Tuurlijk en voor dat je ook maar iets hebt gezegd werd je al gekraakt hequote:Op zondag 7 september 2008 11:20 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
HEB IK NIET GESEGT
SHIT IK BEN DAT NIET
HB VANDAAG PAS ACCUONT AANGEMAAAKT G
quote:Op zondag 7 september 2008 11:18 schreef MASD het volgende:
Hallo potentiële kloonmakers. Als je een beetje realistisch over wilt komen laat je de velden "signature" en "ondertitel" leeg. Als je toch besluit er iets neer te zetten kom je niet met dingetjes aanzetten als "negativ fan".
En nu doen jullie je best en beter gaat mijn kloonalarm de volgende keer niet rinkelen.
Is gewoon even om ze te laten inzien dat een boze Turkse hoer met overgewicht en een belachelijke smaak in nederhop niet eens op het idee zo komen daar iets in te vullenquote:Op zondag 7 september 2008 11:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus lalalove moet een nieuwe kloon aanmaken? We zaten middenin een discussie
Nee? Link?quote:Op zondag 7 september 2008 11:21 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
Ja bn gwn Negativ fan jullie hbbn allemaal me hyves gesien tg!!
quote:Op zondag 7 september 2008 11:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom zeg je zelf dan dat je dat topic opende (zie mijn reactie 3 posts hierboven ofzo)
Post je voornaam eventueel tweede naam en achternaam is danquote:Op zondag 7 september 2008 11:21 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
Ja bn gwn Negativ fan jullie hbbn allemaal me hyves gesien tg!!
Dn weet je tg ik bn ni so belachelijlk dt ik t onder een schuilnaam wil doen!
Fok!knokploeg on his wayquote:Op zondag 7 september 2008 11:24 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
MIchelle van den Bulcke
sooo happy now
Ik ben Jazzquote:Op zondag 7 september 2008 11:24 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
MIchelle van den Bulcke
sooo happy now
Het is trouwens dom om je hele naam op een site te zetten he, vooral een grote als Fok!quote:Op zondag 7 september 2008 11:24 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
MIchelle van den Bulcke
sooo happy now
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 11:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is trouwens dom om je hele naam op een site te zetten he, vooral een grote als Fok!
WHWAHHAHA MASTERLIJKE GARP!!!!!11!1!!!11!!!quote:Op zondag 7 september 2008 11:27 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
zo breng al je vrienden maar dan kom ik ook alleen!
quote:Op zondag 7 september 2008 11:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is trouwens dom om je hele naam op een site te zetten he, vooral een grote als Fok!
quote:
je bent dik en zieligquote:Op zondag 7 september 2008 11:31 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
JAAAAAAAA EN?????
NEGA IS BEEST!!!!
IK BEN FAN!!
IK WAS JARIG!
WAT IS JE PUNT??
Als nastyman even verteld waar hij woont dan kan iedereen jou adres en gegevens makkelijk achterhalenquote:Op zondag 7 september 2008 11:28 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
En er zijn meer mense met dezelfde naam dus wat wou je me make
quote:
Het 'fan zijn' straalt er niet echt vanaf op die foto.quote:Op zondag 7 september 2008 11:31 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
JAAAAAAAA EN?????
NEGA IS BEEST!!!!
IK BEN FAN!!
IK WAS JARIG!
WAT IS JE PUNT??
Je stelt ook niet veel eisen aan jezelf hequote:Op zondag 7 september 2008 11:34 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
hahhahahahahhaa jy bnt grappig!!
Ik bn lauw en bn blij hoe ik eruit zie!!
Dt jy nou sielig bent!
quote:Op zondag 7 september 2008 11:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als nastyman even verteld waar hij woont dan kan iedereen jou adres en gegevens makkelijk achterhalen
Ja, of je bent binnenkort een jaar geabboneerd op 12 krantenquote:Op zondag 7 september 2008 11:36 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
jaa en dan wou je gesellig thee kome dirnke ofso
dnk je bn bang voor jullie kom dan
wat nu
quote:Op zondag 7 september 2008 11:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, of je bent binnenkort een jaar geabboneerd op 12 kranten![]()
Krijg je gratis m-stringen (sorry dat ze geen xl hebben)
aight aightquote:Op zondag 7 september 2008 11:40 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA
LAUW LAUW LAUW
vquote:Op zondag 7 september 2008 11:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, of je bent binnenkort een jaar geabboneerd op 12 kranten![]()
Krijg je gratis m-stringen (sorry dat ze geen xl hebben)
quote:
En een Nederlandse ID.. Die heb jij dan weer nietquote:Op zondag 7 september 2008 11:53 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
v
kan trouwns niet want
dt gaat vaak mt een bandopname
en een bank rekening of giro nummer
en dt heb je nie!
quote:Op zondag 7 september 2008 11:56 schreef deepart het volgende:
[..]
En een Nederlandse ID.. Die heb jij dan weer niet![]()
Ben benieuwd of Nastyman morge klappen krijgt.. Zou wel mooi zijn voor het verhaal![]()
Nou, en wat voor eenquote:Op zondag 7 september 2008 11:20 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
HB VANDAAG PAS ACCUONT AANGEMAAAKT G
Ze heeft dat oeteltaaltje wat die Serkan brabbelt overgenomen natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 12:01 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom praat je geen fatsoenlijk Nederlands eigenlijk?
quote:Op zondag 7 september 2008 11:58 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
Bijdhandje maar ni heus
t kan ook met verblijfvergunning en shit!!;)
ZE HEEFT VRIENDENquote:Op zondag 7 september 2008 11:54 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
Ik sie wel wat mt hem gebuerd miss laat ik het me matties regele
hoef ik me eige hande nie vuil te maken!
Chicken.quote:Op zondag 7 september 2008 12:27 schreef Nastyman het volgende:
Ok jongens willen jullie het allerleukste weten?
Ik zit nog geneens bij haar in de klasBen bij toeval langs haar hyves pagina gekomen!
Rightquote:Op zondag 7 september 2008 12:27 schreef Nastyman het volgende:
Ok jongens willen jullie het allerleukste weten?
Ik zit nog geneens bij haar in de klasBen bij toeval langs haar hyves pagina gekomen!
Post de foreignersquote:Op zondag 7 september 2008 12:30 schreef reetveter het volgende:
pussy's, het is dat ik alleen maar toffe foreigners in mijn klas heb anders had ik die geplaatst
Ik geloof je nietquote:Op zondag 7 september 2008 12:29 schreef Nastyman het volgende:
Nee maar even serieus. Het is toch iedereen zijn droom om een rel topic te maken op fok?
Dit was mijn ultieme kans en jullie zijn gewoon jaloers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |