Huntelaar is niet direct aan Ajax verkocht. Bovendien heeft Huntelaar zich bij Heerenveen met name in het fysieke stormachtig ontwikkeld. Als ik alles van tevoren wist, won ik elke loterij.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*uch*Huntelaar*uch*
"jamaar daar kregen we wel Sibon voor terug hoor!1!!!"![]()
Hoekstra is ook aardig verneukt bij Ajax ja. Eeuwig zonde, was een zeer goed koppel met Numan aan de linkerkant.
preciesquote:Op donderdag 11 september 2008 12:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar is niet direct aan Ajax verkocht. Bovendien heeft Huntelaar zich bij Heerenveen met name in het fysieke stormachtig ontwikkeld. Als ik alles van tevoren wist, won ik elke loterij.
Dat 2e filmpjequote:
nee echt?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:39 schreef KELDER het volgende:
[..]
dat zijn de kids die al zonder zitje kunnen, en dus ook al oud genoeg om beetje avontuurlijk te kruipen
leuke foto's overigens
Ali ?B hoereerd zich voor alles hoor, die geilt gewoon teveel op aandachtquote:Op donderdag 11 september 2008 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ali-B was toch een Ajacied? Die trainde ook weleens voor de lol mee met Ajax. Wat een overloper zeg
Niet zo bij de hand jijquote:Op donderdag 11 september 2008 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee echt?ik dacht dat ze uit de zitjes gekropen waren
Het gaat mij er meer om dat we blijkbaar helemaal niet zo goed weten wat we wegdoen. Dat Huntelaar het grootste talent was dat onze jeugdopleiding sinds eeuwen had voortgebracht was toen al lang duidelijk.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar is niet direct aan Ajax verkocht. Bovendien heeft Huntelaar zich bij Heerenveen met name in het fysieke stormachtig ontwikkeld.
Natuurlijk. Je hoeft alleen maar even het winnende lot te kopenquote:Als ik alles van tevoren wist, won ik elke loterij.
Lijkt mij dat het direct in gaat.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:02 schreef leolinedance het volgende:
Stel nou dat Amrabat vanavond een paar wedstrijden aan zijn broek krijgt, ik neem aan dat hij dit weekend dan ook niet mag starten? Of gaat het pas later in?
bij de lotto hoef je alleen maar de winnende cijfers in te vullenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat we blijkbaar helemaal niet zo goed weten wat we wegdoen. Dat Huntelaar het grootste talent was dat onze jeugdopleiding sinds eeuwen had voortgebracht was toen al lang duidelijk.
[..]
Natuurlijk. Je hoeft alleen maar even het winnende lot te kopen
Ik ga er iig heen.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:11 schreef Euner het volgende:
Gaat iedereen trouwens naar de CL? Heb 3 kaartjes gekregen van m'n pa ^^..
Manco is inmiddels 18 en speelgerechtigd toch ?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:02 schreef leolinedance het volgende:
Stel nou dat Amrabat vanavond een paar wedstrijden aan zijn broek krijgt, ik neem aan dat hij dit weekend dan ook niet mag starten? Of gaat het pas later in?
Geef eerst Doedelzak maar een kansje in de basis, Manco kan altijd nog invallenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Manco is inmiddels 18 en speelgerechtigd toch ?
Die kan toch gewoon op links in de basis?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Geef eerst Doedelzak maar een kansje in de basis, Manco kan altijd nog invallen
Oja vergeten, Wuytens stond in de basis tegen utrechtquote:Op donderdag 11 september 2008 18:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die kan toch gewoon op links in de basis?
Wie komt er dan op rechts in de plaats van Amrabat? Manco of Mendez op rechts lijkt me meest logisch:
Mijn opstelling:
Isaksson
Salcido-Marcellis-Brechet-Pieters
-----Simons-----------Bakkal-------
Manco-------Afellay-----Dszudzsak
-----------Koevermans---------------
Eventueel Wuytens op de plaats waar ik Bakkal neergezet heb, en Mendez waar nu Manco staat.
Ik verwacht een overwinning en een overwicht van PSV.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:35 schreef Euner het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk dat het gaat worden tegen Sparta?
ik denk 1-0 / 2-0..
Heb goede hoop op meer maar ik denk ook dat ze het rustig aan doen i.v.m CL dindag
4-0quote:Op donderdag 11 september 2008 18:35 schreef Euner het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk dat het gaat worden tegen Sparta?
ik denk 1-0 / 2-0..
Heb goede hoop op meer maar ik denk ook dat ze het rustig aan doen i.v.m CL dindag
Eens!quote:Op donderdag 11 september 2008 11:24 schreef PyTh het volgende:
Zoals al eerder gezegd, die gaat het ook bij ajax niet maken....
ben zojuist van mij gevallenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht een overwinning en een overwicht van PSV.
Dat zijn nog eens gedurfde voorspellingen, toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |