quote:Op zondag 7 september 2008 11:10 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
Ey doe normaaal man kap met die fotos ik sweeer het als ik weet wie jij bent jonge gaan we zien!
Waarom bn je jaloers omdat ik een leuke baan heb?
Veel vrienden?
Goed bn met school?
Een leuke relatie heb?
Wees gwn een man zeg wie je bnt joh
maar ik weet wel waarschijnlijk bn je so iemand die een nerd is en geen liefde krijgt en drm moet je iemand te pakken neme die dat allemaal wel heeft STOER KILL!!!
quote:Op zondag 7 september 2008 11:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ze komt met 2 accounts, beetje ongeloofwaardig. Ik weet dat ze dik is maar 2 accounts
Ik ben een allochtoonquote:Op zondag 7 september 2008 11:13 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
En dus ik ben fan van nega en nu?????
Jezus wt is jullie probleeem
en wt 2 accounts ik heb er 1 mt je twee
en jullie sijn egt weer Nerdelander stylo besig iedreen die niet maatje 32 heefr moet dood ofso:S
Als je je als kloon gaat gedragen moet je wel ervoor zorgen dat je schrijfstijl hetzelfde blijft, nu valt het een beetje op.quote:Op zondag 7 september 2008 11:13 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
En dus ik ben fan van nega en nu?????
Jezus wt is jullie probleeem
en wt 2 accounts ik heb er 1 mt je twee
en jullie sijn egt weer Nerdelander stylo besig iedreen die niet maatje 32 heefr moet dood ofso:S
quote:Op zondag 7 september 2008 11:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij daarom jaloers is? Hij schrikt gewoon van de omvang van je lichaam![]()
Net of hij je cijfers weet, ook met een mannelijke turk wil, je baan weet en veel vrienden. Het is je stalker niet![]()
Je doet havo maar je hebt het IQ van een zeekoe weet je dat![]()
Ohja, hij pakt wel weer de dikste te pakken
Misschien was de ander een kloon, nee dat kan niet want ze had het er zelf over.quote:Op zondag 7 september 2008 11:14 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als je je als kloon gaat gedragen moet je wel ervoor zorgen dat je schrijfstijl hetzelfde blijft, nu valt het een beetje op.
oke lalaloveserkan ik quote je topic even;quote:Op zondag 7 september 2008 11:05 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
Luister dan Nastyman ik ben degene over wie je die topic gemaakt hebt pff lef man heb jy wel een topic make en me dood beledigen maar te bang om te zeggen wie je bnt omdat je weet wat met je gaat gebeuren ey gedraag je als een egte man dan PUSSY
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:19 schreef averynastywoman het volgende:
Zo nasty man
JIJ HEBT LEF SPITTEN OP ONSCHULDIGE MEISJES EN GEEN NAAM NOEMEN LUISTER IK LUST JE RAUW OVER OPETEN GESPROKEN IK HEB ALWAT SMERIGERE KOST ACHTER DE KIEZEN . DUS WEES EEN ECHTE VENT (HOLLYWOOD SUKKELTJEGITAASRSPELEND RANDDEBIELTJE DIE DAN VERVOLGENS OOK NOG GEDUMPT WORD DOOR ZIJN VRIENDINNETJE VANWEGE ZIJN KLEINE LUL ) AND MEET ME !!!!!!!!!!!! aND HONEY SIZE DOES MATTER .DUS HEB LEF AND MEET ME dAN KUNNEN WIJ EENS PRATEN
quote:Op zondag 7 september 2008 11:14 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als je je als kloon gaat gedragen moet je wel ervoor zorgen dat je schrijfstijl hetzelfde blijft, nu valt het een beetje op.
everynastywoman en lalaloveserkan, lijkt nogal op elkaarquote:Op zondag 7 september 2008 11:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
oke lalaloveserkan ik quote je topic even;
[..]
Ik bedoelde de voorgaande 2 posts van hem/haar, die verschillen enorm van m'n gequote.quote:Op zondag 7 september 2008 11:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Misschien was de ander een kloon, nee dat kan niet want ze had het er zelf over.
quote:Op zondag 7 september 2008 11:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
oke lalaloveserkan ik quote je topic even;
[..]
quote:Op zondag 7 september 2008 11:16 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
dan geloof je tog niet dat ik t self ben
gister dat 1 van mn vriende als Aslan erop
omdt ik self besig was voor sgool
maar goed dn geloof je tg lkkr nie doe je ding
bn je nu groot
Waarom zeg je zelf dan dat je dat topic opende (zie mijn reactie 3 posts hierboven ofzo)quote:
zelfs dat nogquote:Op zondag 7 september 2008 11:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik bedoelde de voorgaande 2 posts van hem/haar, die verschillen enorm van m'n gequote.
Jij haat, ik haat brada jeweetz11quote:Op zondag 7 september 2008 11:15 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
[..]
hahaha van een Zeekoe je knt me nie,,,
Maar is cool blijf hate en nu ben je nu lauw??
Dus lalalove moet een nieuwe kloon aanmakenquote:Op zondag 7 september 2008 11:18 schreef MASD het volgende:
Hallo potentiële kloonmakers. Als je een beetje realistisch over wilt komen laat je de velden "signature" en "ondertitel" leeg. Als je toch besluit er iets neer te zetten kom je niet met dingetjes aanzetten als "negativ fan".
En nu doen jullie je best en beter gaat mijn kloonalarm de volgende keer niet rinkelen.
quote:Op zondag 7 september 2008 11:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom zeg je zelf dan dat je dat topic opende (zie mijn reactie 3 posts hierboven ofzo)
Ga je op je moeder zitten omdat ze je gemaakt heeft tot wat je bentquote:Op zondag 7 september 2008 11:19 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
Krijgen jullie thuis geen liefde van jullie ouders dt jullie dit doen??
Jaaa man egt Probz vr jullie man mn fotos erbij halen enso
jaaa egt dope maar wagt maar alsk weet wie nastyman is gaat die klappe ontvangen!
en hij is niet de 1e die die ontvangt van mij:D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |