Ugh, die linksplakkers heb je ook echt heel veel op de A50. Of ik ben niks gewend vanuit hier ofzo, maar daar kan ik er elke dag ook wel 10 rechts inhalen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:26 schreef r8ality het volgende:
Ik had vorige week een legerkerel in een Hyundai witheet omdat ik em in een gaatje frotte (snelweg, file, rechts inhalen want iedereen blijft linkshangen) wat hij dicht aan het rijden was. Toen ik een paar keer lachend voorbij reed (hij probeerde daarna rechts in te halen) plofte ie zowat. Hij zat maar te gebaren dat ik mee moest de afslag op. Lutser.
Probeer de A58 eens...quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ugh, die linksplakkers heb je ook echt heel veel op de A50. Of ik ben niks gewend vanuit hier ofzo, maar daar kan ik er elke dag ook wel 10 rechts inhalen.
dat is tegenwoordig op elke weg met meer dan 1 rijbaan al het geval...quote:
Of de A13.quote:
Nou, in de brief stond niet waarvoor ik me moest melden. Ik dus gebeld, de hoofdagent in kwestie was er niet en de dame aan de telefoon mocht niet zeggen wat er was. Zij heeft een notitie achter gelaten en die hoofdagent heeft me teruggebeld. Hij had het erover dat ik m'n rijbewijs maar mee moest nemen naar het bureau, uiteindelijk hebben we het telefonisch afgehandeld. Ik denk dus dat ik anders sowieso m'n rijbewijs kwijt was geweest en dat ik ook een bon voor de snelheid had gehad. Maar geen idee hoe ze dat praktisch afgehandeld zouden hebben, vast niet met een arrestatieteam.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:30 schreef Fugie het volgende:
en wat nou als je je niet was gaan melden eh ?
dus de kosten vallen lager uit, maar je neemt bewust een hogere hypotheek? heel slim...quote:Op woensdag 24 september 2008 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
Meevaller.
De berekening van wat het huis zal gaan kosten om te bouwen klopt niet.
En dat scheelt gewoon 30.000 (!) euro (op papier, want uiteraard kunnen we veel dingen goedkoper laten doen, maar dat hoeft de bank niet per se te weten)..
De kosten vallen uiteindelijk hopelijk (!) lager uit ja, maar dan heb ik het niet over die 30.000 euro. Daarvan is alles al gecorrigeerd, dat staat vast (op papier ook) en dat ziet de bank ook netjes.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:24 schreef GT3 het volgende:
[..]
dus de kosten vallen lager uit, maar je neemt bewust een hogere hypotheek? heel slim...
Echt fuglyquote:
Eerder een rallyproppeschieterquote:Op donderdag 25 september 2008 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Tuurlijk ken ik die, was een echt rallykanon in zijn tijd.
'Nou nog leren rijden'quote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Thanks, achteraf makkelijk lullen natuurlijk, maar het was serieus een eitje
'K heb ook wel eens nagedacht over zo'n brommer rijbewijs. Maar dat gaat bij mij toch fout aangezien je voor weinig al een bruut race apparaat kan aanschaffen.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Thanks, achteraf makkelijk lullen natuurlijk, maar het was serieus een eitje
Absoluut rustig aan doen inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'Nou nog leren rijden'
Oh, en:gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef GT3 het volgende:
[..]
'K heb ook wel eens nagedacht over zo'n brommer rijbewijs. Maar dat gaat bij mij toch fout aangezien je voor weinig al een bruut race apparaat kan aanschaffen.Daarom houdt ik het lekker bij 4 wielen.
heh.. bij mij zou dat toch al gauw een Ducati 996 of een BMW K1200S wordenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mwa ik ken mezelf een beetje.
Ik koop gewoon een redelijke simpele naked bike.
Een racer begin ik niet aan, ook over 10 jaar niet.
edit:
Thanks lex
Dat is dus het verschilquote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef GT3 het volgende:
[..]
heh.. bij mij zou dat toch al gauw een Ducati 996 of een BMW K1200S worden
Zo speciaal is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 25 september 2008 17:28 schreef ijsmeis het volgende:
Sletjens.
Feliciteer hier Bara met zijn A!
net nu ik lpg overweegquote:Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef Paladijn het volgende:
Moet ie Vlad eerst vinden, heb'm al een tijdje niet meer gezien
gast waar heb je het over? wat is er met je auto aan de hand ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:15 schreef PNG het volgende:
Revisie kop, erna alle slangen vervangen, etc, 2500 euro erin, nog steeds dus,
gisternacht na werk, 110graden bij 3000 rpm, 200 km te rijden, dikke troubles.
BOEIE. Made it.
Flink wat afgebelt en toko's afgegaan vandaag, 'ja beste is vaatwastablet erin, maar ik heb het niet gezegt' zelfs bij de onderdelentoko. Dus kwas het zat. Schoonblazen, en de oorzaak wordt oorlog.
OPERATION RAINBOW I - THE DESTRUCTION OF THE EINDHOVEN DELTA
Scenes of devastation:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot nu wordt gemeld dat de zeer bijzondere populatie
walvissen gespaart is gebleven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAAA ! REGENBOOG VOETBAL:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontredderde bewoners:
[ afbeelding ]
Getroffen bewoners vluchten snel hun huizen in:
[ afbeelding ]
Tot zover het getroffen gebied.
Pluggie live reporting from the disaster-area. Terug naar de studio.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:20 schreef Fugie het volgende:
volgens mij ook in een redelijk pauperbuurt, maar dat kna ik niet met zekerheid zeggen.
Feli met bewijs.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mwa ik ken mezelf een beetje.
Ik koop gewoon een redelijke simpele naked bike.
Een racer begin ik niet aan, ook over 10 jaar niet.
edit:
Thanks lex
Heb vandaag een Sv 650 gekocht uit 2001 met leovince uitlaat systeem.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:52 schreef vlad het volgende:
[..]
Feli met bewijs.examen is idd een eitje.
Toevallig belang bij een belastingvrije shadow?Blok is opgeknapt en technisch oke
![]()
Ik wil van het voorjaar eens gaan kijken naar een zx-6r
Dan heb jij het een stuk beter gehadquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:35 schreef ook_gek het volgende:
ik was vandaag via de A13 onderweg naar den haag toen terhoogte van de Ikea opeens een R6 naast me kwam rijden zo rond de 100 schakelt 2x terug geef vol gas gaat tussen mij en een andere auto zo voor me rijden opeens. Trek hem helemaal door in de toeren en gaat als een gek slalom rijden tussen alle auto's maar wat een gruwelijk lekker geluid was dat zeg![]()
En later kwam ik nog een F430 tegen die zo leek het lekker met een LP640 aan het scheuren was. Dat was ook debiel. Links en rechts inhalen, en in hoge toeren rijden. Maar dan blijft Ferrari toch vele malen beter klinken. Wat een geluid was dat zeg. En ik reed op dat moment 150 en het was als of ik stil stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |