Wellus! Zown een vaar ding heet ook een bus dus die vaartquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen!
We zijn hier niet in Duitsland.
Dat een bus daar fahrt wil nog niet zeggen dat een bus hier vaart.
Maar hij doet alsof ie gek is...quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, jouw "baas" zit hier ook. SchoonOA althans.
Desondanks weet ik waar jij werkt
Zoeen vaarding heet nog altijd een boot. Of schip, zo je wilt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Wellus! Zown een vaar ding heet ook een bus dus die vaart![]()
Whehequote:
http://www.waterbus.nl/quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoeen vaarding heet nog altijd een boot. Of schip, zo je wilt.
Het tabje 'abonnementen'quote:
quote:Iedere abonnementhouder dient te beschikken over een VBN stad-streek stamkaart waarop de persoonlijke gegevens staan vermeldt.
Vaak kost een dekbedovertrek + kussen niet meer dan 15-20 euro. Niet echt duur tochquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Elke week hoeft zeker niet neeMaar elke keer nieuwe kopen.. damn.. weet je hoe duur!?
Afwassen: check.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:13 schreef OA het volgende:
Nu even afwassen en de huiskamer een beetje opruimen.![]()
Verder misschien sinaasappels persen.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Afwassen: check.
Opruimen: net mee begonnen.
Nietusquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoeen vaarding heet nog altijd een boot. Of schip, zo je wilt.
Van die site:quote:
http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=catamaran :quote:Onze organisatie vaart met zogenaamde catamarans
quote:ca-ta-ma-ran de; v(m) -s boot met twee rompen
Ik weet niet of dit daar onder valt...quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Van die site:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=catamaran :
[..]
Dat is duidelijk een catamaran. een boot op twee rompenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit daar onder valt...
[ afbeelding ]
Ik mag niet eten.quote:
quote:
Ah boequote:
Die moet je toch eerst wassen voor je 'm op je bed doetquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vaak kost een dekbedovertrek + kussen niet meer dan 15-20 euro. Niet echt duur toch
Dan hebben ze niet gelogen, want het zijn zulke dingenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een catamaran. een boot op twee rompen.
Ja grrrr!!!!quote:
Ik leef op studiefinancieringquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vaak kost een dekbedovertrek + kussen niet meer dan 15-20 euro. Niet echt duur toch
Automaat ftwquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:43 schreef DaMart het volgende:
Toch wel even wennen, voor het eerst in mijn leven in een automaat rijden. De eerste keer achteruit ging met horten en stoten, omdat mijn linkervoet de rem langzaam liet opkomen ipv de koppeling die er niet was. En mijn klachten over een hoog toerental bleken te komen doordat zo'n ding ook nog een manual functie heeft, waarmee je handmatig kunt schakelen... tja als hij dan ongemerkt in een eerste versnelling staat, loopt het toerental wel evenredig hoog op met je snelheid
.
Ik heb er nog nooit in een gereden.quote:
Over een tijdje heb ik er ook 1, toch weer een handeling minder.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik hem eenmaal doorhad, wende het wel snel, moet ik zeggen.
Paar tellen het gaspendaal intrappen, cruise control aan en je hoeft alleen nog maar te sturen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een tijdje heb ik er ook 1, toch weer een handeling minder.
Ik heb pasgeleden ook voor t eerst van mn leven in een automaat gereden, en ik moet zeggen, het rijdt wel ERG relaxtquote:
Bitchquote:
Wat moet jij met een automaat?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:43 schreef DaMart het volgende:
Toch wel even wennen, voor het eerst in mijn leven in een automaat rijden. De eerste keer achteruit ging met horten en stoten, omdat mijn linkervoet de rem langzaam liet opkomen ipv de koppeling die er niet was. En mijn klachten over een hoog toerental bleken te komen doordat zo'n ding ook nog een manual functie heeft, waarmee je handmatig kunt schakelen... tja als hij dan ongemerkt in een eerste versnelling staat, loopt het toerental wel evenredig hoog op met je snelheid
.
Ja nu krijg je dus niet meer heh.quote:
quote:
Als je weer mag eten..quote:
Zo duur is dat toch niet ?quote:
Blijkbaar.quote:
LIDL ijs is vast goedkoperquote:
Sommige vrouwen denken echt dat een kutje de wereld bestuurt of zoquote:
Mja, maar ook niet te vreten.quote:
Je hebt het duidelijk nog nooit gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|