Een andere baan?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:07 schreef muisje-eliza het volgende:
wat vinden DJ's leuk om te krijgen op hun laatste werkdag
Hoezo vraag je dat?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:07 schreef muisje-eliza het volgende:
wat vinden DJ's leuk om te krijgen op hun laatste werkdag
quote:
Wat lief! Ik denk ff voor je naquote:Op woensdag 10 september 2008 19:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat ik met een stelletje FOKkers naar Muijs zn laatste uitzending ga, en ik wil m een kleinigheidje geven, gewoon als euh fan voor al die keren vroege radio en dat ie altijd maar inviel en euh...een blijk van waardering
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wat lief! Ik denk ff voor je na
hoop dat de jouwe niet zo zwaar viel als de mijne...mn buik voelt echt bol aanquote:Op woensdag 10 september 2008 19:11 schreef MichielV het volgende:
He, da's toevallig, ook net lasagna op!
Heej, is de nieuwe single van The Last Shadow Puppets toevallig al aanvraagbaar?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:11 schreef MichielV het volgende:
He, da's toevallig, ook net lasagna op!
'Shut up' betekent volgens mij toch echt meer 'hou je kop' en dat klinkt natuurlijk een stuk logischer.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat de letterlijke vertaling van Shut up and let me go "Sluit op en laat me gaan" is... beetje tegenstrijdig.
Owjee toch niets super ernstigs ?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:27 schreef Marc63 het volgende:
Michiel, heb je nog een pallet leuke platen liggen om te draaien? Net behoorlijk kut-nieuws gekregen, kan wel een opkikker gebruiken.Coldplay
Hej MaW deze vloog net over... (er gaat niets boven Groningen)quote:Op woensdag 10 september 2008 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanmiddag ook lasagna op tijdens de lunch , was redelijk te eten
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat de letterlijke vertaling van Shut up and let me go "Sluit op en laat me gaan" is... beetje tegenstrijdig.
Shut up is houd je kop and shut down is opsluitenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Je mag altijd vragen op ik meega, is altijd mooie ervaringquote:Op woensdag 10 september 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej MaW deze vloog net over... (er gaat niets boven Groningen)
[ afbeelding ]
Begint het alweer te kriebelen?
Ik heb het ook over de letterlijke vertaling.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Shut up' betekent volgens mij toch echt meer 'hou je kop' en dat klinkt natuurlijk een stuk logischer.
Mocht het er van komen dan... wie weet.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je mag altijd vragen op ik meega, is altijd mooie ervaring
To shut is sluiten. Als in "shut the door". Up betekent letterlijk op. De combinatie Shut Up betekent natuurlijk gewoon mond dicht, houd je bek of een variant daarvan.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Shut up is toch niet letterlijk sluit op..?
Als je de kans krijgt om voor lage prijs te gaan, zou het zeker niet nalatenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mocht het er van komen dan... wie weet.![]()
" This is de remix " de eerste single van Destiny's Child en wat 'n track
Ik heb al 10 maanden de tijd gehad om het kwartje te laten vallen, maar hij viel meteen.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Het kwartje begint langzaam te vallen bij me wat deze plaat betreft.
Vond 'm in het begin ook niet echt bijzonder, maar hij begint me steeds beter te bevallenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Het kwartje begint langzaam te vallen bij me wat deze plaat betreft.
30 euro maar ? netjes ! 130 vind ik ook nog wel te doen voor wat vast een heel erg mooie ervaring is.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt om voor lage prijs te gaan, zou het zeker niet nalaten
normale prijs is om en nabij de 130 euro pp, ik kon mee voor 30 via de personeelsvereniging
Hoeveel luchtballonnen zijn het Hans? De eerste 2 komen net hier voorbijquote:Op woensdag 10 september 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
30 euro maar ? netjes ! 130 vind ik ook nog wel te doen voor wat vast een heel erg mooie ervaring is.
uuhhm ik heb er maar 1 gezien maar misschien komen die 2 deze kant nog wel opquote:Op woensdag 10 september 2008 19:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hoeveel luchtballonnen zijn het Hans? De eerste 2 komen net hier voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |