Afhankelijk van stand en blessures zal dat ook wel gebeuren vermoed ik.quote:
Is Manco überhaupt wel in Nederland?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:36 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op speeltijd voor Manco.
En anders springt ie maar vast op de fiets verdomme! Spelen zal ie!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is Manco überhaupt wel in Nederland?
Nee manco speelt een tournooi u21 ofzo in Peru.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is Manco überhaupt wel in Nederland?
Hij werd gewisseld omdat hij licht geblesseerd wasquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk het niet. Wuytens heeft ee goede voorbereiding gedraaid maar pakte tegen Utrecht al snel geel en werd gewisseld. Ik denk dat Huub weer voor Otman naast Simons gaat kiezen, in ieder geval tot Amrabat weer terug is van de schorsing. Dan kan Mendez ook naast Simons.
Dat dacht ik ook onthouden te hebben. Maar van verschillende kanten had ik ook gehoord dat hij niet zo best gespeeld had?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij werd gewisseld omdat hij licht geblesseerd was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Echt een professional zeg! top!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
PSV wint met een nulletje of 4..
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6016
Wat heeft die Brechet een mentaliteit, niet te geloven!
Heerlijk om te zien hoe goed iemand zijn best doetquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
PSV wint met een nulletje of 4..
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6016
Wat heeft die Brechet een mentaliteit, niet te geloven!
Hij spreekt al bijna vloeiend nederlandsquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is er met Brechet, kan namelijk geen psv.tv kijken op deze computer.
Da's verdomde snel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij spreekt al bijna vloeiend nederlands
Bronquote:De opkomst was redelijk. Er waren zo'n 70-80 man waarvan er zo'n 10 input hebben gegeven aan de open discussie. Grote afwezige in mijn ogen was voorzitter FB van PFU.
Na een "korte" introductie van +/- 20 minuten door Jan Reker, subtiel afgekapt door Frans vd Nieuwenhof, konden de vragen worden afgevuurd op onze Jan.
- aankoop beleid nieuwe spits:
JR: We hebben gezocht naar een geschikte kandidaat om het spitsenkoppel van DK en DL aan te vullen (beide een cijfer van 7,5 volgens JR), maar de voornaamste kandidaat "Mevlut Erding" bleek zijn club Sochaux niet in de steek te willen laten. Pas als Sochaux in de veilige zone is om in de eerste divisie van de Franse liga te blijven is een vertrek bespreekbaar. JR noemde de instelling van Mevlut bewonderingswaarding omdat hij niet zijn club bij wie hij al speelt sinds zijn 10e, niet in de steek wilde laten.
Spits Jovanovich kreeg geen voorkeur van de stemmen binnen PSV om te halen. Of hij zou beduidend minder moeten kosten (4 milj) of Lazo zou verkocht moeten worden en het risico zou dus beperkt worden.
PSV was bereid om meer geld uit te geven voor een doelpuntenmachine, maar deze werd niet gevonden.
Ze blijver echter wel alert op versterkingen, maar tegen een acceptabele prijs.
- Lemic:
JR: Deze man had teveel macht binnen PSV en moest worden aangepakt. Verschillende facturen bleken niet onderbouwd te kunnen worden en daarmee was de "oorlog" verklaard. Er werd niets betaald en de stemming werd grimmig. De situatie ontspoorde binnen de club en JR moest de zaken recht trekken. Met Lemic bleek geen gesprek meer mogenlijk en hij begon de spelers tegen de club op te zetten. Daar had JR niet op gerekend met als gevolg dat de oorlog publiekelijk werd uitgevochten met als gevolg " vertrek Gomes.
JR heeft daarna Gomes geconfonteerd met contracten en rekeningen waaruit bleek dat Lemic niet alleen PSV financeel benadeeld had (al jaren), maar ook Gomes. Gomes heeft daarna alle contacten verbroken met Lemic (volgens JR) , maar voelde zich te onzeker om excuses aan te bieden aan het PSV publiek over de gang van zaken, zodat een afscheids wedstrijd onwaarschijnlijk (onmogenlijk) is.
Over een afscheidswedstrijd gesproken: Cocu staat nog steeds in de wachtkamer, maar dat hangt meer af van de beschikbaarheid van Barcelona, dan de houding van PSV. Cocu hoort een afscheidswedstrijd te krijgen en deze komt er ook, desnoods in een andere set-up (all star team).
- Hiele.
JR: Hij moest weg bij PSV omdat hij te dominant was volgens verschillende kanalen(technische staf en keepers). Gomes heeft duidelijk aangegeven dat hij niet verder wilde met JH omdat deze hem niets meer kon leren. De uitspraak van botsende karakters met Huub is dan ook aangegeven om Gomes te beschermen omdat deze nog maanden met hem door moest gaan. Het vertrek van Hiele was hoe dan ook, een beslissing van de keepers-trainers-technische staf.
- Valckx.
JR wil hierover geen uitspraken doen. 1 op 1 geeft hij aan dat SV zich teveel heeft laten leiden door Lemic en dat hij niet genoeg ruggegraat had voor de functie.
- Financiele situatie:
JR geeft aan dat de situatie beter is dan ooit te voren. We maken weer winst en contracten lopen af met sponsors (Philips/ Nike) waardoor er meer mogenlijkheden onstaan. De druk kan dus worden opgevoerd om meer financiele middelen te krijgen , zonder de controle over de club te verliezen
waarde van spelers (clausules):
JR: clausules zijn nodig om spelers aan een club te verbinden.
Waarom zijn spelers van 020 meer waard....(Babel)? Antwoord JR, tis maar wat de gek ervoor geeft.....
Contracten voor spelers als Marcellis worden opgewaardeerd en zullen dus zeker niet voor een appel en een ei worden verkocht.!
Voor Afellay gaat in ieder geval meer betaald worden dan 15 miljoen.
PSV is nu in de financiele situatie beland dat ook jaren zonder CL, financieel kunnen worden overbrugt.
Verbouwing stadion:
JR: Gaat er zowiezo komen. We willen meer supporters op DEZE lokatie. Een world cup benoeming zal de financiele steun ten goede komen.
Open dag:
JR: PSV heeft gezocht naar openingswedstrijden te organiseren tegen bv: Anderlecht, Man utd, maar deze initiatieven werden tegen gehouden door de politie van EHV uit angst voor ongegeregelsheden in Eindhoven.
Op de vraag om een eigen vak te krijgen voor de supporters in de Aftrap werd gesuggereerd door JR om daarvoor de plaatsen naast het uitvak te reserveren. Dit werd met groot enthousiastme ontvangen.....Gaat hoogstwaarschijnlijk echter niet gebeuren.
Incidenten uitvak:
Voorbeelden: de ongeregeldheden tijdens PSV-020 en PSV-Turkey........
JR:Kan gebeuren.
Toekomstig shirt sponsor: VDL.
JR: niets van gehoord. PSV is wel bezig met nieuwe sponsors........
Commmunicatieve vaardigheden JR: Simpel voorbeeld: Moet Twente nu wel de CL halen j/n?
Goed: ik hoop dat twente wint, goed voor het nederlandse voetbal....
fout, fuck twente, ik wil cashen en uefa cup is ook mooi .....
JR.....sja........sorry.
Commentaar supporters: denk even na......voordat je een stadionverbod krijgt .
Persoonlijke note:
Jan Reker verdiend credits voor het aanwezig zijn bij deze discussie avond. Nog meer omdat hij niet het hazenpad koos toen alles was afgerond, maar dat hij ook nog mensemn de gelegenheid gaf om dieper op een aantal zaken in te gaan.
De meeste vragen werden gesteld door Koenie; Dave; Lemkesfabriek; Sjoske; rooie martin.
Nu ga ik slapen, misschien morgen meer .
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:10 schreef -SG- het volgende:
De PSVFlits van vanavond:
http://www.psv.nl/multimedia/PSVFlits1sparta.pdf
Ik vind het een vreemd verhaal, en puur zoals het hier beschreven, onwaarschijnlijk.quote:JR heeft daarna Gomes geconfonteerd met contracten en rekeningen waaruit bleek dat Lemic niet alleen PSV financeel benadeeld had (al jaren), maar ook Gomes. Gomes heeft daarna alle contacten verbroken met Lemic (volgens JR) , maar voelde zich te onzeker om excuses aan te bieden aan het PSV publiek over de gang van zaken, zodat een afscheids wedstrijd onwaarschijnlijk (onmogenlijk) is.
Had liever Bakkal gezien ipv Wuytensquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:56 schreef cultheld het volgende:
Prima opstelling!
Ik niet; liever allebei.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had liever Bakkal gezien ipv Wuytens
Bagger, maar gelukkig vond hij dat zelf ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoe speelde Nijland?
Inderdaad. Jammer dat Ibi voor eigen succes ging, had ie zijn taak uitgevoerd, had PSV meer scorekansen gehad en dat blijkt nodig. Gelukkig was dit Sparta maar. Afellay dankzij zijn afronding wel weer voldoende uiteraardquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:40 schreef Vitamine_C het volgende:
doelpunt van Koevermans leek me gewoon geldig. Staat op 1 lijn met een verdediger en rond het strafschop gebied stond er ook nog 1....
We moeten toch een beetje tegenstand houdenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:38 schreef appelsientje het volgende:
Met een beetje pech worden we vanavond ingehaald door ADO
Voldoende ja,,,quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat Ibi voor eigen succes ging, had ie zijn taak uitgevoerd, had PSV meer scorekansen gehad en dat blijkt nodig. Gelukkig was dit Sparta maar. Afellay dankzij zijn afronding wel weer voldoende uiteraard
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:38 schreef appelsientje het volgende:
Met een beetje pech worden we vanavond ingehaald door ADO
AZ 0 punten na 3 wedstrijden? Zou het?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Ach, volgende week mag PSV naar AZ.
Erg slecht ja. Volgende week voor straf op de tribune.quote:Op zondag 14 september 2008 01:14 schreef sp0t het volgende:
Knappe overwinning al deed het me deugd dat Amrabat zijn man niet voorbij kwam.
Ja, tuurlijk, zou helemaal een mooi verhaal worden als de schorsingen van de eredivisie ook nog doorwerkt in de CLquote:Op zondag 14 september 2008 03:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is toch alleen voor de Eredivisie geschorst?
(licht) Geblesseerdquote:Op zondag 14 september 2008 03:48 schreef Manu82 het volgende:
Waarom speelde Heitinga overigens niet bij Atletico?
Als niet-neutrale PSV-supporter ben ik het hier helemaal mee eens. Nijland heeft geen bal goed geraakt, Pieters werd constant voorbij gelopen en had erg veel overtredingen nodig (en dan vooraf klagen dat hij zo veel geel krijgt......) en ook met Wuytens op het middenveld gaan we het niet redden komende dinsdag. SNEL Bakkal er weer in aub!quote:Op zondag 14 september 2008 04:11 schreef ScottTracy het volgende:
Vanavond weer (als neutrale toeschouwer) een wedstrijd van PSV gezien, maar ik snap toch niet helemaal wat die jongens als Nijland en Pieters erin doen. Pieters deed erg weinig goed, en werd meerdere malen eenvoudig voorbij gelopen. Nijland voegde ook niks toe, al zijn acties mislukten haast. En daarnaast vind ik Salcido ook nog steeds zo'n laconieke, nonchalante speler. Hij wil alles oplossen met een hakje of een omhaal. Dat moet 'ie echt eens afleren.
Over het spel heb ik het verder maar niet, het stelde me (zeker in de eerste helft) echt teleur.
quote:
quote:'Doelpunt PSV onterecht afgekeurd'
EINDHOVEN - Scheidsrechter Bas Nijhuis heeft zaterdag voor de NOS-camera toegegeven dat de goal van Danny Koevermans in de slotfase ten onrechte is geannuleerd. Er was volgens de leidsman verwarring ontstaan omdat Sparta-keeper Cor Varkevisser zich in de laatste minuut op de helft van PSV bevond.
Op het moment dat Koevermans bij 1-0 de bal kreeg, bevond Spartaan Slijngard zich in het eigen strafschopgebieden en stond een Rotterdammer op gelijke hoogte met de PSV-spits.
De assistent vlagde niet, maar de vierde official greep in na de goal van 'De Koef'. Het doelpunt werd afgekeurd. Nijhuis: ,,Hij was zeer zelfverzekerd en vertelde de assistent dat het buitenspel was. Hij zat fout, dat klopt.''
De grensrechter dacht dat het buitenspel was.quote:Op zondag 14 september 2008 11:24 schreef -SG- het volgende:
Kom er pas net achter dat de goal van Koevermans afgekeurd is.
Waarom dat eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |