En dan dacht ik dat ik slechte ogen had (-3,75 en -4 met cilinder).quote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn bril is een keer van m'n kop geramd op het Leidseplein. Geen reservebril meer, dus dat was een weekje wazig leven, leuk hoor -6 met flinke cilinders![]()
Heb ik dus ook gehad, heel erg irritant met m'n studie, want je kan geen letter meer lezen van wat er op het whiteboard staat, ook al zit je helemaal vooraan (zit rond de -3 met een kleine cilinder)...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn bril is een keer van m'n kop geramd op het Leidseplein. Geen reservebril meer, dus dat was een weekje wazig leven, leuk hoor -6 met flinke cilinders![]()
dan valt het bij mij nog mee.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En dan dacht ik dat ik slechte ogen had (-3,75 en -4 met cilinder).
Volgens mij ziet ze 't puntje van d'r neus al niet meerquote:Op woensdag 10 september 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tering , die ziet helemaal niets meer zonder bril
Dat doet ie nietquote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Als m'n geheugen me niet in de steek laat..
elementaire optica: regel een bril van -2 van je zus, en combineer datquote:Op woensdag 10 september 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dus liep je met een stok en hondje rond
En waar ga je zelf naartoe?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tering , huis staat nog net geen 12 uur te koop en heb al 2 afspraken staan
Ik vraag me toch af wanneer we het gaan hebben overquote:Op woensdag 10 september 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
hebben we t toch wer over brillen hier
heb genoeg brillen bij eliza gezien, waarbij het er vaag uit zien redelijk overtroffen zou wordenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
elementaire optica: regel een bril van -2 van je zus, en combineer datzag er vaag uit, maar heb prima de kampioenswedstrijd van Ajax in 94 kunnen kijken
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb genoeg brillen bij eliza gezien, waarbij het er vaag uit zien redelijk overtroffen zou worden
dame edna en jamai zouden erbij verbleken
Heb -7 en -4.25quote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
Kom ik aan met m'n +0.50 en +0.25...
Heerlijk een leven zonder bril of lenzen! Zeker als ik dit allemaal leesquote:Op woensdag 10 september 2008 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan valt het bij mij nog mee.
Diezelfde die ik vrijdag ophad?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Diezelfde die ik vrijdag ophad?
Jaloers!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heerlijk een leven zonder bril of lenzen! Zeker als ik dit allemaal lees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |