Ik ben best wel een heel klein beetje een mama's-kindje, dus daar ligt het niet aan. Ik vind het gewoon heel erg lekker dat ik alleen maar aan mezelf verantwoording af hoef te leggen. Ik hoef met helemaal niemand rekening te houden (nou ja, de buren misschienquote:Op woensdag 10 september 2008 21:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je toffe ouders hebt is dat geen probleem![]()
heb het geluk dat mijn opleiding lekker dicht bij huis was (10 minuten met de bus). Dan ga ik echt niet op kamers wonen
Kan het er helemaal mee eens zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben best wel een heel klein beetje een mama's-kindje, dus daar ligt het niet aan. Ik vind het gewoon heel erg lekker dat ik alleen maar aan mezelf verantwoording af hoef te leggen. Ik hoef met helemaal niemand rekening te houden (nou ja, de buren misschien).
Ja dat kan ik me voorstellen. Maar ja, heb nu wel een stuk minder uitgavenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben best wel een heel klein beetje een mama's-kindje, dus daar ligt het niet aan. Ik vind het gewoon heel erg lekker dat ik alleen maar aan mezelf verantwoording af hoef te leggen. Ik hoef met helemaal niemand rekening te houden (nou ja, de buren misschien).
Per ongeluk ooit ergens anders ingelogd anders je wachtwoord wijzigenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom meld mijn messenger zich aan op n andere computer...of naja ik kreeg vandaag al twee keer dat bericht
Wees gerust, het is een storing van de MSN servers.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom meld mijn messenger zich aan op n andere computer...of naja ik kreeg vandaag al twee keer dat bericht
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Per ongeluk ooit ergens anders ingelogd anders je wachtwoord wijzigen
Niet allemaal dan nergens last van gehadquote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wees gerust, het is een storing van de MSN servers.
Ik schrok me vanmiddag ook al wezenloos...
Dat wilde ik nou dus juist voorkomenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie dan pak je het nummer van Live, dacht i will overcome , wat ze veel draaienden met 9-11
't is "Captain Hollywood Project - Flying High" geworden. Blijken namelijk op 11 september toch een flink aantal vliegtuigcrashes geweest te zijn door de jaren heen. Vond dat wel een mooi bruggetjequote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh 1 liedje maarwelke neem je?
't is niet bij iedereen nee, en ook niet elke keer bij dezelfde mensen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet allemaal dan nergens last van gehad
^^ Dat dus. Is absoluut niet normaal gedragquote:21:28:50 -!- Hiltje_Veenstra [*knip*@yahoo.com] has quit [Leaving...]
21:29:07 -!- Tijmen_Boks [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:29:13 -!- Pim_van_Dongen [*knip*@*knip*.com] has quit [Leaving...]
21:29:15 -!- Dennis_3FMFan [*knip*@*knip*.nl] has quit [Leaving...]
21:29:22 -!- Eliza_van_der_Vliet [*knip*@msn.com] has quit [Leaving...]
21:29:39 -!- Ruben_Pennings [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:29:44 -!- Lieke_Koopman [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:29:58 -!- Floris_Derks [*knip*@*knip*.nu] has quit [Leaving...]
21:30:11 -!- Roel_Adriaans_2 [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:30:14 -!- Jaap_Kok [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:30:31 -!- Mandarb_Boris_Ruijters [*knip*@*knip*.nl] has quit [Leaving...]
21:30:56 -!- Roel_Adriaans [*knip*@chello.nl] has quit [Leaving...]
21:30:58 -!- Mark_Moses [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:30:58 -!- Birgit_Jongeling [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
21:31:09 -!- Arjan_van_Meer [*knip*@hotmail.com] has quit [Leaving...]
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is niet bij iedereen nee, en ook niet elke keer bij dezelfde mensen.
Maar 't valt wel op, 'k zie in m'n msn-client meerdere keren vandaag hele groepen mensen wegvallen en even later stuk voor stuk weer terug komen.
Bij dezequote:Op woensdag 10 september 2008 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leuk dat dat niet ff gemeld word
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:12 schreef Timo20 het volgende:
De mazzel, tot morgen. Ga nog ff voetbal kijken en dan pitten. Morgen weer om 05.00uur op![]()
Learn to Fly van Foo Fighters. Het gaat wel om neerstortende vliegtuigen he?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is "Captain Hollywood Project - Flying High" geworden. Blijken namelijk op 11 september toch een flink aantal vliegtuigcrashes geweest te zijn door de jaren heen. Vond dat wel een mooi bruggetje
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Learn to Fly van Foo Fighters. Het gaat wel om neerstortende vliegtuigen he?
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of.... I believe I can fly
Die zag ik ook nog even voorbij komen in de database toen ik op "fly" zocht, maar is me net iets te uhm, nouja, traagquote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of.... I believe I can fly
Mag je daar op de winkel passenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mensen ik peer m..
![]()
morgen om 6u op om om 10u in Dordrecht te verdwalen![]()
toedeloe
* Broekie past het draaiboek aan.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Learn to Fly van Foo Fighters. Het gaat wel om neerstortende vliegtuigen he?
Truste en veel succes morgen met verdwalenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mensen ik peer m..
![]()
toedeloe
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mensen ik peer m..
![]()
toedeloe
Jammer dat jullie zendertje niet via de fm te ontvangen isquote:Op woensdag 10 september 2008 22:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Truste en veel succes morgen met verdwalen
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Ga er ook maar 's vandoor.
Dag allemaal
Heb er ook nog nooit van gehoord, maar klink inderdaad best goedquote:Op woensdag 10 september 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
Mr Love? ken die gasten niet maar dit klinkt niet eens zo verkeerd.
Ach, meestal heeft men toch wel ergens een internetverbinding beschikbaar. Tenzij je net op dat moment onderweg bent, maar dat komt tijdens "mijn" programma (12:00 - 13:30) niet zo vaak voor denk ikquote:Op woensdag 10 september 2008 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat jullie zendertje niet via de fm te ontvangen is
Mr. Love and the Stallions. Volgens mij heeft Michiel ze al een paar keer gedraaid (Serious Talent-band) en op KinkFM komen ze ook wel eens voorbij. Morgen staan ze in Desmet.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
Mr Love? ken die gasten niet maar dit klinkt niet eens zo verkeerd.
Ook al zo'n serious talent band? damn, valt me op dat het vaak bands zijn met bijzonder fijne singles.. Zal de naam even noteren want dit is er wel eentje om te onthouden.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mr. Love and the Stallions. Volgens mij heeft Michiel ze al een paar keer gedraaid (Serious Talent-band) en op KinkFM komen ze ook wel eens voorbij. Morgen staan ze in Desmet.
Met de meeste ST-bands is weinig mis. Alleen jammer dat ze bijna niet doorbreken bij het grote publiek.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook al zo'n serious talent band? damn, valt me op dat het vaak bands zijn met bijzonder fijne singles.. Zal de naam even noteren want dit is er wel eentje om te onthouden.
uuhhm omdat ik vrees dat 'ie te groot is. Ik heb nu 50 - 18 - 50 en dat is eigenlijk al net te groot en die Rayban is 55 - 18 - 55 dus nog groter dan de 'normale' bril die ik nu draag. Ik heb hier een Kappaquote:Op woensdag 10 september 2008 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans waarom is je rayban niets geworden, zag er erg goed uit.
Ga je hem toch bij een willekeurige brillenzaak even passen wat de lekkerste maat voor jou persoonlijk is, zoek je die daarna op internet op.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm omdat ik vrees dat 'ie te groot is. Ik heb nu 50 - 18 - 50 en dat is eigenlijk al net te groot en die Rayban is 55 - 18 - 55 dus nog groter dan de 'normale' bril die ik nu draag. Ik heb hier een Kappaliggen en die past eigenlijk heel erg goed (53 - 16 - 53). Overigens heb ik hier ook een andere Rayban met als maat 54 - 18 - 54 en die is toch wel wat te groot. Vind de gok dus nogal groot..
Jups, en aan 3FM ligt het eigenlijk niet want die draaiden de muziek wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met de meeste ST-bands is weinig mis. Alleen jammer dat ze bijna niet doorbreken bij het grote publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |