Mooi stukjequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:55 schreef Pheno het volgende:
Even naar buiten, vrouw ophalen met de benenwagen. Voor MPG, zo ongeveer wat wij de vorige keer gereden hebben
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:57 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga naar huis
* LL kust nog even snel haar vrouw en is dan pleituh
Beetje hangen en tv kijken denk ik.. ben super moe. En ik ben met mezelf in discussie over wat ik nou moet gaan etenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Nog wat plannen gemaakt voor vanavond Fha?
Haha. Het komt wel goed met je hoop ik hahaquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Beetje hangen en tv kijken denk ik.. ben super moe. En ik ben met mezelf in discussie over wat ik nou moet gaan eten![]()
want ik heb al boodschappen gedaan, maar de sla is aan het verpieteren dus eigenlijk moet ik die dus maar op eten voor ik morgen alles weg moet gooien, maar eigenlijk heb ik geen zin in een uitgebreide sla of hamburgers met sla ofzo.. dus. dillema![]()
Dat heb ik ook vaak. Wel eten in huis, wat dan eigenlijk snel op moet, maar ook gewoon voor vandaag kopen waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Beetje hangen en tv kijken denk ik.. ben super moe. En ik ben met mezelf in discussie over wat ik nou moet gaan eten![]()
want ik heb al boodschappen gedaan, maar de sla is aan het verpieteren dus eigenlijk moet ik die dus maar op eten voor ik morgen alles weg moet gooien, maar eigenlijk heb ik geen zin in een uitgebreide sla of hamburgers met sla ofzo.. dus. dillema![]()
Echt heel stomquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak. Wel eten in huis, wat dan eigenlijk snel op moet, maar ook gewoon voor vandaag kopen waar je zin in hebt
En, had ome dok nog iets nieuws te meldenquote:
Weinig. Tenzij die vermoeidheid niet weggaat, dan wordt het misschien weer longarts of kno of neuroloog of cardioloogquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:20 schreef es70 het volgende:
[..]
En, had ome dok nog iets nieuws te melden.
Ah, nieuwe ronde, nieuwe kansen in de medische mallemolenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig. Tenzij die vermoeidheid niet weggaat, dan wordt het misschien weer longarts of kno of neuroloog of cardioloog
Nog een tijdje niet, dus wie weet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, nieuwe ronde, nieuwe kansen in de medische mallemolen.
Klinkt weer als een goed medisch onderlegde conclusie van dok.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig. Tenzij die vermoeidheid niet weggaat, dan wordt het misschien weer longarts of kno of neuroloog of cardioloog
Tja, als iedereen zo makkelijk pussy kon krijgenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaapzak + Wasmachine = KUT
Waaromquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaapzak + Wasmachine = KUT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |