Ach, hij blunderde bij PSV ook (zeker in het begin) wel eens. En die wedstrijd tegen Vitesse, die (ik meen) 2-1 waarbij hij nogal vreemd in de fout ging. Het gaat wel goedkomen met hem denk (hoop) ik voor hemquote:Op maandag 15 september 2008 23:55 schreef Prosac het volgende:
Reker zag het goed!
Blunder Gomes vergroot zorgen Tottenham Hotspur
[..]
Understatementquote:Op maandag 15 september 2008 21:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Met Afellay, Amrabat, Koef en Lazovic moet het kunnen. Ik vond Nijland nog niet overtuigend zaterdag.
.. toen je dit posten was het volgens fok 16 september...quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:36 schreef rubbereend het volgende:
ben nerveus voor morgenmaar heb er wel weer zin in
Ik ben vanavond eigenlijk gewoon zeer tevreden met een gelijkspelletjequote:Op dinsdag 16 september 2008 09:21 schreef ErikT het volgende:
Ik heb er zin in en ik ben benieuwd naar de opstelling.
De verdediging van Atlético is volgens mij niet zo best (Heitinga), dus als we lekker gaan aanvallen moet het kunnen.
Dat waren Vergoossen zijn woorden, meende ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ben vanavond eigenlijk gewoon zeer tevreden met een gelijkspelletje
De prijzen zijn dan ook érg hoog...quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:35 schreef vw_caddy het volgende:
Hoorde vanochtend dat er nog 7000 lege plaatsen zijn?
Niet veel hoger dan vorig jaar toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De prijzen zijn dan ook érg hoog...
Ik kan het iig niet betalen, was er graag bij geweest.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet veel hoger dan vorig jaar toch?
Volgens mij betaal je ¤ 105 voor een passe partout, maar ik heb hem wegens financien gedeeld dit jaar en ga ook maar 1 wedstrijd meequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan het iig niet betalen, was er graag bij geweest.
Mijn probleem is dat ik in Enschede niet veel PSV supporters kenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je ¤ 105 voor een passe partout, maar ik heb hem wegens financien gedeeld dit jaar en ga ook maar 1 wedstrijd mee
Ik zeker niet. Tegen 1 van je concurrenten moet je thuis gewoon winnen om mee te blijven doen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ben vanavond eigenlijk gewoon zeer tevreden met een gelijkspelletje
Is dat echt voor 3 wedstrijden?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:22 schreef Helly het volgende:
Passepartout was 80 met korting, vind ik een zeer acceptabele prijs voor 3 topwedstrijden.
Ik zou volgens mij 90 moeten betalen voor 3 wedstrijden op NN. Kan er helaas alleen niet bij zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dat echt voor 3 wedstrijden?
Ik moest 105 (dat was met korting) betalen voor mijn plek op BB, maar ik zou de enige zijn. Mijn vrienden konden het niet ophoesten. Zocht het niet om daar in mijn eentje te gaan zitten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zou volgens mij 90 moeten betalen voor 3 wedstrijden op NN. Kan er helaas alleen niet bij zijn
Ja, voor Oost en West.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dat echt voor 3 wedstrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |