quote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef Nastyman het volgende:
Hey Aslan! Sorry voor mijn afwezigheid! Sorry maar ik heb geen msn en heb ook geen zin om deze aan te maken! Bij deze bied ik mijn excuses aan! Dan ben ik er maar weer van af
HAHAHAHAHAHA.quote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef Nastyman het volgende:
Hey Aslan! Sorry voor mijn afwezigheid! Sorry maar ik heb geen msn en heb ook geen zin om deze aan te maken! Bij deze bied ik mijn excuses aan! Dan ben ik er maar weer van af
Status is potentieel Bazen topic.quote:
Moeilijk moeilijk.. We moeten even rond de tafelquote:Op zondag 7 september 2008 22:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Status is potentieel Bazen topic.
Maar potentieel.
Ik weet niet of het een tweede keer een echt Bazen topic kan zijn.
Groeten terugquote:
Oh sorry, ik had het niet zo gelezen, nu ben je natuurlijk wél mijn heldquote:Op maandag 8 september 2008 15:29 schreef Aslan-61 het volgende:
ey kan jij niet lezen...zoja dan heb je gezien dat nastyman zichzelf niet bekent wil maken
Als dat nou gebeurde kon ik hem persoonlijk bedreigen..maar zie jjij dat gebeuren bitch?
dan maar zo he
Als jij je IQ uit je gebruikersnaam haaltquote:
Wat jij praat wat jij praat?quote:Op maandag 8 september 2008 15:39 schreef Aslan-61 het volgende:
waarom praat je nog?
quote:Op maandag 8 september 2008 17:50 schreef Wunny het volgende:
Aslan is een (toetsenbord) terrorist!!!huillie
quote:Op maandag 8 september 2008 17:50 schreef Wunny het volgende:
Aslan is een (toetsenbord) terrorist kloon!!!
Oh myquote:Op zondag 7 september 2008 11:05 schreef lalalaloveSerkan het volgende:
Luister dan Nastyman ik ben degene over wie je die topic gemaakt hebt pff lef man heb jy wel een topic make en me dood beledigen maar te bang om te zeggen wie je bnt omdat je weet wat met je gaat gebeuren ey gedraag je als een egte man dan PUSSY
Daarom is het nog wel leukquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:38 schreef deepart het volgende:
LOller het zijn kloons. Normale niet fokkende mensen weten echt niet wat dat isDie kennen alleen dollie snapte
Leeft nastyman nog?quote:Op zondag 14 september 2008 22:02 schreef muay-toy het volgende:
Ja Aslan-61 heeft iemand in elkaar geslagen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |