De herfst nadert en dat is nu al duidelijk te merken. Steeds vaker rijden we op een nat wegdek en binnen niet al te lange tijd zullen we ook weer te maken krijgen met de eerste vorst.
Weet jij hoe te handelen als je auto onverhoopt in de slip zou raken en belangrijker nog... lukt dat ook als het moment daadwerkelijk daar is?
Daar kun jij nu achterkomen!
Vlieg jij uit de bocht voor FOK!?
Het leek ons en www.trafficcontrol.nl erg leuk om met deze vraag op FOK! en in het bijzonder met PTA iets te doen. Waarop www.trafficcontrol.nl ons de mogelijkheid bood om een FOK!ker, middels een twee uur durende slipcursus bij het Traffic Safety Center te Moordrecht (nabij Gouda), kennis te laten maken met verraderlijke wegomstandigheden.
Maar dat is nog niet alles... www.trafficcontrol.nl heeft behalve deze slipcursussen, de auto en avontuur/snelheid liefhebbers nog veel meer te bieden, En dat doen ze dan ook!
Ze bieden niet één maar twee...complete programma's aan!
In ruil voor het beleven van deze onwijs leuke programma's willen we van jou een zo uitgebreid mogelijke review. We willen alles weten en meebeleven en uiteraard geillustreerd met zoveel mogelijk foto's.
Dus denk jij nou dat jij de aangewezen persoon bent om dit voor ons in Moordrecht te gaan beleven en ben jij in staat om dit uitgebreid te gaan reviewen? Stuur dan voor 29 september a.s een mail met als onderwerp PTA reviewactie naar forumacties@fok.nl en vermeld in die mail je usernaam, motivatie en welk programma je wilt gaan volgen.
En wil je voor beiden programma's in aanmerking komen? Stuur dan voor elk apart een mail
Uit alle inzendingen zal ik samen met de PTA mods twee inzenders kiezen die voor ons naar Moordrecht mogen.
Er staan wel slipcursussen (1, 2 en 3 uur), maar kan ik dan op elke willekeurige locatie 'boeken' en krijg ik daar dan die off-road cursus bij? Of is dat alleen op bepaalde dagen?
Ik heb nog een leuke troost voor al die mensen die helaas niet geselecteerd zijn en natuurlijk ook voor de mensen die de activiteiten wel heel tof vinden maar zich liever niet wagen aan een review.
De mensen van www.trafficcontrol.nl hebben namelijk speciaal voor de FOK! users een uniek aanbod. Je kunt het zelfde programma als de reviewers volgen voor een speciale FOK!prijs.
Voor meer informatie willen we jullie graag wijzen op http://www.trafficcontrol.nl/fok Onderaan die pagina kun je naar de activiteiten gaan waar je ook de speciale aanbieding kunt vinden.
Veel plezier
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
hoe moet ik dat verslag gaan aanleveren trouwens? hier op fok zelf plaatsen en via de mail? (ik heb hier ook een email over gestuurd maar nog geen antwoord )
here in hell we like to keep things informal, as well as infernal
kommop, kommop, zelfs Fok! crew heeft van tijd tot tijd een leven
geen idee.. overigens..
vraag me ook af of we de cursus moeten aanraden of afraden, of dat we alleen positief mogen zijn? (Ben namelijk over een onderdeel niet écht heel positief...)
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 17-12-2008 17:09:41 ]
Op woensdag 17 december 2008 16:46 schreef piekartz87 het volgende: hoe moet ik dat verslag gaan aanleveren trouwens? hier op fok zelf plaatsen en via de mail? (ik heb hier ook een email over gestuurd maar nog geen antwoord )
Die mag je naar ons mailen hoor
ok top, zal ik ook gewoon de foto's meesturen in die mail? oftewel, hebben jullie daar eigen hosting voor. of moet ik ze eerst hosten en linkjes gaan gebruiken.
hierna geen verdere vragen meer hoor
Op woensdag 17 december 2008 16:51 schreef motorbloempje het volgende: kommop, kommop, zelfs Fok! crew heeft van tijd tot tijd een leven
geen idee.. overigens..
vraag me ook af of we de cursus moeten aanraden of afraden, of dat we alleen positief mogen zijn? (Ben namelijk over een onderdeel niet écht heel positief...)
gewoon hoe jij de dag ervaren hebt zou ik zeggen
jou verslag
ok top, zal ik ook gewoon de foto's meesturen in die mail? oftewel, hebben jullie daar eigen hosting voor. of moet ik ze eerst hosten en linkjes gaan gebruiken.
hierna geen verdere vragen meer hoor
Stuur maar gewoon mee in de mail hoor
En motorbloempje, we willen jouw beleving van de dag gewoon, ook als er puntjes zijn die je minder leuk/goed vond