Maar wat was het probleem nu? Of beter gezegd, de oplossing?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Neuh, komt alleen maar moeilijkheden van haha, even een appeltje eten.
Het klopt toch?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
Slechte TT
Werken zal je!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:22 schreef Ladylike het volgende:
Teeveepee
Pfff ik haat echtscheidingsconvenanten opstellen
vooral als mn baas van de universele lay-out afwijkt
niets invullen voor LL, gewoon helemaal zelf typen
Had een nieuwe hdd aangeschaft. Was dus kapot.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wat was het probleem nu? Of beter gezegd, de oplossing?
Merk hetquote:
Kut is dat, maar mooi dat het opgelost is. We raar dat Vista dat niet netjes zegt ipv zo'n loze opmerkingquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:26 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Had een nieuwe hdd aangeschaft. Was dus kapot.
Ja precies. Ik heb eerst mijn geheugen één-voor-één getest, maar die bleken goed te zijn dus moest de HDD wel kapot zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut is dat, maar mooi dat het opgelost is. We raar dat Vista dat niet netjes zegt ipv zo'n loze opmerking
/carequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:36 schreef MPG het volgende:
1018
tvp
OA tracht mij voorbij te streven in de toptien topicopeners
We staan gelijk, want deze dag is nog niet geïndexeerd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:36 schreef MPG het volgende:
1018
tvp
OA tracht mij voorbij te streven in de toptien topicopeners
Dom eigenlijk... je zit namelijk voor de pc...quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:26 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Niets is fijner dan achter je eigen PC te zitten.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dom eigenlijk... je zit namelijk voor de pc...
je zit ook niet achter de tv, maar voor de tv![]()
hoi trouwens
Wat denk je?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
met neuken?
met thuiswerken?
of met beide?
De mods spammen hier het meest, ze kunnen er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]Mierenneukertje
Hallo Frutsel
Alle drie?quote:
Dacht dat ik je Milf wasquote:
Neukend achter de laptop een VPN verbindinkje inschakelen. Mwoa, nog nooit geprobeerd.quote:
Niet zo generaliseren, spamguïnquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mods spammen hier het meest, ze kunnen er ook niets aan doen.
generaliseren FTWquote:
Wie heeft de meeste topics geopend van ons tweequote:
JortK.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie heeft de meeste topics geopend van ons twee
Ik moet mijn eerste koop daar nog doen. Ooit. Of nooit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef es70 het volgende:
Iemand weleens tweedehands gekocht bij bol.com.
nope, sorriequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef es70 het volgende:
Je spamt er overheenquote:
"insert zoekopdracht : tweedehands"quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef es70 het volgende:
ik ben wel de enige mod die niet door het slot postquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sms weg klikt, wou al bijna mijn beklag gaan doen dat je me negeerde.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben wel de enige mod die niet door het slot post
wazzzaaa klonk!
Ik ook niet, überhaupt een VPN instellen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neukend achter de laptop een VPN verbindinkje inschakelen. Mwoa, nog nooit geprobeerd.
Je mist niet veel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet, überhaupt een VPN instellen...
volgende week is BrandX is er weerquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
True.
Muck heeft het uitgevonden, DaMart verheft het tot kunst.
Achter aan de rij aansluitenquote:
Gelukkig maar!quote:
dan is het goedquote:
O, jij weet meer dan wij...quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgende week is BrandX is er weer![]()
en er waren er nog wel een paar die het deden
en daar moet je dus eens kruidenkaas op smeren.. je weet niet wat je proeftquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:03 schreef Pheno het volgende:
Ik heb opeens zin in een boterham met parmaham.
Die kerel kan haar goedkoper laten opruimenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan is het goedpartneralimentatie...
het zou afgeschaft moeten worden
Alleen omdat die vrouw gewend is goed te leven krijgt ze ruim 20.000 per maand van haar ex??
Dat ze zelf gaat werken
Kan die man toch niets aan doen dat ie goedlopende zaken heeft?
ZIJ wil toch van hem af?
toch snap ik soms echt niets van de nederlandse wetten
Ik zou iets minder scheutig zijn met zulke info...quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen omdat die vrouw gewend is goed te leven krijgt ze ruim 20.000 per maand van haar ex??
Dat ze zelf gaat werken
ZIJ wil toch van hem af?
Kaasquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en daar moet je dus eens kruidenkaas op smeren.. je weet niet wat je proeft
Eerste keer dat ik dat probeerde had ik voordat ik beet zoiets van WTF?
maar echtHeerlijk die combi
Da's een nee?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
"insert zoekopdracht : tweedehands"
no results found
schat, dacht je dat er maar 1 iemand in nederland is die dat bedrag krijgt (bedrag is fictief trouwensquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou iets minder scheutig zijn met zulke info...
Je moet dus wel van kruidenkaas houden jaquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, dacht je dat er maar 1 iemand in nederland is die dat bedrag krijgt (bedrag is fictief trouwensze krijgt nog meer
![]()
)
Prima dat er wetten zijn die dat regelen, maar het slaat vaak door. Mevrouw is gewend aan een luxe leventje, gaat vreemd omdat manlief nooit thuis is en eist vervolgens een kapitaal...quote:Heb het bij die andere advocaat ook al meegemaakt
nu weer een absurd hoog bedrag..
wat denken jullie van zo'n regelingen/wetten??
Klopt, maar toch zal je baas het niet zo op prijs stellen...quote:Ow en ik noem geen namen of echte details dus dan mag het
zolang het maar fictief is..
Je hebt mijn antwoord op je vraag al gezelenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, dacht je dat er maar 1 iemand in nederland is die dat bedrag krijgt (bedrag is fictief trouwensze krijgt nog meer
![]()
)
Heb het bij die andere advocaat ook al meegemaakt
nu weer een absurd hoog bedrag..
wat denken jullie van zo'n regelingen/wetten??
Ow en ik noem geen namen of echte details dus dan mag het
zolang het maar fictief is..
Neem een mac, dat kost een half uur.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Pff, ben al weer een anderhalf uur bezig om mijn laptop te installeren.
- ik vertel niets, alleen dat iemand 20 000 alimentatie dreigt te krijgenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Maar toch is het niet handig om teveel over je werk te vertellen op een forum, hoe algemeen ook...
[..]
Prima dat er wetten zijn die dat regelen, maar het slaat vaak door. Mevrouw is gewend aan een luxe leventje, gaat vreemd omdat manlief nooit thuis is en eist vervolgens een kapitaal...![]()
[..]
Klopt, maar toch zal je baas het niet zo op prijs stellen...
Is mijn eigen schuldquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem een mac, dat kost een half uur.
Spelletjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En een mac ziet er niet uitEn bijna niet compatible met spelletjes.
Het is gewoon een algemeen advies...quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
- ik vertel niets, alleen dat iemand 20 000 alimentatie dreigt te krijgen
en misschien lieg ik wel...
De rechters zijn hier wel verstandiger dan bijvoorbeeld in de VS heb ik het idee. Belachelijk eisen worden misschien wel eens ingewilligd, maar het zal niet zo ver gaan als:quote:- zie je.. ben dus niet de enige die dat vreemd vind
Hoe meer echtscheidingszaken ik onder mn neus krijg hoe meer ik een hekel aan vrouwen krijg
Nee, dat niet.quote:- daar zou je wel gelijk in kunnen hebben. Maar ik denk dat ik met deze info niet te veel gezegd heb
Nou, nou, nou???? PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!!!quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, nou, nou???? PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!!!
Vrouwen zijn gewoon inhalige profiterende luie kutwezens. Daarom haat ik zequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ze zelf gaat werken
ZIJ wil toch van hem af?
Och hier krijgen de kids in de praktijk ook altijd minder dan de partnerquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef OA het volgende:
[..]
Het is gewoon een algemeen advies...![]()
[..]
De rechters zijn hier wel verstandiger dan bijvoorbeeld in de VS heb ik het idee. Belachelijk eisen worden misschien wel eens ingewilligd, maar het zal niet zo ver gaan als:
- 10.000/mnd voor de hond
- 20.000/mnd voor kleding
- 50.000/mnd voor algemeen
- 200/mnd voor de kinderen, want die zijn vaak het minst belangrijk...![]()
[..]
Nee, dat niet.
Heeeeeeeeeey niet alle hequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon inhalige profiterende luie kutwezens. Daarom haat ik ze
eerste link op google:quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, nou, nou???? PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!!!
ZO duidelijk, en TOCH happenquote:
Ik hap overal opquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZO duidelijk, en TOCH happen
LL, ik hou van je![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eerste link op google:
[ afbeelding ]
Oh wacht, misschien kan ik wel heel snel klaar zijn als ik er gewoon een image overheen jensquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Pff, ben al weer een anderhalf uur bezig om mijn laptop te installeren.
Goed ideequote:
De beroepsdeformatie van een TTK-modquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
True.
Muck heeft het uitgevonden, DaMart verheft het tot kunst.
O ja, en ik ontken uiteraard iedere aantijging m.b.t. muckenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
De beroepsdeformatie van een TTK-mod.
soms heb ik best goede ideeënquote:
Idd, zo goed staat dat niet op je CVquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, en ik ontken uiteraard iedere aantijging m.b.t. mucken.
Soms dan...quote:
Ja jij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |