Kijk dat scheelt weer wat eclipsen in de brilquote:Op woensdag 10 september 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh hoor voor en achterkant...net als jouw glazen Djurre

Ah dankjewel! Ik was daar al een tijdje naar opzoek!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_programma/dag/maandag (bovenaan kan je de dag wijzigen) of www.3fmfan.nl/page/programmering

Nou en of..quote:Op woensdag 10 september 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:agussie wat n ontroerend relaas drnet bij MetMichiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!

quote:Op woensdag 10 september 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Blof is zo af en toe wel leuk om te horen, dit nummer is bijvoorbeeld wel erg goed!
Al moet je er wel voor in de stemming zijn.

KOL zal vast stenders nog wel een keer draaienquote:Op woensdag 10 september 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw en of dat ik nu absoluut niet in de stemming ben![]()
ik heb zin in KOL, Metallica, Green Jelly en al dat soort

quote:Op woensdag 10 september 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
KOL zal vast stenders nog wel een keer draaien

Anders Corton welquote:Op woensdag 10 september 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Jamaar Stenders is pas morgen

Ik vind het maar niets...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
Wat vinden jullie nou van dit soort muziek.........

Ik vind het helemaal nietsquote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
Wat vinden jullie nou van dit soort muziek.........

quote:• 1945 - Beslist V.S.-president Harry Truman dat de oorlog met Japan en Duitsland voortaan bekend zal staan als de Tweede Wereldoorlog.
• 1951 - Zwemt Florence Chadwick voor de tweede maal het Kanaal over.
• 1952 - Wordt de eerste kunstmatige hartklep geplaatst.
• 1973 - Wordt in de Chileense hoofdstad Santiago het presidentiële paleis gebombardeerd en president Salvador Allende vermoord. Een militaire junta onder leiding van generaal Pinochet neemt de macht over, zeer waarschijnlijk met steun van de CIA.
• 1982 - Stort tijdens een airshow in Mannheim een legerhelikopter Giant CH-47 Chinook neer op een autoweg; alle 46 inzittenden komen om.
• 1998 - Meldt het rapport van de Amerikaanse aanklager Kenneth Starr over de Lewinsky-affaire dat president Clinton zich schuldig heeft gemaakt aan meineed, beïnvloeding van getuigen, tegenwerking van gerechtelijk onderzoek en misbruik van zijn macht.
• 2001 - Plegen extreem fundamentalistische islam-terroristen met 3 gekaapte vliegtuigen aanvallen op de Twin Towers in New York en het Pentagon in Washington. Een vierde eveneens gekaapt vliegtuig stort neer bij Pittsburgh. Bijna 3.000 mensen verliezen het leven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |