Ugh, die linksplakkers heb je ook echt heel veel op de A50. Of ik ben niks gewend vanuit hier ofzo, maar daar kan ik er elke dag ook wel 10 rechts inhalen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:26 schreef r8ality het volgende:
Ik had vorige week een legerkerel in een Hyundai witheet omdat ik em in een gaatje frotte (snelweg, file, rechts inhalen want iedereen blijft linkshangen) wat hij dicht aan het rijden was. Toen ik een paar keer lachend voorbij reed (hij probeerde daarna rechts in te halen) plofte ie zowat. Hij zat maar te gebaren dat ik mee moest de afslag op. Lutser.
Probeer de A58 eens...quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ugh, die linksplakkers heb je ook echt heel veel op de A50. Of ik ben niks gewend vanuit hier ofzo, maar daar kan ik er elke dag ook wel 10 rechts inhalen.
dat is tegenwoordig op elke weg met meer dan 1 rijbaan al het geval...quote:
Of de A13.quote:
Nou, in de brief stond niet waarvoor ik me moest melden. Ik dus gebeld, de hoofdagent in kwestie was er niet en de dame aan de telefoon mocht niet zeggen wat er was. Zij heeft een notitie achter gelaten en die hoofdagent heeft me teruggebeld. Hij had het erover dat ik m'n rijbewijs maar mee moest nemen naar het bureau, uiteindelijk hebben we het telefonisch afgehandeld. Ik denk dus dat ik anders sowieso m'n rijbewijs kwijt was geweest en dat ik ook een bon voor de snelheid had gehad. Maar geen idee hoe ze dat praktisch afgehandeld zouden hebben, vast niet met een arrestatieteam.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:30 schreef Fugie het volgende:
en wat nou als je je niet was gaan melden eh ?
dus de kosten vallen lager uit, maar je neemt bewust een hogere hypotheek? heel slim...quote:Op woensdag 24 september 2008 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
Meevaller.
De berekening van wat het huis zal gaan kosten om te bouwen klopt niet.
En dat scheelt gewoon 30.000 (!) euro (op papier, want uiteraard kunnen we veel dingen goedkoper laten doen, maar dat hoeft de bank niet per se te weten)..
De kosten vallen uiteindelijk hopelijk (!) lager uit ja, maar dan heb ik het niet over die 30.000 euro. Daarvan is alles al gecorrigeerd, dat staat vast (op papier ook) en dat ziet de bank ook netjes.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:24 schreef GT3 het volgende:
[..]
dus de kosten vallen lager uit, maar je neemt bewust een hogere hypotheek? heel slim...
Echt fuglyquote:
Eerder een rallyproppeschieterquote:Op donderdag 25 september 2008 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Tuurlijk ken ik die, was een echt rallykanon in zijn tijd.
'Nou nog leren rijden'quote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Thanks, achteraf makkelijk lullen natuurlijk, maar het was serieus een eitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |