Maar wat was het probleem nu? Of beter gezegd, de oplossing?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Neuh, komt alleen maar moeilijkheden van haha, even een appeltje eten.
Het klopt toch?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
Slechte TT
Werken zal je!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:22 schreef Ladylike het volgende:
Teeveepee
Pfff ik haat echtscheidingsconvenanten opstellen
vooral als mn baas van de universele lay-out afwijkt
niets invullen voor LL, gewoon helemaal zelf typen
Had een nieuwe hdd aangeschaft. Was dus kapot.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wat was het probleem nu? Of beter gezegd, de oplossing?
Merk hetquote:
Kut is dat, maar mooi dat het opgelost is. We raar dat Vista dat niet netjes zegt ipv zo'n loze opmerkingquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:26 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Had een nieuwe hdd aangeschaft. Was dus kapot.
Ja precies. Ik heb eerst mijn geheugen één-voor-één getest, maar die bleken goed te zijn dus moest de HDD wel kapot zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut is dat, maar mooi dat het opgelost is. We raar dat Vista dat niet netjes zegt ipv zo'n loze opmerking
/carequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:36 schreef MPG het volgende:
1018
tvp
OA tracht mij voorbij te streven in de toptien topicopeners
We staan gelijk, want deze dag is nog niet geïndexeerd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:36 schreef MPG het volgende:
1018
tvp
OA tracht mij voorbij te streven in de toptien topicopeners
Dom eigenlijk... je zit namelijk voor de pc...quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:26 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Niets is fijner dan achter je eigen PC te zitten.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dom eigenlijk... je zit namelijk voor de pc...
je zit ook niet achter de tv, maar voor de tv![]()
hoi trouwens
Wat denk je?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
met neuken?
met thuiswerken?
of met beide?
De mods spammen hier het meest, ze kunnen er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]Mierenneukertje
Hallo Frutsel
Alle drie?quote:
Dacht dat ik je Milf wasquote:
Neukend achter de laptop een VPN verbindinkje inschakelen. Mwoa, nog nooit geprobeerd.quote:
Niet zo generaliseren, spamguïnquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mods spammen hier het meest, ze kunnen er ook niets aan doen.
generaliseren FTWquote:
Wie heeft de meeste topics geopend van ons tweequote:
JortK.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie heeft de meeste topics geopend van ons twee
Ik moet mijn eerste koop daar nog doen. Ooit. Of nooit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef es70 het volgende:
Iemand weleens tweedehands gekocht bij bol.com.
nope, sorriequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef es70 het volgende:
Je spamt er overheenquote:
"insert zoekopdracht : tweedehands"quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef es70 het volgende:
ik ben wel de enige mod die niet door het slot postquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sms weg klikt, wou al bijna mijn beklag gaan doen dat je me negeerde.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben wel de enige mod die niet door het slot post
wazzzaaa klonk!
Ik ook niet, überhaupt een VPN instellen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neukend achter de laptop een VPN verbindinkje inschakelen. Mwoa, nog nooit geprobeerd.
Je mist niet veel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet, überhaupt een VPN instellen...
volgende week is BrandX is er weerquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
True.
Muck heeft het uitgevonden, DaMart verheft het tot kunst.
Achter aan de rij aansluitenquote:
Gelukkig maar!quote:
dan is het goedquote:
O, jij weet meer dan wij...quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgende week is BrandX is er weer![]()
en er waren er nog wel een paar die het deden
en daar moet je dus eens kruidenkaas op smeren.. je weet niet wat je proeftquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:03 schreef Pheno het volgende:
Ik heb opeens zin in een boterham met parmaham.
Die kerel kan haar goedkoper laten opruimenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan is het goedpartneralimentatie...
het zou afgeschaft moeten worden
Alleen omdat die vrouw gewend is goed te leven krijgt ze ruim 20.000 per maand van haar ex??
Dat ze zelf gaat werken
Kan die man toch niets aan doen dat ie goedlopende zaken heeft?
ZIJ wil toch van hem af?
toch snap ik soms echt niets van de nederlandse wetten
Ik zou iets minder scheutig zijn met zulke info...quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen omdat die vrouw gewend is goed te leven krijgt ze ruim 20.000 per maand van haar ex??
Dat ze zelf gaat werken
ZIJ wil toch van hem af?
Kaasquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en daar moet je dus eens kruidenkaas op smeren.. je weet niet wat je proeft
Eerste keer dat ik dat probeerde had ik voordat ik beet zoiets van WTF?
maar echtHeerlijk die combi
Da's een nee?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
"insert zoekopdracht : tweedehands"
no results found
schat, dacht je dat er maar 1 iemand in nederland is die dat bedrag krijgt (bedrag is fictief trouwensquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou iets minder scheutig zijn met zulke info...
Je moet dus wel van kruidenkaas houden jaquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, dacht je dat er maar 1 iemand in nederland is die dat bedrag krijgt (bedrag is fictief trouwensze krijgt nog meer
![]()
)
Prima dat er wetten zijn die dat regelen, maar het slaat vaak door. Mevrouw is gewend aan een luxe leventje, gaat vreemd omdat manlief nooit thuis is en eist vervolgens een kapitaal...quote:Heb het bij die andere advocaat ook al meegemaakt
nu weer een absurd hoog bedrag..
wat denken jullie van zo'n regelingen/wetten??
Klopt, maar toch zal je baas het niet zo op prijs stellen...quote:Ow en ik noem geen namen of echte details dus dan mag het
zolang het maar fictief is..
Je hebt mijn antwoord op je vraag al gezelenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, dacht je dat er maar 1 iemand in nederland is die dat bedrag krijgt (bedrag is fictief trouwensze krijgt nog meer
![]()
)
Heb het bij die andere advocaat ook al meegemaakt
nu weer een absurd hoog bedrag..
wat denken jullie van zo'n regelingen/wetten??
Ow en ik noem geen namen of echte details dus dan mag het
zolang het maar fictief is..
Neem een mac, dat kost een half uur.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Pff, ben al weer een anderhalf uur bezig om mijn laptop te installeren.
- ik vertel niets, alleen dat iemand 20 000 alimentatie dreigt te krijgenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Maar toch is het niet handig om teveel over je werk te vertellen op een forum, hoe algemeen ook...
[..]
Prima dat er wetten zijn die dat regelen, maar het slaat vaak door. Mevrouw is gewend aan een luxe leventje, gaat vreemd omdat manlief nooit thuis is en eist vervolgens een kapitaal...![]()
[..]
Klopt, maar toch zal je baas het niet zo op prijs stellen...
Is mijn eigen schuldquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem een mac, dat kost een half uur.
Spelletjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En een mac ziet er niet uitEn bijna niet compatible met spelletjes.
Het is gewoon een algemeen advies...quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
- ik vertel niets, alleen dat iemand 20 000 alimentatie dreigt te krijgen
en misschien lieg ik wel...
De rechters zijn hier wel verstandiger dan bijvoorbeeld in de VS heb ik het idee. Belachelijk eisen worden misschien wel eens ingewilligd, maar het zal niet zo ver gaan als:quote:- zie je.. ben dus niet de enige die dat vreemd vind
Hoe meer echtscheidingszaken ik onder mn neus krijg hoe meer ik een hekel aan vrouwen krijg
Nee, dat niet.quote:- daar zou je wel gelijk in kunnen hebben. Maar ik denk dat ik met deze info niet te veel gezegd heb
Nou, nou, nou???? PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!!!quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, nou, nou???? PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!!!
Vrouwen zijn gewoon inhalige profiterende luie kutwezens. Daarom haat ik zequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ze zelf gaat werken
ZIJ wil toch van hem af?
Och hier krijgen de kids in de praktijk ook altijd minder dan de partnerquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef OA het volgende:
[..]
Het is gewoon een algemeen advies...![]()
[..]
De rechters zijn hier wel verstandiger dan bijvoorbeeld in de VS heb ik het idee. Belachelijk eisen worden misschien wel eens ingewilligd, maar het zal niet zo ver gaan als:
- 10.000/mnd voor de hond
- 20.000/mnd voor kleding
- 50.000/mnd voor algemeen
- 200/mnd voor de kinderen, want die zijn vaak het minst belangrijk...![]()
[..]
Nee, dat niet.
Heeeeeeeeeey niet alle hequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon inhalige profiterende luie kutwezens. Daarom haat ik ze
eerste link op google:quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, nou, nou???? PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!!!
ZO duidelijk, en TOCH happenquote:
Ik hap overal opquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZO duidelijk, en TOCH happen
LL, ik hou van je![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eerste link op google:
[ afbeelding ]
Oh wacht, misschien kan ik wel heel snel klaar zijn als ik er gewoon een image overheen jensquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Pff, ben al weer een anderhalf uur bezig om mijn laptop te installeren.
Goed ideequote:
De beroepsdeformatie van een TTK-modquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
True.
Muck heeft het uitgevonden, DaMart verheft het tot kunst.
O ja, en ik ontken uiteraard iedere aantijging m.b.t. muckenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
De beroepsdeformatie van een TTK-mod.
soms heb ik best goede ideeënquote:
Idd, zo goed staat dat niet op je CVquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, en ik ontken uiteraard iedere aantijging m.b.t. mucken.
Soms dan...quote:
Ja jij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja jij ookOnverkapt-fruts-pm'ed-me-postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Luiaardquote:
Hij typt de helft, daarom is hij ook sneller klaar met werken.quote:
vind je me nou niet stoer, wel toch?quote:
Fruts PM'ed iedere vrouw. Nee, dus.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vind je me nou niet stoer, wel toch?
Je bent gewoon jaloers![]()
Whehe, nee je eerste suggestie was juistquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:05 schreef Pheno het volgende:
Of hij moet even kijken waar hij in zijn document nu een "f" teveel heeft
Voel me ook niet echt speciaal omdat ik PM krijg, krijg ik wel meerquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fruts PM'ed iedere vrouw. Nee, dus.
De tweede was wel grappiger geweest. Ik heb het weleens onder een ctrl v. Staat er opeens weer wat onzinnigs in mijn code. Voor zover dat al niet het geval wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, nee je eerste suggestie was juist
Ik heb de typfout trouwens snel verbeterd, dus jij hebt de historie gequote?!quote:
Sorryquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voel me ook niet echt speciaal omdat ik PM krijg, krijg ik wel meer
En sommigen mogen daar ook direct mee stoppen
Ik moet nog ooit beginnen. Dat PM systeem is niet voor mij weggelegdquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voel me ook niet echt speciaal omdat ik PM krijg, krijg ik wel meer
En sommigen mogen daar ook direct mee stoppen
Ik maak geen codes... Veels te moeilijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tweede was wel grappiger geweest. Ik heb het weleens onder een ctrl v. Staat er opeens weer wat onzinnigs in mijn code. Voor zover dat al niet het geval was
Zal ik je pmen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog ooit beginnen. Dat PM systeem is niet voor mij weggelegd
Ik kan je helpen met die start..quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog ooit beginnen. Dat PM systeem is niet voor mij weggelegd
Jij niet, die van jou bevatten enorm nuttige informatiequote:
Nah. de spontanitiet. Ja, tiet.quote:
haaaaaaa/hooooooooooquote:
Ik pm geen tiet. Zal het eenvoudiger en to the point houdenquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Na vele reboots is de laptop eindelijk klaar
Heb ook WoW geinstalleerd, duurde twee uur voordat die patch van 2 GB binnen wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een kutding dan
Ik had een dik half uurtje aan updaten en 1 reboot nodig
Okay dat is een geldige redenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Heb ook WoW geinstalleerd, duurde twee uur voordat die patch van 2 GB binnen was
Dat bedoel ik. Weg voorsprongquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:49 schreef OA het volgende:
[..]
We staan gelijk, want deze dag is nog niet geïndexeerd.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Heb ook WoW geinstalleerd, duurde twee uur voordat die patch van 2 GB binnen was
Ex aequoquote:
Heb een free server, dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:24 schreef Frutsel het volgende:
WOW is al vrij 'oud' , met al die updates zal dat wel 2 GB zijn ja
om vervolgens na een week het spel weer van je pc te flikkeren
Het was volgens mij een bundel van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jezus. een patch van 2 GB ja?
Of een gepatchede install? Blijft achterlijk veel trouwens.
Gelukkig niet. 2~3 jaar? Ik speel D2 al zon 8 jaarquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Weet iemand hier hoe oud de eerste WoW is?
Sorrie, ben je nr kwijtquote:
D3 komtquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig niet. 2~3 jaar? Ik speel D2 al zon 8 jaar
Wat is D2?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig niet. 2~3 jaar? Ik speel D2 al zon 8 jaar
06-pinguinsquote:
Hell I know. Ik had bijna een kaartje gekocht voor Parijs, om die aankondiging te zien. Het was al bekend dat het zou worden aangekondigd, tenminste, alleen als je een enorme plaat voor je kop had wist je het niet.quote:
ik zat 0900-pheno te bellenquote:
Nee, ik was sneller met de quoteknop dan jij met editten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb de typfout trouwens snel verbeterd, dus jij hebt de historie gequote?!
Diablo 2, met als expansie lord of destruction. Een langere levensduur dan dat WoW. WoW is voor kiddies met geld teveelquote:
Zo snel ben ik niet met spammenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Nog een keer, D2?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diablo 2, met als expansie lord of destruction. Een langere levensduur dan dat WoW. WoW is voor kiddies met geld teveel
Doequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:34 schreef Ladylike het volgende:
zal ik nu over mn Dairy Dash gaan vertellen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, jouw "baas" zit hier ook. SchoonOA althans.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Maar toch is het niet handig om teveel over je werk te vertellen op een forum, hoe algemeen ook...
[..]
Prima dat er wetten zijn die dat regelen, maar het slaat vaak door. Mevrouw is gewend aan een luxe leventje, gaat vreemd omdat manlief nooit thuis is en eist vervolgens een kapitaal...![]()
[..]
Klopt, maar toch zal je baas het niet zo op prijs stellen...
quote:
Ah, Wow2.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Tis ook niet zo moeilijk te gokken bij wie ik werkquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, jouw "baas" zit hier ook. SchoonOA althans.
Desondanks weet ik waar jij werkt
Ik lees er wel over, maar op fok laat ik me nog nie gaan... al sta ik te trappelen voor dat spel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hell I know. Ik had bijna een kaartje gekocht voor Parijs, om die aankondiging te zien. Het was al bekend dat het zou worden aangekondigd, tenminste, alleen als je een enorme plaat voor je kop had wist je het niet.
Ik kreeg kippenvel bij de live blizzcast presentatie. Verslaafd? Nee hoor
Nerdalert?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
ik roep het niet.. ik roep het niet....
Nou ja, vanaf die dag is mijn ava gewijzigd. Totdat het uit is. Over anderhalf tot twee jaar of zoquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik lees er wel over, maar op fok laat ik me nog nie gaan... al sta ik te trappelen voor dat spel.
Op een lokale lanparty komt standaard D2 uit de kast
Dr. Philquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
ik roep het niet.. ik roep het niet....
Ik ben niet lief!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nerdalert?
mijn radar begon ook al te loeien![]()
maar ze zijn wel lief he
maar je vind jezelf dus blijkbaar wel een nerd want je rekent jezelf tot dat groepjequote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar je vind jezelf dus blijkbaar wel een nerd want je rekent jezelf tot dat groepje
Dat klopt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar je vind jezelf dus blijkbaar wel een nerd want je rekent jezelf tot dat groepje
Denial is useless.quote:
egwel.. en Ph ook hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nerdalert?
mijn radar begon ook al te loeien![]()
maar ze zijn wel lief he
Mooi stukjequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:55 schreef Pheno het volgende:
Even naar buiten, vrouw ophalen met de benenwagen. Voor MPG, zo ongeveer wat wij de vorige keer gereden hebben
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:57 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga naar huis
* LL kust nog even snel haar vrouw en is dan pleituh
Beetje hangen en tv kijken denk ik.. ben super moe. En ik ben met mezelf in discussie over wat ik nou moet gaan etenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Nog wat plannen gemaakt voor vanavond Fha?
Haha. Het komt wel goed met je hoop ik hahaquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Beetje hangen en tv kijken denk ik.. ben super moe. En ik ben met mezelf in discussie over wat ik nou moet gaan eten![]()
want ik heb al boodschappen gedaan, maar de sla is aan het verpieteren dus eigenlijk moet ik die dus maar op eten voor ik morgen alles weg moet gooien, maar eigenlijk heb ik geen zin in een uitgebreide sla of hamburgers met sla ofzo.. dus. dillema![]()
Dat heb ik ook vaak. Wel eten in huis, wat dan eigenlijk snel op moet, maar ook gewoon voor vandaag kopen waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Beetje hangen en tv kijken denk ik.. ben super moe. En ik ben met mezelf in discussie over wat ik nou moet gaan eten![]()
want ik heb al boodschappen gedaan, maar de sla is aan het verpieteren dus eigenlijk moet ik die dus maar op eten voor ik morgen alles weg moet gooien, maar eigenlijk heb ik geen zin in een uitgebreide sla of hamburgers met sla ofzo.. dus. dillema![]()
Echt heel stomquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak. Wel eten in huis, wat dan eigenlijk snel op moet, maar ook gewoon voor vandaag kopen waar je zin in hebt
En, had ome dok nog iets nieuws te meldenquote:
Weinig. Tenzij die vermoeidheid niet weggaat, dan wordt het misschien weer longarts of kno of neuroloog of cardioloogquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:20 schreef es70 het volgende:
[..]
En, had ome dok nog iets nieuws te melden.
Ah, nieuwe ronde, nieuwe kansen in de medische mallemolenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig. Tenzij die vermoeidheid niet weggaat, dan wordt het misschien weer longarts of kno of neuroloog of cardioloog
Nog een tijdje niet, dus wie weet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, nieuwe ronde, nieuwe kansen in de medische mallemolen.
Klinkt weer als een goed medisch onderlegde conclusie van dok.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig. Tenzij die vermoeidheid niet weggaat, dan wordt het misschien weer longarts of kno of neuroloog of cardioloog
Tja, als iedereen zo makkelijk pussy kon krijgenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaapzak + Wasmachine = KUT
Waaromquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaapzak + Wasmachine = KUT
Hij is heul niet droog eruit gekomen. Ik heb al meer dan een liter lekwater van de keukenvloer kunnen dweilenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom. Heb nooit problemen met het wassen van slaapzakken.
Immer.quote:
Ik heb er een stuk of 8 en teveel ervaring met ze wassenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:37 schreef JortK het volgende:
Ik heb geen slaapzak.
Echt droog worden ze idd niet, maar idd, ff keer extra centrifugerenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is heul niet droog eruit gekomen. Ik heb al meer dan een liter lekwater van de keukenvloer kunnen dweilen
De laatsten die dat van plan waren waren een tijdje gebannedquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Echt wat een tyfusbende, ik zou bijna zelf een stuk forum software schrijven
Misschien moet ik het dan niet hardop roepenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatsten die dat van plan waren waren een tijdje gebanned
PM me maar ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Misschien moet ik het dan niet hardop roepen
Het is weer vet gestoordquote:
quote:
I Wonder Whyquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:00 schreef Pheno het volgende:
Mijn tv begint rare kleuren te tonen. Dat na 15 jaar
Nee. Dat kan niet. Mijn wasmachine draait Replique denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:45 schreef Fha het volgende:
Laat je hem nog een keer alleen centrifugeren? Of kan dat niet?
Eerst kijken of ik het kan laten repareren mocht ie knallenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
I Wonder Why
En wat wordt 't, eentje van 10 jaar oud? Of zo ene met een plat beeldscherm?
Programmeert Breuls ook al Motorola?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Dat kan niet. Mijn wasmachine draait Replique denk ik.
Mijn mama's tv begon na 15 jaar zwart wit beeld te gevenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:00 schreef Pheno het volgende:
Mijn tv begint rare kleuren te tonen. Dat na 15 jaar
Vroegah was alles beter. Ha, ik zie die platte schermen van nu geen 15 jaar probleemloos draaienquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn mama's tv begon na 15 jaar zwart wit beeld te gevenMaar die heeft het toen nog 4 jaar gedaan
![]()
30 mei ging hij stuk... rip tv![]()
Daarom heb ik lekker opnieuw een bakbeest gekocht een paar maanden geleden. Gotta love themquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter. Ha, ik zie die platte schermen van nu geen 15 jaar probleemloos draaienZe zijn er voor gemaakt om na een paar jaar kapot te gaan.
Hij PROBEERT het tenminste. Met wisselend succes, okee, maar het idee is leukquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:06 schreef Pheno het volgende:
Programmeert Breuls ook al Motorola?
Ik heb nog in assembler met een motorola gespeeldquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij PROBEERT het tenminste. Met wisselend succes, okee, maar het idee is leuk
Het wasprogramma moet toch ook aangestuurd worden.quote:
Jij doet het huishouden met een wasbord en een tobbe?quote:
Handwas jeweets.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij doet het huishouden met een wasbord en een tobbe?
Bij dr philquote:
Het is al afgelopenquote:
Elke door de weekse dag weerquote:
7331-nerd post ftwquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Ik zou zelfs een rebreather kunnen proggen in java of vb. Wel lullig als je dan een NullPointerException hebtVerzuip je omdat je een bug had.
Getsquote:
bitbitbit (=fapfapfap)quote:
Ach.. het wentquote:
Dat zou ik echt geen maand getrokken hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:36 schreef Fha het volgende:
Al begin ik er nu (na een jaar) toch best genoeg van te hebben dat ik mn beddengoed pas kan wassen als ik naar mn moeder of mn broer ga.. aangezien ik weinig zin heb om zeer regelmatig naar mn ma te gaan en ik mn broer ook niet vaak genoeg zie om mn bed lekker fris te houden
En gewoon nieuwe beddengoed kopen? Je hoeft het niet elke week te verschonenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach.. het went![]()
Al begin ik er nu (na een jaar) toch best genoeg van te hebben dat ik mn beddengoed pas kan wassen als ik naar mn moeder of mn broer ga.. aangezien ik weinig zin heb om zeer regelmatig naar mn ma te gaan en ik mn broer ook niet vaak genoeg zie om mn bed lekker fris te houden
Nah.. moet eerst nog sparen voor een hoop andere dingen dus het zal nog wel even duren.. Maar mocht je er ooit een over hebben...quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zou ik echt geen maand getrokken hebbenGauw een wasmachine kopen
Elke week hoeft zeker niet neequote:Op dinsdag 9 september 2008 19:03 schreef Sjowhan het volgende:
En gewoon nieuwe beddengoed kopen? Je hoeft het niet elke week te verschonen
Het grote nadeel van de platte tv's van nu is dat je er niets op kunt zetten....quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter. Ha, ik zie die platte schermen van nu geen 15 jaar probleemloos draaienZe zijn er voor gemaakt om na een paar jaar kapot te gaan.
Dat zou ik niet missen. Ik vind het kwalitatief gewoon nog steeds kut met peren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het grote nadeel van de platte tv's van nu is dat je er niets op kunt zetten....
Och, die enkele keer dat ik tv kijk.. ik heb dan ook geen kabel, mar digitennequote:Op dinsdag 9 september 2008 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou ik niet missen. Ik vind het kwalitatief gewoon nog steeds kut met peren.
Ook dat ja! Foto + kaarsjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het grote nadeel van de platte tv's van nu is dat je er niets op kunt zetten....
Ga fietsen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:10 schreef OA het volgende:
Zo, maar goed ook dat ik eerder wegging vandaag. De bus van 1700 zou niet varenEen half uur eerder wel, dus was mooi op tijd thuis!
Whehequote:Op dinsdag 9 september 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen!
We zijn hier niet in Duitsland.
Dat een bus daar fahrt wil nog niet zeggen dat een bus hier vaart.
Wellus! Zown een vaar ding heet ook een bus dus die vaartquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen!
We zijn hier niet in Duitsland.
Dat een bus daar fahrt wil nog niet zeggen dat een bus hier vaart.
Maar hij doet alsof ie gek is...quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, jouw "baas" zit hier ook. SchoonOA althans.
Desondanks weet ik waar jij werkt
Zoeen vaarding heet nog altijd een boot. Of schip, zo je wilt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Wellus! Zown een vaar ding heet ook een bus dus die vaart![]()
Whehequote:
http://www.waterbus.nl/quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoeen vaarding heet nog altijd een boot. Of schip, zo je wilt.
Het tabje 'abonnementen'quote:
quote:Iedere abonnementhouder dient te beschikken over een VBN stad-streek stamkaart waarop de persoonlijke gegevens staan vermeldt.
Vaak kost een dekbedovertrek + kussen niet meer dan 15-20 euro. Niet echt duur tochquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Elke week hoeft zeker niet neeMaar elke keer nieuwe kopen.. damn.. weet je hoe duur!?
Afwassen: check.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:13 schreef OA het volgende:
Nu even afwassen en de huiskamer een beetje opruimen.![]()
Verder misschien sinaasappels persen.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Afwassen: check.
Opruimen: net mee begonnen.
Nietusquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoeen vaarding heet nog altijd een boot. Of schip, zo je wilt.
Van die site:quote:
http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=catamaran :quote:Onze organisatie vaart met zogenaamde catamarans
quote:ca-ta-ma-ran de; v(m) -s boot met twee rompen
Ik weet niet of dit daar onder valt...quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Van die site:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=catamaran :
[..]
Dat is duidelijk een catamaran. een boot op twee rompenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit daar onder valt...
[ afbeelding ]
Ik mag niet eten.quote:
quote:
Ah boequote:
Die moet je toch eerst wassen voor je 'm op je bed doetquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vaak kost een dekbedovertrek + kussen niet meer dan 15-20 euro. Niet echt duur toch
Dan hebben ze niet gelogen, want het zijn zulke dingenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een catamaran. een boot op twee rompen.
Ja grrrr!!!!quote:
Ik leef op studiefinancieringquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vaak kost een dekbedovertrek + kussen niet meer dan 15-20 euro. Niet echt duur toch
Automaat ftwquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:43 schreef DaMart het volgende:
Toch wel even wennen, voor het eerst in mijn leven in een automaat rijden. De eerste keer achteruit ging met horten en stoten, omdat mijn linkervoet de rem langzaam liet opkomen ipv de koppeling die er niet was. En mijn klachten over een hoog toerental bleken te komen doordat zo'n ding ook nog een manual functie heeft, waarmee je handmatig kunt schakelen... tja als hij dan ongemerkt in een eerste versnelling staat, loopt het toerental wel evenredig hoog op met je snelheid
.
Ik heb er nog nooit in een gereden.quote:
Over een tijdje heb ik er ook 1, toch weer een handeling minder.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik hem eenmaal doorhad, wende het wel snel, moet ik zeggen.
Paar tellen het gaspendaal intrappen, cruise control aan en je hoeft alleen nog maar te sturen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een tijdje heb ik er ook 1, toch weer een handeling minder.
Ik heb pasgeleden ook voor t eerst van mn leven in een automaat gereden, en ik moet zeggen, het rijdt wel ERG relaxtquote:
Bitchquote:
Wat moet jij met een automaat?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:43 schreef DaMart het volgende:
Toch wel even wennen, voor het eerst in mijn leven in een automaat rijden. De eerste keer achteruit ging met horten en stoten, omdat mijn linkervoet de rem langzaam liet opkomen ipv de koppeling die er niet was. En mijn klachten over een hoog toerental bleken te komen doordat zo'n ding ook nog een manual functie heeft, waarmee je handmatig kunt schakelen... tja als hij dan ongemerkt in een eerste versnelling staat, loopt het toerental wel evenredig hoog op met je snelheid
.
Ja nu krijg je dus niet meer heh.quote:
quote:
Als je weer mag eten..quote:
Zo duur is dat toch niet ?quote:
Blijkbaar.quote:
LIDL ijs is vast goedkoperquote:
Sommige vrouwen denken echt dat een kutje de wereld bestuurt of zoquote:
Mja, maar ook niet te vreten.quote:
Je hebt het duidelijk nog nooit gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|