Nee, idd. Ik had echt zoiets van wtfquote:Op woensdag 10 september 2008 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Bij een actie raakte zijn duim uit de kom, waarbij ook een deel huid loskwam."
Zal ook niet echt prettig aanvoelen
Inderdaad, dat is afwachten. Bij Sochaux ging het in ieder geval goed. Bij Inter en Sociedad was het meer pech, dus echt chronische gevallen zijn het niet denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij heel blijft
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:16 schreef MaatjeTho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
TVP
dat zijn de kids die al zonder zitje kunnen, en dus ook al oud genoeg om beetje avontuurlijk te kruipenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]prachtig dat die kids in de V allemaal meteen wegkruipen
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:16 schreef MaatjeTho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
TVP
idemquote:Op woensdag 10 september 2008 22:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heb al helemaal zin in zaterdag!
Kan paps dat ook voor mij doen?quote:Op donderdag 11 september 2008 00:11 schreef Euner het volgende:
Gaat iedereen trouwens naar de CL? Heb 3 kaartjes gekregen van m'n pa ^^..
quote:
quote:Ismaïl Aissati zal enkele weken langs de zijlijn staan wegens een blessure aan zijn rechterknie. Ajaxlife meldt dat de middenvelder met een opgerekte binnenband zou kampen. De blessure is opgelopen tijdens de wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Volendam.
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:04 schreef leolinedance het volgende:
Gaat lekker met onze vrind Aissati:
[..]
*uch*Huntelaar*uch*quote:Op donderdag 11 september 2008 11:26 schreef cultheld het volgende:
De tweede Hoekstra: PSV weet echt wel wat ze weggeeft aan Ajax.
Verneukt bij Ajax? Die gast was alleen maar geblesseerd.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*uch*Huntelaar*uch*
"jamaar daar kregen we wel Sibon voor terug hoor!1!!!"![]()
Hoekstra is ook aardig verneukt bij Ajax ja. Eeuwig zonde, was een zeer goed koppel met Numan aan de linkerkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |