Help mijn vrouw kijkt te veel naar kansloze tv programma'squote:Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het beeld van mannen in de nieuwe media
Precies, heul niet gek dat die man dan lekker gaat hobby'enquote:Op donderdag 4 september 2008 21:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Help mijn vrouw kijkt te veel naar kansloze tv programma's
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:12 schreef fratsman het volgende:
"Help, mijn man heeft een zeikwijf" was een betere titel geweest.
Ik snap die tendens inderdaad ook niet, en was eigenlijk van plan een reactie te typen met deze zelfde strekking. Dat met die bodybuilder vond ik echt nergens over gaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:32 schreef Strani het volgende:
Help, ik heb een man!
(Nee niet echt, ik heb een vrouw, maar het was bedoeld als parodie om aan te geven dat men steeds verder gaat in de zwartmakerij van mannen, wat ook terugkomt in een gemiddelde reclame voor wasmiddelen waarin de man steevast een chocolade-ijsje op z'n overhemd laat vallen. Welke idioot laat nou een ijsje op z'n overhemd vallen!?)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef brienen het volgende:
Heb de voor stukjes gezien.
Als hij met de camera gaat vissen kijkt hij heel niet blij.......volgens mij gaat hij normaal wat anders doen :p
Gisteren ook die film gezien? Was op een Vlaamse zender.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef brienen het volgende:
Heb de voor stukjes gezien.
Als hij met de camera gaat vissen kijkt hij heel niet blij.......volgens mij gaat hij normaal wat anders doen :p
Waarom is er niet zoiets voor vrouwen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Stali het volgende:
Weer het zoveelste programma: "Hoe zet ik mijn man voor nationale televisie zo groot mogelijk voor lul?"
Die man gaat natuurlijk niet voor niets vissen..
Omdat mannen nog liever een hengel het water in donderen om een verkeerde keuze te ontvluchten dan dat ze dit soort programma's kijken, denk ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom is er niet zoiets voor vrouwen?
Help mijn vrouw is.... -insert iets kuts=
En wat is je doelgroep dan precies?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef amaranta het volgende:
help mijn vrouw is een lelijke dikke kut trol
(maar remake progr bestaan al)
help mijn trol kan niet koken
help mijn trol kan niet poetsen
help mijn trol kan niet pijpen
Iedereen die SBS 6 kijktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef Stali het volgende:
[..]
En wat is je doelgroep dan precies?
Zelfs ik ga dan nog liever een hengeltje uitgooien.
het is bij die andere familiequote:
Ik zat er ook van te kijken. Zelfs zijn spullen hoefden niet weg, enkel de uren aanpassing, en daar was die vent ook behoorlijk over de rooie over.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:11 schreef Lambiekje het volgende:
Zo hè ... die Jacob en Mariska.
Die gozer vist minstens 30 uur per week naast zijn 40 urige werkweek terwijl er thuis een leuke zwangere vrouw samen met een dochter thuis zit. Het enige wat zij wil is dat hij wat minder vist en wat meer thuis samen leuke dingen doen. Heeft hij dan niet door dat hij alles verklooit. Zo zonde opzich is hij niet eens dat fout.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:57 schreef bobjuh het volgende:
Lijkt wel een fries die visdude
echt een plaat van zijn kop
Die aflevering lijkt me leuk! Ik zag al een voorstukje, waarbij ze de monitor uit het raam gooide of zoiets.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:27 schreef RaymanNL het volgende:
Vanaf morgenavond een nieuw seizoenAflevering 1 gaat over een FOK!kervader die niet zonder z'n computer kan
gaat om die gewone PC denk ik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
Leugens! Schoonpa heeft een MacBook! Die gaan niet stuk!
Ja en daarbij hebben ze elkaar op internet ontmoet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar die vader heeft ook een zooi pc's staan, beetje de pot verwijt de ketel.
Nou volgens mij vind hij het zelf ook niet normaal, maar ziet ie het als een prima oplossing om wat rust te krijgen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Die man vindt het heel normaal wat hij doet.
Dat laatste kan ik me wel iets bij voorstellen, ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren als ze al zijn pc's wegsmijten (zou je mij niet moeten flikken trouwens).quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou volgens mij vind hij het zelf ook niet normaal, maar ziet ie het als een prima oplossing om wat rust te krijgen.
Aber sie wohnen in Deutschland! Sie weissen es nicht!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, vol op in beeld. Die gaan een leuke schooltijd tegemoet. En dat dankzij paps en mamsie
even kijken wie er in KAA postenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aber sie wohnen in Deutschland! Sie weissen es nicht!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef cora4034 het volgende:
Sommig mannen voelen zich hier nogal aangesproken. De man is heeft een verslaving.
Meteen beginnen over de omvang van vrouw vind ik dan weer zo slap.
algehele desinteresse?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:11 schreef roos85 het volgende:
denk dat die man eens naar een psych moet, volgens mij is er wel een bepaalde diagnose op te plakken
zo te zien zijn ze op vakantiequote:
Nee, want dat heeft ie mobiel internet of een WiFi locatie uitgezocht. Als dat niet zo is, dan is het nep, want dan ben je minder verslaafd dan ik en ik communiceer hier nog thuis. (met gebaren weliswaar)quote:
Kassa! We hebben een winnaar!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:13 schreef n0ir het volgende:
Wat zou die vrouw kiezen als ze moest kiezen tussen een echtscheiding of een man met een computerprobleem.
Deze situatie gaat natuurlijk veel verder dan een 'hobby', die man voelt zich niet goed binnen zijn gezin en gaat als alternatief de virtuele wereld verkennen.
Ik kan niet kijken, geen hyves account, maar ik zie wel een baby op de voorpagina, zouden ze nou nog een kind erbij hebben?quote:
Ja terecht, want hij werkt mee en vervolgens zegt zij dat hij zich anders voordoet. Dan was het voor mij ook klaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:20 schreef Wartahl het volgende:
Nu geeft hij zijn vrouw nog de schuld ook!
Kon je ook wel zien aan dat wijf zelf, smerig mens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:24 schreef Dirkh het volgende:
Zij was toch een sloofje? Maar daar zie ik niks van trouwens, het was gewoon een vieze bende.
Lijkt me ook heerlijk om te doen en dan ook inderdaad een paar achterelkaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef Renesite het volgende:
Da's toch cool!!! Een beeldscherm uit het raam gooien!! Vooral als het toch niet meer werkt
Ik bedoel maar. Samen op de bank met een laptop TV kijken?quote:
Yep!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Samen op de bank met een laptop TV kijken?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik geloof er niets van dat die man nu niet meer gaat computeren.
tsss, internetverslaafde! Zal tijd worden dat John eens bij jou de pc uit het raam gaat gooien,.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef Ladidadida het volgende:
Ik kan na al deze reacties niet wachten tot de uitzending online komt
Is ook een nieuwe hoor, geen herhaling.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Dit programma heb ik nooit gezien van '' Help, mijn man heeft een hobby''
Dat weet ik..ik bedoel heb de vorige serie van 'Help mijn man heeft een hobby' nooit gekeken. Dus ben benieuwd hoe of wat ik van het programma vind.quote:
Ja dat was echt kansloos.quote:
quote:
Echt meteen wel, je zag meteen aan zijn gezicht "Oh mijn god, begint ze weer te zeiken"quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:51 schreef Witteveldroos het volgende:
Het kwartje valt nog niet helemaal g eloof ik..
Oh nu wel
Vind ik ook en die kinderen vinden die helicopters vast ook geweldig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:53 schreef Dirkh het volgende:
Die man heeft een leuke hobby, niet zo piepen lady.
maar niet in die mate, en dat alles moet wijkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook en die kinderen vinden die helicopters vast ook geweldig.
Ow okequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou was meer omdat er een stomme reclame van was, geen aflevering
Precies, kun je hem dat zelf niet duidelijk maken of een compromis sluiten, moet je dan maar meteen RTL bellen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:55 schreef GGMM het volgende:
Sowieso, een vrouw die een programma moet inschakelen vanwege een hobby
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:57 schreef Witteveldroos het volgende:
Let op; nu gaat John zijn geliefde coptertje even laten crashen.
het zou wel een stunt zijn..quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ow okeIk dacht al, zo'n aflevering had ik niet willen missen
Dat ding was toch de goedkoopstequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:57 schreef Witteveldroos het volgende:
Let op; nu gaat John zijn geliefde coptertje even laten crashen.
laat meneer Rouvoet het maar niet horenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:02 schreef Majkool het volgende:
DAT DIT KAN OP DE NEDERLANDSE TV!
Zo maar even ezels, honden, kontennaaiers op TV zeggen!
Deboeldeboellaten tongquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:11 schreef tong80 het volgende:
Wat een deboel
Nu naar andere debielen in de slimste.
Ik kan dit programma zo regisseren, het stramien is altijd hetzelfde. En inderdaad, als er 4 helicopters minder zijn, gaat hij heus niet minder vliegen.quote:
Jammer dat ze niet zeiden waarom ie bij zijn vliegclub weg moest.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan dit programma zo regisseren, het stramien is altijd hetzelfde. En inderdaad, als er 4 helicopters minder zijn, gaat hij heus niet minder vliegen.
Ja dat was wel jammer, ik denk dat hij een beetje lastig was.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet zeiden waarom ie bij zijn vliegclub weg moest.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:18 schreef Witteveldroos het volgende:
http://www.modelbouwforum(...)heeft-een-hobby.html
Hier heeft hij blijkbaar zelf de uitzending aangekondigd![]()
Wildvliegen rond Vliegbasis Eindhoven is ook niet zo handig
quote:Gelukkig staat mijn partner achter deze hobby, dus het is niet zo wat er van gedacht zal worden.
Wtfquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:18 schreef Witteveldroos het volgende:
Inderdaad. Aan de andere kant, hij mag ook wel geld uitgeven aan de inrichting zeg, wat een leeg lelijk hok.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:21 schreef MilaNL het volgende:
Ik zou er echt niet 5 verkopen hoor als ik hem was. Dit is zijn levenswerk. Als je vrouw dat doet moet je je sowieso maar eens afvragen wat je nog bij haar doet
dat topicquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:18 schreef Witteveldroos het volgende:
Dat gasteboekquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:22 schreef Witteveldroos het volgende:
http://www.rc-modelhelikopters.nl/
Hij heeft een website!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |