We moeten toch een beetje tegenstand houdenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:38 schreef appelsientje het volgende:
Met een beetje pech worden we vanavond ingehaald door ADO
Voldoende ja,,,quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat Ibi voor eigen succes ging, had ie zijn taak uitgevoerd, had PSV meer scorekansen gehad en dat blijkt nodig. Gelukkig was dit Sparta maar. Afellay dankzij zijn afronding wel weer voldoende uiteraard
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:38 schreef appelsientje het volgende:
Met een beetje pech worden we vanavond ingehaald door ADO
AZ 0 punten na 3 wedstrijden? Zou het?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Ach, volgende week mag PSV naar AZ.
Erg slecht ja. Volgende week voor straf op de tribune.quote:Op zondag 14 september 2008 01:14 schreef sp0t het volgende:
Knappe overwinning al deed het me deugd dat Amrabat zijn man niet voorbij kwam.
Ja, tuurlijk, zou helemaal een mooi verhaal worden als de schorsingen van de eredivisie ook nog doorwerkt in de CLquote:Op zondag 14 september 2008 03:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is toch alleen voor de Eredivisie geschorst?
(licht) Geblesseerdquote:Op zondag 14 september 2008 03:48 schreef Manu82 het volgende:
Waarom speelde Heitinga overigens niet bij Atletico?
Als niet-neutrale PSV-supporter ben ik het hier helemaal mee eens. Nijland heeft geen bal goed geraakt, Pieters werd constant voorbij gelopen en had erg veel overtredingen nodig (en dan vooraf klagen dat hij zo veel geel krijgt......) en ook met Wuytens op het middenveld gaan we het niet redden komende dinsdag. SNEL Bakkal er weer in aub!quote:Op zondag 14 september 2008 04:11 schreef ScottTracy het volgende:
Vanavond weer (als neutrale toeschouwer) een wedstrijd van PSV gezien, maar ik snap toch niet helemaal wat die jongens als Nijland en Pieters erin doen. Pieters deed erg weinig goed, en werd meerdere malen eenvoudig voorbij gelopen. Nijland voegde ook niks toe, al zijn acties mislukten haast. En daarnaast vind ik Salcido ook nog steeds zo'n laconieke, nonchalante speler. Hij wil alles oplossen met een hakje of een omhaal. Dat moet 'ie echt eens afleren.
Over het spel heb ik het verder maar niet, het stelde me (zeker in de eerste helft) echt teleur.
quote:
quote:'Doelpunt PSV onterecht afgekeurd'
EINDHOVEN - Scheidsrechter Bas Nijhuis heeft zaterdag voor de NOS-camera toegegeven dat de goal van Danny Koevermans in de slotfase ten onrechte is geannuleerd. Er was volgens de leidsman verwarring ontstaan omdat Sparta-keeper Cor Varkevisser zich in de laatste minuut op de helft van PSV bevond.
Op het moment dat Koevermans bij 1-0 de bal kreeg, bevond Spartaan Slijngard zich in het eigen strafschopgebieden en stond een Rotterdammer op gelijke hoogte met de PSV-spits.
De assistent vlagde niet, maar de vierde official greep in na de goal van 'De Koef'. Het doelpunt werd afgekeurd. Nijhuis: ,,Hij was zeer zelfverzekerd en vertelde de assistent dat het buitenspel was. Hij zat fout, dat klopt.''
De grensrechter dacht dat het buitenspel was.quote:Op zondag 14 september 2008 11:24 schreef -SG- het volgende:
Kom er pas net achter dat de goal van Koevermans afgekeurd is.
Waarom dat eigenlijk?
4e official dusquote:Op zondag 14 september 2008 11:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
De grensrechter dacht dat het buitenspel was.
Maar hij zat er naast.
Had ook liever Lazovic gezien, breng Nijland gewoon even rustig en gooi hem niet meteen voor de leeuwen...quote:Op zondag 14 september 2008 11:31 schreef Ruudt het volgende:
Belachelijke actie van de 4e man..
Snapte er ook niets van dat Nijland in de basis begon, hij raakte ook nog eens geen bal goed en werd vrij makkelijk van de bal gezet.
Neem aan van wel, hij zat zelf ook zichzelf helemaal verrot te schelden toen hij gewisseld werd, dus hij heeft echt wel door dat het beter moet. Snap overigens ook niet waarom Wuytens speelt ipv Bakkal, vind Bakkal veel dreigender eigenlijkquote:Op zondag 14 september 2008 11:34 schreef Ruudt het volgende:
Precies, ik hoop dat het de zenuwen waren waardoor hij zo slecht speelde..
Hopelijk heeft dat wat met de rammadan te maken. Ik hoop niet dat Stevens het niet in Bakkal ziet zitten want dat zou doodzonde zijnquote:Op zondag 14 september 2008 11:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neem aan van wel, hij zat zelf ook zichzelf helemaal verrot te schelden toen hij gewisseld werd, dus hij heeft echt wel door dat het beter moet. Snap overigens ook niet waarom Wuytens speelt ipv Bakkal, vind Bakkal veel dreigender eigenlijk
mwah ik verwacht eigenlijk een nederlaag.. ik denk als er punten gepakt worden dat die tegen Marseille gepakt zullen worden..quote:Op zondag 14 september 2008 12:03 schreef Leso_Varen het volgende:
Misschien dat Bakkal gewoon werd gespaard voor dinsdag, zeker met de Ramadan erbij.
Wat verwachten we er eigenlijk van dinsdag? Ik denk dat we het heel lastig gaan krjigen, maar een kleine overwinning zit er wel in denk ik!
Ik vond Bakkal er toen een beetje zwaarlijvig er uit zien.quote:Op zondag 14 september 2008 11:46 schreef -SG- het volgende:
Naja, op de OS vond ik hem zwaar tegenvallen. Maar dat zal wel met de omstandigheden te maken hebben, hoop ik.
Welke kies jij?quote:Op zondag 14 september 2008 16:04 schreef -SG- het volgende:
Wat zal dinsdag de opstelling worden?
Issakson
-Salcido-Brechet-Marcellis-Zonneveld
-Simons-Mendez-
-Amrabat-Afellay-Dsudzsak-
Koevermans
?
Of je speelt 4-3-1-2.
Met lazovic en Koevermans in de spits, maar durft stevens dat wel aan in een CL wedstrijd?
Dan kan je zo spelen:
Issakson
-Salcido-Brechet-Marcellis-Zonneveld-
-Amrabat-Simons-Mendez-
-Afellay-
-Koevermans-Lazovic-
En ook absoluut niet CL-waardig. Als die drie spelen, dan ben ik al blij als we dinsdag niet met meer dan 4-0 verliezen... Maargoed, dan is Amrabat er wel bij (al is het ook maar de vraag hoe die het in zijn eerste CL-wedstrijd zou doen) en verwacht ik dat Stevens dan weer de voorkeur geeft aan Mendez. Pieters zullen we het mee moeten doen, dus hopelijk haalt die een hoger niveau dan gisteren.quote:Op zondag 14 september 2008 14:53 schreef Zapper het volgende:
Het is inderdaad te hopen dat Stevens hele goede redenen heeft om telkens Wuytens en Pieters, en nu zelfs Nijland in de basis te zetten. Absoluut niet goed voor het spel en uitstraling van PSV.
TV maakt 2 kilo dikker tochquote:Op zondag 14 september 2008 14:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond Bakkal er toen een beetje zwaarlijvig er uit zien.
Hopelijk een 1-0. Maar we zouden ook weleens flink weggecounterd worden.quote:Op zondag 14 september 2008 18:51 schreef NoelGallagher het volgende:
En, wat verwachten we ervan dinsdag?
Geen Bakkal ipv Culina/ Mendez? Die heeft toch ook al CL-ervaring? Ik vind hem een betere controleur dan Mendez. Verder lijkt het me een prima opstelling, maa rmisschien Culina naar rechtsback halen en Salcido linksback zetten?quote:Op zondag 14 september 2008 18:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hopelijk een 1-0. Maar we zouden ook weleens flink weggecounterd worden.
Hoop dat Stevens zo gaat spelen:
...............Issakson....................
..Salcido..Marcellis..Brechet..Pieters
.....Mendez...Simons...Culina....
................Afellay....................
.............................Amrabat......
.................Koef.......................
Culina en Mendez erin omdat ze en CL ervaring hebben (dit in vergelijking met Wuytens)...en omdat Mendez en Culina vooral in CL wel heel aardig spelen (dus als ze controlerend/verdedigend moeten spelen, moeten ze het spel maken dan zal ik culina ook nooit opstellen maar goed)
Hopen op een goeie dag van ibi of amrabat. (of beide)
Oja, dinsdag lekker Sjohnny uitfluiten!
Tsja voor wie zou je hem dan erin willen zien? Pieters?quote:Op zondag 14 september 2008 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Die Maza is het geloof ik ook niet he.
Hij zit nog altijd op de bank.
Inderdaad Bakkal vergetenquote:Op zondag 14 september 2008 19:00 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Geen Bakkal ipv Culina/ Mendez? Die heeft toch ook al CL-ervaring? Ik vind hem een betere controleur dan Mendez. Verder lijkt het me een prima opstelling, maa rmisschien Culina naar rechtsback halen en Salcido linksback zetten?
Inderdaad. Vrees zelf dat we eerder 0-1 verliezen dan winnen. Ik zie hooguit een gelijkspelletje als een mogelijkheid.quote:Op zondag 14 september 2008 18:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hopelijk een 1-0. Maar we zouden ook weleens flink weggecounterd worden.
Rustig, hij komt er nog wel, wat hierboven ook al werd gezegd, Alcides was het eerste seizoen bagger, maar vond hem afgelopen seizoen toch vrij behoorlijk spelenquote:Op zondag 14 september 2008 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Die Maza is het geloof ik ook niet he.
Hij zit nog altijd op de bank.
Zat wel in de lijn der verwachtingen, speelde weinig, en is volgens mij ook via Lemic.quote:Op maandag 15 september 2008 16:28 schreef Blawh het volgende:
Fagner's contract ontbonden, hij gaat terug naar Brazilië.
Lijkt me wel ja. Met Afellay, Amrabat, Koef en Lazovic moet het kunnen. Ik vond Nijland nog niet overtuigend zaterdag.quote:Op maandag 15 september 2008 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben uiterst benieuwd naar morgen, de opstelling boeit me niet zoveel, maar het lijkt me dat we in theorie een aardige aanval op het veld neer kunnen zetten
Precies verwoord wat ik bedoelquote:Op maandag 15 september 2008 21:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Met Afellay, Amrabat, Koef en Lazovic moet het kunnen. Ik vond Nijland nog niet overtuigend zaterdag.
ik zou toch kiezen voor de volgende opstelling:quote:Op maandag 15 september 2008 17:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
..................... Issakson...................
Salcido....Marcellis...Brechét...Pieters
..............Simons.....Culina.................
Mendez............Afellay.........Amrabat
...................Lazovic........................
Lazovic i.p.v. Koef omdat ik Lazovic een betere spits vind wanneer PSV relatief weinig balbezit heeft en niet vaak met zijn allen op de helft van de tegenstander staat (wat ik tegen Atletico verwacht).
quote:15/09/2008 23:23
Aston Villa heeft de sportieve problemen van Tottenham Hotspur uitgediept. Heurelho Gomes' blunder verpestte het debuut van Roman Pavlioetsjenko.
Gomes kan zich niet aan de malaise onttrekken. De Braziliaanse doelman was er zelfs mede debet aan dat Tottenham Hotspur op eigen veld met 2-1 ten onder ging. Negen minuten na rust liet hij een slap schot van Ashley Young onder zijn lichaam door glippen.
De rest van de wedstrijd heeft hij wel zeer degelijk gekeept trouwensquote:Op maandag 15 september 2008 23:55 schreef Prosac het volgende:
Reker zag het goed!
Blunder Gomes vergroot zorgen Tottenham Hotspur
[..]
Ach, hij blunderde bij PSV ook (zeker in het begin) wel eens. En die wedstrijd tegen Vitesse, die (ik meen) 2-1 waarbij hij nogal vreemd in de fout ging. Het gaat wel goedkomen met hem denk (hoop) ik voor hemquote:Op maandag 15 september 2008 23:55 schreef Prosac het volgende:
Reker zag het goed!
Blunder Gomes vergroot zorgen Tottenham Hotspur
[..]
Understatementquote:Op maandag 15 september 2008 21:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Met Afellay, Amrabat, Koef en Lazovic moet het kunnen. Ik vond Nijland nog niet overtuigend zaterdag.
.. toen je dit posten was het volgens fok 16 september...quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:36 schreef rubbereend het volgende:
ben nerveus voor morgenmaar heb er wel weer zin in
Ik ben vanavond eigenlijk gewoon zeer tevreden met een gelijkspelletjequote:Op dinsdag 16 september 2008 09:21 schreef ErikT het volgende:
Ik heb er zin in en ik ben benieuwd naar de opstelling.
De verdediging van Atlético is volgens mij niet zo best (Heitinga), dus als we lekker gaan aanvallen moet het kunnen.
Dat waren Vergoossen zijn woorden, meende ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ben vanavond eigenlijk gewoon zeer tevreden met een gelijkspelletje
De prijzen zijn dan ook érg hoog...quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:35 schreef vw_caddy het volgende:
Hoorde vanochtend dat er nog 7000 lege plaatsen zijn?
Niet veel hoger dan vorig jaar toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De prijzen zijn dan ook érg hoog...
Ik kan het iig niet betalen, was er graag bij geweest.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet veel hoger dan vorig jaar toch?
Volgens mij betaal je ¤ 105 voor een passe partout, maar ik heb hem wegens financien gedeeld dit jaar en ga ook maar 1 wedstrijd meequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan het iig niet betalen, was er graag bij geweest.
Mijn probleem is dat ik in Enschede niet veel PSV supporters kenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je ¤ 105 voor een passe partout, maar ik heb hem wegens financien gedeeld dit jaar en ga ook maar 1 wedstrijd mee
Ik zeker niet. Tegen 1 van je concurrenten moet je thuis gewoon winnen om mee te blijven doen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ben vanavond eigenlijk gewoon zeer tevreden met een gelijkspelletje
Is dat echt voor 3 wedstrijden?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:22 schreef Helly het volgende:
Passepartout was 80 met korting, vind ik een zeer acceptabele prijs voor 3 topwedstrijden.
Ik zou volgens mij 90 moeten betalen voor 3 wedstrijden op NN. Kan er helaas alleen niet bij zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dat echt voor 3 wedstrijden?
Ik moest 105 (dat was met korting) betalen voor mijn plek op BB, maar ik zou de enige zijn. Mijn vrienden konden het niet ophoesten. Zocht het niet om daar in mijn eentje te gaan zitten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zou volgens mij 90 moeten betalen voor 3 wedstrijden op NN. Kan er helaas alleen niet bij zijn
Ja, voor Oost en West.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dat echt voor 3 wedstrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |