Vooralsnog ben ik 'm niet kwijtgeraakt (wel regelmatig problemen gehad met verbuigingen of glazen die er spontaan uitvallen), maar het lijkt mij toch wel zeer irritant.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weetje dat niks irritanter is als je bril verloren zijn?
Ik heb 'm dus echt kwijt geraakt opweg naar het station afgelopen zaterdag, omdat ik toen lenzen inhad.
Ik weet niet zeker of hij het was, maar ik zag wel een grote wazige vlek voorbijkomen daarnet...quote:
Leuke is dat het op een dinsdag is en ik dan onze aller Antiroos ook gedag kan zeggenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:WH gaat misschien ook mee naar Muijs*
![]()
leukste single van dit jaar? *kan niet kiezen*
Gevonden voorwerpen niets ingebracht gekregenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weetje dat niks irritanter is als je bril verloren zijn?
Ik heb 'm dus echt kwijt geraakt opweg naar het station afgelopen zaterdag, omdat ik toen lenzen inhad.
Vertaling?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gevonden voorwerpen niets ingebracht gekregen
Moet nog uitkomen. Als het album van The Killers er is dan issie bekendquote:Op woensdag 10 september 2008 20:46 schreef Timo20 het volgende:
Beste liedje van het jaar? hmmmm...: Gobbledigook van Sigur Ros, Viva La Vida, Sex On Fire, The Day That Never Comes van Metallica. Zijn er vast nog meer
http://www.ns.nl/cs/Satellite/ns2007/nl/menuitem/include/1190105475940/verloren+voorwerpen?p=1190105473125&packedargs=language%3Dnl#bagage-verloren-idquote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vertaling?
Heb 't bij veolia gemeld, aangezien het nijmegen heyendaal was, maar ben bang dat ik 'm voor dat station al kwijt was.
NS moet ik nog bellen, was ietwat lastige enn nummer van te vinden.
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vertaling?
Heb 't bij veolia gemeld, aangezien het nijmegen heyendaal was, maar ben bang dat ik 'm voor dat station al kwijt was.
NS moet ik nog bellen, was ietwat lastige enn nummer van te vinden.
Mijn bril is een keer van m'n kop geramd op het Leidseplein. Geen reservebril meer, dus dat was een weekje wazig leven, leuk hoor -6 met flinke cilindersquote:Op woensdag 10 september 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vooralsnog ben ik 'm niet kwijtgeraakt (wel regelmatig problemen gehad met verbuigingen of glazen die er spontaan uitvallen), maar het lijkt mij toch wel zeer irritant.![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn bril is een keer van m'n kop geramd op het Leidseplein. Geen reservebril meer, dus dat was een weekje wazig leven, leuk hoor -6 met flinke cilinders![]()
Wanneer komt ie uit? November?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Moet nog uitkomen. Als het album van The Killers er is dan issie bekend![]()
die ik nog had was -4quote:Op woensdag 10 september 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eigen schuldmet zulke hoge sterktes moet je altijd een reservebril hebben
M'n zus heeft -12 en volgens mij is het dan zo duur dat geen enkel weldenkend mens een reserve bril kan betalenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eigen schuldmet zulke hoge sterktes moet je altijd een reservebril hebben
Dus liep je met een stok en hondje rondquote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn bril is een keer van m'n kop geramd op het Leidseplein. Geen reservebril meer, dus dat was een weekje wazig leven, leuk hoor -6 met flinke cilinders![]()
Een aantal singles van The Ting Tings en Room Eleven vind ik toch ook wel erg dicht in de buurt komen.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:46 schreef Timo20 het volgende:
Beste liedje van het jaar? hmmmm...: Gobbledigook van Sigur Ros, Viva La Vida, Sex On Fire, The Day That Never Comes van Metallica. Zijn er vast nog meer
Tering , die ziet helemaal niets meer zonder brilquote:Op woensdag 10 september 2008 20:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
M'n zus heeft -12 en volgens mij is het dan zo duur dat geen enkel weldenkend mens een reserve bril kan betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |