Nee, idd. Ik had echt zoiets van wtfquote:Op woensdag 10 september 2008 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Bij een actie raakte zijn duim uit de kom, waarbij ook een deel huid loskwam."
Zal ook niet echt prettig aanvoelen
Inderdaad, dat is afwachten. Bij Sochaux ging het in ieder geval goed. Bij Inter en Sociedad was het meer pech, dus echt chronische gevallen zijn het niet denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij heel blijft
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:16 schreef MaatjeTho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
TVP
dat zijn de kids die al zonder zitje kunnen, en dus ook al oud genoeg om beetje avontuurlijk te kruipenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]prachtig dat die kids in de V allemaal meteen wegkruipen
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:16 schreef MaatjeTho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
TVP
idemquote:Op woensdag 10 september 2008 22:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heb al helemaal zin in zaterdag!
Kan paps dat ook voor mij doen?quote:Op donderdag 11 september 2008 00:11 schreef Euner het volgende:
Gaat iedereen trouwens naar de CL? Heb 3 kaartjes gekregen van m'n pa ^^..
quote:
quote:Ismaïl Aissati zal enkele weken langs de zijlijn staan wegens een blessure aan zijn rechterknie. Ajaxlife meldt dat de middenvelder met een opgerekte binnenband zou kampen. De blessure is opgelopen tijdens de wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Volendam.
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:04 schreef leolinedance het volgende:
Gaat lekker met onze vrind Aissati:
[..]
*uch*Huntelaar*uch*quote:Op donderdag 11 september 2008 11:26 schreef cultheld het volgende:
De tweede Hoekstra: PSV weet echt wel wat ze weggeeft aan Ajax.
Verneukt bij Ajax? Die gast was alleen maar geblesseerd.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*uch*Huntelaar*uch*
"jamaar daar kregen we wel Sibon voor terug hoor!1!!!"![]()
Hoekstra is ook aardig verneukt bij Ajax ja. Eeuwig zonde, was een zeer goed koppel met Numan aan de linkerkant.
Huntelaar is niet direct aan Ajax verkocht. Bovendien heeft Huntelaar zich bij Heerenveen met name in het fysieke stormachtig ontwikkeld. Als ik alles van tevoren wist, won ik elke loterij.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*uch*Huntelaar*uch*
"jamaar daar kregen we wel Sibon voor terug hoor!1!!!"![]()
Hoekstra is ook aardig verneukt bij Ajax ja. Eeuwig zonde, was een zeer goed koppel met Numan aan de linkerkant.
preciesquote:Op donderdag 11 september 2008 12:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar is niet direct aan Ajax verkocht. Bovendien heeft Huntelaar zich bij Heerenveen met name in het fysieke stormachtig ontwikkeld. Als ik alles van tevoren wist, won ik elke loterij.
Dat 2e filmpjequote:
nee echt?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:39 schreef KELDER het volgende:
[..]
dat zijn de kids die al zonder zitje kunnen, en dus ook al oud genoeg om beetje avontuurlijk te kruipen
leuke foto's overigens
Ali ?B hoereerd zich voor alles hoor, die geilt gewoon teveel op aandachtquote:Op donderdag 11 september 2008 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ali-B was toch een Ajacied? Die trainde ook weleens voor de lol mee met Ajax. Wat een overloper zeg
Niet zo bij de hand jijquote:Op donderdag 11 september 2008 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee echt?ik dacht dat ze uit de zitjes gekropen waren
Het gaat mij er meer om dat we blijkbaar helemaal niet zo goed weten wat we wegdoen. Dat Huntelaar het grootste talent was dat onze jeugdopleiding sinds eeuwen had voortgebracht was toen al lang duidelijk.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar is niet direct aan Ajax verkocht. Bovendien heeft Huntelaar zich bij Heerenveen met name in het fysieke stormachtig ontwikkeld.
Natuurlijk. Je hoeft alleen maar even het winnende lot te kopenquote:Als ik alles van tevoren wist, won ik elke loterij.
Lijkt mij dat het direct in gaat.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:02 schreef leolinedance het volgende:
Stel nou dat Amrabat vanavond een paar wedstrijden aan zijn broek krijgt, ik neem aan dat hij dit weekend dan ook niet mag starten? Of gaat het pas later in?
bij de lotto hoef je alleen maar de winnende cijfers in te vullenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat we blijkbaar helemaal niet zo goed weten wat we wegdoen. Dat Huntelaar het grootste talent was dat onze jeugdopleiding sinds eeuwen had voortgebracht was toen al lang duidelijk.
[..]
Natuurlijk. Je hoeft alleen maar even het winnende lot te kopen
Ik ga er iig heen.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:11 schreef Euner het volgende:
Gaat iedereen trouwens naar de CL? Heb 3 kaartjes gekregen van m'n pa ^^..
Manco is inmiddels 18 en speelgerechtigd toch ?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:02 schreef leolinedance het volgende:
Stel nou dat Amrabat vanavond een paar wedstrijden aan zijn broek krijgt, ik neem aan dat hij dit weekend dan ook niet mag starten? Of gaat het pas later in?
Geef eerst Doedelzak maar een kansje in de basis, Manco kan altijd nog invallenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Manco is inmiddels 18 en speelgerechtigd toch ?
Die kan toch gewoon op links in de basis?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Geef eerst Doedelzak maar een kansje in de basis, Manco kan altijd nog invallen
Oja vergeten, Wuytens stond in de basis tegen utrechtquote:Op donderdag 11 september 2008 18:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die kan toch gewoon op links in de basis?
Wie komt er dan op rechts in de plaats van Amrabat? Manco of Mendez op rechts lijkt me meest logisch:
Mijn opstelling:
Isaksson
Salcido-Marcellis-Brechet-Pieters
-----Simons-----------Bakkal-------
Manco-------Afellay-----Dszudzsak
-----------Koevermans---------------
Eventueel Wuytens op de plaats waar ik Bakkal neergezet heb, en Mendez waar nu Manco staat.
Ik verwacht een overwinning en een overwicht van PSV.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:35 schreef Euner het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk dat het gaat worden tegen Sparta?
ik denk 1-0 / 2-0..
Heb goede hoop op meer maar ik denk ook dat ze het rustig aan doen i.v.m CL dindag
4-0quote:Op donderdag 11 september 2008 18:35 schreef Euner het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk dat het gaat worden tegen Sparta?
ik denk 1-0 / 2-0..
Heb goede hoop op meer maar ik denk ook dat ze het rustig aan doen i.v.m CL dindag
Eens!quote:Op donderdag 11 september 2008 11:24 schreef PyTh het volgende:
Zoals al eerder gezegd, die gaat het ook bij ajax niet maken....
ben zojuist van mij gevallenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht een overwinning en een overwicht van PSV.
Dat zijn nog eens gedurfde voorspellingen, toch?![]()
Jij zou toch altijd negatief zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op donderdag 11 september 2008 22:37 schreef stevengerrard het volgende:
Is er misschien iemand die me zou kunnen matsen met 2 kaarten voor tegen L'Pool??
Wat is er met jou?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al twee weken man!quote:
En nog een kaartje erbij? Kan dat ook??quote:
Zie PMquote:Op donderdag 11 september 2008 23:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Al twee weken man!
BTW - die wedstrijd thuis tegen LFC willen jullie niet zien he?
Kan ik van iemand van jullie een kaartje overnemen?
[..]
En nog een kaartje erbij? Kan dat ook??
quote:
Hmmmm... Nu maak je me juist bangquote:Op donderdag 11 september 2008 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 11 september 2008 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ali-B was toch een Ajacied? Die trainde ook weleens voor de lol mee met Ajax. Wat een overloper zeg
quote:KNVB schorst Amrabat drie duels
Nordin Amrabat is vrijdagmorgen door de tuchtcomissie van de KNVB voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk, geschorst. De aanvaller van PSV krijgt deze straf voor een overtreding op Nicky Hofs tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. Klik hier! Amrabat ging in de fout, nadat hij op het rechterbeen van toenmalig Feyenoorder Nick Hofs was gaan staan. De actie ontging scheidsrechter Kevin Blom, maar televisiebeelden waren aanleiding voor de aanklager een onderzoek te starten.
Amrabat legde donderdagavond voor de tuchtcommissie van de KNVB in Zeist zijn kant van het verhaal uit, maar de aanklager handhaafde toen al het schikkingsvoorstel van drie duels, waarvan één voorwaardelijk. "Ik wilde een blok op de bal zetten", legde Amrabat uit. "Maar Hofs was nèt iets eerder. Door de snelheid die ik had, kon ik mijn voet niet meer anders neerzetten."
''De volgende keer zou ik precies hetzelfde doen. In elke wedstrijd gebeurt het twee á drie keer dat je op zo'n manier een blok probeert te zetten, alleen valt het nu erg ongelukkig uit", aldus het weerwoord van Amrabat. De aanklager betaald voetbal wilde wel geloven dat de PSV'er er niet op uit was om Hofs bewust te blesseren. "Maar het risico dat je op deze manier iemand verwondt, is dusdanig groot, dat je zo'n actie gewoon niet hoort in te zetten."
De aanvaller heeft de mogelijkheid in beroep te gaan tegen de straf. Indien hij dat voor drie uur vrijdagmiddag doet, is Amrabat zaterdagavond tegen Sparta inzetbaar. Indien de schorsing ook na een eventueel beroep blijft staan, dan is de PSV'er geschorst voor de competitiewedstrijd tegen AZ en enkele dagen later het bekerduel met Jong PSV.
Thuis tegen Sparta is nou ook niet echt de moeilijkste wedstrijd van het seizoenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:53 schreef Neoktheone het volgende:
Wel in beroep gaan. Dan kan hij tegen Sparta nog meedoen en mist hij de wedstrijd tegen Jong PSV. AZ mist hij sowieso.
Groot gelijk. Niet gaan lopen zeveren, gewoon even 2 duels op de blaren zitten. Anders maak je ook geen vrienden in Zeist, en Afellay heeft al enigszins liggen schoppen met het van Hulten gebeuren, dus wat mij betreft goede beslissing en gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:35 schreef venomsnake het volgende:
PSV accepteert de straf die Amrabat heeft gekregen en gaat dus niet in beroep.
Waarom niet, gebeurd toch overal? Bij een EK laten ze bij de laatste poule wedstrijd ook de mensen met een gele kaart eruit, wordt er in de 2e wedstrijd nog even een extra gele kaart gepakt. Dus waarom zou dit niet handig zijn als je uitgaat van dat je het sterkste team wil opstellen tegen Sparta.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:33 schreef mcyodogg het volgende:
Maar ja, om nou in beroep te gaan om te kiezen wel wedstrijd je liever meedoet...Meestal ga je in beroep omdat je het niet eens zou zijn met de strafmaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |