quote:
Accu's zijn echt achterlijk duur geworden de laatste paar jaarquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb er een Varta in gegooit.
Hij doet het weer prima voor als nog![]()
Mag ook wel voor dat geld
Klopt.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Accu's zijn echt achterlijk duur geworden de laatste paar jaar.
De vent vertelde dat accu's afgelopen 4 jaar met 65 euro duurder zijn geworden gemiddeldquote:Op woensdag 3 september 2008 17:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Accu's zijn echt achterlijk duur geworden de laatste paar jaar.
http://www.dumpert.nl/med(...)show_them_to_me.html hier nog zo eenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:23 schreef Paladijn het volgende:
geniaal![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)zelnemer_ownage.html
Die is inderdaad heeel vetquote:Op woensdag 3 september 2008 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)show_them_to_me.html hier nog zo een
Jezus wat een cheap ass bastardquote:Op donderdag 4 september 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet gebeld door mn oude baas, of ik alsnog mn bedrijfskleding in wilde leverenHad het toch niet te koop moeten zetten
nahquote:Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef Fugie het volgende:
Zit nog geen jaar bij t-mobile en ik krijg nu al de vraag of ik daar wil komen werken
picts of that or ban bitchquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, doei, ik ga weer in de zon liggen.
Welke zon?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, doei, ik ga weer in de zon liggen.
Dat gebeurd zo vaak bij gedetacheerdenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef Fugie het volgende:
Zit nog geen jaar bij t-mobile en ik krijg nu al de vraag of ik daar wil komen werken
Het is weer vrijdagmiddag hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nah
ik heb al jaren een kpn abo maar ik krijg never nooit een baan aangeboden
klote kpn
Steve Brown? Peter? Euh.... Mja dat waren de twee opties wel denk ikquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:39 schreef BoJo het volgende:
Wie kwam vorig weekend op Spettacolo Assen vragen of ik Alex kende?
vriendelijke jonge gast, maar volgens mij stond ik net wielen te wisselen dus weinig mee gesproken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Steve Brown? Peter? Euh.... Mja dat waren de twee opties wel denk ik![]()
steve brown zn foto's btw
Jep, maar ze konden nog wel zelf terug rijden naar paddock. Was wel ff schrikkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:22 schreef Fugie het volgende:
raken die twee elkaar ook echt ?
wel sjiek hendig er langs gekomen bo
In dat geval Peter, heeft zelf ook een 155. ijsmeis kent hem ook welquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
vriendelijke jonge gast, maar volgens mij stond ik net wielen te wisselen dus weinig mee gesproken.
En kolere wat een berg fotos
Juistquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:01 schreef hermandeperman het volgende:
Niemand bedenkt zich dat IJsmeis wel eens op vakantie zou kunnen zijn?
HAHA, gewonnen bij een Bingo (quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
HAHA ANNE FOKT OP VAKANTIE!!!!
veel plezier!hoeist daar?
netjes de goede kant opgestuurdquote:
volgende keer naar de noordpool dusquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
HAHA, gewonnen bij een Bingo (![]()
Ik niet overigens, vrienden van ons, maar die internetten niet zoveel ).
Thanks. Het is ehh.. warm.. heet.. warm.. heet..
Te heet dus. In de nacht van zondag op maandag gaan we alweer naar huis. Lekker weer in mijn eigen koele kamer en bed. Aaaaahhhhhhhhhhhhhh.
jawelquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:01 schreef hermandeperman het volgende:
Niemand bedenkt zich dat IJsmeis wel eens op vakantie zou kunnen zijn?
het is gewoon een vectra uit zwedenquote:Op zaterdag 6 september 2008 02:32 schreef Dingest het volgende:
Ik was bijna vergeten dat ik ook in de SC wilde gaan posten![]()
Trouwens, iemand enige info over de Saab 96? Vriend van me wil zo'n ding mogelijk gaan kopen - en dan wil ik wel meedoen - maar ik weet erg weinig over die wagen (betrouwbaarheid, roest op afkeurplekken en of het überhaupt wat is). En als hij daar niet uitkomt wordt het wellicht een Fiat 126
Lekker vroeg wakker pappa?quote:
Als je er geen verstand van hebt.......quote:Op zondag 7 september 2008 08:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het is gewoon een vectra uit zweden
alleen deze roesten niet en opels wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |