Gast je respect gehalte daalt met de secondesquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:10 schreef behangplakker het volgende:
Maar aslan, was het je familie?
Dus jij hebt een zeekoe in je familie?
Gast, jou respect gehalte kan niet eens meer dalenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Gast je respect gehalte daalt met de secondes
Ja, mijne komt zoquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef Chriz2k het volgende:
Is dit het topic waarin iedereen die stoer deed zijn eigen kankerkop gaat posten?
Dan zit ik op dezelfde golflengte als jouquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gast, jou respect gehalte kan niet eens meer dalen
Mijne staat in me FoBo... bazigquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef Chriz2k het volgende:
Is dit het topic waarin iedereen die stoer deed zijn eigen kankerkop gaat posten?
denk het nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef muay-toy het volgende:
Kan Aslan deze topic wel vinden? Volgensmij is hij nieuw met het internet.
Ik denk dat iemand even een link op z'n hyves moet droppen, jeweet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef muay-toy het volgende:
-weggeedit-quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, want ik kan je zaadvragende oogjes niet zien.
Wat is zijn hyves dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand even een link op z'n hyves moet droppen, jeweet.
Wie dropt ff een link bij aslan?quote:
Hoe had jij deel 1 voor ogen dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jullie hadden deel 1 ook al verneukt!
Denk dat hij in de hollywood is... dikke fitie daarquote:
Wat is eigenlijk Hollywoodquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Denk dat hij in de hollywood is... dikke fitie daar
Heb het nog zo duidelijk uitgelegd aan hemquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef muay-toy het volgende:
Daar waar het bloed zal vloeien tot in de late uurtjesquote:
Nastyman in danger_quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Denk dat hij in de hollywood is... dikke fitie daar
Was de pizza lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:30 schreef JelleJelleJelle het volgende:
Jezus, ik kom net terug van het pizza-eten, en nu zijn de rellen ineens gestopt. Kunnen Turken hun weg niet vinden op het internet ofzo?
Zonder hyves van dat Meiske kan dat niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:53 schreef MASD het volgende:
Fuck die Aslan kloon. Post de hyves conversaties.
Shining bitch, jeweetzelluf!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:54 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Zonder hyves van dat Meiske kan dat niet.
Gebookmarkt zeker.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:57 schreef JelleJelleJelle het volgende:
Lol!
Ik had de URL nog in m'n browser staan.
Hier is ie dan:
http://shining-bitch.hyves.nl/album/19054985/Iedereen/qw5D/fotos/340793655/0/vqqb/#media=5.224359976.2FTb&searchhyver=&__state__=5
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:01 schreef JelleJelleJelle het volgende:
[..]
Nee, favorieten.
*fap fap fap*
Dit is oorspronkelijk niet mijn topic reeks. Maar die van Nastyman.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:04 schreef Juup© het volgende:
Veel plezier in Onzin.
Open jouw volgende topics gelijk in Onzin Deepart, dan houden wij meer tijd over voor modereren.
Weet ze wie je bent dan? Of heeft ze een ideequote:Op zondag 7 september 2008 10:58 schreef Nastyman het volgende:
Hallo jongens! Nastyman heeft het overleefd! Ik vraag me af wat er maandag op school gaat gebeuren
Straks springt ze boven op je.quote:Op zondag 7 september 2008 10:58 schreef Nastyman het volgende:
Hallo jongens! Nastyman heeft het overleefd! Ik vraag me af wat er maandag op school gaat gebeuren
ALS WE DAAR DE AANGESTRANDE ZEEKOE NIET HEBBENquote:Op zondag 7 september 2008 11:06 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
En dn nog iets er sit helemaal geen Raymond in mn klas vriend
In H5B dus wat lul jij,,,,
Ja, ze komt met 2 accounts, beetje ongeloofwaardig. Ik weet dat ze dik is maar 2 accountsquote:Op zondag 7 september 2008 11:08 schreef Koploperkopper het volgende:
Die nepkloons worden trouwens wel een beetje flauw.
quote:Op zondag 7 september 2008 11:10 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
Ey doe normaaal man kap met die fotos ik sweeer het als ik weet wie jij bent jonge gaan we zien!
Waarom bn je jaloers omdat ik een leuke baan heb?
Veel vrienden?
Goed bn met school?
Een leuke relatie heb?
Wees gwn een man zeg wie je bnt joh
maar ik weet wel waarschijnlijk bn je so iemand die een nerd is en geen liefde krijgt en drm moet je iemand te pakken neme die dat allemaal wel heeft STOER KILL!!!
quote:Op zondag 7 september 2008 11:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ze komt met 2 accounts, beetje ongeloofwaardig. Ik weet dat ze dik is maar 2 accounts
Ik ben een allochtoonquote:Op zondag 7 september 2008 11:13 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
En dus ik ben fan van nega en nu?????
Jezus wt is jullie probleeem
en wt 2 accounts ik heb er 1 mt je twee
en jullie sijn egt weer Nerdelander stylo besig iedreen die niet maatje 32 heefr moet dood ofso:S
Als je je als kloon gaat gedragen moet je wel ervoor zorgen dat je schrijfstijl hetzelfde blijft, nu valt het een beetje op.quote:Op zondag 7 september 2008 11:13 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
En dus ik ben fan van nega en nu?????
Jezus wt is jullie probleeem
en wt 2 accounts ik heb er 1 mt je twee
en jullie sijn egt weer Nerdelander stylo besig iedreen die niet maatje 32 heefr moet dood ofso:S
quote:Op zondag 7 september 2008 11:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij daarom jaloers is? Hij schrikt gewoon van de omvang van je lichaam![]()
Net of hij je cijfers weet, ook met een mannelijke turk wil, je baan weet en veel vrienden. Het is je stalker niet![]()
Je doet havo maar je hebt het IQ van een zeekoe weet je dat![]()
Ohja, hij pakt wel weer de dikste te pakken
Misschien was de ander een kloon, nee dat kan niet want ze had het er zelf over.quote:Op zondag 7 september 2008 11:14 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als je je als kloon gaat gedragen moet je wel ervoor zorgen dat je schrijfstijl hetzelfde blijft, nu valt het een beetje op.
oke lalaloveserkan ik quote je topic even;quote:Op zondag 7 september 2008 11:05 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
Luister dan Nastyman ik ben degene over wie je die topic gemaakt hebt pff lef man heb jy wel een topic make en me dood beledigen maar te bang om te zeggen wie je bnt omdat je weet wat met je gaat gebeuren ey gedraag je als een egte man dan PUSSY
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:19 schreef averynastywoman het volgende:
Zo nasty man
JIJ HEBT LEF SPITTEN OP ONSCHULDIGE MEISJES EN GEEN NAAM NOEMEN LUISTER IK LUST JE RAUW OVER OPETEN GESPROKEN IK HEB ALWAT SMERIGERE KOST ACHTER DE KIEZEN . DUS WEES EEN ECHTE VENT (HOLLYWOOD SUKKELTJEGITAASRSPELEND RANDDEBIELTJE DIE DAN VERVOLGENS OOK NOG GEDUMPT WORD DOOR ZIJN VRIENDINNETJE VANWEGE ZIJN KLEINE LUL ) AND MEET ME !!!!!!!!!!!! aND HONEY SIZE DOES MATTER .DUS HEB LEF AND MEET ME dAN KUNNEN WIJ EENS PRATEN
quote:Op zondag 7 september 2008 11:14 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als je je als kloon gaat gedragen moet je wel ervoor zorgen dat je schrijfstijl hetzelfde blijft, nu valt het een beetje op.
everynastywoman en lalaloveserkan, lijkt nogal op elkaarquote:Op zondag 7 september 2008 11:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
oke lalaloveserkan ik quote je topic even;
[..]
Ik bedoelde de voorgaande 2 posts van hem/haar, die verschillen enorm van m'n gequote.quote:Op zondag 7 september 2008 11:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Misschien was de ander een kloon, nee dat kan niet want ze had het er zelf over.
quote:Op zondag 7 september 2008 11:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
oke lalaloveserkan ik quote je topic even;
[..]
quote:Op zondag 7 september 2008 11:16 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
dan geloof je tog niet dat ik t self ben
gister dat 1 van mn vriende als Aslan erop
omdt ik self besig was voor sgool
maar goed dn geloof je tg lkkr nie doe je ding
bn je nu groot
Waarom zeg je zelf dan dat je dat topic opende (zie mijn reactie 3 posts hierboven ofzo)quote:
zelfs dat nogquote:Op zondag 7 september 2008 11:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik bedoelde de voorgaande 2 posts van hem/haar, die verschillen enorm van m'n gequote.
Jij haat, ik haat brada jeweetz11quote:Op zondag 7 september 2008 11:15 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
hahaha van een Zeekoe je knt me nie,,,
Maar is cool blijf hate en nu ben je nu lauw??
Dus lalalove moet een nieuwe kloon aanmakenquote:Op zondag 7 september 2008 11:18 schreef MASD het volgende:
Hallo potentiële kloonmakers. Als je een beetje realistisch over wilt komen laat je de velden "signature" en "ondertitel" leeg. Als je toch besluit er iets neer te zetten kom je niet met dingetjes aanzetten als "negativ fan".
En nu doen jullie je best en beter gaat mijn kloonalarm de volgende keer niet rinkelen.
quote:Op zondag 7 september 2008 11:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom zeg je zelf dan dat je dat topic opende (zie mijn reactie 3 posts hierboven ofzo)
Ga je op je moeder zitten omdat ze je gemaakt heeft tot wat je bentquote:Op zondag 7 september 2008 11:19 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
Krijgen jullie thuis geen liefde van jullie ouders dt jullie dit doen??
Jaaa man egt Probz vr jullie man mn fotos erbij halen enso
jaaa egt dope maar wagt maar alsk weet wie nastyman is gaat die klappe ontvangen!
en hij is niet de 1e die die ontvangt van mij:D
Tuurlijk en voor dat je ook maar iets hebt gezegd werd je al gekraakt hequote:Op zondag 7 september 2008 11:20 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
HEB IK NIET GESEGT
SHIT IK BEN DAT NIET
HB VANDAAG PAS ACCUONT AANGEMAAAKT G
quote:Op zondag 7 september 2008 11:18 schreef MASD het volgende:
Hallo potentiële kloonmakers. Als je een beetje realistisch over wilt komen laat je de velden "signature" en "ondertitel" leeg. Als je toch besluit er iets neer te zetten kom je niet met dingetjes aanzetten als "negativ fan".
En nu doen jullie je best en beter gaat mijn kloonalarm de volgende keer niet rinkelen.
Is gewoon even om ze te laten inzien dat een boze Turkse hoer met overgewicht en een belachelijke smaak in nederhop niet eens op het idee zo komen daar iets in te vullenquote:Op zondag 7 september 2008 11:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus lalalove moet een nieuwe kloon aanmaken? We zaten middenin een discussie
Nee? Link?quote:Op zondag 7 september 2008 11:21 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
Ja bn gwn Negativ fan jullie hbbn allemaal me hyves gesien tg!!
quote:Op zondag 7 september 2008 11:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom zeg je zelf dan dat je dat topic opende (zie mijn reactie 3 posts hierboven ofzo)
Post je voornaam eventueel tweede naam en achternaam is danquote:Op zondag 7 september 2008 11:21 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
Ja bn gwn Negativ fan jullie hbbn allemaal me hyves gesien tg!!
Dn weet je tg ik bn ni so belachelijlk dt ik t onder een schuilnaam wil doen!
Fok!knokploeg on his wayquote:Op zondag 7 september 2008 11:24 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
MIchelle van den Bulcke
sooo happy now
Ik ben Jazzquote:Op zondag 7 september 2008 11:24 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
MIchelle van den Bulcke
sooo happy now
Het is trouwens dom om je hele naam op een site te zetten he, vooral een grote als Fok!quote:Op zondag 7 september 2008 11:24 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
MIchelle van den Bulcke
sooo happy now
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 11:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is trouwens dom om je hele naam op een site te zetten he, vooral een grote als Fok!
WHWAHHAHA MASTERLIJKE GARP!!!!!11!1!!!11!!!quote:Op zondag 7 september 2008 11:27 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
zo breng al je vrienden maar dan kom ik ook alleen!
quote:Op zondag 7 september 2008 11:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is trouwens dom om je hele naam op een site te zetten he, vooral een grote als Fok!
quote:
je bent dik en zieligquote:Op zondag 7 september 2008 11:31 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
JAAAAAAAA EN?????
NEGA IS BEEST!!!!
IK BEN FAN!!
IK WAS JARIG!
WAT IS JE PUNT??
Als nastyman even verteld waar hij woont dan kan iedereen jou adres en gegevens makkelijk achterhalenquote:Op zondag 7 september 2008 11:28 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
En er zijn meer mense met dezelfde naam dus wat wou je me make
quote:
Het 'fan zijn' straalt er niet echt vanaf op die foto.quote:Op zondag 7 september 2008 11:31 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
JAAAAAAAA EN?????
NEGA IS BEEST!!!!
IK BEN FAN!!
IK WAS JARIG!
WAT IS JE PUNT??
Je stelt ook niet veel eisen aan jezelf hequote:Op zondag 7 september 2008 11:34 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
hahhahahahahhaa jy bnt grappig!!
Ik bn lauw en bn blij hoe ik eruit zie!!
Dt jy nou sielig bent!
quote:Op zondag 7 september 2008 11:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als nastyman even verteld waar hij woont dan kan iedereen jou adres en gegevens makkelijk achterhalen
Ja, of je bent binnenkort een jaar geabboneerd op 12 krantenquote:Op zondag 7 september 2008 11:36 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
jaa en dan wou je gesellig thee kome dirnke ofso
dnk je bn bang voor jullie kom dan
wat nu
quote:Op zondag 7 september 2008 11:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, of je bent binnenkort een jaar geabboneerd op 12 kranten![]()
Krijg je gratis m-stringen (sorry dat ze geen xl hebben)
aight aightquote:Op zondag 7 september 2008 11:40 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA
LAUW LAUW LAUW
vquote:Op zondag 7 september 2008 11:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, of je bent binnenkort een jaar geabboneerd op 12 kranten![]()
Krijg je gratis m-stringen (sorry dat ze geen xl hebben)
quote:
En een Nederlandse ID.. Die heb jij dan weer nietquote:Op zondag 7 september 2008 11:53 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
v
kan trouwns niet want
dt gaat vaak mt een bandopname
en een bank rekening of giro nummer
en dt heb je nie!
quote:Op zondag 7 september 2008 11:56 schreef deepart het volgende:
[..]
En een Nederlandse ID.. Die heb jij dan weer niet![]()
Ben benieuwd of Nastyman morge klappen krijgt.. Zou wel mooi zijn voor het verhaal![]()
Nou, en wat voor eenquote:Op zondag 7 september 2008 11:20 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
HB VANDAAG PAS ACCUONT AANGEMAAAKT G
Ze heeft dat oeteltaaltje wat die Serkan brabbelt overgenomen natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 12:01 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom praat je geen fatsoenlijk Nederlands eigenlijk?
quote:Op zondag 7 september 2008 11:58 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
Bijdhandje maar ni heus
t kan ook met verblijfvergunning en shit!!;)
ZE HEEFT VRIENDENquote:Op zondag 7 september 2008 11:54 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
Ik sie wel wat mt hem gebuerd miss laat ik het me matties regele
hoef ik me eige hande nie vuil te maken!
Chicken.quote:Op zondag 7 september 2008 12:27 schreef Nastyman het volgende:
Ok jongens willen jullie het allerleukste weten?
Ik zit nog geneens bij haar in de klasBen bij toeval langs haar hyves pagina gekomen!
Rightquote:Op zondag 7 september 2008 12:27 schreef Nastyman het volgende:
Ik zit nog geneens bij haar in de klasBen bij toeval langs haar hyves pagina gekomen!
Post de foreignersquote:Op zondag 7 september 2008 12:30 schreef reetveter het volgende:
pussy's, het is dat ik alleen maar toffe foreigners in mijn klas heb anders had ik die geplaatst
Ik geloof je nietquote:Op zondag 7 september 2008 12:29 schreef Nastyman het volgende:
Nee maar even serieus. Het is toch iedereen zijn droom om een rel topic te maken op fok?
Dit was mijn ultieme kans en jullie zijn gewoon jaloers
Excel.quote:Op zondag 7 september 2008 12:36 schreef reetveter het volgende:
word
Kzit te bedenken hè.. Hoeveel kleuren..quote:Op zondag 7 september 2008 12:27 schreef Nastyman het volgende:
Gelukkig leeft er iemand met mij meequote:Op zondag 7 september 2008 12:45 schreef Sackboy het volgende:
Ach, ik begrijp Nastyman wel.
Ik zou ook bang zijn als zoeen mocro zeekoe dreigt om je finaal te klappen
quote:Op zondag 7 september 2008 12:45 schreef Sackboy het volgende:
Ach, ik begrijp Nastyman wel.
Ik zou ook bang zijn als zoeen mocro zeekoe dreigt op je te zitten
Zo rond de 7quote:Op zondag 7 september 2008 12:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Kzit te bedenken hè.. Hoeveel kleuren..
Hoeveel kleuren zou Nastyman hem poepen
Als jij zorgt dat je sneller bent als je schaduw..quote:Op zondag 7 september 2008 12:48 schreef Nastyman het volgende:
Maar ik denk dat ik maar van school moet veranderen want ik ben niet meer veilig op het Dalton College
Ik schiet alleen sneller dan mijn schaduw!quote:Op zondag 7 september 2008 12:54 schreef deepart het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat je sneller bent als je schaduw..
Das mooi, want ik denk dat je minstens 20 kogels nodig hebt om die vleesmassa tegen de grond te krijgen.quote:Op zondag 7 september 2008 12:56 schreef Nastyman het volgende:
[..]
Ik schiet alleen sneller dan mijn schaduw!
quote:Op zondag 7 september 2008 12:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Das mooi, want ik denk dat je minstens 20 kogels nodig hebt om die vleesmassa tegen de grond te krijgen.
Kmoest aan dit biggetje denkenquote:Op zondag 7 september 2008 13:06 schreef denthemen het volgende:
Ken je Vicky pollard? Daar doe je me aan denkenZoek haar anders even op, op Youtube
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:53 schreef MASD het volgende:
Fuck die Aslan kloon. Post de hyves conversaties.
onur bazigquote:Op zondag 7 september 2008 13:14 schreef Sackboy het volgende:
Ik moest aan deze baas denken:
[ afbeelding ]
Als hij dat dan uberhaupt nog kan.quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef behangplakker het volgende:
Maar als TS "geklapt" word door allochtonen dan post hij het, inclusief foto's
Beloofdquote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef behangplakker het volgende:
Maar als TS "geklapt" word door allochtonen dan post hij het, inclusief foto's
quote:Op zondag 7 september 2008 19:09 schreef Aslan-61 het volgende:
hee Aslan hier
Zo jullie hebben mij gemist...nou ik ben er weer hoor
maar dit keer heb ik een vraag aan Nastyman en ik hoef geen andere shit te horen
Je was mans genoeg om dit op een site te zetten kijken of je ook je emailadres durft te geven
Voor mij part maak je een fake aan maar dit is iets tussen jou en mij..en ik hoef geen andere bitches die je kont gaan likken op deze site...dus paas me je msn als je durft of ik geef je ff tijd om een neppe aan te maken
En je mag het ook in personal message doen..tis jou feest jonge/meisje? manwijf
ik ben echt ziekquote:Op zondag 7 september 2008 19:35 schreef Aslan-61 het volgende:
postmortum haha jij bent ziek...denk je nou echt dat ik 24 uur naar een site ga kijken ..ik heb een leven
moeten jullie ook gaan zoeken
hey sherlock , ik ben al doodquote:Op zondag 7 september 2008 19:36 schreef Aslan-61 het volgende:
Ga dood dan
wat is muay tai?quote:Op zondag 7 september 2008 19:30 schreef Aslan-61 het volgende:
muay-toy praat ik tegen jou kk balhaar...trouwens kom uittesten wie er beter is in muay tai je gaat merken
ik praat toch tegen nastyman of kan jij niet lezen?
Voor de andere bitches die willen reageren ..dat berichtje was voor nastyman en aangezien hij geen personal messages van onbekende accepteerd moest het maar zo
je post op een forum met je behaarde zak. maar je hebt je beste tijd gehad ik kan niet meer om je lachen sorry.quote:Op zondag 7 september 2008 19:32 schreef Aslan-61 het volgende:
trouwens nastyman je moet niet denken dat ik je ga bedreigen in een mail..dat heb ik al genoeg op deze site gedaan of nie..ik heb gewoon geen zin in balharen als muay-toy...k wil gewoon me zegje kunnen doen zonder mensen die er niks mee te maken hebben en hun grote bek open doen
quote:Op zondag 7 september 2008 20:05 schreef Aslan-61 het volgende:
zei ik dat je moest lachen dan...Jij kan toch lezen tering nerd
Er stond toch Nastyman ofnie...of stond er opeens muay-toy?
Praat niet met mij man verspilde tijd..ik heb uitgelegd waarom ik het op deze forum het geplaatst
Ga lezen wat ik zei
quote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef Nastyman het volgende:
Hey Aslan! Sorry voor mijn afwezigheid! Sorry maar ik heb geen msn en heb ook geen zin om deze aan te maken! Bij deze bied ik mijn excuses aan! Dan ben ik er maar weer van af
HAHAHAHAHAHA.quote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef Nastyman het volgende:
Hey Aslan! Sorry voor mijn afwezigheid! Sorry maar ik heb geen msn en heb ook geen zin om deze aan te maken! Bij deze bied ik mijn excuses aan! Dan ben ik er maar weer van af
Status is potentieel Bazen topic.quote:
Moeilijk moeilijk.. We moeten even rond de tafelquote:Op zondag 7 september 2008 22:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Status is potentieel Bazen topic.
Maar potentieel.
Ik weet niet of het een tweede keer een echt Bazen topic kan zijn.
Groeten terugquote:
Oh sorry, ik had het niet zo gelezen, nu ben je natuurlijk wél mijn heldquote:Op maandag 8 september 2008 15:29 schreef Aslan-61 het volgende:
ey kan jij niet lezen...zoja dan heb je gezien dat nastyman zichzelf niet bekent wil maken
Als dat nou gebeurde kon ik hem persoonlijk bedreigen..maar zie jjij dat gebeuren bitch?
dan maar zo he
Als jij je IQ uit je gebruikersnaam haaltquote:
Wat jij praat wat jij praat?quote:Op maandag 8 september 2008 15:39 schreef Aslan-61 het volgende:
waarom praat je nog?
quote:Op maandag 8 september 2008 17:50 schreef Wunny het volgende:
Aslan is een (toetsenbord) terrorist!!!huillie
quote:Op maandag 8 september 2008 17:50 schreef Wunny het volgende:
Aslan is een (toetsenbord) terrorist kloon!!!
Oh myquote:Op zondag 7 september 2008 11:05 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
Luister dan Nastyman ik ben degene over wie je die topic gemaakt hebt pff lef man heb jy wel een topic make en me dood beledigen maar te bang om te zeggen wie je bnt omdat je weet wat met je gaat gebeuren ey gedraag je als een egte man dan PUSSY
Daarom is het nog wel leukquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:38 schreef deepart het volgende:
LOller het zijn kloons. Normale niet fokkende mensen weten echt niet wat dat isDie kennen alleen dollie snapte
Leeft nastyman nog?quote:Op zondag 14 september 2008 22:02 schreef muay-toy het volgende:
Ja Aslan-61 heeft iemand in elkaar geslagen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |