quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Ja die reed met de linkerkant van zijn neus in de 33, aangezien het plastic is spatte het uitelkaar. Zondequote:Op zaterdag 6 september 2008 21:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
netjes de goede kant opgestuurd![]()
veel schade aan die SZ overigens???
Je hebt hem er netjes langsgestuurdquote:Op zondag 7 september 2008 13:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja die reed met de linkerkant van zijn neus in de 33, aangezien het plastic is spatte het uitelkaar. Zonde
Ja was geen rocket science hoor, je ziet 2 naar rechts gaan dan ga je zelf toch ook niet die kant op.quote:Op zondag 7 september 2008 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt hem er netjes langsgestuurd
Pfff, niet te bescheiden jijquote:Op zondag 7 september 2008 13:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja was geen rocket science hoor, je ziet 2 naar rechts gaan dan ga je zelf toch ook niet die kant op.![]()
Maar aan de andere kant waren het dan wel spectaculairdere beelden geweest als ik ook vol op beide was geklapt... gemiste kans![]()
en dan nog mierennuecken over 6km/h ook hehehequote:
Ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 8 september 2008 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zelf weet waar het over gaat
Drugs are bad mmmkayquote:
Oef, da's zonde als het een echte was.quote:Op maandag 8 september 2008 20:27 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Te hard Wehrseifen in gok ik :x
ff quoten voor de fail awardquote:Op maandag 8 september 2008 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[url=http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=70719867&pageNumber=3&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=11&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=en&tabNumber=2]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[url]
Hmm, en lekker beestjes happenquote:Op maandag 8 september 2008 20:29 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Dat iemand zo zonder helm wil rijden... krijg je net zo'n gezicht als Clarkson in de Atom
Ik ben hier best wel bang vanquote:
Yeah rightquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Of ik nu 80 zeikende PTA users aan mn kop te janekn heb of 80 taxichauffeurs en hun bijbehorende klanten, doet me neit zo veel
Whehe,inderdaad. Delegerenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right.
Meestal is het "Tha-Freak lost het wel op" eh.
En daarnaast is "wat zeikende users" iets totaal anders dan in het echte leven een Planner zijn.
Ik wilde toentertijd ook reageren op een Planners-baan, maar ik heb er toch maar vanaf gezien. Téveel stress.
en toch kon jij het niet meer aanquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:30 schreef Tjabbo het volgende:
pta heeft niet eens 20 vaste posters laat staan 80 zeikende vaste posters![]()
+ het zijn geen posts op hbo niveau
de leegloop begon toen ik net weg wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en toch kon jij het niet meer aan
Zoals jij het shoarma team hebt, is er hierin fryslan een citroën knutselclub, met oa 2cv, patje74 en kwikfitter heir van t forum. daar was ik vanavond ff. en ik pak de nachtkarbo ook niet, heb morgen cursusquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:03 schreef Tjabbo het volgende:
heb je niet van terug he![]()
he ik ga slapen want ik ben helemaal verrot. de nachtkarbo is yourzzzzzz
Caparis niet wat voor je?quote:Op woensdag 10 september 2008 00:36 schreef PeuRac het volgende:
als je nog een leuke buitendienst functie tegen komt mag je mij wel een seintje geven
Ga jij 'ns even heel snel je mond spoelen, vlegel!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha deze is cooler dan een stock vulva. wát een lelijke bakken zijn dat zeg
Inderdaad, als mn broertje dat zou doen met zijn 480, dan zou ik de auto snel van em afpakken.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga jij 'ns even heel snel je mond spoelen, vlegel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |