fijne vakantie!quote:Op zondag 14 september 2008 04:06 schreef ThaFreak het volgende:
zo tot over 2 weken, ga lekker 2 weken strandluieren![]()
kwartetquote:Op zondag 14 september 2008 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Bloed overgeven is volgens mij niet zo'n goed teken hè?
thanksquote:Op zondag 14 september 2008 13:39 schreef r8ality het volgende:
Die Supra is echt enorm tof.
Er werd alleen gezwaaid met een gele vlag (zie crappy filmpje deel 1 in de youtube links) ipv geel-rood... bovendien schijnt het spiegelglad geweest te zijn, iets van 15 auto's met schadequote:Op maandag 15 september 2008 17:32 schreef BaraCuda het volgende:
Jezus staan er geen mensen bij die bocht te waarschuwen voor ongelukken ofzo?
Ach, het levert wel leuk beeldmateriaal opquote:Op maandag 15 september 2008 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er werd alleen gezwaaid met een gele vlag (zie crappy filmpje deel 1 in de youtube links) ipv geel-rood... bovendien schijnt het spiegelglad geweest te zijn, iets van 15 auto's met schade
Leuk ideequote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[ACTIETOPIC!] Vlieg jij voor FOK! uit de bocht?
ja en mag je nou met je eigen kar deelnemen of krijg je zo'n suckysucky haringkar van hen mee om te slippen?quote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[ACTIETOPIC!] Vlieg jij voor FOK! uit de bocht?
ben daar wel eens geweest met een bedrijfsuitje van een leverancier...quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja en mag je nou met je eigen kar deelnemen of krijg je zo'n suckysucky haringkar van hen mee om te slippen?
Uh?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:24 schreef Dingest het volgende:
M'n BE-cursus was niet zo'n succes. Was een eendaagse cursus, en bij het examen ging het al mis met het aankoppelen: eerste keer stond de auto anderhalf centimeter te ver opzij (en dat mens, instructrice, mij al daarvoor zenuwachtig maken dat dat zo snel mogelijk goed moest) en daarna lukte het aankoppelen gewoon niet.
Toen ben ik maar weggelopen en naar huis gegaan.
goeie tip. ff crossposten in dat topicquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben daar wel eens geweest met een bedrijfsuitje van een leverancier...
Nou echt 3x niks
het alternatief is doorgaan en slagen, wat is daar onprettig aanquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:36 schreef Dingest het volgende:
Tja, zo ga ik met stressvolle of andere problematische situaties om. Het alternatief is wat minder fijn
Maar nu maar terug naar losse lessen. Ben ik ook van die luidruchtige Toyota af, en minder gaar tegen de tijd van het examen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |