Tijd voor een Accordquote:Op maandag 22 september 2008 18:47 schreef Fugie het volgende:
ik vind mijn simpele vectra wel ok trouwens, in nieuwe autos snap ik nooit wat van die 10000 functies in 1 stukje plastic dingen
De richting aanwijzer gaat (net als die voor de ruitenwissers) altijd terug naar de neutrale stand. Als je dus volledig door drukt en je permanent richting aan geeft hoef je maar een halve tik de andere kant op te doen om 't uit te krijgen (net zoveel induwen als voor 3 keer knipperen). Helemaal door duwen in andere richting zorgt er voor dat ie naar de andere kant richting gaat geven. Handig is anders, maar 't wendt wel op den duur.quote:Op maandag 22 september 2008 18:45 schreef Paladijn het volgende:
Fuug: 't is een Astra, ik dus wel in een Vectra willen rijdenDe nieuwe Insignia ziet er overigens wel goed uit, maar dat werd dus eens tijd
en M5, ik ram dus af en toe dat ding naar boven/beneden om de richting uit te krijgen, maar dat werkt dan niet of tegenovergesteld... volgens mij vroegen een aantal mensen achter me zich af welke richting ik nu uitwilde
Honda heeft 'n designer met Amerikaans/Japans/Fanse knopjes fetish?quote:Op maandag 22 september 2008 18:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tijd voor een AccordDon't make me think.
Hoewel de nieuwe 4x zoveel knopjes heeft
helaasquote:Op maandag 22 september 2008 19:10 schreef GT3 het volgende:
[..]
Honda heeft 'n designer met Amerikaans/Japans/Fanse knopjes fetish?
Fresh meat!quote:
Ach ja, veel knopjes ontkom je niet meer aan in de wat hogere klasses - of het wordt 1 grote knopquote:Op maandag 22 september 2008 19:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
helaas
oud (de mijne heeft ook nog minder knoppen omdat ik geen Honda-navi heb)
[ afbeelding ]
nieuw
[ afbeelding ]
(niet alleen het dashboard, ook de deur en het stuur is volgebouwd...)
Ik zal er binnenkort eens een proefrit in maken, hij's ook een stuk (100+kg...) zwaarder geworden
Nah, wat ik nu heb voldoet prima, er zijn geen extra functies bijgekomen ofzo. Bovendien weet ik nu waar ik ongeveer een knop in moet drukken om iets te doen. Ik vind het dashboard van de nieuwe te druk in dat opzicht, dan zit je dus half na te denken welke knop je in moet raggenquote:Op maandag 22 september 2008 22:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ach ja, veel knopjes ontkom je niet meer aan in de wat hogere klasses - of het wordt 1 grote knopIk vind dit eigenlijk best nog wel een fraai interieur. Leuke wijzertjes.
quote:Op maandag 22 september 2008 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik betaal me ook blauw aan boetes sinds ik niet meer Visas rij
Ring amsterdam 20 te hard, trajectcontrole arnhem 20 te hard, tussen emmeloord en urk 12 te hard... en nog ergens een....quote:Op maandag 22 september 2008 23:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]Voor hoeveel heb je al bij elkaar gesprokkeld?
Ik zit nog maar op 69 + 106 euro (70 rijden op het enige stukje dubbelbaans rondweg Grins waar je 50 mag... en 80 op de afsluitdijk waar je 50 mag op de terugweg vanaf CPZ)
Als je zó bekijkt dan verpesten de knopjes het wel een beetje. Vanuit deze hoek ziet het er inderdaad erg mooi uit.quote:Op maandag 22 september 2008 23:05 schreef Paladijn het volgende:
Interieur is verder gewoon mooi, het zijaanzicht ziet er strak en stijlvol uit:
[ afbeelding ]
En tellerhuis is erg fraai inderdaad, maar bijvoorbeeld weer minder vergeleken met dat van de Jag XF. Ik denk dat we deze look steeds vaker gaan zien de komende tijd.
das scrhikken ja..quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:14 schreef ijsmeis het volgende:
Mên, ik dacht even dat ik eraan ging, daarnet, op de snelweg.
Ik rij 140-150 met een auto achter mij. En in de verte zie ik dat een vrachtwagen van de vluchtstrook op de rijbaan gaat rijden. Daaracht rijdt een auto, ik zie dat ie twijfelt of ie de vrachtwagen moet inhalen dus ik laat het gas al los. Nouja, hij gaat niet, dus ik geef weer gas. Gaat verdomme die auto op het allerlaatste moment toch naar links. En die reed 60!
Volgens mij heb ik nog nooit zó hard moeten remmen en ik zat gewoon echt te wachten op de klap voor of achter me. Gelukkig toch niet..
Damn, wat een actiequote:Op dinsdag 23 september 2008 07:14 schreef ijsmeis het volgende:
Mên, ik dacht even dat ik eraan ging, daarnet, op de snelweg.
Ik rij 140-150 met een auto achter mij. En in de verte zie ik dat een vrachtwagen van de vluchtstrook op de rijbaan gaat rijden. Daaracht rijdt een auto, ik zie dat ie twijfelt of ie de vrachtwagen moet inhalen dus ik laat het gas al los. Nouja, hij gaat niet, dus ik geef weer gas. Gaat verdomme die auto op het allerlaatste moment toch naar links. En die reed 60!
Volgens mij heb ik nog nooit zó hard moeten remmen en ik zat gewoon echt te wachten op de klap voor of achter me. Gelukkig toch niet..
oude is mooier dan de nieuwequote:Op maandag 22 september 2008 19:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
helaas
oud (de mijne heeft ook nog minder knoppen omdat ik geen Honda-navi heb)
[ afbeelding ]
nieuw
[ afbeelding ]
(niet alleen het dashboard, ook de deur en het stuur is volgebouwd...)
Ik zal er binnenkort eens een proefrit in maken, hij's ook een stuk (100+kg...) zwaarder geworden
Dat is geen vluchtstrook in Polen, maar een strook voor langzaam verkeerquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Damn, wat een actieSoms doen mensen hele domme dingen.
Zo heb ik in Polen eens flink moeten uitwijken en een tegemoet komende politiewagen moet afsnijden omdat een idioot hem zo vanuit een soort van vluchtstrook vol de weg opgooide.
Leef met de geruststelling dat dat soort randdebielen zich vroeger of later wel in een boom of andere auto borenquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:14 schreef ijsmeis het volgende:
Mên, ik dacht even dat ik eraan ging, daarnet, op de snelweg.
Ik rij 140-150 met een auto achter mij. En in de verte zie ik dat een vrachtwagen van de vluchtstrook op de rijbaan gaat rijden. Daaracht rijdt een auto, ik zie dat ie twijfelt of ie de vrachtwagen moet inhalen dus ik laat het gas al los. Nouja, hij gaat niet, dus ik geef weer gas. Gaat verdomme die auto op het allerlaatste moment toch naar links. En die reed 60!
Volgens mij heb ik nog nooit zó hard moeten remmen en ik zat gewoon echt te wachten op de klap voor of achter me. Gelukkig toch niet..
Mya... De nieuwe heeft teveel krommingen en franje. Plus dat de nieuwe avensis ook al dezelfde vormen met lexus GS achterlichten heeft is het niet echt een aparte verschijning meerquote:
Daarom juistquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Leef met de geruststelling dat dat soort randdebielen zich vroeger of later wel in een boom of andere auto boren
Ook lekker met dit weer, je remweg is sowieso langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |