He, ik ook niet. Maar ik kan wel naar de kledingkast lopenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:26 schreef OA het volgende:
Ik heb geen korte broek bij me...
Het is net lekker weer man. Kuthollander. Airco ftl.quote:
Ik ook, maar daar liggen alleen shirts, truien en lange broeken in...quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik ook niet. Maar ik kan wel naar de kledingkast lopen
Ja, buiten is het lekker, maar binnen achter de pc niet...quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is net lekker weer man. Kuthollander. Airco ftl.
Watje. Ik zit ook binnen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, buiten is het lekker, maar binnen achter de pc niet...
Warmte binnen ftl
Vast in een goed geïsoleerd huis.quote:
Ben ik met je eens!quote:
Ik las "een volgespoten bammetje"...quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:39 schreef Ladylike het volgende:
Krijg ik gewoon een volgesproken bandje
Dat betekent dat ik de rest van de middag aant typen ben
Waar het hart vol van is..quote:
Huttekase maar dan anders?quote:
loopt jouw mond van over...quote:
Kaasquote:
quote:
was jij daarbij?quote:
quote:
Dan werk ik ook thuis.quote:
Heeft LL uiersquote:
thanxquote:
Geen idee. Fruts?quote:
quote:
quote:
Hoi, HWquote:
beter dan flutsiequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou willen dat ik thuis werkte
[..]
futsie?
heb geen fut
Je noemt (waarom wil ik neemt typen?quote:
Nja prut is in het maastrichts kut dus weet niet welk doel je wilt bereiken.. hoeft dus niet negatief te zijnquote:
en dan verwacht je dat ik nog normaal kan werken?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:07 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel brabbelt iets van *nemen* *deur* *muur*
doe je mee?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:08 schreef Pheno het volgende:
Mense, ga allemaal gewoon neuken!
prut is in noordholland modder en bij ons een scheetquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja prut is in het maastrichts kut dus weet niet welk doel je wilt bereiken.. hoeft dus niet negatief te zijn
ow sorryquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan verwacht je dat ik nog normaal kan werken?
wat een verschil hequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe je mee?
[..]
prut is in noordholland modder en bij ons een scheet
ik doe alsof.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow sorry
wist nie dat je aan het werk was
Welnee. Ik vind het af en toe leuk omquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je noemt (waarom wil ik neemt typen?) me toch koe?
[fokmodus]quote:
Ik ben al druk bezig geweest.quote:
Nou pr0n downloaden dan maar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
JaaaMijn laptop werkt weer, whoehoe!! Zelf weten op te lossen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |