Afhankelijk van stand en blessures zal dat ook wel gebeuren vermoed ik.quote:
Is Manco überhaupt wel in Nederland?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:36 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op speeltijd voor Manco.
En anders springt ie maar vast op de fiets verdomme! Spelen zal ie!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is Manco überhaupt wel in Nederland?
Nee manco speelt een tournooi u21 ofzo in Peru.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is Manco überhaupt wel in Nederland?
Hij werd gewisseld omdat hij licht geblesseerd wasquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk het niet. Wuytens heeft ee goede voorbereiding gedraaid maar pakte tegen Utrecht al snel geel en werd gewisseld. Ik denk dat Huub weer voor Otman naast Simons gaat kiezen, in ieder geval tot Amrabat weer terug is van de schorsing. Dan kan Mendez ook naast Simons.
Dat dacht ik ook onthouden te hebben. Maar van verschillende kanten had ik ook gehoord dat hij niet zo best gespeeld had?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij werd gewisseld omdat hij licht geblesseerd was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Echt een professional zeg! top!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
PSV wint met een nulletje of 4..
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6016
Wat heeft die Brechet een mentaliteit, niet te geloven!
Heerlijk om te zien hoe goed iemand zijn best doetquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
PSV wint met een nulletje of 4..
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6016
Wat heeft die Brechet een mentaliteit, niet te geloven!
Hij spreekt al bijna vloeiend nederlandsquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is er met Brechet, kan namelijk geen psv.tv kijken op deze computer.
Da's verdomde snel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij spreekt al bijna vloeiend nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |