quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Ja die reed met de linkerkant van zijn neus in de 33, aangezien het plastic is spatte het uitelkaar. Zondequote:Op zaterdag 6 september 2008 21:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
netjes de goede kant opgestuurd![]()
veel schade aan die SZ overigens???
Je hebt hem er netjes langsgestuurdquote:Op zondag 7 september 2008 13:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja die reed met de linkerkant van zijn neus in de 33, aangezien het plastic is spatte het uitelkaar. Zonde
Ja was geen rocket science hoor, je ziet 2 naar rechts gaan dan ga je zelf toch ook niet die kant op.quote:Op zondag 7 september 2008 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt hem er netjes langsgestuurd
Pfff, niet te bescheiden jijquote:Op zondag 7 september 2008 13:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja was geen rocket science hoor, je ziet 2 naar rechts gaan dan ga je zelf toch ook niet die kant op.![]()
Maar aan de andere kant waren het dan wel spectaculairdere beelden geweest als ik ook vol op beide was geklapt... gemiste kans![]()
en dan nog mierennuecken over 6km/h ook hehehequote:
Ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 8 september 2008 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zelf weet waar het over gaat
Drugs are bad mmmkayquote:
Oef, da's zonde als het een echte was.quote:Op maandag 8 september 2008 20:27 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Te hard Wehrseifen in gok ik :x
ff quoten voor de fail awardquote:Op maandag 8 september 2008 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[url=http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=70719867&pageNumber=3&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=11&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=en&tabNumber=2]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[url]
Hmm, en lekker beestjes happenquote:Op maandag 8 september 2008 20:29 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Dat iemand zo zonder helm wil rijden... krijg je net zo'n gezicht als Clarkson in de Atom
Ik ben hier best wel bang vanquote:
Yeah rightquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Of ik nu 80 zeikende PTA users aan mn kop te janekn heb of 80 taxichauffeurs en hun bijbehorende klanten, doet me neit zo veel
Whehe,inderdaad. Delegerenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right.
Meestal is het "Tha-Freak lost het wel op" eh.
En daarnaast is "wat zeikende users" iets totaal anders dan in het echte leven een Planner zijn.
Ik wilde toentertijd ook reageren op een Planners-baan, maar ik heb er toch maar vanaf gezien. Téveel stress.
en toch kon jij het niet meer aanquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:30 schreef Tjabbo het volgende:
pta heeft niet eens 20 vaste posters laat staan 80 zeikende vaste posters![]()
+ het zijn geen posts op hbo niveau
de leegloop begon toen ik net weg wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en toch kon jij het niet meer aan
Zoals jij het shoarma team hebt, is er hierin fryslan een citroën knutselclub, met oa 2cv, patje74 en kwikfitter heir van t forum. daar was ik vanavond ff. en ik pak de nachtkarbo ook niet, heb morgen cursusquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:03 schreef Tjabbo het volgende:
heb je niet van terug he![]()
he ik ga slapen want ik ben helemaal verrot. de nachtkarbo is yourzzzzzz
Caparis niet wat voor je?quote:Op woensdag 10 september 2008 00:36 schreef PeuRac het volgende:
als je nog een leuke buitendienst functie tegen komt mag je mij wel een seintje geven
Ga jij 'ns even heel snel je mond spoelen, vlegel!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha deze is cooler dan een stock vulva. wát een lelijke bakken zijn dat zeg
Inderdaad, als mn broertje dat zou doen met zijn 480, dan zou ik de auto snel van em afpakken.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga jij 'ns even heel snel je mond spoelen, vlegel!
Hmm, thanks voor de tip, is alleen net iets te ver.quote:
ah nog wat leuks gedaan/geleerd op de sleutelavond ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals jij het shoarma team hebt, is er hierin fryslan een citroën knutselclub, met oa 2cv, patje74 en kwikfitter heir van t forum. daar was ik vanavond ff. en ik pak de nachtkarbo ook niet, heb morgen cursus
kom nou zo'n 480 is toch écht graflelijk man.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga jij 'ns even heel snel je mond spoelen, vlegel!
Ja, ik ben weer helemaal op de hoogte van ieder wagenparkquote:Op woensdag 10 september 2008 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah nog wat leuks gedaan/geleerd op de sleutelavond ?
wtf zijn valgs en hetrucksquote:Op woensdag 10 september 2008 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met valg ende wimpel geslaagd voor mijn hetruckgebeuren.
Ze hebben vaak 1 of 2 wagens waar ze erg aangehecht zijn en die nooit meer weg gaat.. En dan een stuk of 2 a 3 auto's voor er bij.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wtf zijn valgs en hetrucks![]()
Waarom wisselen citroen mensen zo snel van wagens?
ik dacht dat die meestal helemaal lyrisch waren van hun eigen bolide...
De 340 vond ik ruk, maar dat had misschien meer te maken met de 1.4 en slechte koppeling, de automaat was welquote:Op woensdag 10 september 2008 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer helemaal op de hoogte van ieder wagenpark(wisselt nogal bij die citroën mensen)
480 is zwaar ok, net als de 340.
Ik mag weer 5 jaar legaal pallets sorterenMet valg ende wimpel geslaagd voor mijn hetruckgebeuren.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:16 schreef Tjabbo het volgende:
ok bigass schrikken
Zojuist belde de garage "of ik dat hok eens goed wilde fixen voordat ik hem daar aanbood voor apk." (vorige week ook al afgekeurd op de achterlichten, bleek een zekering door te zijn)
Er is namelijk een steekproef op de auto gekomen en rijden ging niet. stationair ook niet.
Ben direct in de auto gesprongen en was er in 5 minuten ongeveer. onderweg zag ik al waanbeelden van defecte koppakkingen voor me en een verkoop bordje op de achterruit van de supra. toen ik er kwam ze hadden het zelf al gevonden. die achterlijke apk controleur had staan stampen op het gas en er was een slang afgeschoten. mag natuurlijk niet gebeuren maar goed...
nou ja de steekproef ging nog even duren en ik ben weer naar huis gegaan.
Net telefoon gehad dat de supra goedgekeurd is, met complimenten van de monteur en rdw steekproef gast dat de auto er zo keurig bij staat en zonder gebreken is.
niet slecht voor een amateur aborteur
Ik heb nog niemand gevonden met een mooie velzenroller voor mijn hardpipes dus tot die tijd zit het vast met gewone slangklemmen. en die gaan wel eens los ja. helaas.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goed bezig!
Houdt dat in dat je nu tijd gaat maken voor dat andere lange termijn project?!
En mr. amateur, waarom maak je die slangetjes dan ook niet goed vast?
Op de heenweg stonden we er een half uur zonder duidelijke reden gewoon stil, en op de terugweg was er wat file vanwege gesloten tunnels die achteraf niet gesloten bleken te zijn (hoewel we wel even een stukje van de omgeving hebben gezien na een kleine omrit van de snelweg af)quote:
Gefeliciteerd! Geniet van die 10 seconden! en als je meteen weer raak schiet kun je weer een flinke tijd wachtenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het houdt inderdaad in dat ik nu meer tijd overhoud voor andere dingen, o.a. voor mijn enorm lange termijn project. Dat betekend dan weer dat ik weer wat krediet ga opbouwen bij de bazin en dat er binnen nu en een maand ook weer sprake is van intermenselijk contact tussen ons twee voor het eerst dit jaar. Hoezee! De zak mag leeg!
Ik heb nog nooit in de file gestaan op dequote:Op vrijdag 12 september 2008 13:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op de heenweg stonden we er een half uur zonder duidelijke reden gewoon stil, en op de terugweg was er wat file vanwege gesloten tunnels die achteraf niet gesloten bleken te zijn (hoewel we wel even een stukje van de omgeving hebben gezien na een kleine omrit van de snelweg af)Op zich niet erg, maar het was lekker weer dus het werd lekker warm in de 121 bij het stilstaan.
Maar we zijn niet neergeschoten
lolquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:06 schreef Fugie het volgende:
goed bezig tjabbo![]()
die poetsbeurt heeft dat ding ook goed gedaan eh.
ff afknijpen en VHZDKU!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Geniet van die 10 seconden! en als je meteen weer raak schiet kun je weer een flinke tijd wachten
Wat is er met je rechter spiegel aan de hand op die supra babe foto?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:29 schreef Tjabbo het volgende:
ok ik ben zooooooooo blij he, ik zal even wat foto's spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
supra babe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(check biij die laatste de reflectie van de ballon in de achterruit)
ingeklaptquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is er met je rechter spiegel aan de hand op die supra babe foto?
Wie ben je? stel je eens voorquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef lipje het volgende:
na 4 dagen vakantie zijn jullie nog geen 4 pagina's verder... stelletje newbe's
ik mis de goeie ouwe tijd waarin je je als newbe moest voorstellen, en de slowchat niet langer dan 24 uur leefde![]()
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:05 schreef ijsmeis het volgende:
Gatverdamme man. Maandag weer werken.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:34 schreef PeuRac het volgende:
Wat? Uitleg zou handig zijn ofso.
fijne vakantie!quote:Op zondag 14 september 2008 04:06 schreef ThaFreak het volgende:
zo tot over 2 weken, ga lekker 2 weken strandluieren![]()
kwartetquote:Op zondag 14 september 2008 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Bloed overgeven is volgens mij niet zo'n goed teken hè?
thanksquote:Op zondag 14 september 2008 13:39 schreef r8ality het volgende:
Die Supra is echt enorm tof.
Er werd alleen gezwaaid met een gele vlag (zie crappy filmpje deel 1 in de youtube links) ipv geel-rood... bovendien schijnt het spiegelglad geweest te zijn, iets van 15 auto's met schadequote:Op maandag 15 september 2008 17:32 schreef BaraCuda het volgende:
Jezus staan er geen mensen bij die bocht te waarschuwen voor ongelukken ofzo?
Ach, het levert wel leuk beeldmateriaal opquote:Op maandag 15 september 2008 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er werd alleen gezwaaid met een gele vlag (zie crappy filmpje deel 1 in de youtube links) ipv geel-rood... bovendien schijnt het spiegelglad geweest te zijn, iets van 15 auto's met schade
Leuk ideequote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[ACTIETOPIC!] Vlieg jij voor FOK! uit de bocht?
ja en mag je nou met je eigen kar deelnemen of krijg je zo'n suckysucky haringkar van hen mee om te slippen?quote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[ACTIETOPIC!] Vlieg jij voor FOK! uit de bocht?
ben daar wel eens geweest met een bedrijfsuitje van een leverancier...quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja en mag je nou met je eigen kar deelnemen of krijg je zo'n suckysucky haringkar van hen mee om te slippen?
Uh?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:24 schreef Dingest het volgende:
M'n BE-cursus was niet zo'n succes. Was een eendaagse cursus, en bij het examen ging het al mis met het aankoppelen: eerste keer stond de auto anderhalf centimeter te ver opzij (en dat mens, instructrice, mij al daarvoor zenuwachtig maken dat dat zo snel mogelijk goed moest) en daarna lukte het aankoppelen gewoon niet.
Toen ben ik maar weggelopen en naar huis gegaan.
goeie tip. ff crossposten in dat topicquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben daar wel eens geweest met een bedrijfsuitje van een leverancier...
Nou echt 3x niks
het alternatief is doorgaan en slagen, wat is daar onprettig aanquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:36 schreef Dingest het volgende:
Tja, zo ga ik met stressvolle of andere problematische situaties om. Het alternatief is wat minder fijn
Maar nu maar terug naar losse lessen. Ben ik ook van die luidruchtige Toyota af, en minder gaar tegen de tijd van het examen.
Herm dacht vast dat Dingest een cloon van jou wasquote:
nicequote:Op woensdag 17 september 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Vrijdag naar ring om het te vieren btw.
Moeten we volgende week nog besprekenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:33 schreef Paladijn het volgende:
en grats LexxxJaarcontract?
Anne ook natuurlijk
Trouwens Lexxx, misschien ga ik volgende week zaterdag wel mee maar kan het nog niet met zekerheid zeggen...
yupquote:Op woensdag 17 september 2008 18:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
niceMet Rose?
Ik ga 4-5 okt weer met een collega (Ferraridays)
Feli!quote:
Jij hebt niet opgelet.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef lipje het volgende:
Feli Lexxxxx,
Ben je weer palletsorteerder?Of mag je nu weer heftrucks tegen muren rammen
voor 99% van de automobilisten zou dat geen kwaad kunnenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef r8ality het volgende:
Slipcursussen met voorwielaandrijvers.
Dat is nou juist het probleem. Juist die 99% nemen nooit geen slipcursus omdat het ze niet boeit. De mensen die zo'n cursus wel boeien rijden meestal iets fatsoenlijks = RWDquote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef GT3 het volgende:
[..]
voor 99% van de automobilisten zou dat geen kwaad kunnen
Dit is de eerste keer dat ik een ICTer zie zeggen dat ie te veel betaald krijgtquote:Op woensdag 17 september 2008 20:50 schreef Fugie het volgende:
ikke heb een nieuw contract aangeboden gekregen
voor veel teveel geld :x
Taxiplanner.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef lipje het volgende:
Feli Lexxxxx,
Ben je weer palletsorteerder?Of mag je nu weer heftrucks tegen muren rammen
Neuh, FB is een best goede fotografequote:Op woensdag 17 september 2008 19:14 schreef Paladijn het volgende:foto's maken oefenen op Fraubitch dus
Kees Bunk is idd wel een toffe gozer, heb ik nog een tijd mee staan praten op CPZ tijdens een DF evenement.
of heeft z'n baas er 1?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo komt die 911 wel eerder dichterbij ^^
mja, dat is geen probleem meer in de huidige situatiequote:Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een ICTer zie zeggen dat ie te veel betaald krijgt
Zo komt die 911 wel eerder dichterbij ^^
Ik ben geen programmeur !!!!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:24 schreef Paladijn het volgende:
Dat is idd een riant salaris als programmeur op die leeftijdOf heb je straks een andere functie?
Ben benieuwd waar ik op uitkom bij mijn toekomstige werkgever
Dan heb ik het niet meer over riant, maar over overbetaaldquote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik ben geen programmeur !!!!!!
Ik ben testert
Je gaat al kijken naar een 2e woning?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik ben geen programmeur !!!!!!
Ik ben testert
en het onderste is nog uit de kan ole olequote:Op donderdag 18 september 2008 18:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan heb ik het niet meer over riant, maar over overbetaald
niet met de nieuwe generatiesquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:30 schreef Tjabbo het volgende:
met een telefoon moet je bellen fuug!
ik heb een htc en die kickt iPhone kont!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef hermandeperman het volgende:
Stelletje arbeiders hier! Ik heb een contract voor onbepaalde tijd![]()
En Fuug, ik dacht dat jij een HTC had omdat de iPhone suckte of heb je er een gehad van T-Mobile?
Mijn teamleidster had nog een tof klusje voor mequote:Op vrijdag 19 september 2008 07:53 schreef ijsmeis het volgende:
Goodmorning.
Bijna weekendEn ik heb besloten om eerder naar huis te gaan vandaag
.
De HTC TD roeld!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook een HTC. En ik gebruik sinds een paar maanden mijn oude telefoon maar weer.
Wat zuigt HTC kont zeg.
[..]
Mijn teamleidster had nog een tof klusje voor me. Toch een half uur eerder weg gesneakt.
Ik heb van mijn abo 87 euro overquote:Op zondag 21 september 2008 03:01 schreef Dingest het volgende:
Ik kan alleen maar bellen en SMSen met mijn telefoon
Maar ik doe dan ook een jaar met 20 euro aan beltegoed, dus de rest is voor mij overkill.
nu nog eroverheenquote:Op zondag 21 september 2008 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ring was weer leuk. T meiske wilde er nog veel vaker naar toe
Ik zit nog even te twijfelen wat ik ga doenquote:Op zondag 21 september 2008 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb van mijn abo 87 euro over.
Vanaf vandaag mag ik hem weer verlengen, dus dat wordt een nieuwe telefoon uitzoeken.
Je gaat er niet echt op vooruit.....quote:Op maandag 22 september 2008 11:33 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 'nieuwe' ride
Voor gelijkwaardig vervoer had ik eigenlijk een fugievectra verwacht
En de 1-2-3knippers staan permanent aan...
't is maar voor 2-3 daagjesquote:Op maandag 22 september 2008 13:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je gaat er niet echt op vooruit.....
de bediening van de richtinaanwijzers en ruitenwissers is in die auto rond uit geniaal... not.quote:Op maandag 22 september 2008 11:33 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 'nieuwe' ride
Voor gelijkwaardig vervoer had ik eigenlijk een fugievectra verwacht
En de 1-2-3knippers staan permanent aan...
Die werkt niet tenzij ik in een ander venster flitsservice openquote:
Tijd voor een Accordquote:Op maandag 22 september 2008 18:47 schreef Fugie het volgende:
ik vind mijn simpele vectra wel ok trouwens, in nieuwe autos snap ik nooit wat van die 10000 functies in 1 stukje plastic dingen
De richting aanwijzer gaat (net als die voor de ruitenwissers) altijd terug naar de neutrale stand. Als je dus volledig door drukt en je permanent richting aan geeft hoef je maar een halve tik de andere kant op te doen om 't uit te krijgen (net zoveel induwen als voor 3 keer knipperen). Helemaal door duwen in andere richting zorgt er voor dat ie naar de andere kant richting gaat geven. Handig is anders, maar 't wendt wel op den duur.quote:Op maandag 22 september 2008 18:45 schreef Paladijn het volgende:
Fuug: 't is een Astra, ik dus wel in een Vectra willen rijdenDe nieuwe Insignia ziet er overigens wel goed uit, maar dat werd dus eens tijd
en M5, ik ram dus af en toe dat ding naar boven/beneden om de richting uit te krijgen, maar dat werkt dan niet of tegenovergesteld... volgens mij vroegen een aantal mensen achter me zich af welke richting ik nu uitwilde
Honda heeft 'n designer met Amerikaans/Japans/Fanse knopjes fetish?quote:Op maandag 22 september 2008 18:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tijd voor een AccordDon't make me think.
Hoewel de nieuwe 4x zoveel knopjes heeft
helaasquote:Op maandag 22 september 2008 19:10 schreef GT3 het volgende:
[..]
Honda heeft 'n designer met Amerikaans/Japans/Fanse knopjes fetish?
Fresh meat!quote:
Ach ja, veel knopjes ontkom je niet meer aan in de wat hogere klasses - of het wordt 1 grote knopquote:Op maandag 22 september 2008 19:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
helaas
oud (de mijne heeft ook nog minder knoppen omdat ik geen Honda-navi heb)
[ afbeelding ]
nieuw
[ afbeelding ]
(niet alleen het dashboard, ook de deur en het stuur is volgebouwd...)
Ik zal er binnenkort eens een proefrit in maken, hij's ook een stuk (100+kg...) zwaarder geworden
Nah, wat ik nu heb voldoet prima, er zijn geen extra functies bijgekomen ofzo. Bovendien weet ik nu waar ik ongeveer een knop in moet drukken om iets te doen. Ik vind het dashboard van de nieuwe te druk in dat opzicht, dan zit je dus half na te denken welke knop je in moet raggenquote:Op maandag 22 september 2008 22:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ach ja, veel knopjes ontkom je niet meer aan in de wat hogere klasses - of het wordt 1 grote knopIk vind dit eigenlijk best nog wel een fraai interieur. Leuke wijzertjes.
quote:Op maandag 22 september 2008 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik betaal me ook blauw aan boetes sinds ik niet meer Visas rij
Ring amsterdam 20 te hard, trajectcontrole arnhem 20 te hard, tussen emmeloord en urk 12 te hard... en nog ergens een....quote:Op maandag 22 september 2008 23:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]Voor hoeveel heb je al bij elkaar gesprokkeld?
Ik zit nog maar op 69 + 106 euro (70 rijden op het enige stukje dubbelbaans rondweg Grins waar je 50 mag... en 80 op de afsluitdijk waar je 50 mag op de terugweg vanaf CPZ)
Als je zó bekijkt dan verpesten de knopjes het wel een beetje. Vanuit deze hoek ziet het er inderdaad erg mooi uit.quote:Op maandag 22 september 2008 23:05 schreef Paladijn het volgende:
Interieur is verder gewoon mooi, het zijaanzicht ziet er strak en stijlvol uit:
[ afbeelding ]
En tellerhuis is erg fraai inderdaad, maar bijvoorbeeld weer minder vergeleken met dat van de Jag XF. Ik denk dat we deze look steeds vaker gaan zien de komende tijd.
das scrhikken ja..quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:14 schreef ijsmeis het volgende:
Mên, ik dacht even dat ik eraan ging, daarnet, op de snelweg.
Ik rij 140-150 met een auto achter mij. En in de verte zie ik dat een vrachtwagen van de vluchtstrook op de rijbaan gaat rijden. Daaracht rijdt een auto, ik zie dat ie twijfelt of ie de vrachtwagen moet inhalen dus ik laat het gas al los. Nouja, hij gaat niet, dus ik geef weer gas. Gaat verdomme die auto op het allerlaatste moment toch naar links. En die reed 60!
Volgens mij heb ik nog nooit zó hard moeten remmen en ik zat gewoon echt te wachten op de klap voor of achter me. Gelukkig toch niet..
Damn, wat een actiequote:Op dinsdag 23 september 2008 07:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ik rij 140-150 met een auto achter mij. En in de verte zie ik dat een vrachtwagen van de vluchtstrook op de rijbaan gaat rijden. Daaracht rijdt een auto, ik zie dat ie twijfelt of ie de vrachtwagen moet inhalen dus ik laat het gas al los. Nouja, hij gaat niet, dus ik geef weer gas. Gaat verdomme die auto op het allerlaatste moment toch naar links. En die reed 60!
Volgens mij heb ik nog nooit zó hard moeten remmen en ik zat gewoon echt te wachten op de klap voor of achter me. Gelukkig toch niet..
oude is mooier dan de nieuwequote:Op maandag 22 september 2008 19:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
helaas
oud (de mijne heeft ook nog minder knoppen omdat ik geen Honda-navi heb)
[ afbeelding ]
nieuw
[ afbeelding ]
(niet alleen het dashboard, ook de deur en het stuur is volgebouwd...)
Ik zal er binnenkort eens een proefrit in maken, hij's ook een stuk (100+kg...) zwaarder geworden
Dat is geen vluchtstrook in Polen, maar een strook voor langzaam verkeerquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Damn, wat een actieSoms doen mensen hele domme dingen.
Zo heb ik in Polen eens flink moeten uitwijken en een tegemoet komende politiewagen moet afsnijden omdat een idioot hem zo vanuit een soort van vluchtstrook vol de weg opgooide.
Leef met de geruststelling dat dat soort randdebielen zich vroeger of later wel in een boom of andere auto borenquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:14 schreef ijsmeis het volgende:
Mya... De nieuwe heeft teveel krommingen en franje. Plus dat de nieuwe avensis ook al dezelfde vormen met lexus GS achterlichten heeft is het niet echt een aparte verschijning meerquote:
Daarom juistquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Leef met de geruststelling dat dat soort randdebielen zich vroeger of later wel in een boom of andere auto boren
Ook lekker met dit weer, je remweg is sowieso langer
Ugh, die linksplakkers heb je ook echt heel veel op de A50. Of ik ben niks gewend vanuit hier ofzo, maar daar kan ik er elke dag ook wel 10 rechts inhalen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:26 schreef r8ality het volgende:
Ik had vorige week een legerkerel in een Hyundai witheet omdat ik em in een gaatje frotte (snelweg, file, rechts inhalen want iedereen blijft linkshangen) wat hij dicht aan het rijden was. Toen ik een paar keer lachend voorbij reed (hij probeerde daarna rechts in te halen) plofte ie zowat. Hij zat maar te gebaren dat ik mee moest de afslag op. Lutser.
Probeer de A58 eens...quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ugh, die linksplakkers heb je ook echt heel veel op de A50. Of ik ben niks gewend vanuit hier ofzo, maar daar kan ik er elke dag ook wel 10 rechts inhalen.
dat is tegenwoordig op elke weg met meer dan 1 rijbaan al het geval...quote:
Of de A13.quote:
Nou, in de brief stond niet waarvoor ik me moest melden. Ik dus gebeld, de hoofdagent in kwestie was er niet en de dame aan de telefoon mocht niet zeggen wat er was. Zij heeft een notitie achter gelaten en die hoofdagent heeft me teruggebeld. Hij had het erover dat ik m'n rijbewijs maar mee moest nemen naar het bureau, uiteindelijk hebben we het telefonisch afgehandeld. Ik denk dus dat ik anders sowieso m'n rijbewijs kwijt was geweest en dat ik ook een bon voor de snelheid had gehad. Maar geen idee hoe ze dat praktisch afgehandeld zouden hebben, vast niet met een arrestatieteam.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:30 schreef Fugie het volgende:
en wat nou als je je niet was gaan melden eh ?
dus de kosten vallen lager uit, maar je neemt bewust een hogere hypotheek? heel slim...quote:Op woensdag 24 september 2008 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
Meevaller.
De berekening van wat het huis zal gaan kosten om te bouwen klopt niet.
En dat scheelt gewoon 30.000 (!) euro (op papier, want uiteraard kunnen we veel dingen goedkoper laten doen, maar dat hoeft de bank niet per se te weten)..
De kosten vallen uiteindelijk hopelijk (!) lager uit ja, maar dan heb ik het niet over die 30.000 euro. Daarvan is alles al gecorrigeerd, dat staat vast (op papier ook) en dat ziet de bank ook netjes.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:24 schreef GT3 het volgende:
[..]
dus de kosten vallen lager uit, maar je neemt bewust een hogere hypotheek? heel slim...
Echt fuglyquote:
Eerder een rallyproppeschieterquote:Op donderdag 25 september 2008 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Tuurlijk ken ik die, was een echt rallykanon in zijn tijd.
'Nou nog leren rijden'quote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Thanks, achteraf makkelijk lullen natuurlijk, maar het was serieus een eitje
'K heb ook wel eens nagedacht over zo'n brommer rijbewijs. Maar dat gaat bij mij toch fout aangezien je voor weinig al een bruut race apparaat kan aanschaffen.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Thanks, achteraf makkelijk lullen natuurlijk, maar het was serieus een eitje
Absoluut rustig aan doen inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'Nou nog leren rijden'
Oh, en:gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef GT3 het volgende:
[..]
'K heb ook wel eens nagedacht over zo'n brommer rijbewijs. Maar dat gaat bij mij toch fout aangezien je voor weinig al een bruut race apparaat kan aanschaffen.Daarom houdt ik het lekker bij 4 wielen.
heh.. bij mij zou dat toch al gauw een Ducati 996 of een BMW K1200S wordenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mwa ik ken mezelf een beetje.
Ik koop gewoon een redelijke simpele naked bike.
Een racer begin ik niet aan, ook over 10 jaar niet.
edit:
Thanks lex
Dat is dus het verschilquote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef GT3 het volgende:
[..]
heh.. bij mij zou dat toch al gauw een Ducati 996 of een BMW K1200S worden
Zo speciaal is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 25 september 2008 17:28 schreef ijsmeis het volgende:
Sletjens.
Feliciteer hier Bara met zijn A!
net nu ik lpg overweegquote:Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef Paladijn het volgende:
Moet ie Vlad eerst vinden, heb'm al een tijdje niet meer gezien
gast waar heb je het over? wat is er met je auto aan de hand ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:15 schreef PNG het volgende:
Revisie kop, erna alle slangen vervangen, etc, 2500 euro erin, nog steeds dus,
gisternacht na werk, 110graden bij 3000 rpm, 200 km te rijden, dikke troubles.
BOEIE. Made it.
Flink wat afgebelt en toko's afgegaan vandaag, 'ja beste is vaatwastablet erin, maar ik heb het niet gezegt' zelfs bij de onderdelentoko. Dus kwas het zat. Schoonblazen, en de oorzaak wordt oorlog.
OPERATION RAINBOW I - THE DESTRUCTION OF THE EINDHOVEN DELTA
Scenes of devastation:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot nu wordt gemeld dat de zeer bijzondere populatie
walvissen gespaart is gebleven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAAA ! REGENBOOG VOETBAL:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontredderde bewoners:
[ afbeelding ]
Getroffen bewoners vluchten snel hun huizen in:
[ afbeelding ]
Tot zover het getroffen gebied.
Pluggie live reporting from the disaster-area. Terug naar de studio.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:20 schreef Fugie het volgende:
volgens mij ook in een redelijk pauperbuurt, maar dat kna ik niet met zekerheid zeggen.
Feli met bewijs.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mwa ik ken mezelf een beetje.
Ik koop gewoon een redelijke simpele naked bike.
Een racer begin ik niet aan, ook over 10 jaar niet.
edit:
Thanks lex
Heb vandaag een Sv 650 gekocht uit 2001 met leovince uitlaat systeem.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:52 schreef vlad het volgende:
[..]
Feli met bewijs.examen is idd een eitje.
Toevallig belang bij een belastingvrije shadow?Blok is opgeknapt en technisch oke
![]()
Ik wil van het voorjaar eens gaan kijken naar een zx-6r
Dan heb jij het een stuk beter gehadquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:35 schreef ook_gek het volgende:
ik was vandaag via de A13 onderweg naar den haag toen terhoogte van de Ikea opeens een R6 naast me kwam rijden zo rond de 100 schakelt 2x terug geef vol gas gaat tussen mij en een andere auto zo voor me rijden opeens. Trek hem helemaal door in de toeren en gaat als een gek slalom rijden tussen alle auto's maar wat een gruwelijk lekker geluid was dat zeg![]()
En later kwam ik nog een F430 tegen die zo leek het lekker met een LP640 aan het scheuren was. Dat was ook debiel. Links en rechts inhalen, en in hoge toeren rijden. Maar dan blijft Ferrari toch vele malen beter klinken. Wat een geluid was dat zeg. En ik reed op dat moment 150 en het was als of ik stil stond
Olie in koelvloeistof, hele radicale oplossing gekozen. Die ook op serieuze fora even flink aansloeg.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat is er met je auto aan de hand ?
Das ook geen enkel probleem, daarom rij jij gare autootjes, en heb je niet een drie en halve etage huis.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik dacht precies het zelfde
![]()
Die auto staat echt perfect in die buurt![]()
![]()
zit er aan te denken voor 4/600 euro, ff als tijdelijke auto voor een maandje. Nadelen wil ik graag weten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
citroën forum staan er meestal wel een paar te koop.
Maar als je je Astra wilt inruilen voor een BX met als doel minder pech: kijk ff verder naar een ander type auto.
quote:Op zondag 28 september 2008 02:13 schreef PNG het volgende:
Das ook geen enkel probleem, daarom rij jij gare autootjes, en heb je niet een drie en halve etage huis.
Jij komt nooit ergens, laat je ook al jaren in de praktijk zien.
Gaaf dingquote:Op zondag 28 september 2008 03:43 schreef Dingest het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Saab 96L V4 uit 1976, nog van de eerste (!) eigenaresse dus hij is echt tweedehandsKoppeling is wel versleten waardoor het een spannend tripje werd van Maastricht naar Breda (ik kon 1 keer niet in de versnelling komen en dus niet weg rijden bij een verkeerslicht). De koppeling zal nog vervangen worden, wellicht zit er ook nog werk aan de versnellingsbak hoewel dat mogelijk nog even kan wachten. Verder wat kleine probleempjes en dus wat roest wat nog even weggewerkt moet worden. Maar als het niet te dol wordt in de kosten staat hij over een paar weken bij mij op de oprit
Je bent wel een gevoelige jongen he?quote:Op zondag 28 september 2008 02:24 schreef PNG het volgende:
Gaan we al, je hebt niet eens een eigen huis. Nou veel succes verder met je nepwereld.
Doe je groeten aan je mams die de was doet. Je mag haar wel eens bedanken, onddankbare marmot. Koop eens een bosje bloemen.
waar haal je het geld vandaan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb vandaag een Sv 650 gekocht uit 2001 met leovince uitlaat systeem.
Mijn god dat klinkt porno in combinatie met V-Twin![]()
helaas pas over 2 weken ophalen
Zo duur is dat niet hoor?quote:Op zondag 28 september 2008 11:09 schreef vlad het volgende:
[..]
waar haal je het geld vandaan?![]()
Wel erg gaaf spul die suzuki's.V-twin klinkt altijd tof.
En ik mag toch hopen dat je een flink spaartegoed hebt opgebouwd in de jaren dat je bij je ouders woondequote:Op zondag 28 september 2008 11:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo duur is dat niet hoor?Ik weet natuurlijk niet wat jij duur vind
![]()
Maargoed ik heb natuurlijk wel mijn kart verkochtdat is al bijna 2/3e van de aanschafprijs.
En zo klinkt ie![]()
Heb zeker kunnen sparen ja.quote:Op zondag 28 september 2008 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik mag toch hopen dat je een flink spaartegoed hebt opgebouwd in de jaren dat je bij je ouders woonde
Ik heb per volgende week ook een (klein maar nieuw) appartement in IJsselstein![]()
Huur; wilde eigenlijk kopen in Utrecht maar ik wacht liever even de gevolgen van de kredietcrisis af...
Neequote:
Aantal m2 schat ik op een ruime 50. Ik ga er idd alleen wonen en het is tijdelijk dus primaquote:Op zondag 28 september 2008 13:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb zeker kunnen sparen ja.![]()
En kosten van wonen vallen me ook 100% mee.
Kan gewoon door blijven sparen met een redelijk bedrag per maand.
Edit: Gaaf dat appartementen wat is klein? Als je er alleen woont is het al snel groot genoeg
Mja, ik huur nu liever een jaartje zodat ik daarna een nieuw 4-kamer appartement in IJsselstein of een heel mooi 3-kamer appartement in Utrecht centrum kan kopen. No offence maar waar jij nu zit zou ik bijvoorbeeld nooit willen zitten...quote:Op zondag 28 september 2008 17:58 schreef Fugie het volgende:
huizenprijs valt ook wel mee als je hbo niveau werkt hebt. Ik heb financieel echt geen problemen (ik verdien ook teringveel magoed) dus ik snap sowieso dat gezeur niet echt
ieder zijn dingquote:Op zondag 28 september 2008 18:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik huur nu liever een jaartje zodat ik daarna een nieuw 4-kamer appartement in IJsselstein of een heel mooi 3-kamer appartement in Utrecht centrum kan kopen. No offence maar waar jij nu zit zou ik bijvoorbeeld nooit willen zitten...
volgens mij ben jij in de war met iemand andersquote:Op zondag 28 september 2008 02:24 schreef PNG het volgende:
Gaan we al, je hebt niet eens een eigen huis. Nou veel succes verder met je nepwereld.
Doe je groeten aan je mams die de was doet. Je mag haar wel eens bedanken, onddankbare marmot. Koop eens een bosje bloemen.
Is 't te doen, vanuit jou naar Eindhovûh?quote:Op zondag 28 september 2008 16:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb nog een schoonmaakster nodig
Denk dat het sneller is als wat je nu moetquote:Op zondag 28 september 2008 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is 't te doen, vanuit jou naar Eindhovûh?.
Is je servert stuk?quote:Op zondag 28 september 2008 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Mercedes-Benz 190D
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 28 september 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Als ik ga kopen wil ik dat gewoon gelijk graag goed doen ipv dat ik nu wat koop en over een jaar iets mooiers tegenkom wat ik nog veel liever wil hebben. En idd, gelukkig ieder z'n dingquote:Op zondag 28 september 2008 19:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
ieder zijn ding
ik zit hier alleen maar omdat het functioneel is
Dan Bara, dan.quote:Op zondag 28 september 2008 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk dat het sneller is als wat je nu moet
Of de links. Als ik de foto alleen wil openen: "Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen."quote:Op zondag 28 september 2008 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
Dan is de foto stuk.
Dit topic laadt in ieder geval 48934865495 keer zo lang door die foto van je.
Ik zie m. En zonde.quote:Op zondag 28 september 2008 21:04 schreef ijsmeis het volgende:
[ afbeelding ]
Test.
En verkocht trouwens.
Doet het wel.quote:Op zondag 28 september 2008 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Raar.
En op BuzzyBee? http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=118&t=5490&start=30
Ik niet.quote:Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef ijsmeis het volgende:
Wie maakt de nieuwe? *lief aankijkt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |