Ik heb nog in assembler met een motorola gespeeldquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij PROBEERT het tenminste. Met wisselend succes, okee, maar het idee is leuk
Het wasprogramma moet toch ook aangestuurd worden.quote:
Jij doet het huishouden met een wasbord en een tobbe?quote:
Handwas jeweets.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij doet het huishouden met een wasbord en een tobbe?
Bij dr philquote:
Het is al afgelopenquote:
Elke door de weekse dag weerquote:
7331-nerd post ftwquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Ik zou zelfs een rebreather kunnen proggen in java of vb. Wel lullig als je dan een NullPointerException hebtVerzuip je omdat je een bug had.
Getsquote:
bitbitbit (=fapfapfap)quote:
Ach.. het wentquote:
Dat zou ik echt geen maand getrokken hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:36 schreef Fha het volgende:
Al begin ik er nu (na een jaar) toch best genoeg van te hebben dat ik mn beddengoed pas kan wassen als ik naar mn moeder of mn broer ga.. aangezien ik weinig zin heb om zeer regelmatig naar mn ma te gaan en ik mn broer ook niet vaak genoeg zie om mn bed lekker fris te houden
En gewoon nieuwe beddengoed kopen? Je hoeft het niet elke week te verschonenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach.. het went![]()
Al begin ik er nu (na een jaar) toch best genoeg van te hebben dat ik mn beddengoed pas kan wassen als ik naar mn moeder of mn broer ga.. aangezien ik weinig zin heb om zeer regelmatig naar mn ma te gaan en ik mn broer ook niet vaak genoeg zie om mn bed lekker fris te houden
Nah.. moet eerst nog sparen voor een hoop andere dingen dus het zal nog wel even duren.. Maar mocht je er ooit een over hebben...quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zou ik echt geen maand getrokken hebbenGauw een wasmachine kopen
Elke week hoeft zeker niet neequote:Op dinsdag 9 september 2008 19:03 schreef Sjowhan het volgende:
En gewoon nieuwe beddengoed kopen? Je hoeft het niet elke week te verschonen
Het grote nadeel van de platte tv's van nu is dat je er niets op kunt zetten....quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter. Ha, ik zie die platte schermen van nu geen 15 jaar probleemloos draaienZe zijn er voor gemaakt om na een paar jaar kapot te gaan.
Dat zou ik niet missen. Ik vind het kwalitatief gewoon nog steeds kut met peren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het grote nadeel van de platte tv's van nu is dat je er niets op kunt zetten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |