quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja jij ookOnverkapt-fruts-pm'ed-me-postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Luiaardquote:
Hij typt de helft, daarom is hij ook sneller klaar met werken.quote:
vind je me nou niet stoer, wel toch?quote:
Fruts PM'ed iedere vrouw. Nee, dus.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vind je me nou niet stoer, wel toch?
Je bent gewoon jaloers![]()
Whehe, nee je eerste suggestie was juistquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:05 schreef Pheno het volgende:
Of hij moet even kijken waar hij in zijn document nu een "f" teveel heeft
Voel me ook niet echt speciaal omdat ik PM krijg, krijg ik wel meerquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fruts PM'ed iedere vrouw. Nee, dus.
De tweede was wel grappiger geweest. Ik heb het weleens onder een ctrl v. Staat er opeens weer wat onzinnigs in mijn code. Voor zover dat al niet het geval wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, nee je eerste suggestie was juist
Ik heb de typfout trouwens snel verbeterd, dus jij hebt de historie gequote?!quote:
Sorryquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voel me ook niet echt speciaal omdat ik PM krijg, krijg ik wel meer
En sommigen mogen daar ook direct mee stoppen
Ik moet nog ooit beginnen. Dat PM systeem is niet voor mij weggelegdquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voel me ook niet echt speciaal omdat ik PM krijg, krijg ik wel meer
En sommigen mogen daar ook direct mee stoppen
Ik maak geen codes... Veels te moeilijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tweede was wel grappiger geweest. Ik heb het weleens onder een ctrl v. Staat er opeens weer wat onzinnigs in mijn code. Voor zover dat al niet het geval was
Zal ik je pmen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog ooit beginnen. Dat PM systeem is niet voor mij weggelegd
Ik kan je helpen met die start..quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog ooit beginnen. Dat PM systeem is niet voor mij weggelegd
Jij niet, die van jou bevatten enorm nuttige informatiequote:
Nah. de spontanitiet. Ja, tiet.quote:
haaaaaaa/hooooooooooquote:
Ik pm geen tiet. Zal het eenvoudiger en to the point houdenquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Na vele reboots is de laptop eindelijk klaar
Heb ook WoW geinstalleerd, duurde twee uur voordat die patch van 2 GB binnen wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een kutding dan
Ik had een dik half uurtje aan updaten en 1 reboot nodig
Okay dat is een geldige redenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Heb ook WoW geinstalleerd, duurde twee uur voordat die patch van 2 GB binnen was
Dat bedoel ik. Weg voorsprongquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:49 schreef OA het volgende:
[..]
We staan gelijk, want deze dag is nog niet geīndexeerd.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Heb ook WoW geinstalleerd, duurde twee uur voordat die patch van 2 GB binnen was
Ex aequoquote:
Heb een free server, dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:24 schreef Frutsel het volgende:
WOW is al vrij 'oud' , met al die updates zal dat wel 2 GB zijn ja
om vervolgens na een week het spel weer van je pc te flikkeren
Het was volgens mij een bundel van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jezus. een patch van 2 GB ja?
Of een gepatchede install? Blijft achterlijk veel trouwens.
Gelukkig niet. 2~3 jaar? Ik speel D2 al zon 8 jaarquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Weet iemand hier hoe oud de eerste WoW is?
Sorrie, ben je nr kwijtquote:
D3 komtquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig niet. 2~3 jaar? Ik speel D2 al zon 8 jaar
Wat is D2?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig niet. 2~3 jaar? Ik speel D2 al zon 8 jaar
06-pinguinsquote:
Hell I know. Ik had bijna een kaartje gekocht voor Parijs, om die aankondiging te zien. Het was al bekend dat het zou worden aangekondigd, tenminste, alleen als je een enorme plaat voor je kop had wist je het niet.quote:
ik zat 0900-pheno te bellenquote:
Nee, ik was sneller met de quoteknop dan jij met editten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb de typfout trouwens snel verbeterd, dus jij hebt de historie gequote?!
Diablo 2, met als expansie lord of destruction. Een langere levensduur dan dat WoW. WoW is voor kiddies met geld teveelquote:
Zo snel ben ik niet met spammenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Nog een keer, D2?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diablo 2, met als expansie lord of destruction. Een langere levensduur dan dat WoW. WoW is voor kiddies met geld teveel
Doequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:34 schreef Ladylike het volgende:
zal ik nu over mn Dairy Dash gaan vertellen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, jouw "baas" zit hier ook. SchoonOA althans.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Maar toch is het niet handig om teveel over je werk te vertellen op een forum, hoe algemeen ook...
[..]
Prima dat er wetten zijn die dat regelen, maar het slaat vaak door. Mevrouw is gewend aan een luxe leventje, gaat vreemd omdat manlief nooit thuis is en eist vervolgens een kapitaal...![]()
[..]
Klopt, maar toch zal je baas het niet zo op prijs stellen...
quote:
Ah, Wow2.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Tis ook niet zo moeilijk te gokken bij wie ik werkquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, jouw "baas" zit hier ook. SchoonOA althans.
Desondanks weet ik waar jij werkt
Ik lees er wel over, maar op fok laat ik me nog nie gaan... al sta ik te trappelen voor dat spel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hell I know. Ik had bijna een kaartje gekocht voor Parijs, om die aankondiging te zien. Het was al bekend dat het zou worden aangekondigd, tenminste, alleen als je een enorme plaat voor je kop had wist je het niet.
Ik kreeg kippenvel bij de live blizzcast presentatie. Verslaafd? Nee hoor
Nerdalert?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
ik roep het niet.. ik roep het niet....
Nou ja, vanaf die dag is mijn ava gewijzigd. Totdat het uit is. Over anderhalf tot twee jaar of zoquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik lees er wel over, maar op fok laat ik me nog nie gaan... al sta ik te trappelen voor dat spel.
Op een lokale lanparty komt standaard D2 uit de kast
Dr. Philquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
ik roep het niet.. ik roep het niet....
Ik ben niet lief!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nerdalert?
mijn radar begon ook al te loeien![]()
maar ze zijn wel lief he
maar je vind jezelf dus blijkbaar wel een nerd want je rekent jezelf tot dat groepjequote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar je vind jezelf dus blijkbaar wel een nerd want je rekent jezelf tot dat groepje
Dat klopt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar je vind jezelf dus blijkbaar wel een nerd want je rekent jezelf tot dat groepje
Denial is useless.quote:
egwel.. en Ph ook hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nerdalert?
mijn radar begon ook al te loeien![]()
maar ze zijn wel lief he
Mooi stukjequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:55 schreef Pheno het volgende:
Even naar buiten, vrouw ophalen met de benenwagen. Voor MPG, zo ongeveer wat wij de vorige keer gereden hebben
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:57 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga naar huis
* LL kust nog even snel haar vrouw en is dan pleituh
Beetje hangen en tv kijken denk ik.. ben super moe. En ik ben met mezelf in discussie over wat ik nou moet gaan etenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Nog wat plannen gemaakt voor vanavond Fha?
Haha. Het komt wel goed met je hoop ik hahaquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Beetje hangen en tv kijken denk ik.. ben super moe. En ik ben met mezelf in discussie over wat ik nou moet gaan eten![]()
want ik heb al boodschappen gedaan, maar de sla is aan het verpieteren dus eigenlijk moet ik die dus maar op eten voor ik morgen alles weg moet gooien, maar eigenlijk heb ik geen zin in een uitgebreide sla of hamburgers met sla ofzo.. dus. dillema![]()
Dat heb ik ook vaak. Wel eten in huis, wat dan eigenlijk snel op moet, maar ook gewoon voor vandaag kopen waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Beetje hangen en tv kijken denk ik.. ben super moe. En ik ben met mezelf in discussie over wat ik nou moet gaan eten![]()
want ik heb al boodschappen gedaan, maar de sla is aan het verpieteren dus eigenlijk moet ik die dus maar op eten voor ik morgen alles weg moet gooien, maar eigenlijk heb ik geen zin in een uitgebreide sla of hamburgers met sla ofzo.. dus. dillema![]()
Echt heel stomquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak. Wel eten in huis, wat dan eigenlijk snel op moet, maar ook gewoon voor vandaag kopen waar je zin in hebt
En, had ome dok nog iets nieuws te meldenquote:
Weinig. Tenzij die vermoeidheid niet weggaat, dan wordt het misschien weer longarts of kno of neuroloog of cardioloogquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:20 schreef es70 het volgende:
[..]
En, had ome dok nog iets nieuws te melden.
Ah, nieuwe ronde, nieuwe kansen in de medische mallemolenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig. Tenzij die vermoeidheid niet weggaat, dan wordt het misschien weer longarts of kno of neuroloog of cardioloog
Nog een tijdje niet, dus wie weet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, nieuwe ronde, nieuwe kansen in de medische mallemolen.
Klinkt weer als een goed medisch onderlegde conclusie van dok.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig. Tenzij die vermoeidheid niet weggaat, dan wordt het misschien weer longarts of kno of neuroloog of cardioloog
Tja, als iedereen zo makkelijk pussy kon krijgenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaapzak + Wasmachine = KUT
Waaromquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaapzak + Wasmachine = KUT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |