Gast je respect gehalte daalt met de secondesquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:10 schreef behangplakker het volgende:
Maar aslan, was het je familie?
Dus jij hebt een zeekoe in je familie?
Gast, jou respect gehalte kan niet eens meer dalenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Gast je respect gehalte daalt met de secondes
Ja, mijne komt zoquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef Chriz2k het volgende:
Is dit het topic waarin iedereen die stoer deed zijn eigen kankerkop gaat posten?
Dan zit ik op dezelfde golflengte als jouquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gast, jou respect gehalte kan niet eens meer dalen
Mijne staat in me FoBo... bazigquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef Chriz2k het volgende:
Is dit het topic waarin iedereen die stoer deed zijn eigen kankerkop gaat posten?
denk het nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef muay-toy het volgende:
Kan Aslan deze topic wel vinden? Volgensmij is hij nieuw met het internet.
Ik denk dat iemand even een link op z'n hyves moet droppen, jeweet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef muay-toy het volgende:
-weggeedit-quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, want ik kan je zaadvragende oogjes niet zien.
Wat is zijn hyves dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand even een link op z'n hyves moet droppen, jeweet.
Wie dropt ff een link bij aslan?quote:
Hoe had jij deel 1 voor ogen dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jullie hadden deel 1 ook al verneukt!
Denk dat hij in de hollywood is... dikke fitie daarquote:
Wat is eigenlijk Hollywoodquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Denk dat hij in de hollywood is... dikke fitie daar
Heb het nog zo duidelijk uitgelegd aan hemquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef muay-toy het volgende:
Daar waar het bloed zal vloeien tot in de late uurtjesquote:
Nastyman in danger_quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Denk dat hij in de hollywood is... dikke fitie daar
Was de pizza lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:30 schreef JelleJelleJelle het volgende:
Jezus, ik kom net terug van het pizza-eten, en nu zijn de rellen ineens gestopt. Kunnen Turken hun weg niet vinden op het internet ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |