samenvattingquote:Op zondag 7 september 2008 23:51 schreef GasTurbine het volgende:
Godverdomme, kom ik net van het politiebureau, klotejoden![]()
Ze hebben me godverdomme een kans op batsen laten lopen![]()
Ik reed met m'n dronekn kop tegen het verkeer in op de fiets, omdat ik haast had, zonder licht, met een meizje achterop. Ben nu nogs teeds loesoequote:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede topictitel en dat is precies de router die ik heb
wel die slet gepaald ?quote:Op zondag 7 september 2008 23:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik reed met m'n dronekn kop tegen het verkeer in op de fiets, omdat ik haast had, zonder licht, met een meizje achterop. Ben nu nogs teeds loesoe![]()
Hufters![]()
Oja joh! Ff teruglezen.quote:Op zondag 7 september 2008 23:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zo .. flink wat klb bans vandaag .. keurig!
Ik heb 'm ook. Goed ding.quote:Op zondag 7 september 2008 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede topictitel en dat is precies de router die ik heb
Nou tof.quote:
Nee en dat is het juist, moest nog ff naar de avondwinkel voor connies, en echt 5 straten ervoor komen die klotejodenquote:
Sorry ik ben wereldvreemd, wat zijn 'connies'?♠quote:Op zondag 7 september 2008 23:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee en dat is het juist, moest nog ff naar de avondwinkel voor connies, en echt 5 straten ervoor komen die klotejoden
Ok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |