Hij is heul niet droog eruit gekomen. Ik heb al meer dan een liter lekwater van de keukenvloer kunnen dweilenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom. Heb nooit problemen met het wassen van slaapzakken.
Immer.quote:
Ik heb er een stuk of 8 en teveel ervaring met ze wassenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:37 schreef JortK het volgende:
Ik heb geen slaapzak.
Echt droog worden ze idd niet, maar idd, ff keer extra centrifugerenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is heul niet droog eruit gekomen. Ik heb al meer dan een liter lekwater van de keukenvloer kunnen dweilen
De laatsten die dat van plan waren waren een tijdje gebannedquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Echt wat een tyfusbende, ik zou bijna zelf een stuk forum software schrijven
Misschien moet ik het dan niet hardop roepenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatsten die dat van plan waren waren een tijdje gebanned
PM me maar ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Misschien moet ik het dan niet hardop roepen
Het is weer vet gestoordquote:
quote:
I Wonder Whyquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:00 schreef Pheno het volgende:
Mijn tv begint rare kleuren te tonen. Dat na 15 jaar
Nee. Dat kan niet. Mijn wasmachine draait Replique denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:45 schreef Fha het volgende:
Laat je hem nog een keer alleen centrifugeren? Of kan dat niet?
Eerst kijken of ik het kan laten repareren mocht ie knallenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
I Wonder Why
En wat wordt 't, eentje van 10 jaar oud? Of zo ene met een plat beeldscherm?
Programmeert Breuls ook al Motorola?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Dat kan niet. Mijn wasmachine draait Replique denk ik.
Mijn mama's tv begon na 15 jaar zwart wit beeld te gevenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:00 schreef Pheno het volgende:
Mijn tv begint rare kleuren te tonen. Dat na 15 jaar
Vroegah was alles beter. Ha, ik zie die platte schermen van nu geen 15 jaar probleemloos draaienquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn mama's tv begon na 15 jaar zwart wit beeld te gevenMaar die heeft het toen nog 4 jaar gedaan
![]()
30 mei ging hij stuk... rip tv![]()
Daarom heb ik lekker opnieuw een bakbeest gekocht een paar maanden geleden. Gotta love themquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter. Ha, ik zie die platte schermen van nu geen 15 jaar probleemloos draaienZe zijn er voor gemaakt om na een paar jaar kapot te gaan.
Hij PROBEERT het tenminste. Met wisselend succes, okee, maar het idee is leukquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:06 schreef Pheno het volgende:
Programmeert Breuls ook al Motorola?
Ik heb nog in assembler met een motorola gespeeldquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij PROBEERT het tenminste. Met wisselend succes, okee, maar het idee is leuk
Het wasprogramma moet toch ook aangestuurd worden.quote:
Jij doet het huishouden met een wasbord en een tobbe?quote:
Handwas jeweets.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij doet het huishouden met een wasbord en een tobbe?
Bij dr philquote:
Het is al afgelopenquote:
Elke door de weekse dag weerquote:
7331-nerd post ftwquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Ik zou zelfs een rebreather kunnen proggen in java of vb. Wel lullig als je dan een NullPointerException hebtVerzuip je omdat je een bug had.
Getsquote:
bitbitbit (=fapfapfap)quote:
Ach.. het wentquote:
Dat zou ik echt geen maand getrokken hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:36 schreef Fha het volgende:
Al begin ik er nu (na een jaar) toch best genoeg van te hebben dat ik mn beddengoed pas kan wassen als ik naar mn moeder of mn broer ga.. aangezien ik weinig zin heb om zeer regelmatig naar mn ma te gaan en ik mn broer ook niet vaak genoeg zie om mn bed lekker fris te houden
En gewoon nieuwe beddengoed kopen? Je hoeft het niet elke week te verschonenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach.. het went![]()
Al begin ik er nu (na een jaar) toch best genoeg van te hebben dat ik mn beddengoed pas kan wassen als ik naar mn moeder of mn broer ga.. aangezien ik weinig zin heb om zeer regelmatig naar mn ma te gaan en ik mn broer ook niet vaak genoeg zie om mn bed lekker fris te houden
Nah.. moet eerst nog sparen voor een hoop andere dingen dus het zal nog wel even duren.. Maar mocht je er ooit een over hebben...quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zou ik echt geen maand getrokken hebbenGauw een wasmachine kopen
Elke week hoeft zeker niet neequote:Op dinsdag 9 september 2008 19:03 schreef Sjowhan het volgende:
En gewoon nieuwe beddengoed kopen? Je hoeft het niet elke week te verschonen
Het grote nadeel van de platte tv's van nu is dat je er niets op kunt zetten....quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter. Ha, ik zie die platte schermen van nu geen 15 jaar probleemloos draaienZe zijn er voor gemaakt om na een paar jaar kapot te gaan.
Dat zou ik niet missen. Ik vind het kwalitatief gewoon nog steeds kut met peren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het grote nadeel van de platte tv's van nu is dat je er niets op kunt zetten....
Och, die enkele keer dat ik tv kijk.. ik heb dan ook geen kabel, mar digitennequote:Op dinsdag 9 september 2008 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou ik niet missen. Ik vind het kwalitatief gewoon nog steeds kut met peren.
Ook dat ja! Foto + kaarsjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het grote nadeel van de platte tv's van nu is dat je er niets op kunt zetten....
Ga fietsen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:10 schreef OA het volgende:
Zo, maar goed ook dat ik eerder wegging vandaag. De bus van 1700 zou niet varenEen half uur eerder wel, dus was mooi op tijd thuis!
Whehequote:Op dinsdag 9 september 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen!
We zijn hier niet in Duitsland.
Dat een bus daar fahrt wil nog niet zeggen dat een bus hier vaart.
Wellus! Zown een vaar ding heet ook een bus dus die vaartquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen!
We zijn hier niet in Duitsland.
Dat een bus daar fahrt wil nog niet zeggen dat een bus hier vaart.
Maar hij doet alsof ie gek is...quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, jouw "baas" zit hier ook. SchoonOA althans.
Desondanks weet ik waar jij werkt
Zoeen vaarding heet nog altijd een boot. Of schip, zo je wilt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Wellus! Zown een vaar ding heet ook een bus dus die vaart![]()
Whehequote:
http://www.waterbus.nl/quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoeen vaarding heet nog altijd een boot. Of schip, zo je wilt.
Het tabje 'abonnementen'quote:
quote:Iedere abonnementhouder dient te beschikken over een VBN stad-streek stamkaart waarop de persoonlijke gegevens staan vermeldt.
Vaak kost een dekbedovertrek + kussen niet meer dan 15-20 euro. Niet echt duur tochquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Elke week hoeft zeker niet neeMaar elke keer nieuwe kopen.. damn.. weet je hoe duur!?
Afwassen: check.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:13 schreef OA het volgende:
Nu even afwassen en de huiskamer een beetje opruimen.![]()
Verder misschien sinaasappels persen.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Afwassen: check.
Opruimen: net mee begonnen.
Nietusquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoeen vaarding heet nog altijd een boot. Of schip, zo je wilt.
Van die site:quote:
http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=catamaran :quote:Onze organisatie vaart met zogenaamde catamarans
quote:ca-ta-ma-ran de; v(m) -s boot met twee rompen
Ik weet niet of dit daar onder valt...quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Van die site:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=catamaran :
[..]
Dat is duidelijk een catamaran. een boot op twee rompenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit daar onder valt...
[ afbeelding ]
Ik mag niet eten.quote:
quote:
Ah boequote:
Die moet je toch eerst wassen voor je 'm op je bed doetquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vaak kost een dekbedovertrek + kussen niet meer dan 15-20 euro. Niet echt duur toch
Dan hebben ze niet gelogen, want het zijn zulke dingenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een catamaran. een boot op twee rompen.
Ja grrrr!!!!quote:
Ik leef op studiefinancieringquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vaak kost een dekbedovertrek + kussen niet meer dan 15-20 euro. Niet echt duur toch
Automaat ftwquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:43 schreef DaMart het volgende:
Toch wel even wennen, voor het eerst in mijn leven in een automaat rijden. De eerste keer achteruit ging met horten en stoten, omdat mijn linkervoet de rem langzaam liet opkomen ipv de koppeling die er niet was. En mijn klachten over een hoog toerental bleken te komen doordat zo'n ding ook nog een manual functie heeft, waarmee je handmatig kunt schakelen... tja als hij dan ongemerkt in een eerste versnelling staat, loopt het toerental wel evenredig hoog op met je snelheid
.
Ik heb er nog nooit in een gereden.quote:
Over een tijdje heb ik er ook 1, toch weer een handeling minder.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik hem eenmaal doorhad, wende het wel snel, moet ik zeggen.
Paar tellen het gaspendaal intrappen, cruise control aan en je hoeft alleen nog maar te sturen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een tijdje heb ik er ook 1, toch weer een handeling minder.
Ik heb pasgeleden ook voor t eerst van mn leven in een automaat gereden, en ik moet zeggen, het rijdt wel ERG relaxtquote:
Bitchquote:
Wat moet jij met een automaat?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:43 schreef DaMart het volgende:
Toch wel even wennen, voor het eerst in mijn leven in een automaat rijden. De eerste keer achteruit ging met horten en stoten, omdat mijn linkervoet de rem langzaam liet opkomen ipv de koppeling die er niet was. En mijn klachten over een hoog toerental bleken te komen doordat zo'n ding ook nog een manual functie heeft, waarmee je handmatig kunt schakelen... tja als hij dan ongemerkt in een eerste versnelling staat, loopt het toerental wel evenredig hoog op met je snelheid
.
Ja nu krijg je dus niet meer heh.quote:
quote:
Als je weer mag eten..quote:
Zo duur is dat toch niet ?quote:
Blijkbaar.quote:
LIDL ijs is vast goedkoperquote:
Sommige vrouwen denken echt dat een kutje de wereld bestuurt of zoquote:
Mja, maar ook niet te vreten.quote:
Je hebt het duidelijk nog nooit gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|