Nu al zin inquote:Op zondag 7 september 2008 17:11 schreef -SG- het volgende:
Eerstvolgende wedstrijd:
Zaterdag 23-8 18.00 Feyenoord - PSV JFS
is het ook mogelijk om de uitslagen in de OP te knutselen?quote:
Huh ik moest mijn post zelfs nog 3x editen en het stond er nogquote:Op zondag 7 september 2008 17:14 schreef -SG- het volgende:
Had het al lekker veranderd.
Vast wel, alleen ben ik niet zo'n knutselfanquote:Op zondag 7 september 2008 17:14 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is het ook mogelijk om de uitslagen in de OP te knutselen?
The magic button:quote:Op zondag 7 september 2008 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh ik moest mijn post zelfs nog 3x editen en het stond er nog
Het VBL Icon, Smilie en Headers Topic # 1quote:Op zondag 7 september 2008 17:17 schreef -SG- het volgende:
Ohja, is er een vrijwilliger die voor mij een leuke PSV UI wil maken?!
Oh, oke, thnx.quote:Op zondag 7 september 2008 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het VBL Icon, Smilie en Headers Topic # 1
Kut, dat zou nog wel eens krap kunnen worden.quote:
Tegen Twente geloof ik. Lijkt inderdaad een eeuwigheid geleden.quote:Op zondag 7 september 2008 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe lang is de laatste thuiswedstrijd geleden? Lijkt wel een jaar
Nee ik zelf ook niet.. maar ik dacht misschien is het een idee..quote:Op zondag 7 september 2008 17:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vast wel, alleen ben ik niet zo'n knutselfan.
Tof!quote:Op zondag 7 september 2008 21:06 schreef knep het volgende:
Zo vlucht naar Marseille is geboekt, altijd al een keer naar die club gewild.
Inderdaad, irritante saaie onderbreking van het seizoen dat pas één wedstrijd bezig is. En daarbij hebben we onze eerste geblesseerde in Isaksson alweer terugquote:
quote:Tomek Iwan ster op het ijs
Wie herinnert zich Tomek Iwan nog?
Eind jaren negentig speelde hij vier seizoenen bij PSV. Hij was niet de beste buitenspeler die PSV ooit had - zijn flitsende spel bij Roda JC kon hij in Eindhoven niet laten zien - maar Tomek Iwan was wel een reuze aardige vent. Hoewel hij sportief langzaam maar zeker op de achtergrond raakte, had de Pool het erg goed naar zijn zin op De Herdgang.
Hij voelde zich er in ieder geval meer thuis dan bij zijn vorige club, Feyenoord. De zachtmoedige Iwan kon niet goed tegen de harde sfeer in De Kuip. Met zijn gezinnetje had hij het prima naar zijn zin in Veldhoven.
Na vier seizoenen PSV verhuisde hij naar Turkije en later naar Oostenrijk, waar een knieblessure een einde maakte aan zijn loopbaan op het veld.
En nu? Tomek Iwan is in Polen een ster. Niet op het veld, maar op het ijs. De Polen hebben hun eigen variant van het tv-programma Sterren dansen op het IJs. In een glitterpakje schuift de intussen 37-jarige Iwan op de schaats over het ijs, met in zijn armen de Poolse tegenhanger van Sita. Op You Tube is een fragment uit het Poolse programma te zien. Tomek Iwan straalt, het Poolse commentaar is ongetwijfeld lovend over de verrichtingen van de vroegere PSV-aanvaller. Hoezo zwart gat?
quote:Isaksson terug uit Albanië met gekneusde vinger
07/09/2008 17:38
Een pijnlijke vinger weerhield Andreas Isaksson er niet van het Zweedse doel te verdedigen. Toch is uit voorzorg een vervanger voor de PSV'er opgeroepen.
In de warming-up in Tirana kreeg Isaksson een bal ongelukkig op een vinger. De PSV'er verbeet de pijn en maakte de negentig minuten vol tegen Albanië (0-0). Ook tegen Hongarije kan hij waarschijnlijk het Zweedse doel verdedigen.
'We weten niet goed hoe Isaksson ervoor staat', was bondscoach Lars Lagerbäck voorzichtig. 'Maar een dag na de wedstrijd gaat het wél al beter. Zelf is hij optimistisch.' Uit voorzorg heeft Lagerbäck SFK Lynn-keeper Eddie Gustafsson opgeroepen.
In tegenstelling tot Isaksson heeft Thomas Linderoth een streep moeten zetten door het kwalificatieduel met Hongarije. De middenvelder staat buitenspel met een voetblessure, die hem dwong zaterdag al na zes minuten te stoppen. Sebastian Larsson van Birmingham City is opgeroepen als vervanger.
Inderdaad, was ervan overtuigd dat het 20:45 uur was. Zie ik gisteren ineens dat het al zo vroeg is.quote:
Of iig de laatst gespeelde wedstrijdquote:Op zondag 7 september 2008 17:14 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is het ook mogelijk om de uitslagen in de OP te knutselen?
Uit de kast gekomen bedoel je?quote:Op maandag 8 september 2008 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Iwan.Grappig dat zo'n filmpje je weer aan een ex-speler doet herinneren. Hij is duidelijk uit zijn schulp gekropen.
quote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef -SG- het volgende:
Heeft/weet iemand een mooi beeld die het vorig seizoen van PSV omschrijft?
Romarioquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt me leuk als iedereen even zijn favoriete PSV foto post
quote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt me leuk als iedereen even zijn favoriete PSV foto post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |