Nu al zin inquote:Op zondag 7 september 2008 17:11 schreef -SG- het volgende:
Eerstvolgende wedstrijd:
Zaterdag 23-8 18.00 Feyenoord - PSV JFS
is het ook mogelijk om de uitslagen in de OP te knutselen?quote:
Huh ik moest mijn post zelfs nog 3x editen en het stond er nogquote:Op zondag 7 september 2008 17:14 schreef -SG- het volgende:
Had het al lekker veranderd.
Vast wel, alleen ben ik niet zo'n knutselfanquote:Op zondag 7 september 2008 17:14 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is het ook mogelijk om de uitslagen in de OP te knutselen?
The magic button:quote:Op zondag 7 september 2008 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh ik moest mijn post zelfs nog 3x editen en het stond er nog
Het VBL Icon, Smilie en Headers Topic # 1quote:Op zondag 7 september 2008 17:17 schreef -SG- het volgende:
Ohja, is er een vrijwilliger die voor mij een leuke PSV UI wil maken?!
Oh, oke, thnx.quote:Op zondag 7 september 2008 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het VBL Icon, Smilie en Headers Topic # 1
Kut, dat zou nog wel eens krap kunnen worden.quote:
Tegen Twente geloof ik. Lijkt inderdaad een eeuwigheid geleden.quote:Op zondag 7 september 2008 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe lang is de laatste thuiswedstrijd geleden? Lijkt wel een jaar
Nee ik zelf ook niet.. maar ik dacht misschien is het een idee..quote:Op zondag 7 september 2008 17:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vast wel, alleen ben ik niet zo'n knutselfan.
Tof!quote:Op zondag 7 september 2008 21:06 schreef knep het volgende:
Zo vlucht naar Marseille is geboekt, altijd al een keer naar die club gewild.
Inderdaad, irritante saaie onderbreking van het seizoen dat pas één wedstrijd bezig is. En daarbij hebben we onze eerste geblesseerde in Isaksson alweer terugquote:
quote:Tomek Iwan ster op het ijs
Wie herinnert zich Tomek Iwan nog?
Eind jaren negentig speelde hij vier seizoenen bij PSV. Hij was niet de beste buitenspeler die PSV ooit had - zijn flitsende spel bij Roda JC kon hij in Eindhoven niet laten zien - maar Tomek Iwan was wel een reuze aardige vent. Hoewel hij sportief langzaam maar zeker op de achtergrond raakte, had de Pool het erg goed naar zijn zin op De Herdgang.
Hij voelde zich er in ieder geval meer thuis dan bij zijn vorige club, Feyenoord. De zachtmoedige Iwan kon niet goed tegen de harde sfeer in De Kuip. Met zijn gezinnetje had hij het prima naar zijn zin in Veldhoven.
Na vier seizoenen PSV verhuisde hij naar Turkije en later naar Oostenrijk, waar een knieblessure een einde maakte aan zijn loopbaan op het veld.
En nu? Tomek Iwan is in Polen een ster. Niet op het veld, maar op het ijs. De Polen hebben hun eigen variant van het tv-programma Sterren dansen op het IJs. In een glitterpakje schuift de intussen 37-jarige Iwan op de schaats over het ijs, met in zijn armen de Poolse tegenhanger van Sita. Op You Tube is een fragment uit het Poolse programma te zien. Tomek Iwan straalt, het Poolse commentaar is ongetwijfeld lovend over de verrichtingen van de vroegere PSV-aanvaller. Hoezo zwart gat?
quote:Isaksson terug uit Albanië met gekneusde vinger
07/09/2008 17:38
Een pijnlijke vinger weerhield Andreas Isaksson er niet van het Zweedse doel te verdedigen. Toch is uit voorzorg een vervanger voor de PSV'er opgeroepen.
In de warming-up in Tirana kreeg Isaksson een bal ongelukkig op een vinger. De PSV'er verbeet de pijn en maakte de negentig minuten vol tegen Albanië (0-0). Ook tegen Hongarije kan hij waarschijnlijk het Zweedse doel verdedigen.
'We weten niet goed hoe Isaksson ervoor staat', was bondscoach Lars Lagerbäck voorzichtig. 'Maar een dag na de wedstrijd gaat het wél al beter. Zelf is hij optimistisch.' Uit voorzorg heeft Lagerbäck SFK Lynn-keeper Eddie Gustafsson opgeroepen.
In tegenstelling tot Isaksson heeft Thomas Linderoth een streep moeten zetten door het kwalificatieduel met Hongarije. De middenvelder staat buitenspel met een voetblessure, die hem dwong zaterdag al na zes minuten te stoppen. Sebastian Larsson van Birmingham City is opgeroepen als vervanger.
Inderdaad, was ervan overtuigd dat het 20:45 uur was. Zie ik gisteren ineens dat het al zo vroeg is.quote:
Of iig de laatst gespeelde wedstrijdquote:Op zondag 7 september 2008 17:14 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is het ook mogelijk om de uitslagen in de OP te knutselen?
Uit de kast gekomen bedoel je?quote:Op maandag 8 september 2008 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Iwan.Grappig dat zo'n filmpje je weer aan een ex-speler doet herinneren. Hij is duidelijk uit zijn schulp gekropen.
quote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef -SG- het volgende:
Heeft/weet iemand een mooi beeld die het vorig seizoen van PSV omschrijft?
Romarioquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt me leuk als iedereen even zijn favoriete PSV foto post
quote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat moment zat toch in de CL intro het seizoen erna?quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:25 schreef Leso_Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik heel mooi! Cocu in 2004/2005, ik meen na de goal tegen AS Monaco (Kan ook Lyon zijn)
Volgens mij tegen Lyon. Tegen Monaco heeft 'ie niet gescoordquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:25 schreef Leso_Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik heel mooi! Cocu in 2004/2005, ik meen na de goal tegen AS Monaco (Kan ook Lyon zijn)
Dat was echt een mooi moment toen ik dat voor het eerst zag!quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat moment zat toch in de CL intro het seizoen erna?
Die bovenste echt een hele tijd als achtergrond gehad!quote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die bovenste echt een hele tijd als achtergrond gehad!
Commentator: Mendez, vrije trap, inswinger..... Alexxxxx....JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Alex!
Wat een verhaal! (of iets in die strekking)
Echt dat hele uitvak ontploft!
ja dit is toch wel mijn ultieme PSV moment.. nog nooit zoooo blij geweest..quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:31 schreef Vitamine_C het volgende:
[ afbeelding ]
toen ik het laatste weekend zonder enige spanning op werk zat zonder radio en tv omdat ik er van uit ging dat we dat kampioenschap toch niet meer gingen winnen. Maar dan kom je thuis en zie je de helden toch die schaal omhoog houden![]()
Hier nog een...Men, wát een ontladingquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:42 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja dit is toch wel mijn ultieme PSV moment.. nog nooit zoooo blij geweest..
Idem.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier nog een...Men, wát een ontlading
Jup. En nu veel roepen dat ie een judas is.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idem.
Ook mooi toen PSV in de rust met 0-2 achterstond tegen Roda. En iedereen maar Gomes toe blijven zingen, en je zag hoe ontroerd hij was.
gelukkig maar, hij is stuk volwassener geworden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)0042007insite1_sport
Afellay is verandert of niet?
Nou maar hopen dat hij heel blijftquote:Op woensdag 10 september 2008 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een zet van PSV is dat geweest om hem te halen, een modelprof die ook nog eens verdomd goed kan voetballen en wat toevoegt.
Inderdaad,quote:Op woensdag 10 september 2008 11:12 schreef Whiteguy het volgende:
Die brechet leert best snel Nederlands zeg
*klik*
"Bij een actie raakte zijn duim uit de kom, waarbij ook een deel huid loskwam."quote:Op woensdag 10 september 2008 15:17 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Inderdaad,
Respect zeg!
Lullig voor Roorda trouwens, eerst herstellen van een hernia en dan na 55 minuten weer met een nieuwe blessure van het veld af moeten..
Nee, idd. Ik had echt zoiets van wtfquote:Op woensdag 10 september 2008 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Bij een actie raakte zijn duim uit de kom, waarbij ook een deel huid loskwam."
Zal ook niet echt prettig aanvoelen
Inderdaad, dat is afwachten. Bij Sochaux ging het in ieder geval goed. Bij Inter en Sociedad was het meer pech, dus echt chronische gevallen zijn het niet denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij heel blijft
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:16 schreef MaatjeTho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
TVP
dat zijn de kids die al zonder zitje kunnen, en dus ook al oud genoeg om beetje avontuurlijk te kruipenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]prachtig dat die kids in de V allemaal meteen wegkruipen
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:16 schreef MaatjeTho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
TVP
idemquote:Op woensdag 10 september 2008 22:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heb al helemaal zin in zaterdag!
Kan paps dat ook voor mij doen?quote:Op donderdag 11 september 2008 00:11 schreef Euner het volgende:
Gaat iedereen trouwens naar de CL? Heb 3 kaartjes gekregen van m'n pa ^^..
quote:
quote:Ismaïl Aissati zal enkele weken langs de zijlijn staan wegens een blessure aan zijn rechterknie. Ajaxlife meldt dat de middenvelder met een opgerekte binnenband zou kampen. De blessure is opgelopen tijdens de wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Volendam.
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:04 schreef leolinedance het volgende:
Gaat lekker met onze vrind Aissati:
[..]
*uch*Huntelaar*uch*quote:Op donderdag 11 september 2008 11:26 schreef cultheld het volgende:
De tweede Hoekstra: PSV weet echt wel wat ze weggeeft aan Ajax.
Verneukt bij Ajax? Die gast was alleen maar geblesseerd.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*uch*Huntelaar*uch*
"jamaar daar kregen we wel Sibon voor terug hoor!1!!!"![]()
Hoekstra is ook aardig verneukt bij Ajax ja. Eeuwig zonde, was een zeer goed koppel met Numan aan de linkerkant.
Huntelaar is niet direct aan Ajax verkocht. Bovendien heeft Huntelaar zich bij Heerenveen met name in het fysieke stormachtig ontwikkeld. Als ik alles van tevoren wist, won ik elke loterij.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*uch*Huntelaar*uch*
"jamaar daar kregen we wel Sibon voor terug hoor!1!!!"![]()
Hoekstra is ook aardig verneukt bij Ajax ja. Eeuwig zonde, was een zeer goed koppel met Numan aan de linkerkant.
preciesquote:Op donderdag 11 september 2008 12:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar is niet direct aan Ajax verkocht. Bovendien heeft Huntelaar zich bij Heerenveen met name in het fysieke stormachtig ontwikkeld. Als ik alles van tevoren wist, won ik elke loterij.
Dat 2e filmpjequote:
nee echt?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:39 schreef KELDER het volgende:
[..]
dat zijn de kids die al zonder zitje kunnen, en dus ook al oud genoeg om beetje avontuurlijk te kruipen
leuke foto's overigens
Ali ?B hoereerd zich voor alles hoor, die geilt gewoon teveel op aandachtquote:Op donderdag 11 september 2008 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ali-B was toch een Ajacied? Die trainde ook weleens voor de lol mee met Ajax. Wat een overloper zeg
Niet zo bij de hand jijquote:Op donderdag 11 september 2008 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee echt?ik dacht dat ze uit de zitjes gekropen waren
Het gaat mij er meer om dat we blijkbaar helemaal niet zo goed weten wat we wegdoen. Dat Huntelaar het grootste talent was dat onze jeugdopleiding sinds eeuwen had voortgebracht was toen al lang duidelijk.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar is niet direct aan Ajax verkocht. Bovendien heeft Huntelaar zich bij Heerenveen met name in het fysieke stormachtig ontwikkeld.
Natuurlijk. Je hoeft alleen maar even het winnende lot te kopenquote:Als ik alles van tevoren wist, won ik elke loterij.
Lijkt mij dat het direct in gaat.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:02 schreef leolinedance het volgende:
Stel nou dat Amrabat vanavond een paar wedstrijden aan zijn broek krijgt, ik neem aan dat hij dit weekend dan ook niet mag starten? Of gaat het pas later in?
bij de lotto hoef je alleen maar de winnende cijfers in te vullenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat we blijkbaar helemaal niet zo goed weten wat we wegdoen. Dat Huntelaar het grootste talent was dat onze jeugdopleiding sinds eeuwen had voortgebracht was toen al lang duidelijk.
[..]
Natuurlijk. Je hoeft alleen maar even het winnende lot te kopen
Ik ga er iig heen.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:11 schreef Euner het volgende:
Gaat iedereen trouwens naar de CL? Heb 3 kaartjes gekregen van m'n pa ^^..
Manco is inmiddels 18 en speelgerechtigd toch ?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:02 schreef leolinedance het volgende:
Stel nou dat Amrabat vanavond een paar wedstrijden aan zijn broek krijgt, ik neem aan dat hij dit weekend dan ook niet mag starten? Of gaat het pas later in?
Geef eerst Doedelzak maar een kansje in de basis, Manco kan altijd nog invallenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Manco is inmiddels 18 en speelgerechtigd toch ?
Die kan toch gewoon op links in de basis?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Geef eerst Doedelzak maar een kansje in de basis, Manco kan altijd nog invallen
Oja vergeten, Wuytens stond in de basis tegen utrechtquote:Op donderdag 11 september 2008 18:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die kan toch gewoon op links in de basis?
Wie komt er dan op rechts in de plaats van Amrabat? Manco of Mendez op rechts lijkt me meest logisch:
Mijn opstelling:
Isaksson
Salcido-Marcellis-Brechet-Pieters
-----Simons-----------Bakkal-------
Manco-------Afellay-----Dszudzsak
-----------Koevermans---------------
Eventueel Wuytens op de plaats waar ik Bakkal neergezet heb, en Mendez waar nu Manco staat.
Ik verwacht een overwinning en een overwicht van PSV.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:35 schreef Euner het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk dat het gaat worden tegen Sparta?
ik denk 1-0 / 2-0..
Heb goede hoop op meer maar ik denk ook dat ze het rustig aan doen i.v.m CL dindag
4-0quote:Op donderdag 11 september 2008 18:35 schreef Euner het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk dat het gaat worden tegen Sparta?
ik denk 1-0 / 2-0..
Heb goede hoop op meer maar ik denk ook dat ze het rustig aan doen i.v.m CL dindag
Eens!quote:Op donderdag 11 september 2008 11:24 schreef PyTh het volgende:
Zoals al eerder gezegd, die gaat het ook bij ajax niet maken....
ben zojuist van mij gevallenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht een overwinning en een overwicht van PSV.
Dat zijn nog eens gedurfde voorspellingen, toch?![]()
Jij zou toch altijd negatief zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op donderdag 11 september 2008 22:37 schreef stevengerrard het volgende:
Is er misschien iemand die me zou kunnen matsen met 2 kaarten voor tegen L'Pool??
Wat is er met jou?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al twee weken man!quote:
En nog een kaartje erbij? Kan dat ook??quote:
Zie PMquote:Op donderdag 11 september 2008 23:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Al twee weken man!
BTW - die wedstrijd thuis tegen LFC willen jullie niet zien he?
Kan ik van iemand van jullie een kaartje overnemen?
[..]
En nog een kaartje erbij? Kan dat ook??
quote:
Hmmmm... Nu maak je me juist bangquote:Op donderdag 11 september 2008 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 11 september 2008 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ali-B was toch een Ajacied? Die trainde ook weleens voor de lol mee met Ajax. Wat een overloper zeg
quote:KNVB schorst Amrabat drie duels
Nordin Amrabat is vrijdagmorgen door de tuchtcomissie van de KNVB voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk, geschorst. De aanvaller van PSV krijgt deze straf voor een overtreding op Nicky Hofs tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. Klik hier! Amrabat ging in de fout, nadat hij op het rechterbeen van toenmalig Feyenoorder Nick Hofs was gaan staan. De actie ontging scheidsrechter Kevin Blom, maar televisiebeelden waren aanleiding voor de aanklager een onderzoek te starten.
Amrabat legde donderdagavond voor de tuchtcommissie van de KNVB in Zeist zijn kant van het verhaal uit, maar de aanklager handhaafde toen al het schikkingsvoorstel van drie duels, waarvan één voorwaardelijk. "Ik wilde een blok op de bal zetten", legde Amrabat uit. "Maar Hofs was nèt iets eerder. Door de snelheid die ik had, kon ik mijn voet niet meer anders neerzetten."
''De volgende keer zou ik precies hetzelfde doen. In elke wedstrijd gebeurt het twee á drie keer dat je op zo'n manier een blok probeert te zetten, alleen valt het nu erg ongelukkig uit", aldus het weerwoord van Amrabat. De aanklager betaald voetbal wilde wel geloven dat de PSV'er er niet op uit was om Hofs bewust te blesseren. "Maar het risico dat je op deze manier iemand verwondt, is dusdanig groot, dat je zo'n actie gewoon niet hoort in te zetten."
De aanvaller heeft de mogelijkheid in beroep te gaan tegen de straf. Indien hij dat voor drie uur vrijdagmiddag doet, is Amrabat zaterdagavond tegen Sparta inzetbaar. Indien de schorsing ook na een eventueel beroep blijft staan, dan is de PSV'er geschorst voor de competitiewedstrijd tegen AZ en enkele dagen later het bekerduel met Jong PSV.
Thuis tegen Sparta is nou ook niet echt de moeilijkste wedstrijd van het seizoenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:53 schreef Neoktheone het volgende:
Wel in beroep gaan. Dan kan hij tegen Sparta nog meedoen en mist hij de wedstrijd tegen Jong PSV. AZ mist hij sowieso.
Groot gelijk. Niet gaan lopen zeveren, gewoon even 2 duels op de blaren zitten. Anders maak je ook geen vrienden in Zeist, en Afellay heeft al enigszins liggen schoppen met het van Hulten gebeuren, dus wat mij betreft goede beslissing en gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:35 schreef venomsnake het volgende:
PSV accepteert de straf die Amrabat heeft gekregen en gaat dus niet in beroep.
Waarom niet, gebeurd toch overal? Bij een EK laten ze bij de laatste poule wedstrijd ook de mensen met een gele kaart eruit, wordt er in de 2e wedstrijd nog even een extra gele kaart gepakt. Dus waarom zou dit niet handig zijn als je uitgaat van dat je het sterkste team wil opstellen tegen Sparta.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:33 schreef mcyodogg het volgende:
Maar ja, om nou in beroep te gaan om te kiezen wel wedstrijd je liever meedoet...Meestal ga je in beroep omdat je het niet eens zou zijn met de strafmaat.
Afhankelijk van stand en blessures zal dat ook wel gebeuren vermoed ik.quote:
Is Manco überhaupt wel in Nederland?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:36 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op speeltijd voor Manco.
En anders springt ie maar vast op de fiets verdomme! Spelen zal ie!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is Manco überhaupt wel in Nederland?
Nee manco speelt een tournooi u21 ofzo in Peru.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is Manco überhaupt wel in Nederland?
Hij werd gewisseld omdat hij licht geblesseerd wasquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk het niet. Wuytens heeft ee goede voorbereiding gedraaid maar pakte tegen Utrecht al snel geel en werd gewisseld. Ik denk dat Huub weer voor Otman naast Simons gaat kiezen, in ieder geval tot Amrabat weer terug is van de schorsing. Dan kan Mendez ook naast Simons.
Dat dacht ik ook onthouden te hebben. Maar van verschillende kanten had ik ook gehoord dat hij niet zo best gespeeld had?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij werd gewisseld omdat hij licht geblesseerd was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Echt een professional zeg! top!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
PSV wint met een nulletje of 4..
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6016
Wat heeft die Brechet een mentaliteit, niet te geloven!
Heerlijk om te zien hoe goed iemand zijn best doetquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
PSV wint met een nulletje of 4..
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6016
Wat heeft die Brechet een mentaliteit, niet te geloven!
Hij spreekt al bijna vloeiend nederlandsquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is er met Brechet, kan namelijk geen psv.tv kijken op deze computer.
Da's verdomde snel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij spreekt al bijna vloeiend nederlands
Bronquote:De opkomst was redelijk. Er waren zo'n 70-80 man waarvan er zo'n 10 input hebben gegeven aan de open discussie. Grote afwezige in mijn ogen was voorzitter FB van PFU.
Na een "korte" introductie van +/- 20 minuten door Jan Reker, subtiel afgekapt door Frans vd Nieuwenhof, konden de vragen worden afgevuurd op onze Jan.
- aankoop beleid nieuwe spits:
JR: We hebben gezocht naar een geschikte kandidaat om het spitsenkoppel van DK en DL aan te vullen (beide een cijfer van 7,5 volgens JR), maar de voornaamste kandidaat "Mevlut Erding" bleek zijn club Sochaux niet in de steek te willen laten. Pas als Sochaux in de veilige zone is om in de eerste divisie van de Franse liga te blijven is een vertrek bespreekbaar. JR noemde de instelling van Mevlut bewonderingswaarding omdat hij niet zijn club bij wie hij al speelt sinds zijn 10e, niet in de steek wilde laten.
Spits Jovanovich kreeg geen voorkeur van de stemmen binnen PSV om te halen. Of hij zou beduidend minder moeten kosten (4 milj) of Lazo zou verkocht moeten worden en het risico zou dus beperkt worden.
PSV was bereid om meer geld uit te geven voor een doelpuntenmachine, maar deze werd niet gevonden.
Ze blijver echter wel alert op versterkingen, maar tegen een acceptabele prijs.
- Lemic:
JR: Deze man had teveel macht binnen PSV en moest worden aangepakt. Verschillende facturen bleken niet onderbouwd te kunnen worden en daarmee was de "oorlog" verklaard. Er werd niets betaald en de stemming werd grimmig. De situatie ontspoorde binnen de club en JR moest de zaken recht trekken. Met Lemic bleek geen gesprek meer mogenlijk en hij begon de spelers tegen de club op te zetten. Daar had JR niet op gerekend met als gevolg dat de oorlog publiekelijk werd uitgevochten met als gevolg " vertrek Gomes.
JR heeft daarna Gomes geconfonteerd met contracten en rekeningen waaruit bleek dat Lemic niet alleen PSV financeel benadeeld had (al jaren), maar ook Gomes. Gomes heeft daarna alle contacten verbroken met Lemic (volgens JR) , maar voelde zich te onzeker om excuses aan te bieden aan het PSV publiek over de gang van zaken, zodat een afscheids wedstrijd onwaarschijnlijk (onmogenlijk) is.
Over een afscheidswedstrijd gesproken: Cocu staat nog steeds in de wachtkamer, maar dat hangt meer af van de beschikbaarheid van Barcelona, dan de houding van PSV. Cocu hoort een afscheidswedstrijd te krijgen en deze komt er ook, desnoods in een andere set-up (all star team).
- Hiele.
JR: Hij moest weg bij PSV omdat hij te dominant was volgens verschillende kanalen(technische staf en keepers). Gomes heeft duidelijk aangegeven dat hij niet verder wilde met JH omdat deze hem niets meer kon leren. De uitspraak van botsende karakters met Huub is dan ook aangegeven om Gomes te beschermen omdat deze nog maanden met hem door moest gaan. Het vertrek van Hiele was hoe dan ook, een beslissing van de keepers-trainers-technische staf.
- Valckx.
JR wil hierover geen uitspraken doen. 1 op 1 geeft hij aan dat SV zich teveel heeft laten leiden door Lemic en dat hij niet genoeg ruggegraat had voor de functie.
- Financiele situatie:
JR geeft aan dat de situatie beter is dan ooit te voren. We maken weer winst en contracten lopen af met sponsors (Philips/ Nike) waardoor er meer mogenlijkheden onstaan. De druk kan dus worden opgevoerd om meer financiele middelen te krijgen , zonder de controle over de club te verliezen
waarde van spelers (clausules):
JR: clausules zijn nodig om spelers aan een club te verbinden.
Waarom zijn spelers van 020 meer waard....(Babel)? Antwoord JR, tis maar wat de gek ervoor geeft.....
Contracten voor spelers als Marcellis worden opgewaardeerd en zullen dus zeker niet voor een appel en een ei worden verkocht.!
Voor Afellay gaat in ieder geval meer betaald worden dan 15 miljoen.
PSV is nu in de financiele situatie beland dat ook jaren zonder CL, financieel kunnen worden overbrugt.
Verbouwing stadion:
JR: Gaat er zowiezo komen. We willen meer supporters op DEZE lokatie. Een world cup benoeming zal de financiele steun ten goede komen.
Open dag:
JR: PSV heeft gezocht naar openingswedstrijden te organiseren tegen bv: Anderlecht, Man utd, maar deze initiatieven werden tegen gehouden door de politie van EHV uit angst voor ongegeregelsheden in Eindhoven.
Op de vraag om een eigen vak te krijgen voor de supporters in de Aftrap werd gesuggereerd door JR om daarvoor de plaatsen naast het uitvak te reserveren. Dit werd met groot enthousiastme ontvangen.....Gaat hoogstwaarschijnlijk echter niet gebeuren.
Incidenten uitvak:
Voorbeelden: de ongeregeldheden tijdens PSV-020 en PSV-Turkey........
JR:Kan gebeuren.
Toekomstig shirt sponsor: VDL.
JR: niets van gehoord. PSV is wel bezig met nieuwe sponsors........
Commmunicatieve vaardigheden JR: Simpel voorbeeld: Moet Twente nu wel de CL halen j/n?
Goed: ik hoop dat twente wint, goed voor het nederlandse voetbal....
fout, fuck twente, ik wil cashen en uefa cup is ook mooi .....
JR.....sja........sorry.
Commentaar supporters: denk even na......voordat je een stadionverbod krijgt .
Persoonlijke note:
Jan Reker verdiend credits voor het aanwezig zijn bij deze discussie avond. Nog meer omdat hij niet het hazenpad koos toen alles was afgerond, maar dat hij ook nog mensemn de gelegenheid gaf om dieper op een aantal zaken in te gaan.
De meeste vragen werden gesteld door Koenie; Dave; Lemkesfabriek; Sjoske; rooie martin.
Nu ga ik slapen, misschien morgen meer .
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:10 schreef -SG- het volgende:
De PSVFlits van vanavond:
http://www.psv.nl/multimedia/PSVFlits1sparta.pdf
Ik vind het een vreemd verhaal, en puur zoals het hier beschreven, onwaarschijnlijk.quote:JR heeft daarna Gomes geconfonteerd met contracten en rekeningen waaruit bleek dat Lemic niet alleen PSV financeel benadeeld had (al jaren), maar ook Gomes. Gomes heeft daarna alle contacten verbroken met Lemic (volgens JR) , maar voelde zich te onzeker om excuses aan te bieden aan het PSV publiek over de gang van zaken, zodat een afscheids wedstrijd onwaarschijnlijk (onmogenlijk) is.
Had liever Bakkal gezien ipv Wuytensquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:56 schreef cultheld het volgende:
Prima opstelling!
Ik niet; liever allebei.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had liever Bakkal gezien ipv Wuytens
Bagger, maar gelukkig vond hij dat zelf ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoe speelde Nijland?
Inderdaad. Jammer dat Ibi voor eigen succes ging, had ie zijn taak uitgevoerd, had PSV meer scorekansen gehad en dat blijkt nodig. Gelukkig was dit Sparta maar. Afellay dankzij zijn afronding wel weer voldoende uiteraardquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:40 schreef Vitamine_C het volgende:
doelpunt van Koevermans leek me gewoon geldig. Staat op 1 lijn met een verdediger en rond het strafschop gebied stond er ook nog 1....
We moeten toch een beetje tegenstand houdenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:38 schreef appelsientje het volgende:
Met een beetje pech worden we vanavond ingehaald door ADO
Voldoende ja,,,quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat Ibi voor eigen succes ging, had ie zijn taak uitgevoerd, had PSV meer scorekansen gehad en dat blijkt nodig. Gelukkig was dit Sparta maar. Afellay dankzij zijn afronding wel weer voldoende uiteraard
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:38 schreef appelsientje het volgende:
Met een beetje pech worden we vanavond ingehaald door ADO
AZ 0 punten na 3 wedstrijden? Zou het?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Ach, volgende week mag PSV naar AZ.
Erg slecht ja. Volgende week voor straf op de tribune.quote:Op zondag 14 september 2008 01:14 schreef sp0t het volgende:
Knappe overwinning al deed het me deugd dat Amrabat zijn man niet voorbij kwam.
Ja, tuurlijk, zou helemaal een mooi verhaal worden als de schorsingen van de eredivisie ook nog doorwerkt in de CLquote:Op zondag 14 september 2008 03:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is toch alleen voor de Eredivisie geschorst?
(licht) Geblesseerdquote:Op zondag 14 september 2008 03:48 schreef Manu82 het volgende:
Waarom speelde Heitinga overigens niet bij Atletico?
Als niet-neutrale PSV-supporter ben ik het hier helemaal mee eens. Nijland heeft geen bal goed geraakt, Pieters werd constant voorbij gelopen en had erg veel overtredingen nodig (en dan vooraf klagen dat hij zo veel geel krijgt......) en ook met Wuytens op het middenveld gaan we het niet redden komende dinsdag. SNEL Bakkal er weer in aub!quote:Op zondag 14 september 2008 04:11 schreef ScottTracy het volgende:
Vanavond weer (als neutrale toeschouwer) een wedstrijd van PSV gezien, maar ik snap toch niet helemaal wat die jongens als Nijland en Pieters erin doen. Pieters deed erg weinig goed, en werd meerdere malen eenvoudig voorbij gelopen. Nijland voegde ook niks toe, al zijn acties mislukten haast. En daarnaast vind ik Salcido ook nog steeds zo'n laconieke, nonchalante speler. Hij wil alles oplossen met een hakje of een omhaal. Dat moet 'ie echt eens afleren.
Over het spel heb ik het verder maar niet, het stelde me (zeker in de eerste helft) echt teleur.
quote:
quote:'Doelpunt PSV onterecht afgekeurd'
EINDHOVEN - Scheidsrechter Bas Nijhuis heeft zaterdag voor de NOS-camera toegegeven dat de goal van Danny Koevermans in de slotfase ten onrechte is geannuleerd. Er was volgens de leidsman verwarring ontstaan omdat Sparta-keeper Cor Varkevisser zich in de laatste minuut op de helft van PSV bevond.
Op het moment dat Koevermans bij 1-0 de bal kreeg, bevond Spartaan Slijngard zich in het eigen strafschopgebieden en stond een Rotterdammer op gelijke hoogte met de PSV-spits.
De assistent vlagde niet, maar de vierde official greep in na de goal van 'De Koef'. Het doelpunt werd afgekeurd. Nijhuis: ,,Hij was zeer zelfverzekerd en vertelde de assistent dat het buitenspel was. Hij zat fout, dat klopt.''
De grensrechter dacht dat het buitenspel was.quote:Op zondag 14 september 2008 11:24 schreef -SG- het volgende:
Kom er pas net achter dat de goal van Koevermans afgekeurd is.
Waarom dat eigenlijk?
4e official dusquote:Op zondag 14 september 2008 11:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
De grensrechter dacht dat het buitenspel was.
Maar hij zat er naast.
Had ook liever Lazovic gezien, breng Nijland gewoon even rustig en gooi hem niet meteen voor de leeuwen...quote:Op zondag 14 september 2008 11:31 schreef Ruudt het volgende:
Belachelijke actie van de 4e man..
Snapte er ook niets van dat Nijland in de basis begon, hij raakte ook nog eens geen bal goed en werd vrij makkelijk van de bal gezet.
Neem aan van wel, hij zat zelf ook zichzelf helemaal verrot te schelden toen hij gewisseld werd, dus hij heeft echt wel door dat het beter moet. Snap overigens ook niet waarom Wuytens speelt ipv Bakkal, vind Bakkal veel dreigender eigenlijkquote:Op zondag 14 september 2008 11:34 schreef Ruudt het volgende:
Precies, ik hoop dat het de zenuwen waren waardoor hij zo slecht speelde..
Hopelijk heeft dat wat met de rammadan te maken. Ik hoop niet dat Stevens het niet in Bakkal ziet zitten want dat zou doodzonde zijnquote:Op zondag 14 september 2008 11:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neem aan van wel, hij zat zelf ook zichzelf helemaal verrot te schelden toen hij gewisseld werd, dus hij heeft echt wel door dat het beter moet. Snap overigens ook niet waarom Wuytens speelt ipv Bakkal, vind Bakkal veel dreigender eigenlijk
mwah ik verwacht eigenlijk een nederlaag.. ik denk als er punten gepakt worden dat die tegen Marseille gepakt zullen worden..quote:Op zondag 14 september 2008 12:03 schreef Leso_Varen het volgende:
Misschien dat Bakkal gewoon werd gespaard voor dinsdag, zeker met de Ramadan erbij.
Wat verwachten we er eigenlijk van dinsdag? Ik denk dat we het heel lastig gaan krjigen, maar een kleine overwinning zit er wel in denk ik!
Ik vond Bakkal er toen een beetje zwaarlijvig er uit zien.quote:Op zondag 14 september 2008 11:46 schreef -SG- het volgende:
Naja, op de OS vond ik hem zwaar tegenvallen. Maar dat zal wel met de omstandigheden te maken hebben, hoop ik.
Welke kies jij?quote:Op zondag 14 september 2008 16:04 schreef -SG- het volgende:
Wat zal dinsdag de opstelling worden?
Issakson
-Salcido-Brechet-Marcellis-Zonneveld
-Simons-Mendez-
-Amrabat-Afellay-Dsudzsak-
Koevermans
?
Of je speelt 4-3-1-2.
Met lazovic en Koevermans in de spits, maar durft stevens dat wel aan in een CL wedstrijd?
Dan kan je zo spelen:
Issakson
-Salcido-Brechet-Marcellis-Zonneveld-
-Amrabat-Simons-Mendez-
-Afellay-
-Koevermans-Lazovic-
En ook absoluut niet CL-waardig. Als die drie spelen, dan ben ik al blij als we dinsdag niet met meer dan 4-0 verliezen... Maargoed, dan is Amrabat er wel bij (al is het ook maar de vraag hoe die het in zijn eerste CL-wedstrijd zou doen) en verwacht ik dat Stevens dan weer de voorkeur geeft aan Mendez. Pieters zullen we het mee moeten doen, dus hopelijk haalt die een hoger niveau dan gisteren.quote:Op zondag 14 september 2008 14:53 schreef Zapper het volgende:
Het is inderdaad te hopen dat Stevens hele goede redenen heeft om telkens Wuytens en Pieters, en nu zelfs Nijland in de basis te zetten. Absoluut niet goed voor het spel en uitstraling van PSV.
TV maakt 2 kilo dikker tochquote:Op zondag 14 september 2008 14:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond Bakkal er toen een beetje zwaarlijvig er uit zien.
Hopelijk een 1-0. Maar we zouden ook weleens flink weggecounterd worden.quote:Op zondag 14 september 2008 18:51 schreef NoelGallagher het volgende:
En, wat verwachten we ervan dinsdag?
Geen Bakkal ipv Culina/ Mendez? Die heeft toch ook al CL-ervaring? Ik vind hem een betere controleur dan Mendez. Verder lijkt het me een prima opstelling, maa rmisschien Culina naar rechtsback halen en Salcido linksback zetten?quote:Op zondag 14 september 2008 18:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hopelijk een 1-0. Maar we zouden ook weleens flink weggecounterd worden.
Hoop dat Stevens zo gaat spelen:
...............Issakson....................
..Salcido..Marcellis..Brechet..Pieters
.....Mendez...Simons...Culina....
................Afellay....................
.............................Amrabat......
.................Koef.......................
Culina en Mendez erin omdat ze en CL ervaring hebben (dit in vergelijking met Wuytens)...en omdat Mendez en Culina vooral in CL wel heel aardig spelen (dus als ze controlerend/verdedigend moeten spelen, moeten ze het spel maken dan zal ik culina ook nooit opstellen maar goed)
Hopen op een goeie dag van ibi of amrabat. (of beide)
Oja, dinsdag lekker Sjohnny uitfluiten!
Tsja voor wie zou je hem dan erin willen zien? Pieters?quote:Op zondag 14 september 2008 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Die Maza is het geloof ik ook niet he.
Hij zit nog altijd op de bank.
Inderdaad Bakkal vergetenquote:Op zondag 14 september 2008 19:00 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Geen Bakkal ipv Culina/ Mendez? Die heeft toch ook al CL-ervaring? Ik vind hem een betere controleur dan Mendez. Verder lijkt het me een prima opstelling, maa rmisschien Culina naar rechtsback halen en Salcido linksback zetten?
Inderdaad. Vrees zelf dat we eerder 0-1 verliezen dan winnen. Ik zie hooguit een gelijkspelletje als een mogelijkheid.quote:Op zondag 14 september 2008 18:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hopelijk een 1-0. Maar we zouden ook weleens flink weggecounterd worden.
Rustig, hij komt er nog wel, wat hierboven ook al werd gezegd, Alcides was het eerste seizoen bagger, maar vond hem afgelopen seizoen toch vrij behoorlijk spelenquote:Op zondag 14 september 2008 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Die Maza is het geloof ik ook niet he.
Hij zit nog altijd op de bank.
Zat wel in de lijn der verwachtingen, speelde weinig, en is volgens mij ook via Lemic.quote:Op maandag 15 september 2008 16:28 schreef Blawh het volgende:
Fagner's contract ontbonden, hij gaat terug naar Brazilië.
Lijkt me wel ja. Met Afellay, Amrabat, Koef en Lazovic moet het kunnen. Ik vond Nijland nog niet overtuigend zaterdag.quote:Op maandag 15 september 2008 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben uiterst benieuwd naar morgen, de opstelling boeit me niet zoveel, maar het lijkt me dat we in theorie een aardige aanval op het veld neer kunnen zetten
Precies verwoord wat ik bedoelquote:Op maandag 15 september 2008 21:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Met Afellay, Amrabat, Koef en Lazovic moet het kunnen. Ik vond Nijland nog niet overtuigend zaterdag.
ik zou toch kiezen voor de volgende opstelling:quote:Op maandag 15 september 2008 17:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
..................... Issakson...................
Salcido....Marcellis...Brechét...Pieters
..............Simons.....Culina.................
Mendez............Afellay.........Amrabat
...................Lazovic........................
Lazovic i.p.v. Koef omdat ik Lazovic een betere spits vind wanneer PSV relatief weinig balbezit heeft en niet vaak met zijn allen op de helft van de tegenstander staat (wat ik tegen Atletico verwacht).
quote:15/09/2008 23:23
Aston Villa heeft de sportieve problemen van Tottenham Hotspur uitgediept. Heurelho Gomes' blunder verpestte het debuut van Roman Pavlioetsjenko.
Gomes kan zich niet aan de malaise onttrekken. De Braziliaanse doelman was er zelfs mede debet aan dat Tottenham Hotspur op eigen veld met 2-1 ten onder ging. Negen minuten na rust liet hij een slap schot van Ashley Young onder zijn lichaam door glippen.
De rest van de wedstrijd heeft hij wel zeer degelijk gekeept trouwensquote:Op maandag 15 september 2008 23:55 schreef Prosac het volgende:
Reker zag het goed!
Blunder Gomes vergroot zorgen Tottenham Hotspur
[..]
Ach, hij blunderde bij PSV ook (zeker in het begin) wel eens. En die wedstrijd tegen Vitesse, die (ik meen) 2-1 waarbij hij nogal vreemd in de fout ging. Het gaat wel goedkomen met hem denk (hoop) ik voor hemquote:Op maandag 15 september 2008 23:55 schreef Prosac het volgende:
Reker zag het goed!
Blunder Gomes vergroot zorgen Tottenham Hotspur
[..]
Understatementquote:Op maandag 15 september 2008 21:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Met Afellay, Amrabat, Koef en Lazovic moet het kunnen. Ik vond Nijland nog niet overtuigend zaterdag.
.. toen je dit posten was het volgens fok 16 september...quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:36 schreef rubbereend het volgende:
ben nerveus voor morgenmaar heb er wel weer zin in
Ik ben vanavond eigenlijk gewoon zeer tevreden met een gelijkspelletjequote:Op dinsdag 16 september 2008 09:21 schreef ErikT het volgende:
Ik heb er zin in en ik ben benieuwd naar de opstelling.
De verdediging van Atlético is volgens mij niet zo best (Heitinga), dus als we lekker gaan aanvallen moet het kunnen.
Dat waren Vergoossen zijn woorden, meende ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ben vanavond eigenlijk gewoon zeer tevreden met een gelijkspelletje
De prijzen zijn dan ook érg hoog...quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:35 schreef vw_caddy het volgende:
Hoorde vanochtend dat er nog 7000 lege plaatsen zijn?
Niet veel hoger dan vorig jaar toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De prijzen zijn dan ook érg hoog...
Ik kan het iig niet betalen, was er graag bij geweest.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet veel hoger dan vorig jaar toch?
Volgens mij betaal je ¤ 105 voor een passe partout, maar ik heb hem wegens financien gedeeld dit jaar en ga ook maar 1 wedstrijd meequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan het iig niet betalen, was er graag bij geweest.
Mijn probleem is dat ik in Enschede niet veel PSV supporters kenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je ¤ 105 voor een passe partout, maar ik heb hem wegens financien gedeeld dit jaar en ga ook maar 1 wedstrijd mee
Ik zeker niet. Tegen 1 van je concurrenten moet je thuis gewoon winnen om mee te blijven doen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ben vanavond eigenlijk gewoon zeer tevreden met een gelijkspelletje
Is dat echt voor 3 wedstrijden?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:22 schreef Helly het volgende:
Passepartout was 80 met korting, vind ik een zeer acceptabele prijs voor 3 topwedstrijden.
Ik zou volgens mij 90 moeten betalen voor 3 wedstrijden op NN. Kan er helaas alleen niet bij zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dat echt voor 3 wedstrijden?
Ik moest 105 (dat was met korting) betalen voor mijn plek op BB, maar ik zou de enige zijn. Mijn vrienden konden het niet ophoesten. Zocht het niet om daar in mijn eentje te gaan zitten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zou volgens mij 90 moeten betalen voor 3 wedstrijden op NN. Kan er helaas alleen niet bij zijn
Ja, voor Oost en West.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dat echt voor 3 wedstrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |