welkom in dit topicquote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef sandesh het volgende:
Hee,
Ik luister pas sinds kort naar 3fm en ik vraag me af of iemand de programmering van de zender heeft?
Verder is het een leuke zender!
hehequote:Op woensdag 10 september 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
"You're dating my daughter, the chromosomes match."
Ik heb dat nog nooit een moeder horen zeggen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm. Zou je dat misschien eens voor me op kunnen zoeken?
(Oh, en in m'n andere bril komen wél ontspiegelde glazen toch?)
mijn racetocht door het Vondelpark vanmiddag vond ik wel weer genoegquote:
Ik doe het ook niet meer, heb ooit 1 fles lensen vloeistof gekregen, die vervuilt was , waardoor ik een week niets meer kon zienquote:Op woensdag 10 september 2008 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lijkt me zeker erg fijn. Maar ik poets nog steeds liever 1 of 2 keer per dag m`n bril dan dat ik elke dag met m`n vingers m`n ogen moet uitsteken. Lenzen lijken me echt niet fijn
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef sandesh het volgende:
Hee,
Ik luister pas sinds kort naar 3fm en ik vraag me af of iemand de programmering van de zender heeft?
Verder is het een leuke zender!
OUCH!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer, heb ooit 1 fles lensen vloeistof gekregen, die vervuilt was , waardoor ik een week niets meer kon zien
Roel moet wat te lezen hebben als hij terug komt, normaal postte hij een smiley om toch gepost te hebben in een topic, gaat nu wat moeilijkquote:
Dank u, dank u, u bent geweldigquote:Op woensdag 10 september 2008 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zal vrijdag voor je kijken en je ff smssen![]()
en je andere bril is wel ontspiegeld![]()
quote:
Maar Amy heeft nooit zo'n geweldige plaat als SoF gemaaktquote:Op woensdag 10 september 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is alleen te hopen dat het nummer niet té veel gedraaid gaat worden, want dan krijg je een Amy Winehouse-effect (grijzer dan grijsgedraaid).
Geen flauw idee, 'k ben een brillen-n00b. 'k laat me dan ook niet voor niets adviseren door Eliza en haar collega'squote:Op woensdag 10 september 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meestal toch alleen aan de buitenkant ?
Dat zou in dit geval niet erg zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is alleen te hopen dat het nummer niet té veel gedraaid gaat worden, want dan krijg je een Amy Winehouse-effect (grijzer dan grijsgedraaid).
Kan wel, maar dan moet je een automatische post-bot maken die controleert of er een nieuw topic is en dan daar in posten.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel moet wat te lezen hebben als hij terug komt, normaal postte hij een smiley om toch gepost te hebben in een topic, gaat nu wat moeilijk
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen flauw idee, 'k ben een brillen-n00b. 'k laat me dan ook niet voor niets adviseren door Eliza en haar collega's
dat moet toch bijna welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |