Excel.quote:Op zondag 7 september 2008 12:36 schreef reetveter het volgende:
word
Kzit te bedenken hè.. Hoeveel kleuren..quote:Op zondag 7 september 2008 12:27 schreef Nastyman het volgende:
Ok jongens willen jullie het allerleukste weten?
Ik zit nog geneens bij haar in de klasBen bij toeval langs haar hyves pagina gekomen!
Gelukkig leeft er iemand met mij meequote:Op zondag 7 september 2008 12:45 schreef Sackboy het volgende:
Ach, ik begrijp Nastyman wel.
Ik zou ook bang zijn als zoeen mocro zeekoe dreigt om je finaal te klappen
quote:Op zondag 7 september 2008 12:45 schreef Sackboy het volgende:
Ach, ik begrijp Nastyman wel.
Ik zou ook bang zijn als zoeen mocro zeekoe dreigt op je te zitten
Zo rond de 7quote:Op zondag 7 september 2008 12:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Kzit te bedenken hè.. Hoeveel kleuren..
Hoeveel kleuren zou Nastyman hem poepen
Als jij zorgt dat je sneller bent als je schaduw..quote:Op zondag 7 september 2008 12:48 schreef Nastyman het volgende:
Maar ik denk dat ik maar van school moet veranderen want ik ben niet meer veilig op het Dalton College
Ik schiet alleen sneller dan mijn schaduw!quote:Op zondag 7 september 2008 12:54 schreef deepart het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat je sneller bent als je schaduw..
Das mooi, want ik denk dat je minstens 20 kogels nodig hebt om die vleesmassa tegen de grond te krijgen.quote:Op zondag 7 september 2008 12:56 schreef Nastyman het volgende:
[..]
Ik schiet alleen sneller dan mijn schaduw!
quote:Op zondag 7 september 2008 12:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Das mooi, want ik denk dat je minstens 20 kogels nodig hebt om die vleesmassa tegen de grond te krijgen.
Kmoest aan dit biggetje denkenquote:Op zondag 7 september 2008 13:06 schreef denthemen het volgende:
Ken je Vicky pollard? Daar doe je me aan denkenZoek haar anders even op, op Youtube
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:53 schreef MASD het volgende:
Fuck die Aslan kloon. Post de hyves conversaties.
onur bazigquote:Op zondag 7 september 2008 13:14 schreef Sackboy het volgende:
Ik moest aan deze baas denken:
[ afbeelding ]
Als hij dat dan uberhaupt nog kan.quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef behangplakker het volgende:
Maar als TS "geklapt" word door allochtonen dan post hij het, inclusief foto's
Beloofdquote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef behangplakker het volgende:
Maar als TS "geklapt" word door allochtonen dan post hij het, inclusief foto's
quote:Op zondag 7 september 2008 19:09 schreef Aslan-61 het volgende:
hee Aslan hier
Zo jullie hebben mij gemist...nou ik ben er weer hoor
maar dit keer heb ik een vraag aan Nastyman en ik hoef geen andere shit te horen
Je was mans genoeg om dit op een site te zetten kijken of je ook je emailadres durft te geven
Voor mij part maak je een fake aan maar dit is iets tussen jou en mij..en ik hoef geen andere bitches die je kont gaan likken op deze site...dus paas me je msn als je durft of ik geef je ff tijd om een neppe aan te maken
En je mag het ook in personal message doen..tis jou feest jonge/meisje? manwijf
ik ben echt ziekquote:Op zondag 7 september 2008 19:35 schreef Aslan-61 het volgende:
postmortum haha jij bent ziek...denk je nou echt dat ik 24 uur naar een site ga kijken ..ik heb een leven
moeten jullie ook gaan zoeken
hey sherlock , ik ben al doodquote:Op zondag 7 september 2008 19:36 schreef Aslan-61 het volgende:
Ga dood dan
wat is muay tai?quote:Op zondag 7 september 2008 19:30 schreef Aslan-61 het volgende:
muay-toy praat ik tegen jou kk balhaar...trouwens kom uittesten wie er beter is in muay tai je gaat merken
ik praat toch tegen nastyman of kan jij niet lezen?
Voor de andere bitches die willen reageren ..dat berichtje was voor nastyman en aangezien hij geen personal messages van onbekende accepteerd moest het maar zo
je post op een forum met je behaarde zak. maar je hebt je beste tijd gehad ik kan niet meer om je lachen sorry.quote:Op zondag 7 september 2008 19:32 schreef Aslan-61 het volgende:
trouwens nastyman je moet niet denken dat ik je ga bedreigen in een mail..dat heb ik al genoeg op deze site gedaan of nie..ik heb gewoon geen zin in balharen als muay-toy...k wil gewoon me zegje kunnen doen zonder mensen die er niks mee te maken hebben en hun grote bek open doen
quote:Op zondag 7 september 2008 20:05 schreef Aslan-61 het volgende:
zei ik dat je moest lachen dan...Jij kan toch lezen tering nerd
Er stond toch Nastyman ofnie...of stond er opeens muay-toy?
Praat niet met mij man verspilde tijd..ik heb uitgelegd waarom ik het op deze forum het geplaatst
Ga lezen wat ik zei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |