Nou, en wat voor eenquote:Op zondag 7 september 2008 11:20 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
HB VANDAAG PAS ACCUONT AANGEMAAAKT G
Ze heeft dat oeteltaaltje wat die Serkan brabbelt overgenomen natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 12:01 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom praat je geen fatsoenlijk Nederlands eigenlijk?
quote:Op zondag 7 september 2008 11:58 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
Bijdhandje maar ni heus
t kan ook met verblijfvergunning en shit!!;)
ZE HEEFT VRIENDENquote:Op zondag 7 september 2008 11:54 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
Ik sie wel wat mt hem gebuerd miss laat ik het me matties regele
hoef ik me eige hande nie vuil te maken!
Chicken.quote:Op zondag 7 september 2008 12:27 schreef Nastyman het volgende:
Ok jongens willen jullie het allerleukste weten?
Ik zit nog geneens bij haar in de klasBen bij toeval langs haar hyves pagina gekomen!
Rightquote:Op zondag 7 september 2008 12:27 schreef Nastyman het volgende:
Ik zit nog geneens bij haar in de klasBen bij toeval langs haar hyves pagina gekomen!
Post de foreignersquote:Op zondag 7 september 2008 12:30 schreef reetveter het volgende:
pussy's, het is dat ik alleen maar toffe foreigners in mijn klas heb anders had ik die geplaatst
Ik geloof je nietquote:Op zondag 7 september 2008 12:29 schreef Nastyman het volgende:
Nee maar even serieus. Het is toch iedereen zijn droom om een rel topic te maken op fok?
Dit was mijn ultieme kans en jullie zijn gewoon jaloers
Excel.quote:Op zondag 7 september 2008 12:36 schreef reetveter het volgende:
word
Kzit te bedenken hè.. Hoeveel kleuren..quote:Op zondag 7 september 2008 12:27 schreef Nastyman het volgende:
Gelukkig leeft er iemand met mij meequote:Op zondag 7 september 2008 12:45 schreef Sackboy het volgende:
Ach, ik begrijp Nastyman wel.
Ik zou ook bang zijn als zoeen mocro zeekoe dreigt om je finaal te klappen
quote:Op zondag 7 september 2008 12:45 schreef Sackboy het volgende:
Ach, ik begrijp Nastyman wel.
Ik zou ook bang zijn als zoeen mocro zeekoe dreigt op je te zitten
Zo rond de 7quote:Op zondag 7 september 2008 12:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Kzit te bedenken hè.. Hoeveel kleuren..
Hoeveel kleuren zou Nastyman hem poepen
Als jij zorgt dat je sneller bent als je schaduw..quote:Op zondag 7 september 2008 12:48 schreef Nastyman het volgende:
Maar ik denk dat ik maar van school moet veranderen want ik ben niet meer veilig op het Dalton College
Ik schiet alleen sneller dan mijn schaduw!quote:Op zondag 7 september 2008 12:54 schreef deepart het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat je sneller bent als je schaduw..
Das mooi, want ik denk dat je minstens 20 kogels nodig hebt om die vleesmassa tegen de grond te krijgen.quote:Op zondag 7 september 2008 12:56 schreef Nastyman het volgende:
[..]
Ik schiet alleen sneller dan mijn schaduw!
quote:Op zondag 7 september 2008 12:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Das mooi, want ik denk dat je minstens 20 kogels nodig hebt om die vleesmassa tegen de grond te krijgen.
Kmoest aan dit biggetje denkenquote:Op zondag 7 september 2008 13:06 schreef denthemen het volgende:
Ken je Vicky pollard? Daar doe je me aan denkenZoek haar anders even op, op Youtube
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:53 schreef MASD het volgende:
Fuck die Aslan kloon. Post de hyves conversaties.
onur bazigquote:Op zondag 7 september 2008 13:14 schreef Sackboy het volgende:
Ik moest aan deze baas denken:
[ afbeelding ]
Als hij dat dan uberhaupt nog kan.quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef behangplakker het volgende:
Maar als TS "geklapt" word door allochtonen dan post hij het, inclusief foto's
Beloofdquote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef behangplakker het volgende:
Maar als TS "geklapt" word door allochtonen dan post hij het, inclusief foto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |