quote:Op woensdag 10 september 2008 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is janneke niet gesignaleerd vanavond ?
toffe smiliequote:
I Kissed A Girl mag ik niet meer draaien, dan wordt m'n collega-DJ kwaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
• 1945 - Beslist V.S.-president Harry Truman dat de oorlog met Japan en Duitsland voortaan bekend zal staan als de Tweede Wereldoorlog.
Billie Joel met dat Vietnam lied met helicopter en krekels als intro
• 1951 - Zwemt Florence Chadwick voor de tweede maal het Kanaal over.
chemical brothers met Salmon song
• 1952 - Wordt de eerste kunstmatige hartklep geplaatst.
total eclips of the heart
• 1973 - Wordt in de Chileense hoofdstad Santiago het presidentiële paleis gebombardeerd en president Salvador Allende vermoord. Een militaire junta onder leiding van generaal Pinochet neemt de macht over, zeer waarschijnlijk met steun van de CIA.
X-files tune
• 1982 - Stort tijdens een airshow in Mannheim een legerhelikopter Giant CH-47 Chinook neer op een autoweg; alle 46 inzittenden komen om.
in the air tonight of ring of fire (and it burns burns burns...kan ook heel goed bij 9/11 trouwens)
• 1998 - Meldt het rapport van de Amerikaanse aanklager Kenneth Starr over de Lewinsky-affaire dat president Clinton zich schuldig heeft gemaakt aan meineed, beïnvloeding van getuigen, tegenwerking van gerechtelijk onderzoek en misbruik van zijn macht.
I kissed a girl
• 2001 - Plegen extreem fundamentalistische islam-terroristen met 3 gekaapte vliegtuigen aanvallen op de Twin Towers in New York en het Pentagon in Washington. Een vierde eveneens gekaapt vliegtuig stort neer bij Pittsburgh. Bijna 3.000 mensen verliezen het leven
dat lied wat gaat over heilig water in zn longen ofzo
Toch doe ik dat nog steeds. We hebben gewoon wederzijds geen last van elkaarquote:Op woensdag 10 september 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Pfff... had er niet aan moeten denken om nog steeds fulltime bij mn ouders te moeten wonen. Zelfs niet als ze dichterbij Amsterdam hadden gewoond.
Als je toffe ouders hebt is dat geen probleemquote:Op woensdag 10 september 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Pfff... had er niet aan moeten denken om nog steeds fulltime bij mn ouders te moeten wonen. Zelfs niet als ze dichterbij Amsterdam hadden gewoond.
Mooi ik durfde al niet te kijken na de afgelopen 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Macedonië - Nederland 0-2![]()
Noortje.
Geduld..quote:Op woensdag 10 september 2008 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
AnnemiekeWe horen je wel maar we zien je niet
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
I Kissed A Girl mag ik niet meer draaien, dan wordt m'n collega-DJ kwaad.
Maar, verder inspiratie genoeg zo zou ik zeggen, 'k heb immers maar één nummer nodig om het hele nieuwsblok mee in te leiden
Verschil is misschien ook wel dat ik heb ervaren hoe het is om op kamers te wonen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Toch doe ik dat nog steeds. We hebben gewoon wederzijds geen last van elkaar
Preciesquote:Op woensdag 10 september 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Toch doe ik dat nog steeds. We hebben gewoon wederzijds geen last van elkaar
Kun je lekker even doorsparenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Precies. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? bovendien kan ik onzettend goed met m`n ma overweg en `t is nog gezelliger ook. Daarbij moet ik eerst eens een vast contract krijgen op m`n werk voordat ik op m`n eigen ga wonen
Preciesquote:Op woensdag 10 september 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kun je lekker even doorsparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |