Ik ben best wel een heel klein beetje een mama's-kindje, dus daar ligt het niet aan. Ik vind het gewoon heel erg lekker dat ik alleen maar aan mezelf verantwoording af hoef te leggen. Ik hoef met helemaal niemand rekening te houden (nou ja, de buren misschienquote:Op woensdag 10 september 2008 21:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je toffe ouders hebt is dat geen probleem![]()
heb het geluk dat mijn opleiding lekker dicht bij huis was (10 minuten met de bus). Dan ga ik echt niet op kamers wonen
Kan het er helemaal mee eens zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben best wel een heel klein beetje een mama's-kindje, dus daar ligt het niet aan. Ik vind het gewoon heel erg lekker dat ik alleen maar aan mezelf verantwoording af hoef te leggen. Ik hoef met helemaal niemand rekening te houden (nou ja, de buren misschien).
Ja dat kan ik me voorstellen. Maar ja, heb nu wel een stuk minder uitgavenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben best wel een heel klein beetje een mama's-kindje, dus daar ligt het niet aan. Ik vind het gewoon heel erg lekker dat ik alleen maar aan mezelf verantwoording af hoef te leggen. Ik hoef met helemaal niemand rekening te houden (nou ja, de buren misschien).
Per ongeluk ooit ergens anders ingelogd anders je wachtwoord wijzigenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom meld mijn messenger zich aan op n andere computer...of naja ik kreeg vandaag al twee keer dat bericht
Wees gerust, het is een storing van de MSN servers.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom meld mijn messenger zich aan op n andere computer...of naja ik kreeg vandaag al twee keer dat bericht
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Per ongeluk ooit ergens anders ingelogd anders je wachtwoord wijzigen
Niet allemaal dan nergens last van gehadquote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wees gerust, het is een storing van de MSN servers.
Ik schrok me vanmiddag ook al wezenloos...
Dat wilde ik nou dus juist voorkomenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie dan pak je het nummer van Live, dacht i will overcome , wat ze veel draaienden met 9-11
't is "Captain Hollywood Project - Flying High" geworden. Blijken namelijk op 11 september toch een flink aantal vliegtuigcrashes geweest te zijn door de jaren heen. Vond dat wel een mooi bruggetjequote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh 1 liedje maarwelke neem je?
't is niet bij iedereen nee, en ook niet elke keer bij dezelfde mensen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet allemaal dan nergens last van gehad
^^ Dat dus. Is absoluut niet normaal gedragquote:21:28:50 -!- Hiltje_Veenstra [*knip*@yahoo.com] has quit [Leaving...]
21:29:07 -!- Tijmen_Boks [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:29:13 -!- Pim_van_Dongen [*knip*@*knip*.com] has quit [Leaving...]
21:29:15 -!- Dennis_3FMFan [*knip*@*knip*.nl] has quit [Leaving...]
21:29:22 -!- Eliza_van_der_Vliet [*knip*@msn.com] has quit [Leaving...]
21:29:39 -!- Ruben_Pennings [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:29:44 -!- Lieke_Koopman [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:29:58 -!- Floris_Derks [*knip*@*knip*.nu] has quit [Leaving...]
21:30:11 -!- Roel_Adriaans_2 [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:30:14 -!- Jaap_Kok [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:30:31 -!- Mandarb_Boris_Ruijters [*knip*@*knip*.nl] has quit [Leaving...]
21:30:56 -!- Roel_Adriaans [*knip*@chello.nl] has quit [Leaving...]
21:30:58 -!- Mark_Moses [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:30:58 -!- Birgit_Jongeling [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:31:09 -!- Arjan_van_Meer [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is niet bij iedereen nee, en ook niet elke keer bij dezelfde mensen.
Maar 't valt wel op, 'k zie in m'n msn-client meerdere keren vandaag hele groepen mensen wegvallen en even later stuk voor stuk weer terug komen.
Bij dezequote:Op woensdag 10 september 2008 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leuk dat dat niet ff gemeld word
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:12 schreef Timo20 het volgende:
De mazzel, tot morgen. Ga nog ff voetbal kijken en dan pitten. Morgen weer om 05.00uur op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |