quote:Op woensdag 10 september 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Hoe kan er nou een luchtballon boven Groningen zweven als er niets boven Groningen gaat?
Gebouw is toch geel...quote:Op woensdag 10 september 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Je zou maar aan de Torenlaan 58 wonen en net de oproep van Michiel hebben gehoord om tegen de muur te plassen.. Ik weet niet of je dan heel blij moet zijn.
Mijn berichtje over de NPS gelezen?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:55 schreef Broekie het volgende:
Nee, niet deze Ronald.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:59 schreef Sersjee het volgende:
Gotta go![]()
Clubfinale bij de biljartclub, m'n vader en broer(-tje) zitten er in. Erg leuk!
Wens ze succes bij het 3 banden toernooiquote:Op woensdag 10 september 2008 19:59 schreef Sersjee het volgende:
Gotta go![]()
Clubfinale bij de biljartclub, m'n vader en broer(-tje) zitten er in. Erg leuk!
Je collega lustte ze ook graag als ik het goed zagquote:Op woensdag 10 september 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh ben pas vrijdag weer in de zaak dus ik heb de koekjes goed verstopt
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je collega lustte ze ook graag als ik het goed zag
Nee dat ligt niet aan jou, helaas...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik MGMT niet zo heel vaak meer.
De grijsdraaiperiode is volgens mij over.. Requestje?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik MGMT niet zo heel vaak meer.
Waar houd hij vanquote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jaaah wat n vreetzak heh!!! daarom goed verstoppen anders heb ik niks meer![]()
*heeft niemand anders ideetjes voor een kleinigheidje voor Muijs?*
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat weet ik niet zo goed eigenlijk![]()
hij is wel eens ingevallen voor Michiel, dus dan zou Maricha m beter moeten kennen dan wij![]()
hij houdt ongetwijfeld van muziek, zn vrouw, zn mooie huisje en zn twee katten maar daar kan ik niet zo veel mee
Doe ik die de volgende keer!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
Vind die andere mix, met Bloc Party dacht ik, toch beter klinken dan deze..
Timo20![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Waar gaat 'ie eigenlijk heen? Misschien dat je daar wat mee kunt doen..?
Vrij lastig in radio wereldje, misschien toch een locale omroep erbij doenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij gaat naar KX maar dat ziet ie niet as een fultime baan, bij KX werken kan je niet je boterham beleggen, dus hij wil ook nog ergens anders heen en dat weet ie niet
het gaat hem om inkomen... Dan moet je dus niet bij een lokalo aankloppen...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrij lastig in radio wereldje, misschien toch een locale omroep erbij doen
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:28 schreef Timo20 het volgende:
90`s request![]()
![]()
![]()
vanaf komende vrijdag, of de vrijdag erna??
Hmmmm, lastig..quote:Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij gaat naar KX maar dat ziet ie niet as een fultime baan, bij KX werken kan je niet je boterham beleggen, dus hij wil ook nog ergens anders heen en dat weet ie niet
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
OMG daar heb ik zo n zin in![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hmmmm, lastig..![]()
Groot pakket beleg voor op de boterham misschien..?
Beetje moeilijk gokken wat hij verdientquote:Op woensdag 10 september 2008 20:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
het gaat hem om inkomen... Dan moet je dus niet bij een lokalo aankloppen...
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weetje dat niks irritanter is als je bril verloren zijn?
Ik heb 'm dus echt kwijt geraakt opweg naar het station afgelopen zaterdag, omdat ik toen lenzen inhad.
mij gaat t om een kleinigheidjequote:Op woensdag 10 september 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje moeilijk gokken wat hij verdient
gaat om en en , beter dan werkenloos zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |