Niet te veel achter een computer werken, scheelt al enormquote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heerlijk een leven zonder bril of lenzen! Zeker als ik dit allemaal lees
Tja, je geeft dan wel korting, maar als ik nog geen bril nodig heb dan is het nog duur geld.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
best veel mensen hier die bril-lens dragend zijn en weinig die gebruik maakten van mn speciale kortingsweek die ik had
Ik heb er anders goed gebruik van gemaakt al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
best veel mensen hier die bril-lens dragend zijn en weinig die gebruik maakten van mn speciale kortingsweek die ik had
Topplaatquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb er anders goed gebruik van gemaakt al zeg ik het zelf.
Overigens, daarover gesproken, kan het kloppen dat ik bij m'n zonnebril mezelf aan de binnenkant weerspiegeld kan zien? Op een gegeven moment valt het me niet meer op hoor, maar als ik hem net op heb stoor ik me er nog wel even aan
Lijkt me zeker erg fijn. Maar ik poets nog steeds liever 1 of 2 keer per dag m`n bril dan dat ik elke dag met m`n vingers m`n ogen moet uitsteken. Lenzen lijken me echt niet fijnquote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heerlijk een leven zonder bril of lenzen! Zeker als ik dit allemaal lees
Ik heb nog wel lenzen geprobeerd, maar na 2 maanden stuntelen om ze in te krijgen wordt het toch wel erg vervelend...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lijkt me zeker erg fijn. Maar ik poets nog steeds liever 1 of 2 keer per dag m`n bril dan dat ik elke dag met m`n vingers m`n ogen moet uitsteken. Lenzen lijken me echt niet fijn
Hmm. Zou je dat misschien eens voor me op kunnen zoeken?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat kan, je heb standaard glazen zonder ontspiegeling gekregen. Als je alsnog ontspiegeling wil kan dat, dan betaal je bij, hoeveel weet ik niet
Ik heb beide, maar ik vind lenzen fijner. Daar zit alleen geen cilinder in omdat het nogal duur ging worden.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lijkt me zeker erg fijn. Maar ik poets nog steeds liever 1 of 2 keer per dag m`n bril dan dat ik elke dag met m`n vingers m`n ogen moet uitsteken. Lenzen lijken me echt niet fijn
Voor mij niet, ben niet anders gewendquote:Op woensdag 10 september 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Maar wil dat wel later nog eens proberen, want een bril is eigenlijk nog irritanter.
Meestal toch alleen aan de buitenkant ?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm. Zou je dat misschien eens voor me op kunnen zoeken?
(Oh, en in m'n andere bril komen wél ontspiegelde glazen toch?)
http://www.3fm.nl/page/3fm_programma/ ;-).quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef sandesh het volgende:
Hee,
Ik luister pas sinds kort naar 3fm en ik vraag me af of iemand de programmering van de zender heeft?
Verder is het een leuke zender!
je doet aan de ramadan?quote:
http://www.3fm.nl/page/3fm_programma/dag/maandag (bovenaan kan je de dag wijzigen) of www.3fmfan.nl/page/programmeringquote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef sandesh het volgende:
Hee,
Ik luister pas sinds kort naar 3fm en ik vraag me af of iemand de programmering van de zender heeft?
Verder is het een leuke zender!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |