meer, dus dat was een weekje wazig leven, leuk hoor -6 met flinke cilinders![]()
Een aantal singles van The Ting Tings en Room Eleven vind ik toch ook wel erg dicht in de buurt komen.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:46 schreef Timo20 het volgende:
Beste liedje van het jaar? hmmmm...: Gobbledigook van Sigur Ros, Viva La Vida, Sex On Fire, The Day That Never Comes van Metallica. Zijn er vast nog meer
Tering , die ziet helemaal niets meer zonder brilquote:Op woensdag 10 september 2008 20:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
M'n zus heeft -12 en volgens mij is het dan zo duur dat geen enkel weldenkend mens een reserve bril kan betalen
En dan dacht ik dat ik slechte ogen had (-3,75 en -4 met cilinder).quote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb ik dus ook gehad, heel erg irritant met m'n studie, want je kan geen letter meer lezen van wat er op het whiteboard staat, ook al zit je helemaal vooraan (zit rond de -3 met een kleine cilinder)...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan valt het bij mij nog mee.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En dan dacht ik dat ik slechte ogen had (-3,75 en -4 met cilinder).
Volgens mij ziet ze 't puntje van d'r neus al niet meerquote:Op woensdag 10 september 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tering , die ziet helemaal niets meer zonder bril
Dat doet ie nietquote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Als m'n geheugen me niet in de steek laat..
elementaire optica: regel een bril van -2 van je zus, en combineer datquote:Op woensdag 10 september 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dus liep je met een stok en hondje rond
En waar ga je zelf naartoe?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tering , huis staat nog net geen 12 uur te koop en heb al 2 afspraken staan
Ik vraag me toch af wanneer we het gaan hebben overquote:Op woensdag 10 september 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
hebben we t toch wer over brillen hier
heb genoeg brillen bij eliza gezien, waarbij het er vaag uit zien redelijk overtroffen zou wordenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
elementaire optica: regel een bril van -2 van je zus, en combineer datzag er vaag uit, maar heb prima de kampioenswedstrijd van Ajax in 94 kunnen kijken
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb genoeg brillen bij eliza gezien, waarbij het er vaag uit zien redelijk overtroffen zou worden
dame edna en jamai zouden erbij verbleken
Heb -7 en -4.25quote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
Kom ik aan met m'n +0.50 en +0.25...
Heerlijk een leven zonder bril of lenzen! Zeker als ik dit allemaal leesquote:Op woensdag 10 september 2008 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan valt het bij mij nog mee.
Diezelfde die ik vrijdag ophad?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Diezelfde die ik vrijdag ophad?
Jaloers!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heerlijk een leven zonder bril of lenzen! Zeker als ik dit allemaal lees
Niet te veel achter een computer werken, scheelt al enormquote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tja, je geeft dan wel korting, maar als ik nog geen bril nodig heb dan is het nog duur geld.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
best veel mensen hier die bril-lens dragend zijn en weinig die gebruik maakten van mn speciale kortingsweek die ik had
Ik heb er anders goed gebruik van gemaakt al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
best veel mensen hier die bril-lens dragend zijn en weinig die gebruik maakten van mn speciale kortingsweek die ik had
Topplaatquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb er anders goed gebruik van gemaakt al zeg ik het zelf.
Overigens, daarover gesproken, kan het kloppen dat ik bij m'n zonnebril mezelf aan de binnenkant weerspiegeld kan zien? Op een gegeven moment valt het me niet meer op hoor, maar als ik hem net op heb stoor ik me er nog wel even aan
Lijkt me zeker erg fijn. Maar ik poets nog steeds liever 1 of 2 keer per dag m`n bril dan dat ik elke dag met m`n vingers m`n ogen moet uitsteken. Lenzen lijken me echt niet fijnquote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel lenzen geprobeerd, maar na 2 maanden stuntelen om ze in te krijgen wordt het toch wel erg vervelend...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lijkt me zeker erg fijn. Maar ik poets nog steeds liever 1 of 2 keer per dag m`n bril dan dat ik elke dag met m`n vingers m`n ogen moet uitsteken. Lenzen lijken me echt niet fijn
Hmm. Zou je dat misschien eens voor me op kunnen zoeken?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat kan, je heb standaard glazen zonder ontspiegeling gekregen. Als je alsnog ontspiegeling wil kan dat, dan betaal je bij, hoeveel weet ik niet
Ik heb beide, maar ik vind lenzen fijner. Daar zit alleen geen cilinder in omdat het nogal duur ging worden.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lijkt me zeker erg fijn. Maar ik poets nog steeds liever 1 of 2 keer per dag m`n bril dan dat ik elke dag met m`n vingers m`n ogen moet uitsteken. Lenzen lijken me echt niet fijn
Voor mij niet, ben niet anders gewendquote:Op woensdag 10 september 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Maar wil dat wel later nog eens proberen, want een bril is eigenlijk nog irritanter.
Meestal toch alleen aan de buitenkant ?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm. Zou je dat misschien eens voor me op kunnen zoeken?
(Oh, en in m'n andere bril komen wél ontspiegelde glazen toch?)
http://www.3fm.nl/page/3fm_programma/ ;-).quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef sandesh het volgende:
Hee,
Ik luister pas sinds kort naar 3fm en ik vraag me af of iemand de programmering van de zender heeft?
Verder is het een leuke zender!
je doet aan de ramadan?quote:
http://www.3fm.nl/page/3fm_programma/dag/maandag (bovenaan kan je de dag wijzigen) of www.3fmfan.nl/page/programmeringquote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef sandesh het volgende:
Hee,
Ik luister pas sinds kort naar 3fm en ik vraag me af of iemand de programmering van de zender heeft?
welkom in dit topicquote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef sandesh het volgende:
Hee,
hehequote:Op woensdag 10 september 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
"You're dating my daughter, the chromosomes match."
Ik heb dat nog nooit een moeder horen zeggen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm. Zou je dat misschien eens voor me op kunnen zoeken?
(Oh, en in m'n andere bril komen wél ontspiegelde glazen toch?)
mijn racetocht door het Vondelpark vanmiddag vond ik wel weer genoegquote:
Ik doe het ook niet meer, heb ooit 1 fles lensen vloeistof gekregen, die vervuilt was , waardoor ik een week niets meer kon zienquote:Op woensdag 10 september 2008 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef sandesh het volgende:
Hee,
OUCH!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer, heb ooit 1 fles lensen vloeistof gekregen, die vervuilt was , waardoor ik een week niets meer kon zien
Roel moet wat te lezen hebben als hij terug komt, normaal postte hij een smiley om toch gepost te hebben in een topic, gaat nu wat moeilijkquote:
Dank u, dank u, u bent geweldigquote:Op woensdag 10 september 2008 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zal vrijdag voor je kijken en je ff smssen![]()
en je andere bril is wel ontspiegeld![]()
quote:
Maar Amy heeft nooit zo'n geweldige plaat als SoF gemaaktquote:Op woensdag 10 september 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is alleen te hopen dat het nummer niet té veel gedraaid gaat worden, want dan krijg je een Amy Winehouse-effect (grijzer dan grijsgedraaid).
Geen flauw idee, 'k ben een brillen-n00b. 'k laat me dan ook niet voor niets adviseren door Eliza en haar collega'squote:Op woensdag 10 september 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meestal toch alleen aan de buitenkant ?
Dat zou in dit geval niet erg zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is alleen te hopen dat het nummer niet té veel gedraaid gaat worden, want dan krijg je een Amy Winehouse-effect (grijzer dan grijsgedraaid).
Kan wel, maar dan moet je een automatische post-bot maken die controleert of er een nieuw topic is en dan daar in posten.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel moet wat te lezen hebben als hij terug komt, normaal postte hij een smiley om toch gepost te hebben in een topic, gaat nu wat moeilijk
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen flauw idee, 'k ben een brillen-n00b. 'k laat me dan ook niet voor niets adviseren door Eliza en haar collega's
dat moet toch bijna welquote:
Kijk dat scheelt weer wat eclipsen in de brilquote:Op woensdag 10 september 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh hoor voor en achterkant...net als jouw glazen Djurre
Ah dankjewel! Ik was daar al een tijdje naar opzoek!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_programma/dag/maandag (bovenaan kan je de dag wijzigen) of www.3fmfan.nl/page/programmering
Nou en of..quote:Op woensdag 10 september 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:agussie wat n ontroerend relaas drnet bij MetMichiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Blof is zo af en toe wel leuk om te horen, dit nummer is bijvoorbeeld wel erg goed!
Al moet je er wel voor in de stemming zijn.
KOL zal vast stenders nog wel een keer draaienquote:Op woensdag 10 september 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw en of dat ik nu absoluut niet in de stemming ben![]()
ik heb zin in KOL, Metallica, Green Jelly en al dat soort
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
KOL zal vast stenders nog wel een keer draaien
Anders Corton welquote:Op woensdag 10 september 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Jamaar Stenders is pas morgen
Ik vind het maar niets...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
Wat vinden jullie nou van dit soort muziek.........
Ik vind het helemaal nietsquote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
Wat vinden jullie nou van dit soort muziek.........
quote:• 1945 - Beslist V.S.-president Harry Truman dat de oorlog met Japan en Duitsland voortaan bekend zal staan als de Tweede Wereldoorlog.
• 1951 - Zwemt Florence Chadwick voor de tweede maal het Kanaal over.
• 1952 - Wordt de eerste kunstmatige hartklep geplaatst.
• 1973 - Wordt in de Chileense hoofdstad Santiago het presidentiële paleis gebombardeerd en president Salvador Allende vermoord. Een militaire junta onder leiding van generaal Pinochet neemt de macht over, zeer waarschijnlijk met steun van de CIA.
• 1982 - Stort tijdens een airshow in Mannheim een legerhelikopter Giant CH-47 Chinook neer op een autoweg; alle 46 inzittenden komen om.
• 1998 - Meldt het rapport van de Amerikaanse aanklager Kenneth Starr over de Lewinsky-affaire dat president Clinton zich schuldig heeft gemaakt aan meineed, beïnvloeding van getuigen, tegenwerking van gerechtelijk onderzoek en misbruik van zijn macht.
• 2001 - Plegen extreem fundamentalistische islam-terroristen met 3 gekaapte vliegtuigen aanvallen op de Twin Towers in New York en het Pentagon in Washington. Een vierde eveneens gekaapt vliegtuig stort neer bij Pittsburgh. Bijna 3.000 mensen verliezen het leven.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is janneke niet gesignaleerd vanavond ?
toffe smiliequote:
I Kissed A Girl mag ik niet meer draaien, dan wordt m'n collega-DJ kwaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
• 1945 - Beslist V.S.-president Harry Truman dat de oorlog met Japan en Duitsland voortaan bekend zal staan als de Tweede Wereldoorlog.
Billie Joel met dat Vietnam lied met helicopter en krekels als intro
• 1951 - Zwemt Florence Chadwick voor de tweede maal het Kanaal over.
chemical brothers met Salmon song
• 1952 - Wordt de eerste kunstmatige hartklep geplaatst.
total eclips of the heart
• 1973 - Wordt in de Chileense hoofdstad Santiago het presidentiële paleis gebombardeerd en president Salvador Allende vermoord. Een militaire junta onder leiding van generaal Pinochet neemt de macht over, zeer waarschijnlijk met steun van de CIA.
X-files tune
• 1982 - Stort tijdens een airshow in Mannheim een legerhelikopter Giant CH-47 Chinook neer op een autoweg; alle 46 inzittenden komen om.
in the air tonight of ring of fire (and it burns burns burns...kan ook heel goed bij 9/11 trouwens)
• 1998 - Meldt het rapport van de Amerikaanse aanklager Kenneth Starr over de Lewinsky-affaire dat president Clinton zich schuldig heeft gemaakt aan meineed, beïnvloeding van getuigen, tegenwerking van gerechtelijk onderzoek en misbruik van zijn macht.
I kissed a girl
• 2001 - Plegen extreem fundamentalistische islam-terroristen met 3 gekaapte vliegtuigen aanvallen op de Twin Towers in New York en het Pentagon in Washington. Een vierde eveneens gekaapt vliegtuig stort neer bij Pittsburgh. Bijna 3.000 mensen verliezen het leven
dat lied wat gaat over heilig water in zn longen ofzo
Toch doe ik dat nog steeds. We hebben gewoon wederzijds geen last van elkaarquote:Op woensdag 10 september 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Pfff... had er niet aan moeten denken om nog steeds fulltime bij mn ouders te moeten wonen. Zelfs niet als ze dichterbij Amsterdam hadden gewoond.
Als je toffe ouders hebt is dat geen probleemquote:Op woensdag 10 september 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Pfff... had er niet aan moeten denken om nog steeds fulltime bij mn ouders te moeten wonen. Zelfs niet als ze dichterbij Amsterdam hadden gewoond.
Mooi ik durfde al niet te kijken na de afgelopen 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Macedonië - Nederland 0-2![]()
Noortje.
Geduld..quote:Op woensdag 10 september 2008 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
AnnemiekeWe horen je wel maar we zien je niet
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
I Kissed A Girl mag ik niet meer draaien, dan wordt m'n collega-DJ kwaad.
Maar, verder inspiratie genoeg zo zou ik zeggen, 'k heb immers maar één nummer nodig om het hele nieuwsblok mee in te leiden
Verschil is misschien ook wel dat ik heb ervaren hoe het is om op kamers te wonen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Toch doe ik dat nog steeds. We hebben gewoon wederzijds geen last van elkaar
Preciesquote:Op woensdag 10 september 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Toch doe ik dat nog steeds. We hebben gewoon wederzijds geen last van elkaar
Kun je lekker even doorsparenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Precies. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? bovendien kan ik onzettend goed met m`n ma overweg en `t is nog gezelliger ook. Daarbij moet ik eerst eens een vast contract krijgen op m`n werk voordat ik op m`n eigen ga wonen
Preciesquote:Op woensdag 10 september 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kun je lekker even doorsparen
Ik ben best wel een heel klein beetje een mama's-kindje, dus daar ligt het niet aan. Ik vind het gewoon heel erg lekker dat ik alleen maar aan mezelf verantwoording af hoef te leggen. Ik hoef met helemaal niemand rekening te houden (nou ja, de buren misschienquote:Op woensdag 10 september 2008 21:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je toffe ouders hebt is dat geen probleem![]()
heb het geluk dat mijn opleiding lekker dicht bij huis was (10 minuten met de bus). Dan ga ik echt niet op kamers wonen
Kan het er helemaal mee eens zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben best wel een heel klein beetje een mama's-kindje, dus daar ligt het niet aan. Ik vind het gewoon heel erg lekker dat ik alleen maar aan mezelf verantwoording af hoef te leggen. Ik hoef met helemaal niemand rekening te houden (nou ja, de buren misschien).
Ja dat kan ik me voorstellen. Maar ja, heb nu wel een stuk minder uitgavenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben best wel een heel klein beetje een mama's-kindje, dus daar ligt het niet aan. Ik vind het gewoon heel erg lekker dat ik alleen maar aan mezelf verantwoording af hoef te leggen. Ik hoef met helemaal niemand rekening te houden (nou ja, de buren misschien).
Per ongeluk ooit ergens anders ingelogd anders je wachtwoord wijzigenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom meld mijn messenger zich aan op n andere computer...of naja ik kreeg vandaag al twee keer dat bericht
Wees gerust, het is een storing van de MSN servers.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom meld mijn messenger zich aan op n andere computer...of naja ik kreeg vandaag al twee keer dat bericht
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Per ongeluk ooit ergens anders ingelogd anders je wachtwoord wijzigen
Niet allemaal dan nergens last van gehadquote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wees gerust, het is een storing van de MSN servers.
Ik schrok me vanmiddag ook al wezenloos...
Dat wilde ik nou dus juist voorkomenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie dan pak je het nummer van Live, dacht i will overcome , wat ze veel draaienden met 9-11
't is "Captain Hollywood Project - Flying High" geworden. Blijken namelijk op 11 september toch een flink aantal vliegtuigcrashes geweest te zijn door de jaren heen. Vond dat wel een mooi bruggetjequote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh 1 liedje maarwelke neem je?
't is niet bij iedereen nee, en ook niet elke keer bij dezelfde mensen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet allemaal dan nergens last van gehad
^^ Dat dus. Is absoluut niet normaal gedragquote:21:28:50 -!- Hiltje_Veenstra [*knip*@yahoo.com] has quit [Leaving...]
21:29:07 -!- Tijmen_Boks [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:29:13 -!- Pim_van_Dongen [*knip*@*knip*.com] has quit [Leaving...]
21:29:15 -!- Dennis_3FMFan [*knip*@*knip*.nl] has quit [Leaving...]
21:29:22 -!- Eliza_van_der_Vliet [*knip*@msn.com] has quit [Leaving...]
21:29:39 -!- Ruben_Pennings [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:29:44 -!- Lieke_Koopman [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:29:58 -!- Floris_Derks [*knip*@*knip*.nu] has quit [Leaving...]
21:30:11 -!- Roel_Adriaans_2 [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:30:14 -!- Jaap_Kok [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:30:31 -!- Mandarb_Boris_Ruijters [*knip*@*knip*.nl] has quit [Leaving...]
21:30:56 -!- Roel_Adriaans [*knip*@chello.nl] has quit [Leaving...]
21:30:58 -!- Mark_Moses [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:30:58 -!- Birgit_Jongeling [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:31:09 -!- Arjan_van_Meer [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is niet bij iedereen nee, en ook niet elke keer bij dezelfde mensen.
Maar 't valt wel op, 'k zie in m'n msn-client meerdere keren vandaag hele groepen mensen wegvallen en even later stuk voor stuk weer terug komen.
Bij dezequote:Op woensdag 10 september 2008 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leuk dat dat niet ff gemeld word
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:12 schreef Timo20 het volgende:
De mazzel, tot morgen. Ga nog ff voetbal kijken en dan pitten. Morgen weer om 05.00uur op![]()
Learn to Fly van Foo Fighters. Het gaat wel om neerstortende vliegtuigen he?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is "Captain Hollywood Project - Flying High" geworden. Blijken namelijk op 11 september toch een flink aantal vliegtuigcrashes geweest te zijn door de jaren heen. Vond dat wel een mooi bruggetje
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Learn to Fly van Foo Fighters. Het gaat wel om neerstortende vliegtuigen he?
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of.... I believe I can fly
Die zag ik ook nog even voorbij komen in de database toen ik op "fly" zocht, maar is me net iets te uhm, nouja, traagquote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of.... I believe I can fly
Mag je daar op de winkel passenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mensen ik peer m..
![]()
morgen om 6u op om om 10u in Dordrecht te verdwalen![]()
toedeloe
* Broekie past het draaiboek aan.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Learn to Fly van Foo Fighters. Het gaat wel om neerstortende vliegtuigen he?
Truste en veel succes morgen met verdwalenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mensen ik peer m..
![]()
toedeloe
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mensen ik peer m..
![]()
toedeloe
Jammer dat jullie zendertje niet via de fm te ontvangen isquote:Op woensdag 10 september 2008 22:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Truste en veel succes morgen met verdwalen
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Ga er ook maar 's vandoor.
Dag allemaal
Heb er ook nog nooit van gehoord, maar klink inderdaad best goedquote:Op woensdag 10 september 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
Mr Love? ken die gasten niet maar dit klinkt niet eens zo verkeerd.
Ach, meestal heeft men toch wel ergens een internetverbinding beschikbaar. Tenzij je net op dat moment onderweg bent, maar dat komt tijdens "mijn" programma (12:00 - 13:30) niet zo vaak voor denk ikquote:Op woensdag 10 september 2008 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat jullie zendertje niet via de fm te ontvangen is
Mr. Love and the Stallions. Volgens mij heeft Michiel ze al een paar keer gedraaid (Serious Talent-band) en op KinkFM komen ze ook wel eens voorbij. Morgen staan ze in Desmet.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
Mr Love? ken die gasten niet maar dit klinkt niet eens zo verkeerd.
Ook al zo'n serious talent band? damn, valt me op dat het vaak bands zijn met bijzonder fijne singles.. Zal de naam even noteren want dit is er wel eentje om te onthouden.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mr. Love and the Stallions. Volgens mij heeft Michiel ze al een paar keer gedraaid (Serious Talent-band) en op KinkFM komen ze ook wel eens voorbij. Morgen staan ze in Desmet.
Met de meeste ST-bands is weinig mis. Alleen jammer dat ze bijna niet doorbreken bij het grote publiek.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook al zo'n serious talent band? damn, valt me op dat het vaak bands zijn met bijzonder fijne singles.. Zal de naam even noteren want dit is er wel eentje om te onthouden.
uuhhm omdat ik vrees dat 'ie te groot is. Ik heb nu 50 - 18 - 50 en dat is eigenlijk al net te groot en die Rayban is 55 - 18 - 55 dus nog groter dan de 'normale' bril die ik nu draag. Ik heb hier een Kappaquote:Op woensdag 10 september 2008 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans waarom is je rayban niets geworden, zag er erg goed uit.
Ga je hem toch bij een willekeurige brillenzaak even passen wat de lekkerste maat voor jou persoonlijk is, zoek je die daarna op internet op.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm omdat ik vrees dat 'ie te groot is. Ik heb nu 50 - 18 - 50 en dat is eigenlijk al net te groot en die Rayban is 55 - 18 - 55 dus nog groter dan de 'normale' bril die ik nu draag. Ik heb hier een Kappaliggen en die past eigenlijk heel erg goed (53 - 16 - 53). Overigens heb ik hier ook een andere Rayban met als maat 54 - 18 - 54 en die is toch wel wat te groot. Vind de gok dus nogal groot..
Jups, en aan 3FM ligt het eigenlijk niet want die draaiden de muziek wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met de meeste ST-bands is weinig mis. Alleen jammer dat ze bijna niet doorbreken bij het grote publiek.
Ga ik ook zeker doen, maar dan moet ik wel tijd hebben.. Komt nog wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga je hem toch bij een willekeurige brillenzaak even passen wat de lekkerste maat voor jou persoonlijk is, zoek je die daarna op internet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |